The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tsjechie - Nederland
#61
De jong snap ik wel. Is gewoon een speler die je op meerdere posities kan inzetten wat altijd lekker is. Die andere zijn idd te drama voor woorden.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#62
Blessure Baros brengt Brückner in problemen

4/10/2005 16:21

Tsjechië moet zaterdag winnen van Nederland. Maar de spitsen bezorgen bondscoach Karel Brückner hoofdpijn, met Milan Baros als laatste zorgenkindje.

Baros kampt met een achillespeesblessure. In de veronderstelling dat de klachten niet zo ernstig waren meldde de spits zich in het Tsjechische kamp. Maar de spits van Aston Villa heeft de eerste training moeten overslaan.

'Ik had verwacht dat hij sneller zou herstellen. Hij krijgt een intensieve behandeling', zei bondscoach Karel Brückner, die niet pessimistisch over de inzetbaarheid van Baros. 'We zullen het de komende dagen wel zien.' Het trage herstel is slecht nieuws voor Brückner, die toch al dun in zijn aanvallers zit. Jan Koller, Marek Jankulovski en Vratislav Lokvenc hebben moeten afzeggen vanwege blessures.

Brückner heeft meer spelers, die kampen met kleine pijntjes. Naast Vladimir Smicer is Tomás Galásek niet helemaal fit. Maar de Ajacied verwacht niet dat de enkelblessure hem dwars zal zitten. Zijn inzetbaarheid wordt ingeschat op 95%.

Zaterdag staan Nederland in Tsjechië in Praag tegenover elkaar in de strijd om de eerste plaats in de WK-kwalificatie. Nederland heeft aan een gelijkspel genoeg.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#63
Ik snap niet dat iedereen deze wedstrijd zo boeiend vind....als tsjechie wint...zal nederland zich toch wel direct plaatsen voor het wk in duitsland
Economists do it with models...
Reply
#64
laat bassie daar maar eens verliezen en dan dat laatste flutpotje gewoon winnen met 4-0, klaar is kees.
Bangkok resident.
Reply
#65
Als bassie zaterdag wint of gelijkspeelt is het ook genoeg Smile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#66
Bocaloca Wrote:Als bassie zaterdag wint of gelijkspeelt is het ook genoeg Smile

ja dat wisten we al een tijdje, het gaat er alleen om dat deze partij er eigenlijk niet eens om doet, alleen voor de eer.
Bangkok resident.
Reply
#67
Ricochan Wrote:laat bassie daar maar eens verliezen en dan dat laatste flutpotje gewoon winnen met 4-0, klaar is kees.

Is het afgunst? Bang dat de PSV'ers niet meegaan naar het WK? Calimero-effect? leg mij eens uit waarom NL zou moeten verliezen volgens jou?
Reply
#68
3-1
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
#69
Matador! Wrote:
Ricochan Wrote:laat bassie daar maar eens verliezen en dan dat laatste flutpotje gewoon winnen met 4-0, klaar is kees.

Is het afgunst? Bang dat de PSV'ers niet meegaan naar het WK? Calimero-effect? leg mij eens uit waarom NL zou moeten verliezen volgens jou?

het is puur op van basten gericht omdat ik hem een ongelofelijke eikel vind, vooral als ik hem zie zitten bij die persconferenties.
Bangkok resident.
Reply
#70
waarom vind je hem een ongelofelijke eikel?
Reply
#71
'Als je eigenwijs bent moet je wel eigen wijsheid hebben’ vind ik arrogantie die op bassie zelf terugslaat. HIJ is namelijk stronteigenwijs. Met zijn smoesjes dat van Bommel zich eerst maar eens bij Barcelona voetballend moet bewijzen. Het vreemde is, dat hij zegt Mark een goede voetballer te vinden (of: WIJ vinden Mark een goede voetballer) maar hij past niet zo goed in het team. Hier blijkt uit dat van Basten (en co.) gewoon loopt te zwetsen. Hoe kan van Bommel nou bij Barcelona bewijzen dat hij in het Nederlands team past.... wat een bullshit. :letitallout:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#72
ik vind hem hooghartig/arrogant, vooral zijn uitstraling,en hij denkt geloof ik dat hij het wiel heeft uitgevonden heeft, maar dat was er al voor hem.
En natuurlijk ben ik het ook totaal niet eens met zijn selectiebeleid, maar dat zal me uiteindelijk verder een zorg zijn zolang we winnen. Alleen ff 1 potje verliezen zou ik leuk vinden. Maar verder maakt het toch niks uit, we gaan toch wel naar de wk. Ik mag toch wel een hekel aan iemand hebben, ik zal niet de enige zijn.
Bangkok resident.
Reply
#73
Ik vind die v Basten echt een genot, lekker tegen de stroom in. Alleen de kwestie v Bommel begin ik steeds vreemder te vinden.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#74
Van Basten is juist heel duidelijk in zijn selectiebeleid... Hij selecteert spelers die bij hun clubs in vorm zijn en laat ze zoveel mogelijk op hun vertrouwde positie spelen. Niet spelen, ook al ben je kwalitatief misschien beter dan de huidige spelers, is niet geselecteerd worden...

Van Bommel bijvoorbeeld is bij Barcelona niet meer dan een zeer dure bankzitter/invaller... Misschien als Van Bommel eens een keer een serie wedstrijden in de basis afwerkt, dat hij dan weer in beeld komt...

Ik snap alle ophef ook niet... Van Bastens Oranje is ongeslagen, speelt met vlagen zeer aantrekkelijk voetbal en kwalificeert zich met twee vingers in de neus voor het WK in Duitsland... Dat is wel even iets anders als met al die volgevreten vedetten wiens honger naar successen al in een vroegtijdig stadium van hun carrières gestild was...

De huidige selectie bestaat uit kwalitatief misschien mindere spelers, maar wel jongens die nog niet zoveel (niets) hebben gewonnen en dat wel graag doen... Inzet en mentaliteit zijn wat mij betreft belangrijkere kwaliteiten dan bijvoorbeeld techniek...
Reply
#75
Van persie is geblesseerd geraakt, en nog erger, die schele van tsjechie gaat hoogst waarschijnlijk meedoen zaterdag.
Bangkok resident.
Reply
#76
Ricochan Wrote:Van persie is geblesseerd geraakt, en nog erger, die schele van tsjechie gaat hoogst waarschijnlijk meedoen zaterdag.


realphoolie toch?
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#77
Keyzer Wrote:Van Basten is juist heel duidelijk in zijn selectiebeleid... Hij selecteert spelers die bij hun clubs in vorm zijn en laat ze zoveel mogelijk op hun vertrouwde positie spelen. Niet spelen, ook al ben je kwalitatief misschien beter dan de huidige spelers, is niet geselecteerd worden...



Bouma (Aston Villa), Vlaar (AZ), Kromkamp (Villarreal)
De Jong(Ajax), Lindenbergh(Ajax), Maduro(Ajax), Landzaat (AZ), Babel (Ajax), Van Persie (Arsenal) en Vennegoor of Hesselink (PSV)
zijn absoluut geen spelers die op dit moment in vorm zijn!

Dus dat is klinklare nonsens wat je zegt. Van Bommel was afgelopen seizoen de man in vorm. Maar dat was niet voldoende.

Van Basten was als voetballer een grote. Als trainer moet hij dat nog bewijzen. In het begin vond ik het geweldig hoe hij het aanpakte, maar ik begin me steeds meer aan zijn gedrag te ergeren.

Van mij part laat hij Van Bommel thuis, Van Bommel bevind zich daarmee in goed gezelschap (Makaay, Kluivert, Seedorf), dat is zijn goed recht. Hij is bondscoach, en hij beslist. Als hij ons maar wereldkampioen maakt vind ik het prima.

Maar je moet er niet mee aan komen dat Van Basten duidelijk is in zijn selectiebeleid, hij is inconsequent, en hanteert elke keer andere regeltjes.
Jammer genoeg gaf hij dat zelf ook toe, daarmee kreeg hij gelijk de zaal stil.
Reply
#78
Balthazar Wrote:
Ricochan Wrote:Van persie is geblesseerd geraakt, en nog erger, die schele van tsjechie gaat hoogst waarschijnlijk meedoen zaterdag.


realphoolie toch?


ja er zal wel snel weer een post van hem en zijn alterego komen :wink:
Bangkok resident.
Reply
#79
De ongeslagen reeks van 14 wedstrijden waar de bassie-aanhangers alle kritiek mee wegwuiven neem ik niet serieus als zijnde een bewijs dat Marco de beste coach is die oranje zich maar wensen kan.
Naast de 10 wedstrijden voor WK-kwalificatie heeft Nederland sinds bassies aanstelling 4 oefenwedstrijden gespeeld.
3-9-04: Nederland- Liechtenstein 3-0 (knap hoor)
9-2-05: Engeland (FIFA 11e) - Nederland 0-0 (een goed resultaat, waarbij onze verdediging knap overeind bleef)
31-5-05: Quick Boys- Nederland 0-7 (knap hoor)
17-8-05: Nederland- Duitsland (FIFA 15e): 2-2 (niet best, een 2-0 voorsprong weggeven)

Uitgezonderd Tsjechie zit er m.i. tussen onze WK-kwalificatiepoulegenoten geen land waar wij van mogen verliezen. De winst thuis tegen Tsjechie was onverdiend. De Tsjechen waren eigenlijk beter.

Wat ik hiermee wil zeggen is dat de reeks '14 wedstrijden ongeslagen' geen slecht resultaat is, maar dat er geen reden is om hierover te juichen.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#80
Bredanaar Wrote:leuter leuter

Had je ook zo gereageerd als Bassie die Limburgse randdebiel vanaf day one wel had opgesteld?
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#81
Treesong Wrote:
Bredanaar Wrote:leuter leuter

Had je ook zo gereageerd als Bassie die Limburgse randdebiel vanaf day one wel had opgesteld?


Ja....

Tsjechie thuis was een goed resultaat, tegen Engeland 0-0 spelen vond ik niet echt bijzonder. 2-2 tegen Duitsland was gewoon slecht. Als je 2-0 voor staat moet je de wedstrijd op slot gooien.

Tsjechie uit wordt de 4e testcase. De echte testcase komt natuurlijk pas als Nederland tegen Brazilie, Argentinie, Italie of Spanje speelt

Zoals ik al aangaf, is zijn selectiebeleid jegens Van Bommel gewoon een voorbeeld. De belangrijkste speler in de oranje selectie is Robben, en dat is toevallig een Ex-PSV'er. Dus om nu te gaan zeggen dat Van Bommel er niet bij zit omdat hij bij PSV vandaan komt slaat nergens op.
Reply
#82
Ik wil dit oranje eens een keertje uit zien spelen tegen Brazilie, Argentinie, Portugal, Frankrijk of Spanje. Kijken wat er van de ongeslagen reeks over blijft. Of zou die melkmuil dan weer geluk hebben?

*edit* had de reactie van mijn geloofsgenoot :wink: nog niet gelezen
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#83
Wat zijn jullie ook een stelletje Hollanders! :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#84
Ook al zo'n woord waaruit blijkt hoe hebzuchtig de provincies Noord- en Zuid-Holland eigenlijk zijn. Degenen die het vroeger voor het zeggen hadden hebben gewoon de rest van Nederland geannexeerd door te stellen dat Nederland hetzelfde is als Holland.
Quote:Van Holland naar Noord-Holland
Achter de naam Noord-Holland zit een hele geschiedenis. In de 12e eeuw kwam de naam Holland voor het eerst voor. Het gebied heette graafschap Holland. Noord- en Zuid-Holland waren nog één gebied. In 1806 had Holland een koning: de Franse Lodewijk Napoleon. Holland bestond toen uit Amstelland en Maasland. Den Haag was de hoofdstad van Maasland.
Haarlem was de hoofdstad van Amstelland. De Fransen gingen weg in 1813. Twee jaar later werd Nederland verdeeld in provincies. Eén van de provincies was Holland. Pas in 1840 werd deze provincie gesplitst in Noord- en Zuid-Holland.

Ik ben Bredanaar, Brabander en Nederlander. Geen Hollander dus. :wink:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#85
Bredanaar Wrote:Ook al zo'n woord waaruit blijkt hoe hebzuchtig de provincies Noord- en Zuid-Holland eigenlijk zijn. Degenen die het vroeger voor het zeggen hadden hebben gewoon de rest van Nederland geannexeerd door te stellen dat Nederland hetzelfde is als Holland.
Quote:Van Holland naar Noord-Holland
Achter de naam Noord-Holland zit een hele geschiedenis. In de 12e eeuw kwam de naam Holland voor het eerst voor. Het gebied heette graafschap Holland. Noord- en Zuid-Holland waren nog één gebied. In 1806 had Holland een koning: de Franse Lodewijk Napoleon. Holland bestond toen uit Amstelland en Maasland. Den Haag was de hoofdstad van Maasland.
Haarlem was de hoofdstad van Amstelland. De Fransen gingen weg in 1813. Twee jaar later werd Nederland verdeeld in provincies. Eén van de provincies was Holland. Pas in 1840 werd deze provincie gesplitst in Noord- en Zuid-Holland.

Ik ben Bredanaar, Brabander en Nederlander. Geen Hollander dus. :wink:

Oh, gaan we met dat bijltje hakken... dan zullen me maar niet beginnen over het feit dat jullie zuiderlingen NSB'ers avant la lettre waren (aka Spanjolenpijpers) die slechts door de goedertierenheid van -met name- de Hollanders mee mochten doen met de rest. :Big Grin
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#86
verander goedertierenheid door tirannie en je verhaaltje berust historisch nog op waarheid ook :wink:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#87
Bredanaar Wrote:verander goedertierenheid door tirannie en je verhaaltje berust historisch nog op waarheid ook :wink:

Goed, goed, jullie moesten een ietsie-pietsie meer centjes betalen -- maar we hadden jullie net zo goed over de kling kunnen jagen, dus niet zeuren :razz:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#88
Quote:Unieke prestatie lonkt voor Van Bastens Oranje

6/10/2005 10:30

Een puntje heeft Nederland tegen Tsjechië nodig om zich te verzekeren voor het WK. En anders volgt een tweede kans tegen Macedonië. Maar er lonkt in Praag een unieke prestatie voor Marco van Basten & co.
Het Nederlands elftal heeft er een handje van de eindrondes via een moeizame kwalificatie te bereiken, of uit handen te geven. Voor dat laatste hoeven we alleen maar terug te denken aan die voorzet van Erik Gerets en die kopbal van George Grün, die Nederland een plaats op het WK in 1986 kostte.

De laatste keer dat alles in de WK-kwalificatie naar wens verliep was in 1990. Althans op het veld ging het op rolletjes, want een ruzie van de spelers met bondscoach Thijs Libregts eindigde in een wisseling van de wacht. Leo Beenhakker fungeerde als interim-bondscoach in Italië, waar Nederland zijn favorietenrol niet waar kon maken.

Ongeslagen kwalificatiereeks is geen unicum voor het Nederlands elftal. In 1934 en 1938, toen slechts een dubbele ontmoeting afdoende was, haalde Oranje zonder nederlaag de eindronde.

In de naoorlogse periode leverde de kwalificaties voor de WK's van 1974 en 1978 evenmin een nederlaag op. In de race naar het WK in Argentinië snoepte alleen Noord-Ierland een puntje af. In de reeks vier jaar eerder hielden Nederland en België elkaar twee keer op 0-0. Nederland ging na die spannende wedstrijd in november 1973 op basis van een beter doelsaldo naar Duitsland.

Een ongeslagen kwalificatiereeks is niet nieuws onder de zon, maar Marco van Basten kan wel zorgen voor een primeur. Hij kan de eerste bondscoach van Nederland worden die al vóór de laatste wedstrijd verzekerd is van een plaats op het WK. En daarvoor is een gelijkspel in Tsjechië toereikend.

Notworthy
Reply
#89
Leuk relletje alweer gisteren op het trainingsveld
Make tea, not war
Reply
#90
Matador! Wrote:
Quote:Unieke prestatie lonkt voor Van Bastens Oranje

.............................

Een ongeslagen kwalificatiereeks is niet nieuws onder de zon, maar Marco van Basten kan wel zorgen voor een primeur. Hij kan de eerste bondscoach van Nederland worden die al vóór de laatste wedstrijd verzekerd is van een plaats op het WK. En daarvoor is een gelijkspel in Tsjechië toereikend.

Notworthy


Nog een reden om te hopen dat ze verliezen... :lol:
Reply


Forum Jump: