The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Sjeng Schalken
#31
Ad Wim Wrote:Tussen leuke en hebben in de laatste zin.

_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:Krajicek staat er imo wel boven, hij heeft gewoon een tijd top 5 gestaan en een GS gewonnen.
Daarna komen Siemerink, Schalken en Haarhuis op een niveau. Daarna jongens als Verkerk en Sluiter, die leuke weken hebben gekend hebben.

Ad Wim Wrote:Ik ben alleen een woord vergeten, namelijk 'weken'.

Waar had je dat woord dan willen inpassen?

Dat scheelt een hoop inderdaad :lol: .
Reply
#32
Als je tennissers objectief wil beoordelen moet je ook objectieve criteria formuleren. Bijvoorbeeld:

Aantal ATP titels Aantal Masters titels Aantal GS titels Aantal gewonnen wedstrijden GS prestaties Year end rankings

en aan deze statistieken een puntenwaarde toekennen.
ATP titel = 1
TMS titel = 3
GS titel = 10
50 gew.wedstrijden = 3
GS F=5
GS SF=2
GS QF=1
Year end T10 = 3
Year end T20 = 2
Year end T10 = 1
Reply
#33
_Tampie Wrote:Als je tennissers objectief wil beoordelen moet je ook objectieve criteria formuleren. Bijvoorbeeld:

Aantal ATP titels Aantal Masters titels Aantal GS titels Aantal gewonnen wedstrijden GS prestaties Year end rankings

en aan deze statistieken een puntenwaarde toekennen.
ATP titel = 1
TMS titel = 3
GS titel = 10
50 gew.wedstrijden = 3
GS F=5
GS SF=2
GS QF=1
Year end T10 = 3
Year end T20 = 2
Year end T10 = 1

Heb je deze lijst zelf bedacht?
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#34
And the winner is....??? :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#35
_Tampie Wrote:Als je tennissers objectief wil beoordelen moet je ook objectieve criteria formuleren. Bijvoorbeeld:

Aantal ATP titels Aantal Masters titels Aantal GS titels Aantal gewonnen wedstrijden GS prestaties Year end rankings

en aan deze statistieken een puntenwaarde toekennen.
ATP titel = 1
TMS titel = 3
GS titel = 10
50 gew.wedstrijden = 3
GS F=5
GS SF=2
GS QF=1
Year end T10 = 3
Year end T20 = 2
Year end T10 = 1

De "formule" koning is er ook weer.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#36
_Tampie Wrote:Als je tennissers objectief wil beoordelen moet je ook objectieve criteria formuleren. Bijvoorbeeld:

Aantal ATP titels Aantal Masters titels Aantal GS titels Aantal gewonnen wedstrijden GS prestaties Year end rankings

en aan deze statistieken een puntenwaarde toekennen.
ATP titel = 1
TMS titel = 3
GS titel = 10
50 gew.wedstrijden = 3
GS F=5
GS SF=2
GS QF=1
Year end T10 = 3
Year end T20 = 2
Year end T10 = 1

Davis Cup telt niet mee?
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#37
buurs Wrote:And the winner is....??? :8:

Lijkt me wel interessant om te kijken hoe Federer tov Sampras en andere grootheden staat.

Ik heb deze lijst even uit de duim gezogen en pretendeer uiteraard niet dat hij compleet is. Maar tennis is een sport die goed te kwantificeren is, dus waarom zou je het niet doen. Voor een voetballer is zijn invloed in een team veel moeilijker meetbaar.
Reply
#38
Kan nu al zeggen dat ook met deze formule Schalken beter is dan Siemerink en Federer beter dan Sampras en Sampras beter dan Agassi...
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Reply
#39
met deze formule zijn haarhuis en eltingh de beste tennisers van nederland ooit.
Reply
#40
niet als je hun enkelresultaten bekijkt natuurlijk. :roll:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#41
centre court Wrote:niet als je hun enkelresultaten bekijkt natuurlijk. :roll:
vervallen dan de punten voor hun dubbelspel?
Reply
#42
Hieronder een overzicht van de hoogtepunten uit de carriere van Sjeng Schalken:

Winnaar 9 ATP toernooien: Valencia (Spa) (1995), Jakarta (Ind) (1996), Boston (VS) (1997), Auckland (NZ)(1999), Tokio (Jap) (2000), Stockholm (Zwe) (2001), Rosmalen (Ned) (2002), Rosmalen (Ned) (2003), Costa do Sauipe (Bra) (2003).

Beste Grand Slam Resultaten:

Australian Open: 4e ronde (2004)
Roland Garros: 3e ronde (2003)
Wimbledon: Kwartfinale (2002, 2003, 2004)
US Open: Halve finale (2002)
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#43
Ik heb in mijn leven weinig sportevenementen live gezien.

Er is voor eigenlijk maar 1 uniek sport moment qua persoonlijke beleving, en dat is Wimbledon 2003, 2e ronde: Sjeng Schalken - Nicolas Lapentti.

Ik ben die week samen met Roy 3 dagen op Wimbledon. Dat is altijd de enige keer gebleven dat Roy en ik samen op vakantie zijn geweest Sad
De laatste partij op Court number 1 is Schalken-Lapentti. Voor de gemiddelde Engelse tennisfan niet echt de partij waar je voor blijft, dus veel mensen gingen naar huis, of probeerden Centre Court te krijgen, waar Rusedski - Roddick aan de gang was.
Zo hadden Roy en ik de beste plaatsen op Court Number One, voor 3 pond. Gewoon televisiebeeld-standpunt, maar dan live.

Wat een geweldige thriller was het. 6-2 3-6, en vervolgens in de tiebreak van de 3e set geeft Sjeng het helemaal weg. 6-7. In de 4e set serveert Sjeng voor de set, maar geeft het weg, en dan denk je dat het over is, als hij in de tiebreak meteen een break achter komt, maar hij komt sterk terug en sleept er alsnog een 5e set uit. Het wordt dan al donker en we verwachtten dat de partij wordt afgebroken, maar ze gaan gelukkig gewoon door.
Voor ons zat Hans Felius te bellen. Hij zou die avond me Raemon Sluiter gaan eten, maar Raemon belde terug dat het met Sjeng voor hem te laat werd en dat hij naar bed ging. Hij moest de dag erna spelen tegen Popp (wat speelde Raemon toen slecht trouwens, maar dat terzijde)
In de 5e set kwam Sjeng weer een break achter, maar een zeeeeer dubieuze call brak Sjeng terug en Lapentti verloor het daar het verstand en pakt geen game meer: 6-2 3-6 6-7 7-6 6-3. .. het is dan al dik 9 uur geweest, en wij zijn schor geschreeuwd! Wat een waanzinnig mooie wedstrijd. Ook apart trouwens dat Tjerk Bogstra nooit klapt voor een punt van Lapentti, hoe mooi ook. Psychologische oorlogsvoering ofzo?

[Image: 15-Schalken.jpg]

Afgelopen zaterdag was het een jaar geleden dat Roy is overleden. Heb ik aan die vakantie en die week nog een aantal keer gedacht. Sad

Sjeng, bedankt!
Reply
#44
Ter aanvulling even de titels en finales van Krajicek:

SINGLES CAREER TITLES (17): 1991--Hong Kong; 1992--Antwerp, Los Angeles; 1993--Los Angeles; 1994--Barcelona, Rosmalen, Sydney Indoor; 1995--Rotterdam, Stuttgart Indoor; 1996--Wimbledon; 1997--Rosmalen, Rotterdam, Tokyo; 1998--St. Petersburg, Stuttgart Indoor; 1999--Key Biscayne, London FINALIST (9): 1992--Tokyo Outdoor; 1993--Stuttgart Indoor; 1995--New Haven; 1996--Los Angeles, Rome; 1997--Stuttgart Indoor; 1998--Montreal / Toronto; 1999--Stuttgart Indoor; 2000--Halle
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#45
Wedstrijd tegen Hewitt op Wimbledon vond ik 1 van zijn mooiste wedstrijden.....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#46
Tripplexxx Wrote:Wedstrijd tegen Hewitt op Wimbledon vond ik 1 van zijn mooiste wedstrijden.....
Voor mij absoluut de kwartfinale US Open 2002 tegen Gonzalez!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#47
Niet live maar daardoor niet minder memorabel.

Schalken - philippoussis. Echt een fantastische wedstrijd en een prachtige 5e set waarin ze allebei op hun onderlip liepen van vermoeidheid. Ten eerste natuurlijk een fantastische wedstrijd maar hij is me vooral bijgebleven omdat het tijdens een toernooi was en het hele toernooi gewoon 2 uur is stilgelegd omdat iedereen gewoon die wedstrijd aan het kijken was en iedereen gewoon weigerde z'n wedstrijd te beginnen voordat die wedstrijd afgelopen was. Fantastische sfeer met een volledig volle kantine en iedereen die stond te juichen en te schreeuwen.
Reply
#48
Ad Wim Wrote:
Tripplexxx Wrote:Wedstrijd tegen Hewitt op Wimbledon vond ik 1 van zijn mooiste wedstrijden.....
Voor mij absoluut de kwartfinale US Open 2002 tegen Gonzalez!

Ook die idd.....omdat hij die wedstrijd won.

Maar die wedstrijd tegen Hewitt was zo onverwacht spannend....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#49
Tripplexxx Wrote:
Ad Wim Wrote:
Tripplexxx Wrote:Wedstrijd tegen Hewitt op Wimbledon vond ik 1 van zijn mooiste wedstrijden.....
Voor mij absoluut de kwartfinale US Open 2002 tegen Gonzalez!
Ook die idd.....omdat hij die wedstrijd won.
Maar die wedstrijd tegen Hewitt was zo onverwacht spannend....
Zeker ook omdat ie die won, zijn grootste overwinning in zijn carriere, maar mijn god wat was dat ook spannend! Twee TBs in de laatste twee sets.
Maar die comeback tegen Hewitt was ook super inderdaad. Ik weet nog dat ik op een gegeven echt ging denken aan een Nederlandse finale op Wimbledon, maar helaas...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#50
Ad Wim Wrote:
Tripplexxx Wrote:
Ad Wim Wrote:
Tripplexxx Wrote:Wedstrijd tegen Hewitt op Wimbledon vond ik 1 van zijn mooiste wedstrijden.....
Voor mij absoluut de kwartfinale US Open 2002 tegen Gonzalez!
Ook die idd.....omdat hij die wedstrijd won.
Maar die wedstrijd tegen Hewitt was zo onverwacht spannend....
Zeker ook omdat ie die won, zijn grootste overwinning in zijn carriere, maar mijn god wat was dat ook spannend! Twee TBs in de laatste twee sets.
Maar die comeback tegen Hewitt was ook super inderdaad. Ik weet nog dat ik op een gegeven echt ging denken aan een Nederlandse finale op Wimbledon, maar helaas...

Die gedachte had ik toen ook, totdat Krajicek het verklootte tegen Malisse.....maar toen had Sjeng volgens mij ook al verloren als ik het me goed herrinner.....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#51
Die hele USOpen 2002 was mooi. Met als hoogtepunt natuurlijk Super Saturday met Schalken-Sampras en Agassi-Hewitt. En ook de damesfinale geloof ik.

Hoogtepunt is natuurlijk ook dat ie op Rosmalen van Federer heeft gewonnen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#52
Mac Wrote:Niet live maar daardoor niet minder memorabel.

Schalken - philippoussis. Echt een fantastische wedstrijd en een prachtige 5e set waarin ze allebei op hun onderlip liepen van vermoeidheid. Ten eerste natuurlijk een fantastische wedstrijd maar hij is me vooral bijgebleven omdat het tijdens een toernooi was en het hele toernooi gewoon 2 uur is stilgelegd omdat iedereen gewoon die wedstrijd aan het kijken was en iedereen gewoon weigerde z'n wedstrijd te beginnen voordat die wedstrijd afgelopen was. Fantastische sfeer met een volledig volle kantine en iedereen die stond te juichen en te schreeuwen.

Idd, 20-18 verloren uiteindelijk, en dan te bedenken dat hij het jaar ervoor verloor van Courier met 13-11 in de 5de set :eeeek: , hoe zuur is dat.

Edit:
1998: 8-6 Gambill
1999: 13-11 Courier
2000: 20-18 Philippoussis

:lol: toch nog redelijk goed gekomen daarna, na deze serie zou ik allang van het dak gesprongen zijn.
Reply
#53
Schalken sloeg toen tegen Scud een geweldige bal. Hij was helemaal uit beeld en lag bijna in de tribune geloof ik. En net zo fijn langs 't lijntje kwam 't balletje terecht.

Heel zuur inderdaad dat ie 2 jaar achter elkaar zo'n close pot verloor.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: