The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wielernieuws
#31
Ik verwacht niet dat hij naar Astana gaat ( een gevoel).
Ik denk eerder dat hij bij die cleane Amerikaanse ploeg gaat( kan ff niet op de naam komen, blauw/oranje tenue waar die Nederlander rijdt die het goed deed in Parijs Roubaix).
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#32
Adder Wrote:Ik verwacht niet dat hij naar Astana gaat ( een gevoel).
Ik denk eerder dat hij bij die cleane Amerikaanse ploeg gaat( kan ff niet op de naam komen, blauw/oranje tenue waar die Nederlander rijdt die het goed deed in Parijs Roubaix).

Ja, en Boogerd wordt zijn helpert! =D>
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#33
Boogerd wil inderdaad terugkomen...Niet tevreden over hoe zijn afscheid is gegaan.
Ploeg heette eerst Slipstream, inmiddels Garmin.
Boogerd zal overigens gewoon bij Rabo terugkomen
Reply
#34
ff wat opvallende nieuwtjes:

Quote:Niki Terpstra toonde afgelopen woensdag nog maar eens zijn klasse door derde te worden in Dwars door Vlaanderen. De ploeg van de Nederlander komt, door het afhaken van zuivelproducent Milram, na dit seizoen echter zonder sponsor te zitten, en dus begint de interesse van andere ploegen toe te nemen. Volgens WvCycling zou Rabobank hengelen naar de diensten van Terpstra.

De renner zelf geeft echter aan dat hij een overstap naar de bankploeg voorlopig niet ziet zitten: "Rabobank is niet de ploeg waar ik echt heen wil. De Nederlanders zitten beter wat verspreid."

Quote:After missing out on invitations to the Giro d’Italia and the Walloon classics double of la Flèche Wallonne and Liege-Bastogne-Liege, Vacansoleil team manager Hilaire Vanderschueren is calling for politicians to step in to make sure that the Dutch team secures a wildcard for July’s Tour de France.

With the Giro d’Italia starting in the Netherlands’ capital Amsterdam, the two Dutch Professional Continental teams Skil-Shimano and Vacansoleil might have thought they were likely to be invited. Instead, the race organisers RCS Sport favoured Italian teams in its home tour. Flèche and Liege organiser ASO, which also organises the Tour de France, also favoured Italian Pro Continental teams over the Dutch ones, partly due to the high proportion of Italian immigrants in the part of Liege that la Doyenne passes though.

“Politicians need to act immediately,” Vandershueren told the Algemeen Dagblad. "The organization of the start of the Tour also uses public money, the government should say: ‘ho, ho, ho. We are investing money for it to ride a few days in the Netherlands. It should also include a second Dutch team.’" Undecided
Reply
#35
Geen Tour voor Vacansoleil,Skil
***************************************
**Tour de France-organisator ASO heeft
de Nederlandse formaties Vacansoleil en
Skil gepasseerd bij de toekenning van
de zes laatste startbewijzen.

Radioshack (Armstrong),Sky (Wiggins),
Katjoesja (Kirchen),Garmin (Farrar),
Cervélo (Sastre,Hushovd) en BMC (Evans)
worden door ASO wel uitgenodigd voor de
97ste Ronde van Frankrijk.Skil-Shimano
werd vorig jaar bij het Tour-debuut nog
gecomplimenteerd door de Tour-directie.

Zestien ProTour-ploegen waren al zeker
van Tour-deelname:RABOBANK,AG2r,Astana,
Bbox,Caisse d'Épargne,Cofidis,Columbia,
Euskaltel-Euskadi,Française des Jeux,
Footon-Servetto,Lampre,Liquigas,Milram,
Omega-Pharma,Quick Step en Saxo Bank.
Mijn gras is groener
Reply
#36
Damn, dat is erg jammer. Zuur voor Johnny en voor de broers Feuillu Sad
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#37
Heel jammer, zowel voor Vacans als Skil. De gebroeders Feillu zullen hier inderdaad ook enorm van janken. Aan de andere kant is het wel begrijpelijk dat Radioshack (Armstrong), Sky (Wiggins), Katjoesja (Kirchen), Garmin (Farrar), Cervélo (Sastre,Hushovd) en BMC (Evans) voorrang krijgen, de namen spreken voor zich.
Reply
#38
Skil en Vacansoleil kunnen Tour vergeten
30 maart 2010


Slechts één Nederlandse ploeg staat begin juli in Rotterdam aan de start van de Tour de France. Alleen Rabobank krijgt van organisator ASO een uitnodiging, meldt het betrouwbare l'Equipe. De Nederlandse teams Skil-Shimano en Vacansoleil vallen, ongetwijfeld tot hun grote teleurstelling, buiten de boot.

Zestien ProTour-teams, waaronder Rabobank, waren al zeker van deelname aan de grootste wielerkoers van het jaar. De laatste zes tickets zijn door de Franse organisatie uitgedeeld aan Radioshack, Team Sky, Katyusha, Garmin, Cervélo en BMC. Hierdoor zullen onder meer zevenvoudig winnaar Lance Armstrong, Bradley Wiggins, Carlos Sastre en Cadel Evans tot de deelnemerslijst behoren.

De beslissing van ASO is een klap voor Skil en Vacansoleil. Skil-Shimano kreeg vorig jaar nog wél een uitnodiging, terwijl Vacansoleil met de komst van de Franse broers Romain en Brice Feillu een belangrijke troef in handen dacht te hebben.

De 22 deelnemende ploegen zijn:
AG2r, Astana, Bbox, Caisse d'épargne, Cofidis, Columbia, Euskaltel, Française des Jeux, Footon-Servetto, Lampre, Liquigas, Milram, Omega-pharma, Quick Step, Rabobank, Saxo Bank, Radioshack, Team Sky, Katusha, Garmin, Cervélo en BMC
Reply
#39
Spuit 1111111111111111111
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#40
Hej borderliner, een beetje rustig hèWink

Ze waren me pas net voor.... [-(
Reply
#41
Stamsneijder naar Team Schleck:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://bit.ly/cqAVKe">http://bit.ly/cqAVKe</a><!-- m -->
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#42
Postuma ook naar team Schleck: :cry:

http://www.nu.nl/sport/2385555/posthuma-...hleck.html
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#43
Had zeker het idee dat hij niet op waarde werd geschat bij Rabo. Maar of hij nu bij de Schlecks zoveel voor eigen kansen mag gaan rijden....
Reply
#44
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://cdn2.media.cyclingnews.futurecdn.net/2011/01/06/2/img_0633_600.jpg">http://cdn2.media.cyclingnews.futurecdn ... 33_600.jpg</a><!-- m -->

cry
Reply
#45
Overdune Wrote:http://cdn2.media.cyclingnews.futurecdn....33_600.jpg

cry

:Big Grin Is die linker de lookalike van Christiano Ronaldo?
Reply
#46
[gay]
Reply
#47
Haha, Vigano heeft inderdaad wat weg van Ronaldo. :Big Grin
Reply
#48
Gilbert wil dit jaar WEL starten in de Tour! Zou mooi zijn als die dat doet, moet hij het in Frankrijk ook maar is waar maken ipv het zonnige Spanje!
Blue White Army!
Reply
#49
Inderdaad, pieken in 4 etappes en misschien een sprintje meepikken. Dan moet ie zeker 1 á 2 etappes kunnen pakken. De discussie dat ie voor het klassement zou moeten gaan vind ik kolder.
Reply
#50
Dat lijkt me sowieso geen discussie waard. Geweldige renner, maar hij moet echt geen ambities koesteren voor een goed klassement in de Tour (als daar uberhaupt al sprake van is). :wink:
Reply
#51
Dat gelul krijg je altijd in België, 3 jaar geleden zeiden ze dit ook over Boonen. Het geeft aan hoe zeer de Belgen hunkeren naar een klassementsman. Geluk hebben ze Van den Broeck nu, want Axel Merckx was natuurlijk niets en de nieuwe lichting met jongens als Seeldraeyers, De Weert en Devenyns zullen ook nooit top 10 halen.
Reply
#52
Devolder idem.

twee keer toe gebruld om voor een goed klassement te gaan. Zonde.

Hij kan zich beter richten op een paar ritten en proberen er een van te winnen.


Ondanks alle verhalen en persberichten ben ik wle blij dat bv Gesink lekker in rust aan het werk is.

Hopelijk is ie tijdig klaar voor de Amstel gold race, L-B-L en dan de tour.

Zal me ook benieuwen wat Terpstra kan met een sterkere ploeg achter zich in 2011.
Reply
#53
Alberto Loddo stopt ermee, tweederangs sprinter maar in eigen land toch behoorlijk wat ereplaatsen bij elkaar gesprokkeld. Een renner die mij wel kon bekoren.
Reply
#54
Scholten! Wrote:Alberto Loddo stopt ermee, tweederangs sprinter maar in eigen land toch behoorlijk wat ereplaatsen bij elkaar gesprokkeld. Een renner die mij wel kon bekoren.

Loddo, de man van het voorseizoen. En dan het 'pre-voorseizoen', want in de Ronde van Langkawi was ie op z'n best. :wink:
Reply
#55
Ik vind wielrenner super om te volgen en vind mezelf ook een semi-kenner maar tegen jullie kan ik niet op. Waar vind je nou bijv. het nieuwtje dat fucking Alberto Loddo er mee stopt? :Big Grin
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#56
Haha, cc. Uiteindelijk komt het altijd wel op http://www.cyclingnews.comterecht (in één van de dagelijkste nieuwsbrieven). Al pikken de lokale media dat soort 'nieuwtjes' vaak wat sneller op. Voor Italie & Spanje bijvoorbeeld: http://www.ciclonews.it/ / http://www.biciciclismo.com/cas/site/inicio.asp

Heb 'n hele rits met dergelijke sites bij m'n favorieten staan; schrijf veel over wielrennen (momenteel wat minder, maar moet wel op de hoogte blijven).

Over tweederangs-sprinters gesproken: ik vond Andris Naudužs altijd een held, maar weinigen schijnen hem te kennen. Die vocht namelijk letterlijk voor z'n plaats in de spurt (daar kan Petacchi over meepraten). :Big Grin
Reply
#57
Op papier heeft het Nederlandse ProTeam Rabobank dit seizoen de sterkste ploeg ter wereld. Dat blijkt uit een nieuwe ranking van de website CQ, die morgen zal verschijnen. Op deze ranking zijn alle CQ-punten van de renners die bij de ploeg onder contract staan bij elkaar opgeteld. Rabobank staat op deze lijst bovenaan, terwijl ook de tweede Nederlandse WorldTour-ploeg Vacansoleil het met een vierde plaats erg goed doet.

Eind vorig jaar bracht de UCI al een 'sportieve ranglijst' van de grootste wielerploegen uit, waarop Rabobank als tweede terug te vinden was. Het verschil met de nieuwe ranking van CQ is echter dat bij de UCI alleen de WorldTour punten van de beste vijftien renners werden meegenomen, terwijl het bij CQ gaat om alle renners én om alle koersen. Hieronder de top-10 van de morgen te verschijnen ranglijst:

1 Rabobank (Nederland) 10285 ptn.
2 Team Garmin - Cervélo (Verenigde Staten) 10185
3 Leopard Trek (Luxemburg) 9392
4 Vacansoleil - DCM (Nederland) 8955
5 HTC - Highroad (Verenigde Staten) 8408
6 Lampre - ISD (Italië) 8348
7 Katusha Team (Rusland) 8168
8 Sky ProCycling (Verenigd Koninkrijk) 8154
9 Team RadioShack (Verenigde Staten) 8015
10 Liquigas - Cannondale (Italië) 7743
Reply
#58
Nieuwe telling voor groen en bollen in Tour vr 04/03/2011 - 17:46
De organisatoren van de Tour de France hebben met het oog op de komende Tour gesleuteld aan de puntenverdeling voor de groene trui en de bolletjestrui.

De organisatoren stelden hun vernieuwde systeem voor aan de 22 uitgenodigde ploegen bij een overlegmoment.

Wat het puntenklassement (groene trui) betreft zal in 2011 nog maar één tussensprint gehouden worden, die telkens vroeg in de etappe zal liggen. De eerste 15 (in tegenstelling tot de eerste 3) krijgen punten.

Voor het bergklassement worden er minder punten uitgedeeld dan vroeger. Zo krijgt slechts de top zes op een col van eerste categorie of buiten categorie punten. Bij de 4 aankomsten bergop (Luz-Ardiden, Plateau de Beille, Galibier en Alpe d'Huez) tellen de punten dubbel.
Bij een col van tweede categorie krijgt de top vier punten, cols van derde categorie levert de top twee punten op en bij een klim van vierde categorie wordt enkel de eerste beloond.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#59
Ik ben erg benieuwd wat er bedoeld wordt met 'vroeg in de etappe', aangezien de ploegen die o.a. voor de groene tui gaan een ontsnapping niet laten gaan totdat de sprint is geweest.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#60
Op het eerste oog bevalt het me wel. Ben idd vooral benieuwd naar die tussensprint. Eerste 15 krijgen punten, dus moet ik me dan een minimassasprint gaan voorstellen na 50 km? Undecided
Reply


Forum Jump: