The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Straf Fainoid bekend, maar helaas hoger beroep!
#1
Quote:UEFA LEGT FEYENOORD BOETE EN VOORWAARDELIJKE STRAF OP
Naar aanleiding van de rellen voor en tijdens de wedstrijd Nancy-Feyenoord, het gooien van bier en het vuurwerk tijdens Feyenoord-Blackburn Rovers heeft de UEFA besloten tot de volgende sancties tegen Feyenoord: een boete van 200.000 Zwitserse Frank (ca. 130.000 Euro) en een voorwaardelijke straf van twee thuiswedstrijden zonder publiek met een proeftijd van 3 jaar. De UEFA heeft Feyenoord bovendien opgedragen contact op te nemen met AS Nancy in verband met de schade die is aangericht in het stadion.


Feyenoord zal tegen deze straf niet in beroep gaan. Een verdere reactie van Feyenoords directie volgt om 18.30 uur.

schandalig dit, de politie daar verkloot het en wij moeten betalen.

Hakkuh
Reply
#2
waf Wrote:
Quote:UEFA LEGT FEYENOORD BOETE EN VOORWAARDELIJKE STRAF OP
Naar aanleiding van de rellen voor en tijdens de wedstrijd Nancy-Feyenoord, het gooien van bier en het vuurwerk tijdens Feyenoord-Blackburn Rovers heeft de UEFA besloten tot de volgende sancties tegen Feyenoord: een boete van 200.000 Zwitserse Frank (ca. 130.000 Euro) en een voorwaardelijke straf van twee thuiswedstrijden zonder publiek met een proeftijd van 3 jaar. De UEFA heeft Feyenoord bovendien opgedragen contact op te nemen met AS Nancy in verband met de schade die is aangericht in het stadion.


Feyenoord zal tegen deze straf niet in beroep gaan. Een verdere reactie van Feyenoords directie volgt om 18.30 uur.

schandalig dit, de politie daar verkloot het en wij moeten betalen.

Hakkuh

Valt mee...niet een seizoen zonder Europees voetbal , vind zelfs de boete meevallen...
Lucky F'noord.
Reply
#3
Wat een malloten daar!

cry Undecided
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#4
Daar komt Feyenoord heel goed weg idd.
Volgende wedstrijd baart geen zorgen. Die van Krakow zijn van die brave lui heb ik gehoord
Make tea, not war
Reply
#5
Riekki Wrote:Daar komt Feyenoord heel goed weg idd.
Volgende wedstrijd baart geen zorgen. Die van Krakow zijn van die brave lui heb ik gehoord

cry
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#6
:wink:
Make tea, not war
Reply
#7
handjes dichtknijpen kameraden
Reply
#8
Ze zijn er bij de UEFA gelukkig niet op uit om zwaar te straffen.
Feyenoord heeft geluk dat de UEFA (kennelijk) rekening houdt met het feit dat de club weinig (geen) blaam treft. Hopelijk zullen Feyenoord, de KNVB en de politiek niet achterover leunen nu de straf meevalt en de juiste maatregelen treffen.
Reply
#9
=D> Hakkuh
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#10
valt best wel mee
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#11
Pfff, gunstig voor het Nederlands voetbal (mits Feyenoord zich plaatst natuurlijk), maar echt belachelijk dat ze er zo vanaf komen.

Alhoewel, die 130K zullen ze wel nodig hebben om GKL uit te kopen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#12
Waarom een voorwaardelijke straf van 2 thuiswedstrijden en geen uitwedstrijden?
Reply
#13
waf Wrote:
Quote:UEFA LEGT FEYENOORD BOETE EN VOORWAARDELIJKE STRAF OP
Naar aanleiding van de rellen voor en tijdens de wedstrijd Nancy-Feyenoord, het gooien van bier en het vuurwerk tijdens Feyenoord-Blackburn Rovers heeft de UEFA besloten tot de volgende sancties tegen Feyenoord: een boete van 200.000 Zwitserse Frank (ca. 130.000 Euro) en een voorwaardelijke straf van twee thuiswedstrijden zonder publiek met een proeftijd van 3 jaar. De UEFA heeft Feyenoord bovendien opgedragen contact op te nemen met AS Nancy in verband met de schade die is aangericht in het stadion.


Feyenoord zal tegen deze straf niet in beroep gaan. Een verdere reactie van Feyenoords directie volgt om 18.30 uur.

schandalig dit, de politie daar verkloot het en wij moeten betalen.

Hakkuh

'Wij' hoeven niet te betalen toch, 'we' hoeven alleen maar contact op te nemen met AS Nancy.
May The Schwartz Be With You
Reply
#14
7/12/2006 - Supportersvereniging: drie jaar lang gedragen
(Gepost door K)

BRON: Nu.nl

De voorzitter van de supportersvereniging reageerde opgelucht over de straf die Feyenoord kreeg opgelegd, . "Ik ben hier heel blij mee. Deze straf is bijzonder licht. Als iedereen zich drie jaar lang gedraagt en achter de club staat, kost dit ons 125.000 euro", aldus Van Dorp. "Ik had gerekend op twee jaar geen Europees voetbal."
--

Oproep om zich 3 jaar lang te gedragen? En daarna dan? Fijne supp.vereniging. Confused
Reply
#15
Peter Wrote:7/12/2006 - Supportersvereniging: drie jaar lang gedragen
(Gepost door K)

BRON: Nu.nl

De voorzitter van de supportersvereniging reageerde opgelucht over de straf die Feyenoord kreeg opgelegd, . "Ik ben hier heel blij mee. Deze straf is bijzonder licht. Als iedereen zich drie jaar lang gedraagt en achter de club staat, kost dit ons 125.000 euro", aldus Van Dorp. "Ik had gerekend op twee jaar geen Europees voetbal."
--

Oproep om zich 3 jaar lang te gedragen? En daarna dan? Fijne supp.vereniging. Confused

Je vraagt psv toch ook niet om ineens attractief voetbal te spelen?
Zoiets heeft (veel) tijd nodig. Na drie jaar zien ze wel verder
Make tea, not war
Reply
#16
Feli met deze straf. Vraagje, supportersclub wil gaan collecteren onder het ´legioen´. Waarom proberen ze niet de relschoppers te traceren en deze aansprakelijk te stellen? Groot gedeelte moet toch in beeld zijn gebracht (ik heb de wedstrijd niet gezien). Maar hoe staan de supporters hier tegenover? Ik heb toch niet het idee dat die staan te springen om te gaan betalen voor iets dat slechts een klein gedeelte heeft gedaan. Nou zal het niet om een groot bedrag per supporter gaan, maar toch.
Reply
#17
Pfff... blij dat ze (we) er met zo'n milde straf vanaf komen! =D> Aan de andere kant hoop ik niet dat die hersenloze hangjassen nu denken dat alles mag, "want er wordt toch maar licht gestraft..." Zo dom zullen die hoolies toch niet zijn (hoop ik... :roll: )
Reply
#18
7/12/2006 - Laat die 25 miljoen euro voor spelersgroep maar komen!

Deze week meldde Voetbal International uitgebreid dat een groep van vijf investeerders een akkoord heeft bereikt om 25 miljoen in de spelersgroep te investeren om Feyenoord weer omhoog te helpen. Officiele bekendmaking daarvan zou alleen nog wachten op het bekendworden van de Europese straf. Bij een lange Europese uitsluiting zou investering in de selectie veel minder zijn hebben en minder kansrijk zijn. Nu die vrees van de baan is, staat er niets in de weg zou je zeggen.

Nu maar hopen dat de berichtgeving klopte.
-
Hup Chelsea de tweede!
Reply
#19
Peter Wrote:7/12/2006 - Laat die 25 miljoen euro voor spelersgroep maar komen!

Deze week meldde Voetbal International uitgebreid dat een groep van vijf investeerders een akkoord heeft bereikt om 25 miljoen in de spelersgroep te investeren om Feyenoord weer omhoog te helpen. Officiele bekendmaking daarvan zou alleen nog wachten op het bekendworden van de Europese straf. Bij een lange Europese uitsluiting zou investering in de selectie veel minder zijn hebben en minder kansrijk zijn. Nu die vrees van de baan is, staat er niets in de weg zou je zeggen.

Nu maar hopen dat de berichtgeving klopte.
-
Hup Chelsea de tweede!

Waarom moedig je psv aan in een topic over de straf van Feyenoord?? :wink:
Reply
#20
Matador! Wrote:Feli met deze straf. Vraagje, supportersclub wil gaan collecteren onder het ´legioen´. Waarom proberen ze niet de relschoppers te traceren en deze aansprakelijk te stellen? Groot gedeelte moet toch in beeld zijn gebracht (ik heb de wedstrijd niet gezien). Maar hoe staan de supporters hier tegenover? Ik heb toch niet het idee dat die staan te springen om te gaan betalen voor iets dat slechts een klein gedeelte heeft gedaan. Nou zal het niet om een groot bedrag per supporter gaan, maar toch.

Haha, dat hoorde ik ook met grote verbazing. Ik kan me niet voorstellen dat supporters van Feyenoord nu mee gaan betalen aan een boete die veroorzaakt is door een stel randdebielen. Ik kan me ook niet voorstellen dat die randdebielen vrijwillig ook maar een stuiver aan de boete meebetalen, dus die oproep is echt voor niets. Wat een bord voor hun kop zeg.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#21
Staat de F in UEFA soms voor Feyenoord net als je J in KNJB voor Joden?
Reply
#22
Peter Wrote:Staat de F in UEFA soms voor Feyenoord net als je J in KNJB voor Joden?

Xtragaap4de
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#23
Quote die simpele hond nou niet, moet ik nog steeds die rotzooi van dat kutkind lezen.... :letitallout: !

Vrij milde straf. Vanmiddag even 'ingelezen' in de strafmaat en de bepaling, en dan was deze straf wel te verwachten. Bij rellen IN het stadion is de thuisspelende ploeg vrijwel altijd de 'schuldige'. Denk dat de straf meer gebaseerd is op het 'biergooi-incident'.

Goed voor het NL voetbal, nu nog even plaatsen voor de volgende ronde!
Gelukkige komen er nu zo'n 1000 rustige fans richting R'dam... :wink:
Reply
#24
Ben blij en opgelucht! Een zware straf was voor niemand goed geweest!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#25
Fabian Wrote:Quote die simpele hond nou niet, moet ik nog steeds die rotzooi van dat kutkind lezen.... :letitallout: !

Vrij milde straf. Vanmiddag even 'ingelezen' in de strafmaat en de bepaling, en dan was deze straf wel te verwachten. Bij rellen IN het stadion is de thuisspelende ploeg vrijwel altijd de 'schuldige'. Denk dat de straf meer gebaseerd is op het 'biergooi-incident'.

Goed voor het NL voetbal, nu nog even plaatsen voor de volgende ronde!
Gelukkige komen er nu zo'n 1000 rustige fans richting R'dam... :wink:

de uitspraak daarvan volgt morgen. :x
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#26
centre court Wrote:
Fabian Wrote:Quote die simpele hond nou niet, moet ik nog steeds die rotzooi van dat kutkind lezen.... :letitallout: !

Vrij milde straf. Vanmiddag even 'ingelezen' in de strafmaat en de bepaling, en dan was deze straf wel te verwachten. Bij rellen IN het stadion is de thuisspelende ploeg vrijwel altijd de 'schuldige'. Denk dat de straf meer gebaseerd is op het 'biergooi-incident'.

Goed voor het NL voetbal, nu nog even plaatsen voor de volgende ronde!
Gelukkige komen er nu zo'n 1000 rustige fans richting R'dam... :wink:

de uitspraak daarvan volgt morgen. :x

Dat zou een ziekmaker zijn...eerst blij gemaakt worden met dit en vervolgens nog uitsluiting krijgen ook...


Edit::

KNVB Site Wrote:Naar aanleiding van de rellen rond de UEFA Cup-duels met Nancy en het bierincident tegen Blackburn Rovers heeft de UEFA Feyenoord een voorwaardelijke straf opgelegd. Twee Europese thuisduels zonder publiek met een proeftijd van drie jaar luidde de uitspraak. Ook kreeg de club een boete van ongeveer 120.000 euro.

Edit::

UEFO.com Wrote:The UEFA Control and Disciplinary Body, at its meeting today in Nyon, Switzerland, has imposed a fine of €125,000 on Dutch club Feyenoord for serious disturbances caused by their supporters, including the throwing of missiles, during the UEFA Cup tie at AS Nancy-Lorraine on 30 November which the French club won 3-0.

Wat is het nu???????
Reply
#27
-dus eerst zitten de media elkaar allemaal na te praten en deze luchtfietserij leidt ertoe dat iedereen verwacht dat er niet 1 maar 2 (jaja, sommigen zeggen zelfs 3!) jaar uitsluiting volg. ik ga dit bijna nog geloven, bij gebrek aan wetenschap.

-niemand kent andere clubs (behalve ajakkes in 86 of zo?) die deze straf hebben gekregen, laat staan wat er moet gebeuren om 1 of 2 of 3 jaar uitsluiting te krijgen.

-dan concludeert iedereen door een vergelijking te maken met de eigen verzinsels en napraterij dat het een milde straf is en dat feyenoord gelukkig moet zijn? :roll:

ik snap dit soort redeneringen echt niet. :|
Reply
#28
Lamme Lennie Wrote:
Matador! Wrote:Feli met deze straf. Vraagje, supportersclub wil gaan collecteren onder het ´legioen´. Waarom proberen ze niet de relschoppers te traceren en deze aansprakelijk te stellen? Groot gedeelte moet toch in beeld zijn gebracht (ik heb de wedstrijd niet gezien). Maar hoe staan de supporters hier tegenover? Ik heb toch niet het idee dat die staan te springen om te gaan betalen voor iets dat slechts een klein gedeelte heeft gedaan. Nou zal het niet om een groot bedrag per supporter gaan, maar toch.

Haha, dat hoorde ik ook met grote verbazing. Ik kan me niet voorstellen dat supporters van Feyenoord nu mee gaan betalen aan een boete die veroorzaakt is door een stel randdebielen. Ik kan me ook niet voorstellen dat die randdebielen vrijwillig ook maar een stuiver aan de boete meebetalen, dus die oproep is echt voor niets. Wat een bord voor hun kop zeg.

ik heb daar anders best 5 eurootjes voor over. en ik denk wel meer supporters. dat bord voor de kop valt dus nogal mee. sjonge, we zijn hier geen Joden. :razz:
Reply
#29
Ik zou als goedwillende supporter ook niet betalen aan die boete veroorzaakt door een aantal potentiele TBS'ers. Sodemieter op, dat verhalen ze maar op die lui die gearresteerd zijn en/of degenen die ze nog kunnen traceren.

Betaal je ook mee aan de snelheidsovertredingen voor je buurman, waf?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#30
Mukkus Wrote:Ik zou als goedwillende supporter ook niet betalen aan die boete veroorzaakt door een aantal potentiele TBS'ers. Sodemieter op, dat verhalen ze maar op die lui die gearresteerd zijn en/of degenen die ze nog kunnen traceren.

Betaal je ook mee aan de snelheidsovertredingen voor je buurman, waf?

als iedereen meebetaalt heb ik er geen problemen mee. als de supporters niks doen komt het er op neer dat feyenoord moet betalen. dat zij moeten opdraaien voor tbs- ers is net zo onrechtvaardig. dit bedrag verhalen op die malloten is een utopie. als je al weet wie het zijn, kun je maandelijks 2 knopen en een kauwgombal op hun salaris inhouden. dat kost meer dan het oplevert.

mijn buurman is aardig, maar ik betaal zijn boetes niet. heerenveen vind ik een leuk clubje en ik zou ook niet meebetalen aan door hun supporters toegebrachte schade. ik betaal wel de snelheidsovertredingen van mijn vrouw. ik denk ook dat dat een betere vergelijking is.
Reply


Forum Jump: