The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Manager 2007
waarom zou ik niet willen winnen?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
kuiper Wrote:Dat het weer eens erg inconsequent handelen is van SD.
Ik weet niet of jij je het begin van dit seizoen nog kunt herinneren?

Ik ben niet zomaar gesopt met een spelletje wat ik jaren lang erg leuk heb gevonden. Als je er als organisatie niet serieus mee bezig bent en later zomaar ineens wat kunt aanpassen of wel of niet meetelt. Dat noem ik BELACHELIJK.
Ik kan me alles dit seizoen nog herinneren en ik heb nooit ontkend dat het inderdaad belachelijk is. Maar de timing dat jij het nu zegt, snapte ik niet helemaal omdat ik dit juist een goede correctie vond. Dat ze die correctie moeten toepassen is natuurlijk slecht. Maar ik begrijp dat je doelt op het hele jaar en dan deel ik je mening.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Nee dus, Binaural toch gewonnen..... Sad
Aiaiaia, dit is pijnlijk zeg :|

1 ik heb de quiz wel ingevuld

2 dit vind jij alleen maar leuk gezien jouw sms van vorige week zaterdag

wat is er gesmst?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Gaat je eigenlijk niks aan natuurlijk, maar aangezien ik het gevoel krijg dat ik anders, onterecht, gedemoniseerd word; ik heb zaterdagochtend gestuurd dat Roger een koning was toen hij die brulkikker van een Nadal vernederd had.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
je wordt gedemoniseerd? hahaha .. mooi gezegd Big Grin
Reply
Als er gezegd gaat worden dat ik wilde dat Buurs 2e zou worden, dan lijkt me dat een juiste woordkeuze inderdaad.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Gaat je eigenlijk niks aan natuurlijk, maar aangezien ik het gevoel krijg dat ik anders, onterecht, gedemoniseerd word; ik heb zaterdagochtend gestuurd dat Roger een koning was toen hij die brulkikker van een Nadal vernederd had.

Met deze opmerking wordt je uiteraard geheel terecht gedemoniseerd.
Reply
Ad Wim Wrote:aangezien ik het gevoel krijg dat ik anders, onterecht, gedemoniseerd word;

:lol: :lol:

Het moet niet veel gekker worden, Ad.
Reply
Had ook niet gedacht dat jij er iets van zou begrijpen, aangezien het niets met statistiek en cijfers te maken heeft...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Had ook niet gedacht dat jij er iets van zou begrijpen, aangezien het niets met statistiek en cijfers te maken heeft...

Er valt nog wel lekker veel aan te begrijpen :Big Grin :Big Grin :Big Grin

Je slaat gewoon weer eens door, Pim.
Reply
Je begrijpt dus blijkbaar de figure of speech van het demoniseren niet, maar dat ik hier onterecht zwart gemaakt word staat buiten kijf.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Xtragaap4de
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Tripplexxx Wrote:Xtragaap4de
Reply
Quote:Het tennisseizoen voor Tennismanager is nu afgelopen. Het was voor de deelnemers een spannend seizoen; de winnaar was pas na het allerlaatste toernooi bekend.

Volgend jaar is er wederom een Tennismanager. Er zullen enkele aanpassingen plaatsvinden, om het spel voor de deelnemende managers nog aantrekkelijker te maken. Sportdreams wil dan ook alle deelnemers van dit seizoen bedanken; we hopen jullie komend seizoen weer terug te zien!
Hakkuh
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
het was voor de deelnemers inderdaad spannend. Je wist nooit wanneer de database open zou zijn, of de week mee zou tellen, en zo ja vanaf welke ronde Big Grin
Reply
Zeg Elikian vind je nou ook zelf niet dat je erg stressie avatar hebt, daar word je ja gek van.
Reply
wanneer kunnen we de credits gaan verzilveren?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:wanneer kunnen we de credits gaan verzilveren?

begin januari
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:
centre court Wrote:wanneer kunnen we de credits gaan verzilveren?

begin januari
das jammer...had gehoopt met kerst aan me pokertafel te zitten.
Reply
vorig jaar was het iig januari
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:vorig jaar was het iig januari

Nog 1 nachtje slapen en dan is het januari........ :lol:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Hebben jullie al een mailtje gehad over de prijs? Ik heb nog niets gehoord.
Reply
nee
Reply
Quote:Geachte Heer Fransman,

Namens Sportdreams willen we u hartelijk feliciteren met het bereiken van de top 20 van Tennis Manager 2007. Door deze prestatie heeft u recht op een prijs in de vorm van credits die besteed kunnen worden op <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.fangadgets.nl">http://www.fangadgets.nl</a><!-- m -->.

De door u behaalde punten in het spel vermenigvuldigd met 0.015 maakt een totaal van 99 euro die vrij uitgegeven kan worden aan uw favoriete gadgets op <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.fangadgets.nl">http://www.fangadgets.nl</a><!-- m -->.

Voer bij aankoop van 1 of meerdere producten de volgende code in:

Let op dat u tot 30-06-2008 de tijd hebt uw prijs te incasseren.

Wij willen ons excuseren voor de ernstige vertraging van de uitkeer van de prijzen. Alsnog veel plezier met uw prijs!


Met vriendelijke groet,


Sportdreams.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Quote:Namens Sportdreams ...

Met vriendelijke groet,
Sportdreams.
Beetje schizo? Smile
Reply


Forum Jump: