The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Managerzone Ice Hockey
#61
Er doen daar veel meer mee, meer dan 100.000 zelfs, dus wat jij zegt is pure onzin. Ik sta zelfs buiten de top 1000.
Reply
#62
EB Sports Wrote:Er doen daar veel meer mee, meer dan 100.000 zelfs, dus wat jij zegt is pure onzin. Ik sta zelfs buiten de top 1000.

Dan doe je het wel heel slecht, als er maar 150 serieuze managers meedoen.
Reply
#63
Jij doet niet eens mee bij MZ Hockey, dus wat jij zegt is inderdaad onzin.
Reply
#64
EB Sports Wrote:Jij doet niet eens mee bij MZ Hockey, dus wat jij zeft is inderdaad onzin.

Ik speel ook geen tannis (net als jij) maar daar heb ik ook een mening over. Als er 150 serieuze managers zijn, en jij staat buiten de top-1000 dan zegt dat genoeg over jou.
Reply
#65
Praat er dan ook niet over als je nergens van af weet. Ik zei dat er meer dan 100.000 serieuze managers meedoen. Nu duidelijk?
Reply
#66
EB Sports Wrote:Praat er dan ook niet over als je nergens van af weet. Ik zei dat er meer dan 100.000 serieuze managers meedoen. Nu duidelijk?

Van de 150 serieuze managers, zullen er 149 in de top 150 staan en 1 buiten de top-1000. Da's wel erg triest! :wink:
Reply
#67
Volgens mij zit je in de verkeerde forum, dit is MZ Ice Hockey. In het vervolg goed lezen.
Reply
#68
Vandaag een overwinning geboekt in de 2005 Slapshot Cup tegen de nummer 2 in de topdivisie van Turkije.
Reply
#69
EB Sports Wrote:Volgens mij zit je in de verkeerde forum, dit is MZ Ice Hockey. In het vervolg goed lezen.

Ik zit helemaal niet in het verkeerde forum. MZ IJshockey is het EB Sports forum. Hier kom jij je overwinningen melden, terwijl er geen enkele serieuze manager meedoet. De andere 149 zijn buitenlanders of Nederlanders die geen weet hebben van het SD-forum.
Reply
#70
ik had gister maar weer eens ingelogd...erg spannend in mn competitie. Sta 4e maar slechts 2 punten achter op de nummer 1! Ben trouwens al eens kampioen geweest maar gelijk weer gedegradeerd.
Reply
#71
Matador! Wrote:
EB Sports Wrote:Volgens mij zit je in de verkeerde forum, dit is MZ Ice Hockey. In het vervolg goed lezen.

Ik zit helemaal niet in het verkeerde forum. MZ IJshockey is het EB Sports forum. Hier kom jij je overwinningen melden, terwijl er geen enkele serieuze manager meedoet. De andere 149 zijn buitenlanders of Nederlanders die geen weet hebben van het SD-forum.
En er zijn er nog 100.000 die jij niet opgenoemd hebt waaronder Adder, Doorzon en vele anderen.
Reply
#72
Nee, die zijn niet serieus. Dat zeggen ze ook zelf, beetje vriendschappelijke potjes spelen en trainen maakt nog geen serieuze manager. Ik ben niet overtuigd Eppie.
Reply
#73
Ik ben ook niet overtuigd van jou.
Reply
#74
EB Sports Wrote:Ik ben ook niet oevrtuigd van jouw leugen.

Je weet dus niet zeker of hij wel of niet liegt?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#75
Gerben Zonderland Wrote:
EB Sports Wrote:Ik ben ook niet oevrtuigd van jouw leugen.

Je weet dus niet zeker of hij wel of niet liegt?
Bemeoi met je eigen zaken.
Reply
#76
Matador! Wrote:Nee, die zijn niet serieus. Dat zeggen ze ook zelf, beetje vriendschappelijke potjes spelen en trainen maakt nog geen serieuze manager. Ik ben niet overtuigd Eppie.
Ik vraag me af hoe ik elke week gewoon friendlies kan regelen met zo weinig serieze deelnemers. Nu ben je wel overtuigd. Mocht je nog niet overtuigd zijn, dan zijn we allemaal niet serieus met dit spel bezig. Waar gaat deze topic eigenlijk over?
Reply
#77
Over jou en je winstpotjes, daar gaat dit topic over...

Maar even serieus, iemand die zijn friendlies regelt is nog geen serieuze manager.
Reply
#78
Jawel, anders zijn we allemaal niet serieus met dit spel bezig.
Reply
#79
Dus ophoepelen uit dit forum, je kraamt aleen maar onzin uit.
Reply
#80
EB Sports Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
EB Sports Wrote:Ik ben ook niet oevrtuigd van jouw leugen.

Je weet dus niet zeker of hij wel of niet liegt?
Bemeoi met je eigen zaken.

Zaken zijn zaken. En post jij teovallig ook op op t veotbalzoneforum?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#81
Eppie, geef nou maar toe dat er bijna niemand is die dit spel serieus speelt. Het maakt mij verder niet uit! Als dit spel jouw vreugde vergroot heb ik er vrede mee...
Reply
#82
Vandaag zag ik mijn wedstrijd als een promotiewedstrijd. Het was zeker spannend tot het laatste minuut, zeker gezien de 0-1 uitoverwinning die ik in mijn zak steek. Geef ik mezelf valse hoop, of was dit echt de promotiewedstrijd? Mijn tegenstander was Yupski on ice.
Reply
#83
EB Sports Wrote:Vandaag zag ik mijn wedstrijd als een promotiewedstrijd. Het was zeker spannend tot het laatste minuut, zeker gezien de 0-1 uitoverwinning die ik in mijn zak steek. Geef ik mezelf valse hoop, of was dit echt de promotiewedstrijd? Mijn tegenstander was Yupski on ice.

Je geeft jezelf waarschijnlijk valse hoop.
Reply
#84
Ik kap met ijshockey.
Het gros van mijn spelers staat te koop en de rest volgt deze week.

Onder de spelers die er nu op staan zitten o.a. een 9-puck Nederlandse keeper en een Zweedse 8-puck tackler en een Zweedse 9-puck shooter

startbid: 1 euro
Reply
#85
Vandaag mijn wedstrijd weer gewonnen, maar dan tegen Bonecrushers HC met 3-0. De tegenstander waartegen ik vorige week speelde, had vandaag een gelijkspel tegen de ploeg die vorige week in hun uitwedstrijd maar nipt won tegen mijn tegenstander van vandaag.
Reply
#86
EB Sports Wrote:Vandaag mijn wedstrijd weer gewonnen, maar dan tegen Bonecrushers HC met 3-0. De tegenstander waartegen ik vorige week speelde, had vandaag een gelijkspel tegen de ploeg die vorige week in hun uitwedstrijd maar nipt won tegen mijn tegenstander van vandaag.

:lol: Undecided
Reply
#87
Volgens mij heb jij nog nooit Nederlands gehad.
Reply
#88
Oh, dat is waar ook: jij speelt niet eens bij MZ Hockey, dus OPHOEPELEN HIER!!!!!
Reply
#89
Vandaag moet mijn club tegen eenzelfde tegenstander in 2 verschillende cups, om 8 uur en om 9 uur. Zijn teamnaam is Grubbe Stars en staat op plaats 8 van de wereld. Wel moet ik 2 keer uit. Ik hoop niet dat ik 2 keer overtuigend verslagen word.
Reply
#90
EB Sports Wrote:Vandaag moet mijn club tegen eenzelfde tegenstander in 2 verschillende cups, om 8 uur en om 9 uur. Zijn teamnaam is Grubbe Stars en staat op plaats 8 van de wereld. Wel moet ik 2 keer uit. Ik hoop niet dat ik 2 keer overtuigend verslagen word.

Ik verwacht het wel eigenlijk.
Reply


Forum Jump: