The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tsjechie - Nederland
Gerben Zonderland Wrote:Jij volgt het zeker wel, maar dan met een halve eierschaal op je hoofd. Oh, en bij Dickie was het helemaal niet andersom. Die trok zich er wel wat van aan wat de media vond, maar dat leidde niet tot andere selecties ofzo, want destijds werden er niet of nauwelijks voorselecties bekend gemaakt, dus kon er ook niemand zeuren over waarom iemand wel of niet afgevallen was. Ik ben van mening dat dat weer moet gebeuren. Het is leuk voor jonge spelers als ze een keer een nominatie krijgen, maar voor oudere spelers is het alleen maar frustrerend als je elke keer weer afvalt. En als niet weet dat je in de voorselectie zat hoef je je ook niet gepasseerd te voelen.

Da's volgens mij slechts de halve waarheid. Er waren dacht ik onder Dickie ook al voorselecties, maar dat werd niet in de media bekend gemaakt. Dit om heisa eromheen te vermijden. Maar Advocaat belde de personen zelf op (of liet dat doen) als ze uiteindelijk toch niet bij de echte selectie zaten.

Maar Dickie trok zich idd wat aan van de media. Hij deed juist niet wat de media wilde. Iedereen zeurde om verjonging, maar hij hield (tot Schotland thuis) juist vast aan de oude garde. Is trouwens leuk die vHanegem theorie, maar denk niet dat het zo zal gaan. vBasten trekt toch wel z'n eigen plan.

Iets waar Willem wel gelijk in heeft is zn column van vandaag. Ietwat indirect geeft hij hier aan dat Nederland meer dan één concept moet kunnen spelen, wil je wereldkampioen. Je kunt niet altijd 4-3-3 blijven spelen, omdat je dan tegen echte topteams de slag op het middenveld zal verliezen. In die zin lijkt me het ook handig om Makaay te selecteren, omdat hij juist in een 4-4-2 concept bijvoorbeeld beter tot zn recht komt.
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
Lance Wrote:Da's volgens mij slechts de halve waarheid. Er waren dacht ik onder Dickie ook al voorselecties, maar dat werd niet in de media bekend gemaakt. Dit om heisa eromheen te vermijden. Maar Advocaat belde de personen zelf op (of liet dat doen) als ze uiteindelijk toch niet bij de echte selectie zaten.

Dat is toch precies wat ik zeg? :| Volgens mij waren destijds de voorselecties maar 20 of 21 man waarvan er dan 2 of 3 afvielen en niet 30 waar nog bijna een heel elftal van thuis kon blijven, dus dan viel er niet zo heel veel af te bellen/te zeuren waarom er spelers wel dan niet geselecteerd werden.

Lance Wrote:Maar Dickie trok zich idd wat aan van de media. Hij deed juist niet wat de media wilde. Iedereen zeurde om verjonging, maar hij hield (tot Schotland thuis) juist vast aan de oude garde. Is trouwens leuk die vHanegem theorie, maar denk niet dat het zo zal gaan. vBasten trekt toch wel z'n eigen plan.

Zeurde iedereen om verjonging? Ik kan me niet herinneren dat dat het geval was. Alle spelers speelden toch bij grote clubs, dus in principe viel er op die selecties niet zoveel af te dingen. Natuurlijk moet je geleidelijk verjongen, en zoals het nu gebeurt pakt het goed uit, maar als we 2 keer van Tsjechie en van Macedonie verloren hadden en gelijkgespeeld tegen Armenie (en dat had allemaal best gekund), dan waren we nu vrolijk 3e in de poule en uitgeschakeld voor het WK en was van Basten volledig afgebrand in de media. Tis allemaal theoretisch en geluk dwing je af, maar echt overtuigend qua spel was het niet, maar dat is het risico van
veel jonge, onervaren spelers inpassen en ik vind het prima.

Lance Wrote:Iets waar Willem wel gelijk in heeft is zn column van vandaag. Ietwat indirect geeft hij hier aan dat Nederland meer dan één concept moet kunnen spelen, wil je wereldkampioen. Je kunt niet altijd 4-3-3 blijven spelen, omdat je dan tegen echte topteams de slag op het middenveld zal verliezen. In die zin lijkt me het ook handig om Makaay te selecteren, omdat hij juist in een 4-4-2 concept bijvoorbeeld beter tot zn recht komt.

Bayern speelt eigenlijk 4-5-1-countervoetbal, dus das wel heel negatief, maar vrijwel alle spelers spelen in de praktijk 4-4-2 bij hun club, dus het is voor de meeste spelers makkelijker. Maar ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat voetballers eigenlijk maar 1 systeem kunnen spelen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
De aap komt uit de mouw:

Quote:Basten: 'Oranje naar WK dankzij Balkenende'

11/10/2005 19:04

Bondscoach Marco van Basten bleek weer eens zeer ontspannen, een dag voor het laatste WK-kwalificatieduel met Macedonië. Hij meldde tijdens de gebruikelijke persconferentie dat hij zaterdagavond na de 2-0 overwinning in Tsjechië felicitaties had ontvangen van premier Jan-Peter Balkenende.
Met een knipoog blikte de bondscoach terug op de laatste ontmoeting die hij had met de minister-president, ruim een jaar geleden. Destijds verloor een ploeg van Van Basten met 6-3 verloor van een team van Balkenende in het kader van het project Voetbal heeft meer doelen.

'Dat was wel een omslagmoment in onze carrière', bekende Van Basten dinsdagmiddag quasi-serieus. 'Hij heeft ons wat aanwijzingen gegeven en die hebben wij meegenomen. Dat heeft mede geleid tot de kwalificatie.'

Naast Balkenende telefoneerde ook Dick Advocaat met Van Basten om hem te feliciteren.
Reply
En waar slaat dat op?

an Basten is de beste bondscoach die het NL-elftal ooit heeft gehad (dat bewijzen de statistieken) en hij heeft gelijk gehad door Lothar niet op te roepen. Het enige wat je straks krijgt is, dat mocht NL geen wereldkampioen worden dat dan het 'met Lothar waren we wel
wereldkampioen'-gejank gaat komen...
Reply
Matador! Wrote:En waar slaat dat op?

an Basten is de beste bondscoach die het NL-elftal ooit heeft gehad (dat bewijzen de statistieken) en hij heeft gelijk gehad door Lothar niet op te roepen. Het enige wat je straks krijgt is, dat mocht NL geen wereldkampioen worden dat dan het 'met Lothar waren we wel
wereldkampioen'-gejank gaat komen...

Maar dat is logisch, maar zonder lothar hebben we nog die reserve mof "schneider"
:wink:
Bangkok resident.
Reply
Matador! Wrote:En waar slaat dat op?

an Basten is de beste bondscoach die het NL-elftal ooit heeft gehad (dat bewijzen de statistieken) en hij heeft gelijk gehad door Lothar niet op te roepen. Het enige wat je straks krijgt is, dat mocht NL geen wereldkampioen worden dat dan het 'met Lothar waren we wel
wereldkampioen'-gejank gaat komen...


Hoeveel prijzen heeft Van Basten al gewonnen dan?

Rinus Michels heeft oranje zijn enige prijs bezorgd, dus is hij de beste bondscoach!

Verder moet je niet zo happen. Van Basten heeft zelf met een :wink: verteld dat hij hulp heeft gehad van onze premier :lol:
Reply
Okee was een goed resultaat van Oranje. Maar was Tsjechie wel zo goed? Ze hadden maar 1 goede speler en dat was Baros. Tsjechie zonder Nedved (en Koller) is als een beer zonder klauwen.
Wij speelden 2-2 tegen Duitsland. De Turken speelden de Duitsers compleet van de mat. Duitsland mocht in de handen klappen dat het met maar 2-1 verloor. En de Turken zijn toch niet van wereldklasse.
Al die AZ-spelertjes en Ajacieden zijn ineens wereldklasse, vooral in de ogen van de ajax- (lees: bassie-) pettendragers. Complete euforie. Maar wat stellen ajax en AZ nu eigenlijk voor in de wereld. Bijna niets toch. Abnormale gekte wordt er rond oranje gekweekt door die gooise beerput ja. Commercie daar gaat het om. Laat het Nederlandse volk maar diep in de buidel tasten en alvast van tevoren grote feesten vieren. Want het kan niet missen toch!!! Met ZO'N Bondscoach en ZO'N Wereldteam worden we ongetwijfeld wereldkampioen. !!!! :letitallout: :letitallout: :roll: :roll:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Bredanaar Wrote:....Maar wat stellen ajax en AZ nu eigenlijk voor in de wereld. Bijna niets toch....

Niets, dat klopt. Vroegah werden de beste spelers geselecteerd en werd daarmee een team gecreeerd. Van Basten doet het andersom, op die manier wil ik spelen, dus die spelers heb ik nodig. En het is succesvol. Prima. Als zou hij alleen maar spelers van Veendam, Cambuur en Omniworld selecteren met die redenatie, ik vind het prima. Als we maar wereldkampioen worden.
Reply
Kben bang (of eigenlijk niet, want het zou eigenlijk eens hartstikke goed zijn) dat oranje volgestouwd met onervaren jonkies weleens flink het wereldcupdeksel op de neus kan krijgen. Een paar keer achter elkaar een flink pak slaag van iets grotere jongens lijkt me niet ondenkbaar. Maar ook dan zal er wel een excuus gevonden worden. Het ligt zeker niet aan onze superajaxbondscoach. want dat is bijna god, in de categorie cruijff. :roll:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Bredanaar Wrote:Kben bang (of eigenlijk niet, want het zou eigenlijk eens hartstikke goed zijn) dat oranje volgestouwd met onervaren jonkies weleens flink het wereldcupdeksel op de neus kan krijgen. Een paar keer achter elkaar een flink pak slaag van iets grotere jongens lijkt me niet ondenkbaar. Maar ook dan zal er wel een excuus gevonden worden. Het ligt zeker niet aan onze superajaxbondscoach. want dat is bijna god, in de categorie cruijff. :roll:

Ja, da's de voetballerij. Van Gaal was ook god in 1995, na de uitschakeling tegen Ierland kreeg de eerste de beste heroinehoer van de Keileweg meer respect. Nu is ie weer bijna god en is iedereen vergeten dat 'we' er in Zuid-Korea / Japan niet bij waren.
Reply
Bredanaar Wrote:Kben bang (of eigenlijk niet, want het zou eigenlijk eens hartstikke goed zijn) dat oranje volgestouwd met onervaren jonkies weleens flink het wereldcupdeksel op de neus kan krijgen. Een paar keer achter elkaar een flink pak slaag van iets grotere jongens lijkt me niet ondenkbaar. Maar ook dan zal er wel een excuus gevonden worden. Het ligt zeker niet aan onze superajaxbondscoach. want dat is bijna god, in de categorie cruijff. :roll:

Precies.. en als we in de halve finale na verlenging verliezen van Brazilië komt dat door dat vriend Mark er niet bij was!

Zo zal het gaan toch?
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Halve finale???? :lol: :lol: Ben benieuwd of we de tweede ronde halen :lol:
En zeker zal ik die kritiek dan laten horen. =D> =D>
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Dat is toch precies wat ik zeg? :| Volgens mij waren destijds de voorselecties maar 20 of 21 man waarvan er dan 2 of 3 afvielen en niet 30 waar nog bijna een heel elftal van thuis kon blijven, dus dan viel er niet zo heel veel af te bellen/te zeuren waarom er spelers wel dan niet geselecteerd werden.

Ik dacht dat je bedoelde dat er Ãœberhaupt geen voorselecties waren. Misverstandje zullen we maar zeggen.

Gerben Zonderland Wrote:Zeurde iedereen om verjonging? Ik kan me niet herinneren dat dat het geval was. Alle spelers speelden toch bij grote clubs, dus in principe viel er op die selecties niet zoveel af te dingen. Natuurlijk moet je geleidelijk verjongen, en zoals het nu gebeurt pakt het goed uit, maar als we 2 keer van Tsjechie en van Macedonie verloren hadden en gelijkgespeeld tegen Armenie (en dat had allemaal best gekund), dan waren we nu vrolijk 3e in de poule en uitgeschakeld voor het WK en was van Basten volledig afgebrand in de media. Tis allemaal theoretisch en geluk dwing je af, maar echt overtuigend qua spel was het niet, maar dat is het risico van veel jonge, onervaren spelers inpassen en ik vind het prima.

Mwah, na het mislopen van het WK was er toch de algehele tendens dat er veranderd moest worden. Dickie en Willempie gingen eigenlijk gewoon op dezelfde voet verder en naarmate het minder ging werd de roep dacht ik om anderen, jonge spelers steeds groter.

Gerben Zonderland Wrote:Bayern speelt eigenlijk 4-5-1-countervoetbal, dus das wel heel negatief, maar vrijwel alle spelers spelen in de praktijk 4-4-2 bij hun club, dus het is voor de meeste spelers makkelijker. Maar ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat voetballers eigenlijk maar 1 systeem kunnen spelen.

Nu heb ik dit seizoen nog weinig gezien van Bayern. maar ik meen me te herinneren dat Makaay altijd wel iemand als PIzarro of Santa Cruz om zich heen had. Verder heb je idd gelijk, maar als je zoals in de Ajax jeugd seizoen op seizoen hetzelfde systeem moet spelen dan weet je haast niet beter.

Bredanaar Wrote:Okee was een goed resultaat van Oranje. Maar was Tsjechie wel zo goed? Ze hadden maar 1 goede speler en dat was Baros. Tsjechie zonder Nedved (en Koller) is als een beer zonder klauwen.

Mee eens, al moet je de kwaliteiten van Rosicky niet onderschatten. Maar als je bovenstaande spelers moet vervangen door spelers als Stanjer en Polak dan is dat een best flinke aderlating.

Bredanaar Wrote:Wij speelden 2-2 tegen Duitsland. De Turken speelden de Duitsers compleet van de mat. Duitsland mocht in de handen klappen dat het met maar 2-1 verloor. En de Turken zijn toch niet van wereldklasse.

Oefenwedstrijden stellen geen flikker voor. Ik heb liever dat je in oefenwedstrijden iets probeert en met 6-0 op je flikker gaat, om vervolgens voor het echie een dikke winst tegen hetzelfde team te boeken. Bijna niemand speelt op de top van zijn kunnen in oefenwedstrijden.

Bredanaar Wrote:Brabants calimero-gedrag zonder enige samenhang

Volgens mij gaat het meer om wat de bondscoach zegt en tijdens persconferenties geeft hij al aan dat hij al tevreden is met kwalificatie. vBasten heeft NOOIT gezegd dat dit een wereldselectie is en NOOIT gezegd dat Nederland wereldkampioen. Dat de media dat zegt...boeiend.
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
Lance Wrote:Ik dacht dat je bedoelde dat er Ãœberhaupt geen voorselecties waren. Misverstandje zullen we maar zeggen.

Volgens mij kwamen de afgevallenen dan gewoon op de tribune te zitten en hoefden ze niet naar huis, net zoals nu met de nummers 19 t/m 21 gebeurt.

Lance Wrote:Mwah, na het mislopen van het WK was er toch de algehele tendens dat er veranderd moest worden. Dickie en Willempie gingen eigenlijk gewoon op dezelfde voet verder en naarmate het minder ging werd de roep dacht ik om anderen, jonge spelers steeds groter.

Hmm...is mij niet erg opgevallen. Temeer ook omdat er niet zoveel jonge spelers waren die er echt bovenuit sprongen, behalve de spelers die al opgenomen waren (vaart enzo).

Lance Wrote:Nu heb ik dit seizoen nog weinig gezien van Bayern. maar ik meen me te herinneren dat Makaay altijd wel iemand als PIzarro of Santa Cruz om zich heen had. Verder heb je idd gelijk, maar als je zoals in de Ajax jeugd seizoen op seizoen hetzelfde systeem moet spelen dan weet je haast niet beter.

Pizarro en Santa Cruz zijn aanvallende middenvelders die zo nu en dan bijsluiten, maar Makaay staat altijd in niemandsland tussen 4 of 5 verdedigers, terwijl de rest van zijn team op eigen helft staat en de bal naar voren peert of Makaay laat zich afzakken om de bal zelf op te halen. Heel knap dat ie dan zo vaak weet te scoren, maar t heeft niks te maken met aanvallend voetbal.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Quote:Pizarro en Santa Cruz zijn aanvallende middenvelders
Het zijn wel degelijk beiden spitsen
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:
Quote:Pizarro en Santa Cruz zijn aanvallende middenvelders
Het zijn wel degelijk beiden spitsen

Alleen staan ze niet vaak echt in de spits.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Bocaloca Wrote:
Quote:Pizarro en Santa Cruz zijn aanvallende middenvelders
Het zijn wel degelijk beiden spitsen

Alleen staan ze niet vaak echt in de spits.

Dus zijn het ook geen spitsen maar gewoon voetballers, die toevallig zelf graag in de spits willen staan :wink:
Reply
Ik wil niet lullig doen,maar moet dit topic niet in het topic voetbal internationaal? Leuke grap trouwens, kezmania! :roll:
Reply
kezmania? Al 5 jaar niets meer van gehoord :|
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply


Forum Jump: