The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Jong a Pin
#1
Jong A Pin en Johnson mee naar Arnhem
28 november 2006
Heerenveen neemt het morgenavond in Arnhem op tegen Vitesse. De wedstrijd stond aanvankelijk voor 28 oktober gepland, maar werd uitgesteld vanwege een optreden van Marco Borsato in het Gelredôme. Heerenveen reist af zonder Jeroen Drost. Trainer Gertjan Verbeek geeft de voorkeur aan Calvin Jong A Pin. De jonge verdediger is niet de enige verrassende naam in in de selectie van Heerenveen. Verbeek selecteerde ook Wil Johnson, de Canadees die net als Jong A Pin uitstekend presteert in het beloftenteam.

De selectie van Jong A Pin komt niet uit de lucht vallen. Verbeek liet vorige week in Italië al weten de jonge verdediger die afgelopen zomer van Volendam overkwam, mee te hebben willen nemen voor het duel tegen Parma. Dit was niet mogelijk omdat Jong a Pin niet op de lijst van A-spelers voorkomt en daarom in Europees verband niet in actie mag komen.
De keuze voor Jong A Pin houdt in dat Jeroen Drost niet afreist naar Arnhem. Verbeek kiest voor Jong A Pin, omdat hij op meerdere posities in de defensie inzetbaar is. Jong A Pin begon dit seizoen in het beloftenteam als linksback, maar speelt de laatste weken in het centrum van de defensie, waar hij samen met Robbert Maruanaya een uitstekend koppel vormt.
--
Toevoegen SD; ik ruik een invalbeurt.
Reply
#2
stelletje homo's...

Beste Dennis,

We voegen als de database weer dicht is, na woensdag 19.00 uur weer nieuwe spelers toe aan de lijsten als dat nodig is. Dat nu doen, zou niet helemaal eerlijk zijn tegenover de mensen die al hun team gemaakt hebben, aangezien het al woensdagmiddag is bijna. Als we spelers toevoegen doen we dat op de dagen dat de database dicht is, of maandag zo snel mogelijk na het openen van de database! Mocht de de betreffende speler komende speelronde in actie komen dan zullen we hem voor de vólgende speelronde toevoegen.

Succes!

Sportieve groet,
Team Sportdreams
The great old Ludwig von...
Reply
#3
Dus hij moet eerst spelen voor hij wordt opgenomen? Lekker is dat.
Reply
#4
Die Johnson speelt trouwens erg sterk in Jong Heerenveen. Verbaasd me dat ie nu pas echt bij de selectie zit. Die mag wat mij betreft wel invallen vanavond, ben benieuwd hoe hij het op het 'grote podium' laat zien.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#5
Mukkus Wrote:Die Johnson speelt trouwens erg sterk in Jong Heerenveen. Verbaasd me dat ie nu pas echt bij de selectie zit. Die mag wat mij betreft wel invallen vanavond, ben benieuwd hoe hij het op het 'grote podium' laat zien.
:roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#6
Wel grappig als Heerenveen straks tegen RKC speelt. Fung a Wing tegen Jong a Pin :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#7
Ad Wim Wrote:Wel grappig als Heerenveen straks tegen RKC speelt. Fung a Wing tegen Jong a Pin :lol:

Ja lachen :roll:
Reply
#8
Ad Wim Wrote:Wel grappig als Heerenveen straks tegen RKC speelt. Fung a Wing tegen Jong a Pin :lol:

moet je in china gaan wonen, daar zul jij je vast helemaal doodlachen. :razz:
Reply
#9
Ad Wim Wrote:
Mukkus Wrote:Die Johnson speelt trouwens erg sterk in Jong Heerenveen. Verbaasd me dat ie nu pas echt bij de selectie zit. Die mag wat mij betreft wel invallen vanavond, ben benieuwd hoe hij het op het 'grote podium' laat zien.
:roll:

Ik had de zin eerst anders geformuleerd, vuile teringhond.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#10
Mukkus Wrote:
Ad Wim Wrote:
Mukkus Wrote:Die Johnson speelt trouwens erg sterk in Jong Heerenveen. Verbaasd me dat ie nu pas echt bij de selectie zit. Die mag wat mij betreft wel invallen vanavond, ben benieuwd hoe hij het op het 'grote podium' laat zien.
:roll:

Ik had de zin eerst anders geformuleerd, vuile teringhond.

zittie kankerstudent weer taalfouten te verbeteren?
Reply
#11
waf Wrote:
Mukkus Wrote:
Ad Wim Wrote:
Mukkus Wrote:Die Johnson speelt trouwens erg sterk in Jong Heerenveen. Verbaasd me dat ie nu pas echt bij de selectie zit. Die mag wat mij betreft wel invallen vanavond, ben benieuwd hoe hij het op het 'grote podium' laat zien.
:roll:

Ik had de zin eerst anders geformuleerd, vuile teringhond.

zittie kankerstudent weer taalfouten te verbeteren?

Hij lijkt godverdomme wel die klote leraar nederlands van vroeger. Optyfen met dat soort seropositieve kutnichten.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#12
[Image: leraar.jpg]
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#13
Mukkus Wrote:
waf Wrote:
Mukkus Wrote:
Ad Wim Wrote:
Mukkus Wrote:Die Johnson speelt trouwens erg sterk in Jong Heerenveen. Verbaasd me dat ie nu pas echt bij de selectie zit. Die mag wat mij betreft wel invallen vanavond, ben benieuwd hoe hij het op het 'grote podium' laat zien.
:roll:

Ik had de zin eerst anders geformuleerd, vuile teringhond.

zittie kankerstudent weer taalfouten te verbeteren?

Hij lijkt godverdomme wel die klote leraar nederlands van vroeger. Optyfen met dat soort seropositieve kutnichten.

Ey vuile tyfushond, beetje dimmen he!
Reply


Forum Jump: