The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tsjechie - Nederland
#91
Babel, Lindenbergh en Bouma mogen thuis blijven.
Reply
#92
Quote:Babel, Lindenbergh en Bouma niet mee naar Praag

6/10/2005 14:29

Voor Ryan Babel, Olaf Lindenbergh en Wilfred Bouma zit de voorbereiding op de interland tegen Tsjechië erop. Vanwege de zorgenkindjes in de selectie neemt bondscoach Marco van Basten wel een extra man mee.
Aanvankelijk had Van Basten zijn selectie willen terugbrengen naar negentien man. Maar omdat zijn selectie voor de wedstrijd tegen Tsjechië enkele twijfelgevallen kent besloot de bondscoach een extra speler mee te nemen.

Alle 23 man waren actief op de laatste training op Nederlandse bodem. Ook Jan Kromkamp, Wesley Sneijder en Robin van Persie deden mee op het veld van Quick Boys. De drie kampten eerder deze week met fysieke ongemakken.

2 Ajacieden... Dit is oneerlijk :cry:

:wink:
Reply
#93
En Babel en Bouma waren nog wel in vorm. Een slechte vorm weliswaar, maar slechte vorm is ook vorm.
Gelukkig wel de veelspelende vriend van Van Nistelrode, Ron V. erbij gehouden.
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
#94
die schele en koller en waarschijnlijk baros doen niet mee, dus tsjechie speelt met een b-team, dus daar zullen ze toch niet van verliezen.
Bangkok resident.
Reply
#95
Heerlijk dat al die mensen met kritiek, allemaal uit hetzelfde deel van Nederland komen.....

Iemand de column van van Nijnatten gelezen over de kwestie? Krijgt dan wel een hele andere wending ineens.....
Reply
#96
Baros speelt wrs. Smicer is twijfelachtiger, maar zou het ook weleens gewoon kunnen halen! Dit wordt een 0-2 overwinning, op de counter.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#97
joep Wrote:En Babel en Bouma waren nog wel in vorm. Een slechte vorm weliswaar, maar slechte vorm is ook vorm.
Gelukkig wel de veelspelende vriend van Van Nistelrode, Ron V. erbij gehouden.


Voor de mensen die het nog niet wisten:

6/10/2005 - Van Nistelrooij ruziet met Ron Vlaar
(Gepost door JV)

Ruud van Nistelrooij heeft tijdens de training van het Nederlands elftal een knietje gegeven aan Ron Vlaar. De oud-PSV'er kon het niet kon verkroppen dat de jonge verdediger van AZ hem bij de meeste duels de baas was. Van Nistelrooy heeft inmiddels aan zowel Vlaar als de gehele spelersgroep zijn spijt betuigd. De Brabander staat te boek als licht ontvlambaar. Bij de vorige interland in en tegen Tsjechië schold Van Nistelrooy de bondscoach nog uit toen hij gewiseld werd. Bij de laatste interland kreeg hij geel voor provocerend gedrag na notabene een doelpunt.
Reply
#98
Cynisme, Kez, cynisme heet dat...
Ook te herkennen aan het bijvoeglijk naamwoord veelspelend.
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
#99
joep Wrote:Cynisme, Kez, cynisme heet dat...
Ook te herkennen aan het bijvoeglijk naamwoord veelspelend.

Goh je meent het...

Ik had ook al door dat er wat gebeurt moest zijn.
Ik had alleen zelf nog niet gehoord dat ze ruzie hadden gehad op de training. Tot ik het stukje las op het PSV netwerk. Vandaar dat ik het even hier neergezet heb.
Reply
Kezmania Wrote:
joep Wrote:Cynisme, Kez, cynisme heet dat...
Ook te herkennen aan het bijvoeglijk naamwoord veelspelend.

Goh je meent het...

:eeeek:
Reply
Fabian Wrote:
Kezmania Wrote:
joep Wrote:Cynisme, Kez, cynisme heet dat...
Ook te herkennen aan het bijvoeglijk naamwoord veelspelend.

Goh je meent het...

:eeeek:


Joep, misschien moet je het Fab Aap nog even uitleggen :wink:
Reply
Fabian Wrote:Heerlijk dat al die mensen met kritiek, allemaal uit hetzelfde deel van Nederland komen.....

Iemand de column van van Nijnatten gelezen over de kwestie? Krijgt dan wel een hele andere wending ineens.....

Plak die column ff hier...
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
EJR Wrote:
Fabian Wrote:Heerlijk dat al die mensen met kritiek, allemaal uit hetzelfde deel van Nederland komen.....

Iemand de column van van Nijnatten gelezen over de kwestie? Krijgt dan wel een hele andere wending ineens.....

Plak die column ff hier...


Een prikkelende kleedkamerscène

Er waart een opvallend sentiment door het land. Opvallend, omdat voor het Nederlands elftal een koninklijke kwalificatie voor het WK erg dichtbij is.

Want het sentiment betreft de bondscoach. De kritiek op hem, onder voetballiefhebbers, neemt op zijn zachtst gezegd enigszins toe. Daar ligt hij trouwens niet van wakker, schat ik zo in.

De constatering dat die kritiek toeneemt, is niet op gevoel getrokken. Vroeger deed je dat wel. Dan luisterde je eens op de tribune, las enkele van de hooguit tien ingezonden brieven in de krant en vervolgens sloeg je aan het interpreteren.

Tegenwoordig ligt dat anders. Sinds het internet ons leven beheerst, glijdt de mening van de digitale straat binnen een paar seconden over je computerscherm. Vaak anoniem, dat wel.

De kritiek op de bondscoach is echter ook in ruime mate traceerbaar. Dan nóg is het heerlijk om die opinies keihard te negeren, maar daarmee ontken je het bestaan van die kritiek niet. Die kritiek ís er gewoon en is zichtbaar.

Gisteren kwam er zowel in het email-verkeer met deze krant als op de website <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.AD.nl">http://www.AD.nl</a><!-- w --> een discussie op gang naar aanleiding van een opmerking van columnist Willem van Hanegem. Die betrok in de krant - en dus ook op de website - de stelling, dat het goed was om er over de afwezigheid van Mark van Bommel maar het zwijgen toe te doen.

Hij zei het niet precies zo, maar ik vermoed dat hij op deze manier hetzelfde beoogt als met zijn eerder aangekondigde zwijgen over de ‘kwestie Kalou’. Willem denkt dat als minder mensen zich bemoeien met zulke kwesties, dat het voor grote ego’s wat makkelijker wordt te doen wat iedereen eigenlijk wil. Zit heel veel in, in die gedachte.

Maar niet iedereen wil zijn mond houden, zo blijkt. De discussie over de afwezigheid van Van Bommel houdt niet op in Zeist. Het Nederlands elftal is nu eenmaal van iedereen. En er zijn er buiten Amsterdam heel veel, die vinden dat de Limburger bij Oranje hoort en op zijn minst recht heeft op een chique behandeling van de bondscoach.

Marco van Basten is niet zo gevoelig voor de tactiek van de voormalige assistent-bondscoach. Hij gaat zijn eigen gang en heeft zo zijn redenen om Van Bommel een tijdje te laten spartelen. Wellicht speelt een rol wat ons vanuit het Alkmaarse bereikte.

Daar gaat in de spelersgroep van AZ het volgende ooggetuigenverslag rond: in de rust van de wedstrijd tegen Roemenië (thuis, op 4 juni, ruststand 1-0, uitslag: 2-0) discussieerde Van Bommel nogal heftig met Van Basten. Van Bommel vond dat Oranje meer risico moest nemen en dat daarom af en toe het verwaarlozen van defensieve taken geoorloofd was. Van Basten was het tegenovergestelde van mening.

Van Bommel kwam ook nog eens te laat uit de kleedkamer, de klep naar het veld moest speciaal voor hem worden opengedaan. Bovendien zou Van Bommel de bondscoach bewust hebben geprovoceerd door in de eerste minuten van de tweede helft een mannetje te laten lopen en meteen daarna al net zo bewust oogcontact met Van Basten te zoeken. Na nog geen vijf minuten werd Van Bommel gewisseld.

Het kan zijn dat dit te Alkmaar geschilderde tafereel, waarin de kleedkamerscène prikkelend is, een rol speelt in de afwegingen van onze bondscoach. Maar eigenlijk maakt het mij allemaal niet zo heel veel uit. Bij clubs ligt het wat anders, maar bij een nationaal elftal gelden de normen van de korte termijn.

Daar moet een bondscoach met het best mogelijke team op de eerste plaats winnen. Wanneer de kwalificatie daar is, is er de tijd om te werken aan liefst een leuk concept waarmee op een wereldkampioenschap alle voetbalharten gestolen kunnen worden. Wordt er met dat concept te weinig gewonnen, dan geldt de oude strategie weer.

Mooi voetbal, met of zonder Mark van Bommel, het is hooguit allemaal mooi meegenomen. Landenploegen moeten gewoon winnen, altijd.
Reply
Ik zie alleen niet in waarom de kwestie een andere wending krijgt.

Het is toch al langer bekend dat mondige spelers met een eigen mening, die al wel wat gepresteerd hebben, en niet zo maar alles accepteren, door Van Basten niet opgeroepen worden.

Deze kleedkamer rel bevestigd dat alleen maar.

Het is nu afwachten hoe lang Davids mag blijven. Davids staat er namelijk ook niet om bekend dat hij stil zwijgend toe kijkt, en braaf alles accepteert. In tegenstelling tot Vd Sar, Cocu en Van Nistelrooij. De rest van de vaste groep bestaat vooral uit jonge spelers die nog aan het begin van hun carriere staan, of uit spelers die al lang blij zijn dat ze er bij zitten.

Maar is het niet zo dat een goede trainer ook met de zogenaamde vedette om kan gaan?
Reply
Kezmania Wrote:Maar is het niet zo dat een goede trainer ook met de zogenaamde vedette om kan gaan?

En wie is de vedette dan ? v Bommel ? De bankzitter bij Barça ?

Of misschien toch Davids, die 10x zoveel gepresteerd heeft als Schaamhaarkoppie... :roll:
Reply
Van Bommel is gewoon een hufterige Limburger en zoiets hoort niet in oranje
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Als het zo gegaan is als hierboven staat, vind ik het nogal kinderachtig van van Bommel! Een speler met een eigen mening is prima, maar niet op deze manier. Zou me van hem tegenvallen als het zo gegaan is!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Fabian Wrote:
Kezmania Wrote:Maar is het niet zo dat een goede trainer ook met de zogenaamde vedette om kan gaan?

En wie is de vedette dan ? v Bommel ? De bankzitter bij Barça ?

Of misschien toch Davids, die 10x zoveel gepresteerd heeft als Schaamhaarkoppie... :roll:

Typisch weer wat voor jou om gelijk aan Van Bommel te denken, ik wist niet dat je hem zo hoog had zitten.

Ik dacht eigenlijk aan Seedorf en Davids, en in mindere mate Makaay
Reply
Ekslem Wrote:Als het zo gegaan is als hierboven staat, vind ik het nogal kinderachtig van van Bommel! Een speler met een eigen mening is prima, maar niet op deze manier. Zou me van hem tegenvallen als het zo gegaan is!


Het verhaal komt wel uit het AZ kamp :wink:
Reply
Kezmania Wrote:
Ekslem Wrote:Als het zo gegaan is als hierboven staat, vind ik het nogal kinderachtig van van Bommel! Een speler met een eigen mening is prima, maar niet op deze manier. Zou me van hem tegenvallen als het zo gegaan is!


Het verhaal komt wel uit het AZ kamp :wink:

En nuchtere Alkmaarders zijn nu eenmaal betrouwbaarder dan die achterbakse Limbo's :!:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
Kezmania Wrote:
Ekslem Wrote:Als het zo gegaan is als hierboven staat, vind ik het nogal kinderachtig van van Bommel! Een speler met een eigen mening is prima, maar niet op deze manier. Zou me van hem tegenvallen als het zo gegaan is!


Het verhaal komt wel uit het AZ kamp :wink:

En nuchtere Alkmaarders zijn nu eenmaal betrouwbaarder dan die achterbakse Limbo's :!:

Hoeveel Alkmaarders telt de selectie van AZ :razz:
Reply
Ik weet niet hoeveel d'r in Alkmaar wonen...
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:Ik weet niet hoeveel d'r in Alkmaar wonen...


MAW je weet niet of het betrouwbare nuchtere Alkmaarders zijn.
Het verhaal zou best waar kunnen zijn. Maar dan moet het een bankzitter geweest zijn. Een veldspeler kan nooit de hele tijd letten op wat Van Bommel doet.


selectie Ned-Roe Wrote:Doel: Edwin van der Sar (Fulham), Henk Timmer (AZ)

Verdediging: Vlaar (AZ), Opdam (AZ), Melchiot (Birmingham), Van Bronckhorst (FC Barcelona), Heitinga (Ajax), Wilfred Bouma (PSV), Boulahrouz (Hamburger SV), Andre Ooijer (PSV)

Middenveld: Lucius (PSV), Maduro (Ajax), Van der Vaart (Ajax), Van Bommel (PSV), Cocu (PSV), Denny Landzaat (AZ), Nigel de Jong (Ajax), Ryan Babel (Ajax)

Aanval: Van Persie (Arsenal), Vennegoor of Hesselink (PSV), Robben (Chelsea), Kuijt (Feyenoord), Van Nistelrooy (Manchester United), Roy Makaay (Bayern Munchen)

Aangezien Opdam en Landzaat speelde, moet het Vlaar geweest zijn, die het hele verhaal naar buiten heeft gebracht. :8:

Ron Vlaar komt uit Hensbroek, wat onder de rook van Heerhugowaard ligt. Daar zijn ze over het algemeen voor Ajax. Het verhaal is dus volkomen onbetrouwbaar, het is gewoon een complot :wink:
Reply
3-1
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:3-1

Denk ik ook

Baros wordt de grote man
Reply
Kezmania Wrote:Aangezien Opdam en Landzaat speelde, moet het Vlaar geweest zijn, die het hele verhaal naar buiten heeft gebracht. :8:

Hatsee!

Code:
Vlaar, R    
Hobbemalaan 114
1816GG Alkmaar
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
Kezmania Wrote:Aangezien Opdam en Landzaat speelde, moet het Vlaar geweest zijn, die het hele verhaal naar buiten heeft gebracht. :8:

Hatsee!

Code:
Vlaar, R    
Hobbemalaan 114
1816GG Alkmaar

Zoals ik al aangaf is hij geboren in een gehucht onder de rook van Heerhugowaard (wat vlakbij Alkmaar ligt :winkSmile, waar ze in het algemeen voor Ajax zijn.

Meerdink woont ook in Alkmaar (toch?), maar hij is absoluut niet in die streek opgegroeit.
Reply
Kezmania Wrote:
Treesong Wrote:Ik weet niet hoeveel d'r in Alkmaar wonen...


Huil huil :cry: Calimero ...

Bla bla niet eerlijk...


selectie Ned-Roe Wrote:Doel: Edwin van der Sar (Fulham), Henk Timmer (AZ)

Verdediging: Vlaar (AZ), Opdam (AZ), Melchiot (Birmingham), Van Bronckhorst (FC Barcelona), Heitinga (Ajax), Wilfred Bouma (PSV), Boulahrouz (Hamburger SV), Andre Ooijer (PSV)

Middenveld: Lucius (PSV), Maduro (Ajax), Van der Vaart (Ajax), Van Bommel (PSV), Cocu (PSV), Denny Landzaat (AZ), Nigel de Jong (Ajax), Ryan Babel (Ajax)

Aanval: Van Persie (Arsenal), Vennegoor of Hesselink (PSV), Robben (Chelsea), Kuijt (Feyenoord), Van Nistelrooy (Manchester United), Roy Makaay (Bayern Munchen)

Bla bla jank jank

Het enige dat mij opvalt is dat Babel bij de middenvelders staat.. Die bondscoach kan er niks van!!! :letitallout:
Reply
Kezmania Wrote:
Treesong Wrote:
Kezmania Wrote:Aangezien Opdam en Landzaat speelde, moet het Vlaar geweest zijn, die het hele verhaal naar buiten heeft gebracht. :8:

Hatsee!

Code:
Vlaar, R    
Hobbemalaan 114
1816GG Alkmaar

Zoals ik al aangaf is hij geboren in een gehucht onder de rook van Heerhugowaard (wat vlakbij Alkmaar ligt :winkSmile, waar ze in het algemeen voor Ajax zijn.

Meerdink woont ook in Alkmaar (toch?), maar hij is absoluut niet in die streek opgegroeit.

Tis toch echt z'n adres... meerdink woond nog in het oosten - die forensd elke dag.
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Baros is fit genoeg voor duel met Oranje

7/10/2005 14:12

Milan Baros lijkt fit genoeg om mee te spelen tegen het Nederlands elftal. De Tsjechische international is hersteld van zijn achillespeesblessure.

Eerder deze week moest Baros nog afhaken tijdens de training van de selectie van bondscoach Karel Brückner. Maar de spits van Aston Villa vertrouwde vrijdag de Tsjechische pers toe dat hij nog maar weinig hinder ondervindt van de kwetsuur en gewoon kan meespelen.

De terugkeer van Baros zal bondscoach Brückner goed hebben gedaan, want hij zag in de laatste weken al flink wat aanvallers afhaken, zoals Jan Koller, Vratislav Lokvenc en Vladimir Smicer. Verder is ook linkervleugelverdediger Marek Jankulovski niet in staat om mee te spelen.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply


Forum Jump: