The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FC CT vs Enschede JC
#1
Rnd. 3 Lg. 25/11/2006 FC CT vs Enschede JC

GK Levi de Wit 17 73% 100% 100%

D R Christiaan de Bruin 17 71% 100% 100%
D C Gerrit Kanthuis 17 78% 100% 100%
D C Cas Oosterhuis 17 76% 100% 100%
D L Milad Acda 17 76% 100% 100%

MR Jelle de Leede 17 64% 100% 100%
MC Henk Lips 17 77% 100% 100%
MC Ed van Meerte Janse 17 77% 100% 100%
ML Emile Bostoen 17 69% 100% 100%

FC Lucas van Boxel 17 85% 100% 100%
FC Onno van den Berg 17 93% 100% 100%

ff snel in elkaar gedraaid
Reply
#2
Met of zonder wissels?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#3
Wiebe kan dus nu alle energie steken in de kleedkamersessie?

Xtragaap4de Hakkuh
Reply
#4
Mooie overwinning mannen, maar als we de 0 willen houden zal ik toch echt weer mee moeten doen :wink: =D>

En we staan ook meteen eerste!!
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#5
woei matchwinner!! Icon_mrgreen maar het was idd close dit keer!
volgende week de nummer 6 moet te pakken zijn
Reply
#6
De laatste weken vele vrienden gemaakt op het forum en daarom was ik vrij stil.....
Ik ga maar weer verder met vrienden maken, want ik heb een punt van kritiek op de gang van zaken nu.
ik wachtte af dat iemand anders eens een keer z'n mond open deed, maar dat gebeurde dus niet. Dus, of bang, of weinig interesse bij dit spel.
Iig, Tool gaf aan dat hij het team wilt leiden, prima, maar dan moet hij het ook doen. Hij zou wissels bij comp.wedstrijden toepassen, ik heb er 1-tje gezien in 2 wedstrijden. Kan je wel zeggen dat je niet alles in excel wilt bijhouden, ok, maar om half fitte spelers op te stellen en te laten staan is het ook niet.
Dan moet je anders je inlog en ww vrijgeven, dan kunnen anderen het doen als je geen tijd/zin hebt.
Misschien weer een hoop gezeik, het is niet anders.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#7
O ja.....weer zo'n ontevreden bankzitter. :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#8
We win Big Grin Big Grin
Reply
#9
Adder Wrote:De laatste weken vele vrienden gemaakt op het forum en daarom was ik vrij stil.....
Ik ga maar weer verder met vrienden maken, want ik heb een punt van kritiek op de gang van zaken nu.
ik wachtte af dat iemand anders eens een keer z'n mond open deed, maar dat gebeurde dus niet. Dus, of bang, of weinig interesse bij dit spel.
Iig, Tool gaf aan dat hij het team wilt leiden, prima, maar dan moet hij het ook doen. Hij zou wissels bij comp.wedstrijden toepassen, ik heb er 1-tje gezien in 2 wedstrijden. Kan je wel zeggen dat je niet alles in excel wilt bijhouden, ok, maar om half fitte spelers op te stellen en te laten staan is het ook niet.
Dan moet je anders je inlog en ww vrijgeven, dan kunnen anderen het doen als je geen tijd/zin hebt.
Misschien weer een hoop gezeik, het is niet anders.

Met bovenstaand bericht geef je aan dat je van mij verwacht dat ik rekening ga houden met:
- even vaak in de basis staan
- even vaak in friendly/competitiewedstrijd spelen
- even vaak gewisseld worden
- en daarbij ook nog rekening te houden met de conditie?

Volgens mij is het de verantwoordelijkheid van de spelers zelf dat ze fit zijn, niet die van mij.
Reply
#10
Rouleren zou je al doen, dus dat is niet im Frage.
Ben met je eens dat het aan de speler ligt of hij fit is of niet.
Maar je kan wel wissels instellen. Je hoeft van mij niet precies bij te gaan houden wie invalt/eruitgaat, maar je laat nu ervaring liggen.
En misschien moet er wel ingesteld worden dat ondanks als je aan de beurt bent voor de basis en je fitness zit onder de 90%, dat je er dan toch naast staat en misschien mag invallen.

ik vind zelf dus, fitte spelers opstellen en 3 wissels instellen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#11
kan, maar wat is fit? op de woensdag zijn er volgens mij weinig spelers met conditie van 70 of hoger..
Reply
#12
T00L Wrote:kan, maar wat is fit? op de woensdag zijn er volgens mij weinig spelers met conditie van 70 of hoger..

Keepers hebben dan altijd een fitness van 75 of hoger, ik train 21x per week waarvan 3x een teamtraining (dus 2% eraf) en 2x fitness en 1x having fun

Per week daalt mijn fitness dus met:

15x 1% = 15%
3x 2% = 6%
2x fitness = +15%
1x having fun = x%

ik zit nu op 97% fitness waarbij ik al 2x 1% trainingfitness eraf is. Ik weet niet hoe dit met veldspelers is maar het lijkt mij dat iedereen dit schema kan bijhouden omdat niet iedereen de teamtraining doet. Geen idee overigens hoeveel fitness je verliest met een wedstrijd.

kan mij ook voorstellen dat de wedstrijd slecht is verlopen omdat sommige spelers de optie 'avoid getting tired' van afgelopen woensdag nog aan hadden staan.

overigens wil ik Levi direct op de bank hebben... kan natuurlijk niet een goal tegen krijgen
:wink:
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#13
Wissels ben ik het mee eens (en niet omdat ik een keer bankgezeten heb, niksdoen bevalt me ook wel Big Grin).
3 wissels invullen is niet zo'n probleem toch? Anders is er vast wel iemand te vinden die een excellsheetje wil bijhouden. Fitness is idd probleem van de spelers zelf...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#14
Mac Wrote:woei matchwinner!! Icon_mrgreen maar het was idd close dit keer!
volgende week de nummer 6 moet te pakken zijn

Matchwinner? Piet Burgemeester was toch echt MotM! Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#15
MotM en Matchwinner is wat anders Wink
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#16
Goh, ja joh? Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#17
Marshall Wrote:Goh, ja joh? Wink

Inderdaad joh
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#18
Dank voor de nuance indicatie dan kaerel! :roll:

Ik citeer even een eerder statement (van wie is mij op dit moment niet meer bekend):
Quote: Je hoeft niet overal op te reageren

Was getekend,

Marshall
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#19
Quote: Je hoeft niet overal op te reageren
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply


Forum Jump: