The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Sjeng Schalken
#1
Rentree Schalken aanstaande

Sjeng Schalken maakt binnenkort zijn rentree op de tennisbaan, in een wedstrijd tegen huidig Nederlands kampioen Paul Logtens speelt hij hoogstwaarschijnlijk een demonstratiewedstrijd. De 30-jarige Nederlader denkt er zelfs over om mee te doen aan de Masters in Rotterdam, deze beginnen op 11 december.
Schalken speelde dit jaar maar 1 internationaal toernooi, in februari speelde hij het challengertoernooi van Bergamo (Ita), hier behaalde hij nog wel de halve finale.
De Limburger is op dit moment de beste Nederlandse speler die nog actief is, met 9 ATP titels en ooit een 11e plek op de wereldranglijst is hij verreweg de meest succesvolle Nederlander die nog niet gestopt is.
Reply
#2
Dat klinkt goed, maar ik houd mijn hart vast.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#3
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.nu.nl/news/1013549/48/Schalken_ziet_afscheid_naderen.html">http://www.nu.nl/news/1013549/48/Schalk ... deren.html</a><!-- m -->

Niet verrassend, maar t lijkt nu echt voorbij Sad . Zonde, zonde.
Reply
#4
Schalken geet morgen om 11 uur persconferentie in Den Bosch.

Einde loopbaan.....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#5
:cry:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#6
Jammer, maar onvermijdelijk.

Nog even geduld en dan doen we weer mee met de nieuwe lichting.
Reply
#7
En het is definitief voorbij!
Heel jammer, maar hij heeft toch voor heel wat mooie momenten gezorgd.
Succes met je kledinglijn Sjeng!
Reply
#8
Sjeng bedankt =D>
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#9
Schalken heeft ons meerdere malen laten genieten van zijn spel. Met zijn ietwat stijve tennis heeft hij ons toch weten te verwarmen. Daarnaast was Sjeng een persoon met humor en realisme. Hij hoort zonder twijfel thuis in het rijtje Haarhuis, Siemerink, Krajicek. Hier zal Sluiter nog verdomd veel moeite voor moeten doen!
Reply
#10
Scholten! Wrote:Schalken heeft ons meerdere malen laten genieten van zijn spel. Met zijn ietwat stijve tennis heeft hij ons toch weten te verwarmen. Daarnaast was Sjeng een persoon met humor en realisme. Hij hoort zonder twijfel thuis in het rijtje Haarhuis, Siemerink, Krajicek. Hier zal Sluiter nog verdomd veel moeite voor moeten doen!
krajicek staat ver boven dat rijtje hoor
Reply
#11
kooltje Wrote:
Scholten! Wrote:Schalken heeft ons meerdere malen laten genieten van zijn spel. Met zijn ietwat stijve tennis heeft hij ons toch weten te verwarmen. Daarnaast was Sjeng een persoon met humor en realisme. Hij hoort zonder twijfel thuis in het rijtje Haarhuis, Siemerink, Krajicek. Hier zal Sluiter nog verdomd veel moeite voor moeten doen!
krajicek staat ver boven dat rijtje hoor
En Sjeng staat ver boven Haarhuis en Siemerink.
Reply
#12
kooltje Wrote:
Scholten! Wrote:Schalken heeft ons meerdere malen laten genieten van zijn spel. Met zijn ietwat stijve tennis heeft hij ons toch weten te verwarmen. Daarnaast was Sjeng een persoon met humor en realisme. Hij hoort zonder twijfel thuis in het rijtje Haarhuis, Siemerink, Krajicek. Hier zal Sluiter nog verdomd veel moeite voor moeten doen!
krajicek staat ver boven dat rijtje hoor

Dat vind jij
Reply
#13
omyaca Wrote:
kooltje Wrote:
Scholten! Wrote:Schalken heeft ons meerdere malen laten genieten van zijn spel. Met zijn ietwat stijve tennis heeft hij ons toch weten te verwarmen. Daarnaast was Sjeng een persoon met humor en realisme. Hij hoort zonder twijfel thuis in het rijtje Haarhuis, Siemerink, Krajicek. Hier zal Sluiter nog verdomd veel moeite voor moeten doen!
krajicek staat ver boven dat rijtje hoor
En Sjeng staat ver boven Haarhuis en Siemerink.

Vind ik niet, Haarhuis heeft vooral faam gemaakt als dubbelaar en Jantje S. stond in zijn beste tijd ook 14e van de wereld
Reply
#14
Krajicek heeft natuurlijk Wimbledon gewonnen. Dat verdient alle credits. Haarhuis was de man van de dubbel. Iedereen zijn op manier goed! Jantje valt er iets onder.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#15
Krajicek staat er imo wel boven, hij heeft gewoon een tijd top 5 gestaan en een GS gewonnen.
Daarna komen Siemerink, Schalken en Haarhuis op een niveau. Daarna jongens als Verkerk en Sluiter, die leuke hebben gekend hebben.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#16
Neem eens je tijd om een bericht te typen. Overladen met typfouten.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#17
Schalken stond heel lang dicht tegen top 10 aan, dus veel beter dan Jantje. Helaas had hij te weinig wapens om van echte toppers te winnen, dat is het verschil met Kraaij. Zijn prestaties op Wimbledon en US Open waren prima en het zal nog lang duren voordat we een Hollander hebben van dat kaliber ben ik bang.

Alleen die belachelijke service... :wink:
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Reply
#18
Haggie Wrote:Neem eens je tijd om een bericht te typen. Overladen met typfouten.

:lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#19
Haggie Wrote:Neem eens je tijd om een bericht te typen. Overladen met typfouten.
Ik weet dat je Nederlands niet al te best is, maar er staan geen typfouten in hoor. Ik ben alleen een woord vergeten, namelijk 'weken'. Nou nou nou, mijn excuses daarvoor hoor :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#20
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:Neem eens je tijd om een bericht te typen. Overladen met typfouten.
Ik weet dat je Nederlands niet al te best is, maar er staan geen typfouten in hoor. Ik ben alleen een woord vergeten, namelijk 'weken'. Nou nou nou, mijn excuses daarvoor hoor :roll:

Lees het nog eens een keer Ad, dan zie je misschien wel je rare zinsopbouw en nog meer missende woorden.
What, me worry?
Reply
#21
Mijn toetsenbord kan geen accenten aangeven, dus het woord voor niveau moet je als 1 lezen. Nu goed?!
Verder niks hoor, lezen jullie het nog maar eens keer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#22
Dacht je dat misschien gek van jezelf werd, na ruim 18.000 berichten...
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#23
Ik dacht even dat jij mij ging verbeteren op taalgebied...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#24
Ik wilde even weten of je aan het studeren was.. blijkbaar niet..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#25
Je moet af en toe ook werken. Moet jij ook eens doen, in plaats van je onterecht druk te maken over het taalgebruik van anderen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#26
Volgens mij ben jij degene die zich er hier nog steeds druk om maakt. Ik wilde het forum weer even wat leven inblazen..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#27
Leuke manier om dat te doen zeg, door andermans posts te bekritiseren, en dan nog niet eens op de inhoud =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#28
Ad Wim Wrote:Krajicek staat er imo wel boven, hij heeft gewoon een tijd top 5 gestaan en een GS gewonnen.
Daarna komen Siemerink, Schalken en Haarhuis op een niveau. Daarna jongens als Verkerk en Sluiter, die leuke hebben gekend hebben.

Ad Wim Wrote:Ik ben alleen een woord vergeten, namelijk 'weken'.

Waar had je dat woord dan willen inpassen?
Reply
#29
Ad Wim Wrote:Leuke manier om dat te doen zeg, door andermans posts te bekritiseren, en dan nog niet eens op de inhoud =D>

Daar is bij jou helemaal geen beginnen aan. :8:
Reply
#30
Tussen leuke en hebben in de laatste zin.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: