The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Vitesse - Heerenveen
#1
Sportklub Hearrenfean spilet woansdei tsjin Vitesse sûnder Ugur Yildirim. De ferwachting is dat hy twa wiken útskeakele is. Yn de wedstriid tsjin Vitesse sil nei alle gedachten Gianni Zuiverloon him ferfange. Michael Dingsdag foel ôfrûne snein ek út, mar hy kin gewoan fuotbalje.

Fermoedlike opstelling: Vandenbussche, Zuiverloon, Dingsdag, Hansson, Breuer, Hanssen, Bradley, Bosvelt, Pranjic, Alves en Nilsson.

Van der Schaaf opnieuw op bank; Knol maakt rentree in selectie

Ruud Knol en Remco van der Schaaf zijn twee opvallende bankzitters bij Vitesse, vanavond voor de inhaalwedstrijd tegen Heerenveen in Gelredome. Knol maakt na ruim een maand zijn rentree in de selectie van achttien. De centrumverdediger is hersteld van een overstrekking in het kniegewricht. Knol zit vanavond op de bank, net als Van der Schaaf en Youssouf Hersi. De middenvelder en de aanvaller hebben na hun blessures alweer gespeeld, zo vielen ze vrijdag in tijdens de uitwedstrijd tegen FC Twente (2-0). Maar Aad de Mos geeft vanavond weer het vertrouwen aan de elf, die de trainer de laatste weken bekoorde. "We hebben een jong elftal, dat moet leren van de dingen die goed gaan en fout gaan. Tegen Twente waren we het eerste half uur matig in de duelkracht. Daarin moeten we slimmer zijn."
Van der Schaaf begint niet, omdat De Mos aan Onur Kaya de voorkeur geeft naast Theo Janssen, centraal op het middenveld. "Kaya en Janssen zijn de laatste vijf wedstrijden niet weggespeeld. Ik ben tevreden over het veldspel, dus verander ik niets. Bovendien komt Van der Schaaf terug uit een blessure", aldus De Mos, die niet kan beschikken over de geblesseerden Gill Swerts, Abubakari Yakubu en Michael Jansen.

---
Ik denk dat iedereen tekent voor een 4-3 of 3-4.
Reply
#2
1-9 graag :roll:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#3
Geen Alves maar Lazovic, dus liever....


9-1 :wink:
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#4
Pranjic speelt wrs zeer aanvallend, maar ik krijg m niet in mn team als ik Tokkie Theo derin wil. Sad

Vitesse zojuist van plek 14 naar plek 10 gestegen, dus ik geef ze vanavond opeens meer kans. Wink
Reply
#5
Wapenaar

Verhaegh
Sansoni
Sprockel
Fränkel

Benson
Janssen
Kaya
Esajas

Lazovic
Pryor



Nilsson
Afonso Alves
Bradley

Pranjic
Hanssen
Bosvelt

Breuer
Hansson
Dingsdag
Zuiverloon

Vandenbussche
Reply
#6
1-0 Benson (Janssen).
Reply
#7
1-1 Alves. Die heb ik. Net als Janssen. :8:
Reply
#8
GVD, dat wordt midweeks al zakken :letitallout:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#9
1 - 2 Alves (Nilsson)
Reply
#10
Peter Wrote:1-1 Alves. Die heb ik. Net als Janssen. :8:

Volgens mij een assist van Nilsson.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#11
Gittermaster heeft Alves captain.... =D>
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#12
Farfan gaat deze zomer voor 16 miljoen (clausule) weg bij PSV. Lijkt me duidelijk dat de opvolger bij Heerenveen in de spits staat.
Reply
#13
Smile
Ik dacht dat iedereen hem wel zou hebben... Maar dat valt nog mee
The great old Ludwig von...
Reply
#14
naja..

Meest gekozen spelers
Huntelaar, Klaas-Jan 8264
Alves, Afonso 6647
Medunjanin, Haris 3583
Bakircioglu, Kennedy 3295
De Fauw, Davy 3104
Reply
#15
Peter Wrote:Farfan gaat deze zomer voor 16 miljoen (clausule) weg bij PSV. Lijkt me duidelijk dat de opvolger bij Heerenveen in de spits staat.

Leg die 16 miljoen dan maar vast opzij en dan nog een half jaartje sparen....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#16
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Farfan gaat deze zomer voor 16 miljoen (clausule) weg bij PSV. Lijkt me duidelijk dat de opvolger bij Heerenveen in de spits staat.

Leg die 16 miljoen dan maar vast opzij en dan nog een half jaartje sparen....

Undecided
Reply
#17
Peter Wrote:naja..

Meest gekozen spelers
Huntelaar, Klaas-Jan 8264
Alves, Afonso 6647
Medunjanin, Haris 3583
Bakircioglu, Kennedy 3295
De Fauw, Davy 3104

als cappie bedoelde ik
The great old Ludwig von...
Reply
#18
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Farfan gaat deze zomer voor 16 miljoen (clausule) weg bij PSV. Lijkt me duidelijk dat de opvolger bij Heerenveen in de spits staat.

Leg die 16 miljoen dan maar vast opzij en dan nog een half jaartje sparen....

Undecided

Heerenveen is financieel zo gezond, dat ze het geld van een verkoop van een makkelijk scorende spits niet nodig hebben. Als er een club komt, die hem graag hebben wil, dan zullen ze goed moeten dokken.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#19
Hier ook Alves als captain :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#20
Vuile teringhond.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#21
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Farfan gaat deze zomer voor 16 miljoen (clausule) weg bij PSV. Lijkt me duidelijk dat de opvolger bij Heerenveen in de spits staat.

Leg die 16 miljoen dan maar vast opzij en dan nog een half jaartje sparen....

Undecided

Heerenveen is financieel zo gezond, dat ze het geld van een verkoop van een makkelijk scorende spits niet nodig hebben. Als er een club komt, die hem graag hebben wil, dan zullen ze goed moeten dokken.

Tenzij Alves zelf hogerop wil, dat hou je niet tegen. Wat heb je aan een speler die niet meer voor je club wil spelen? Maarja dat Heerenveen ooit meer dan 15 miljoen euro voor een speler zal vangen geloof je zelf toch niet?
Reply
#22
:lol: :lol:
The great old Ludwig von...
Reply
#23
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Farfan gaat deze zomer voor 16 miljoen (clausule) weg bij PSV. Lijkt me duidelijk dat de opvolger bij Heerenveen in de spits staat.

Leg die 16 miljoen dan maar vast opzij en dan nog een half jaartje sparen....

Undecided

Heerenveen is financieel zo gezond, dat ze het geld van een verkoop van een makkelijk scorende spits niet nodig hebben. Als er een club komt, die hem graag hebben wil, dan zullen ze goed moeten dokken.

Tenzij Alves zelf hogerop wil, dat hou je niet tegen. Wat heb je aan een speler die niet meer voor je club wil spelen? Maarja dat Heerenveen ooit meer dan 15 miljoen euro voor een speler zal vangen geloof je zelf toch niet?

1) Als alves hogerop wil, had ie niet voor 4 jaar getekend met een optie voor een vijfde jaar.
2) Leandro?
3) ooit gedacht dat Heerenveen binnen 2 weken 2 spitsen zou verkopen voor samen 17 miljoen euro?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#24
Mukkus Wrote:Vuile teringhond.

Is dat tegen een medespeler of tegen de moderator ?

Overigens mag ik mij ook tot het ras 'vuile teringhond' rekenen:
Alves ©
Kennem, kennemer, kenneminst
Reply
#25
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Farfan gaat deze zomer voor 16 miljoen (clausule) weg bij PSV. Lijkt me duidelijk dat de opvolger bij Heerenveen in de spits staat.

Leg die 16 miljoen dan maar vast opzij en dan nog een half jaartje sparen....

Undecided

Heerenveen is financieel zo gezond, dat ze het geld van een verkoop van een makkelijk scorende spits niet nodig hebben. Als er een club komt, die hem graag hebben wil, dan zullen ze goed moeten dokken.

Tenzij Alves zelf hogerop wil, dat hou je niet tegen. Wat heb je aan een speler die niet meer voor je club wil spelen? Maarja dat Heerenveen ooit meer dan 15 miljoen euro voor een speler zal vangen geloof je zelf toch niet?

1) Als alves hogerop wil, had ie niet voor 4 jaar getekend met een optie voor een vijfde jaar.
2) Leandro?
3) ooit gedacht dat Heerenveen binnen 2 weken 2 spitsen zou verkopen voor samen 17 miljoen euro?

1) Iedereen probeert tegenwoordig toch zn speler voor heel lang vast te leggen?
2) Hebben ze die voor meer dan 10 miljoen verkocht?
3) Ja, het is zelfs gebeurd. Maar nog steeds ben je bij Heerenveen al snel te groot voor je ploeggenoten. Als ze zo gezond zijn; waarom kunnen ze dan niet het kunstje van AZ flikken? Dan zijn mannen als Alves op hun plek en hoeven ze idd niet weg na 1 of 2 jaartjes. Voorlopig geloof ik er geen bal van dat Alves in het seizoen 2008-2009 nog voor Heerenveen speelt.
Reply
#26
Penalty: 1-3 Alves. 14 op 14. :8:
Reply
#27
Kennemerland Wrote:
Mukkus Wrote:Vuile teringhond.

Is dat tegen een medespeler of tegen de moderator ?

Ik zei het tegen de moderator, maar dan krijg ik straf, dus doe Ad Wim maar. Ach, ben gewoon een beetje gefrustreerd.

Trouwens, ik denk dan Wesley Sneyder gewoon het syndroom van Gilles de la Tourette heeft.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#28
Mukkus Wrote:
Kennemerland Wrote:
Mukkus Wrote:Vuile teringhond.

Is dat tegen een medespeler of tegen de moderator ?

Ik zei het tegen de moderator, maar dan krijg ik straf, dus doe Ad Wim maar. Ach, ben gewoon een beetje gefrustreerd.

Trouwens, ik denk dan Wesley Sneyder gewoon het syndroom van Gilles de la Tourette heeft.

Nee, Sneijder heeft tyfus, maar dat is niet zo erg. Volgens hem is het namelijk helemaal geen erge ziekte.
Reply
#29
Teringjantje zeg :eeeek:
Dat maakt het verlies van Sinouh al enigszins goed, al heb ik hem niet als cappie.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#30
Ben blij dat ik uiteindelijk toch niemand van Vitesse heb genomen en wel twee mensen van Heerenveen, al heeft Pranjic nog niets gedaan deze wedstrijd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: