The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tsjechie - Nederland
Treesong Wrote:
Ricochan Wrote:
Treesong Wrote:Zolang dat gezeur over die vuile vieze stinkhoer van een Bommel maar over is nu


Beetje respect voor hem zou wel op zijn plaats zijn.

Waarom dat in vredesnaam? Respect moet je verdienen en dat is onmogelijk als je geen enkele bijdrage levert aan de schitterende resultaten van Oranje...

1 zwaluw maakt nog geen zomer....

Roemenie, Finland, Macedonie, Andorra en Armenie zijn tegenstanders die je zonder pardon moet oprollen. Tegen Macedonie werd ook nog een schandelijk gelijk gespeeld.

Alleen de duels tegen de Tsjechen zijn graadmeters. De eerste wedstrijd zijn we het allemaal over eens, daar heeft oranje 3 punten te veel gekregen. Afgelopen zaterdag had oranje ook weer het geluk aan zijn zijde. Maar werd er goed gespeeld en uiteindelijk verdiend gewonnen.

Als we dan de eerste wedstrijd tegen de Tsjechen als geluk bestempelen, en de tweede wedstrijd als goed. Dan heeft oranje dus 1 goede wedstrijd gespeeld, en 2 matige oefenduels (Engeland, Duitsland, landen die ik overigens kansloos acht voor de wereldtitel). De rest van de wedstrijden doet er niet toe.

De schitterende resultaten waar jij het over hebt, die moeten nog behaald worden.

Daarvoor moeten ze eerst tegen Brazilie, Argentinie, Portugal of Italie spelen, dat zijn kwalitatief goede landen. Win je daarvan dan boek je schitterende resultaten.

Enkele schitterende resultaten

EK 1988 Nederland - Duitsland
EK 1992 Nederland - Duitsland
Kwalificatie WK 1994 Nederland - Engeland
WK 1998 Nederland - Argentinie
EK 2000 Nederland - Joegoslavie
EK 2004 Nederland - Zweden
Reply
Ook ik zal er in ieder geval regelmatig op terugkomen.
Voor het eerst sinds 22 jaar stond er geen enkele PSV'er in de oranjeselectie; dit ondanks het grote succes van PSV vorig seizoen. Het beleid van van basten is er één van stinkende vriendjespolitiek, eigengereidheid, achterbaksheid en discriminatie. Hij staat er ten faveure van zijn eigen clubje ajax (en az) en is executeur van de gooise mediabeerput.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
En toch wint ie alles tot nu toe!!
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Kezmania Wrote:
Treesong Wrote:
Kezmania Wrote:
Treesong Wrote:Zolang dat gezeur over die vuile vieze stinkhoer van een Bommel maar over is nu

Dat komt bij elke wedstrijd weer terug, en terecht natuurlijk :8:

Neuh... denk het niet... als we eenmaal lekker aan het ballen zijn in Duitsland heeft niemand het meer over die potsierlijke bankzitter... op een paar jammerende PSV'ers na dan

Waar wedden we om :wink:

zo dan...
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Kezmania Wrote:leuter leuter

Joh, ga weer effe lekker de zure pseudo-hollander uithangen... nog geen pot verloren, al geplaatst met nog een wedstrijd te gaan... ik weiger aan dit gelul mee te doen... "oh wacht maar tot ze tegen Brazilie moeten"... bah! Ja, dat wordt een lastige pot maar ook een mooie pot hoop ik... die kanaries hadden het overigens ook af en toe moeilijk in de voorronde meen ik me te herinneren, maar ala. Ik sta gewoon achter de bondscoach en z'n beslissingen en als Marco die Limburgse oelewapper kaltstellt, heb ik daar vrede mee...
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Bredanaar Wrote:Ook ik zal er in ieder geval regelmatig op terugkomen.
Voor het eerst sinds 22 jaar stond er geen enkele PSV'er in de oranjeselectie; dit ondanks het grote succes van PSV vorig seizoen. Het beleid van van basten is er één van stinkende vriendjespolitiek, eigengereidheid, achterbaksheid en discriminatie. Hij staat er ten faveure van zijn eigen clubje ajax (en az) en is executeur van de gooise mediabeerput.

Zet die PSV-bril nou gewoon even lekker een keer af, man... troost je met het feit dat toppers als Robben of Ruud er jaren gespeeld hebben... het maakt me geen drol uit, de titel is alles wat telt...
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Bredanaar Wrote:Ook ik zal er in ieder geval regelmatig op terugkomen.
Voor het eerst sinds 22 jaar stond er geen enkele PSV'er in de oranjeselectie; dit ondanks het grote succes van PSV vorig seizoen. Het beleid van van basten is er één van stinkende vriendjespolitiek, eigengereidheid, achterbaksheid en discriminatie. Hij staat er ten faveure van zijn eigen clubje ajax (en az) en is executeur van de gooise mediabeerput.

Wat een onzin zeg!!! (Ik ben anti-neus, dat weet je wel hé)

Maar het is gewoon heel simpel. Marco selecteert puur op spelers voor zijn systeem en de manier waarop ie wil spelen. PSV heeft grootse resultaten gehaald vorig jaar maar niet met de speelstijl en het voetbal dat Marco voor ogen heeft. Daarbij komt het feit: Wie moet hij nou nemen van PSV?

Cocu => tuurlijk, maar door eigen schuld niet erbij!
Ooijer => Twijfelachtig, Bouhlarouz, mathijssen, opdam vind ik minimaal gelijkwaardig op verdedigend nivo maar een stuk sterker opbouwend.

nou en wie nog meer?

Kone? Farfan? Alex? Gomez? Simons? Dat zijn wel zo'n beetje de sterren allleen heb die allemaal een heel klein probleempje ( :roll: )

En over Bommel moet idd maar eens opgehouden worden! Zeker een goede voetballer en idd Marco mag hem niet maar dat "komt allemaal doordat marco een neus is en mark een psv'er" toch? Er wordt hier toch wel heel makkelijk voorbij gegaan aan het feit dat ex-neuzen als Seedorf (zelfde positie ook nog eens) en kluivert net zo goed aan de kant worden geschoven door Marco!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Bredanaar Wrote:Ook ik zal er in ieder geval regelmatig op terugkomen.
Voor het eerst sinds 22 jaar stond er geen enkele PSV'er in de oranjeselectie; dit ondanks het grote succes van PSV vorig seizoen. Het beleid van van basten is er één van stinkende vriendjespolitiek, eigengereidheid, achterbaksheid en discriminatie. Hij staat er ten faveure van zijn eigen clubje ajax (en az) en is executeur van de gooise mediabeerput.

Wie is er momenteel van PSV van toegevoegde waarde voor de hudige selectie?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:
Bredanaar Wrote:Ook ik zal er in ieder geval regelmatig op terugkomen.
Voor het eerst sinds 22 jaar stond er geen enkele PSV'er in de oranjeselectie; dit ondanks het grote succes van PSV vorig seizoen. Het beleid van van basten is er één van stinkende vriendjespolitiek, eigengereidheid, achterbaksheid en discriminatie. Hij staat er ten faveure van zijn eigen clubje ajax (en az) en is executeur van de gooise mediabeerput.

Wie is er momenteel van PSV van toegevoegde waarde voor de hudige selectie?


Cocu
Bangkok resident.
Reply
Ja en die zit er gewoon bij! Tenminste als ie zun hoofd er ook bij houdt!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Lamme Lennie Wrote:
Bredanaar Wrote:Ook ik zal er in ieder geval regelmatig op terugkomen.
Voor het eerst sinds 22 jaar stond er geen enkele PSV'er in de oranjeselectie; dit ondanks het grote succes van PSV vorig seizoen. Het beleid van van basten is er één van stinkende vriendjespolitiek, eigengereidheid, achterbaksheid en discriminatie. Hij staat er ten faveure van zijn eigen clubje ajax (en az) en is executeur van de gooise mediabeerput.

Wie is er momenteel van PSV van toegevoegde waarde voor de hudige selectie?

HE-LE-MAAL NIEMAND! De steunpilaren van het huidige PSV zijn namelijk buitenlanders of spelers waarvoor ook minstens gelijkwaardige alternatieven zijn van andere clubs. In de komende jaren zie ik alleen Affelay zo nu en dan uitgenodigd worden en misschien Lucius, maar beide hebben spelers voor zich die het bij hun club en in Oranje ook heel goed doen, dus waarom zou je die dan eruit halen?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Treesong Wrote:Zet die PSV-bril nou gewoon even lekker een keer af, man... troost je met het feit dat toppers als Robben of Ruud er jaren gespeeld hebben... het maakt me geen drol uit, de titel is alles wat telt...

Idd de beste speler van oranje komt bij PSV vandaan :razz:
Reply
Toch balen als ie maar 2 van de 5 wedstrijden kan spelen omdat ie de rest gebleseerd is!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:Toch balen als ie maar 2 van de 5 wedstrijden kan spelen omdat ie de rest gebleseerd is!

Zonder Robben wordt oranje in elk geval geen wereldkampioen, dat is 1 ding wat zeker is.

Als Cocu terug is mag Maduro ook weer gewoon op de bank plaats nemen. Een Vd Vaart in deze vorm moet je namelijk altijd opstellen.

Veel zal namelijk afhangen van die 2 (Vd Vaart en Robben), zijn die 2 in vorm en fit, dan maken we een kans.
Reply
Aaaaarghh....Tries, waarom nou weer die naam van Bömmel genoemd? Elke zondag komt die naam weer naar voren in de voetbalprogramma's. Hij is er gewoon niet bij, punt. En als ie vind dat ie niet goed behandeld zal ie heus wel de eer aan zichzelf houden.

Feit is gewoon dat Bömmel (net als Seedorf, Makaay e.a.) genoeg kansen heeft gehad in Oranje, maar dat zij volgens vBasten geen toegevoegde waarde hebben voor Oranje. Ze passen niet in het systeem, vervullen hun taken niet of hij ziet in hen niks voor basis of als invaller. Totdat vBasten flink op zn bek gaat (wat menig Brabo graag ziet helaas) kan je er weinig commentaar op hebben.

Oh ja, oefenwedstrijden stellen geen flikker voor en gelukkig is Bredanaar's calimero opmerking al voldoende gecounterd...
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
Ik als Brabo hoop totaal niet dat v Basten op zijn bek gaat! Het feit dat v Bommel er niet bij is, verklaar ik door aan te nemen dat het verhaal uit het AZ kamp wat hier laatst stond waar is!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Lance Wrote:Aaaaarghh....Tries, waarom nou weer die naam van Bömmel genoemd? Elke zondag komt die naam weer naar voren in de voetbalprogramma's. Hij is er gewoon niet bij, punt. En als ie vind dat ie niet goed behandeld zal ie heus wel de eer aan zichzelf houden.

Hij zal nooit bedanken heeft hij al gezegd

Lance Wrote:Feit is gewoon dat Bömmel (net als Seedorf, Makaay e.a.) genoeg kansen heeft gehad in Oranje, maar dat zij volgens vBasten geen toegevoegde waarde hebben voor Oranje. Ze passen niet in het systeem, vervullen hun taken niet of hij ziet in hen niks voor basis of als invaller. Totdat vBasten flink op zn bek gaat (wat menig Brabo graag ziet helaas) kan je er weinig commentaar op hebben.

Ik denk dat als de media nou eens ophoud met dat geleuter over Van Bommel, dat hij er gewoon bij is in Duitsland. Er is al gebleken dat Van Basten niet zwicht voor de publieke opinie, het heeft dus geen zin om er een hele heisa van te maken.

<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.markmoetmee.tk">http://www.markmoetmee.tk</a><!-- w -->

"Nu het Nederlands Elftal zich heeft gekwalificeerd voor het WK in Duitsland wordt het tijd een basisplaats veilig te stellen voor een van de beste middenvelders van Nederland: Mark van Bommel." Aldus Veronica-dj Patrick Kicken, oud klasgenoot en jeugdvriend van Mark van Bommel.

Kicken is tijdens zijn ochtendprogramma Kicken Wordt Wakker de actie 'Mark Moet Mee! olé olé' gestart voor de middenvelder,
die de afgelopen wedstrijden van het Nederlands Elftal niet geselecteerd werd door bondscoach Marco van Basten.
Reply
Kezmania Wrote:
Treesong Wrote:Zet die PSV-bril nou gewoon even lekker een keer af, man... troost je met het feit dat toppers als Robben of Ruud er jaren gespeeld hebben... het maakt me geen drol uit, de titel is alles wat telt...

Idd de beste speler van oranje komt bij PSV vandaan :razz:

Aha, en waar was ie daarvoor de beste speler, terwijl hij nog maar 17 ofzo was? En Ruudje, waar speelde die voordat hij bij PSV kwam? :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Kezmania Wrote:Ik denk dat als de media nou eens ophoud met dat geleuter over Van Bommel, dat hij er gewoon bij is in Duitsland. Er is al gebleken dat Van Basten niet zwicht voor de publieke opinie, het heeft dus geen zin om er een hele heisa van te maken.

Van Bommel heeft het volledig aan zichzelf te danken dat ie er niet bij zit. De meeste media vinden juist dat hij er WEL bij moet, dus dat kan alleen maar positief voor hem uitpakken, zou je zeggen. Ware het niet dat van Basten zich door niemand iets voor laat zeggen en het dus geen sodemieter uitmaakt of er wel dan niet heisa van gemaakt wordt. Seedorf is wel basisspeler bij Milan, vervult daar zijn taken wel goed, maar wordt ook nog steeds niet opgeroepen omdat hij gewoon niet in het systeem past en/of de vedette uithangt bij Oranje. Ik verdenk Bommel niet zo gauw van vedetteneigingen, dus dan zal het ongetwijfeld het eerste zijn waarom hij er niet bij zit, en dat is dan dus terecht.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Maar we zijn nu groepshoofd, dus dan ontloop je Argentinie en Duitsland al, aangezien die ook wel groepshoofd zullen worden. :wink:

vooralsnog zijn we geen groepshoofd, als ze hetzelfde systeem gebruiken als de afgelopen 2 keer...

van bbc.cu.uk:

World Cup top seeds as of 11 October:

1 Brazil 64 points
2 Spain 50
3 Mexico 48
4 Germany 47
5= Argentina 46
5= Italy 46
7= England 44
7= France 44
Reply
T00L Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Maar we zijn nu groepshoofd, dus dan ontloop je Argentinie en Duitsland al, aangezien die ook wel groepshoofd zullen worden. :wink:

vooralsnog zijn we geen groepshoofd, als ze hetzelfde systeem gebruiken als de afgelopen 2 keer...

van bbc.cu.uk:

World Cup top seeds as of 11 October:

1 Brazil 64 points
2 Spain 50
3 Mexico 48
4 Germany 47
5= Argentina 46
5= Italy 46
7= England 44
7= France 44

Op basis waarvan is die 'seeding' gemaakt? En vorige week werd toch een aantal keren gezegd dat als Nederland morgen wint ze groepshoofd zijn en blijven. :|
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
staat in dat artikel waar ik naar link...


The system previously used by Fifa takes into account the average world rankings during the past three years as well as performances at the past three World Cups.
Reply
T00L Wrote:staat in dat artikel waar ik naar link...

The system previously used by Fifa takes into account the average world rankings during the past three years as well as performances at the past three World Cups.

Pfffffrrrrrrrrttttttttt!!!!! Wat een onzin. Resultaten uit het verre verleden geven geen garantie voor de toekomst! 3 WK's geleden?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Kezmania Wrote:
Treesong Wrote:Zet die PSV-bril nou gewoon even lekker een keer af, man... troost je met het feit dat toppers als Robben of Ruud er jaren gespeeld hebben... het maakt me geen drol uit, de titel is alles wat telt...

Idd de beste speler van oranje komt bij PSV vandaan :razz:

Robben komt toch van FC Groningen Icon_question
Make tea, not war
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Kezmania Wrote:Ik denk dat als de media nou eens ophoud met dat geleuter over Van Bommel, dat hij er gewoon bij is in Duitsland. Er is al gebleken dat Van Basten niet zwicht voor de publieke opinie, het heeft dus geen zin om er een hele heisa van te maken.

Van Bommel heeft het volledig aan zichzelf te danken dat ie er niet bij zit. De meeste media vinden juist dat hij er WEL bij moet, dus dat kan alleen maar positief voor hem uitpakken, zou je zeggen. Ware het niet dat van Basten zich door niemand iets voor laat zeggen en het dus geen sodemieter uitmaakt of er wel dan niet heisa van gemaakt wordt. Seedorf is wel basisspeler bij Milan, vervult daar zijn taken wel goed, maar wordt ook nog steeds niet opgeroepen omdat hij gewoon niet in het systeem past en/of de vedette uithangt bij Oranje. Ik verdenk Bommel niet zo gauw van vedetteneigingen, dus dan zal het ongetwijfeld het eerste zijn waarom hij er niet bij zit, en dat is dan dus terecht.

Je volgt het niet helemaal..

Het is juist NIET positief dat de media hem er bij wil hebben, Van Basten heeft namelijk schurft aan wat de media wil. Hoe meer heisa de media er van maakt hoe minder kans Mark maakt. Bij Dikkie Dick was het juist andersom :wink:

En of Van Bommel het aan zichzelf te danken heeft weet niemand, alleen Mark zelf misschien.
Reply
Riekki Wrote:
Kezmania Wrote:
Treesong Wrote:Zet die PSV-bril nou gewoon even lekker een keer af, man... troost je met het feit dat toppers als Robben of Ruud er jaren gespeeld hebben... het maakt me geen drol uit, de titel is alles wat telt...

Idd de beste speler van oranje komt bij PSV vandaan :razz:

Robben komt toch van FC Groningen Icon_question

Ja hij heeft als PSV-er oranje gehaald, dat is het enige wat telt.
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
T00L Wrote:staat in dat artikel waar ik naar link...

The system previously used by Fifa takes into account the average world rankings during the past three years as well as performances at the past three World Cups.

Pfffffrrrrrrrrttttttttt!!!!! Wat een onzin. Resultaten uit het verre verleden geven geen garantie voor de toekomst! 3 WK's geleden?

Bij de toernooien (CL en Uefacup) van de Uefa kijken ze naar de laatste 5 jaar...dat is ook een ver verlede. Een WK wordt nou eenmaal niet elk jaar gespeeld.

Mooi dat we geen groepshoofd wordt, dan zitten we in elk geval bij een sterke tegenstander. Je moet van iedereen winnen om wereldkampioen te worden, dus laten we de eerste concurrent maar uitschakelen in de poule :razz:
Reply
Kezmania Wrote:Bij de toernooien (CL en Uefacup) van de Uefa kijken ze naar de laatste 5 jaar...dat is ook een ver verlede. Een WK wordt nou eenmaal niet elk jaar gespeeld.
Mooi dat we geen groepshoofd wordt, dan zitten we in elk geval bij een sterke tegenstander. Je moet van iedereen winnen om wereldkampioen te worden, dus laten we de eerste concurrent maar uitschakelen in de poule :razz:

En dat is precies de reden dat het onzin is. 5 jaar geleden is iets heel anders dan 12 jaar + 2 jaar kwalificatie geleden. In 1994 speelden Bati-Opa en Maradona nog bij Argentina. Geweldige spelers, maar wel uit een ver verleden, dus niet meer ter zake doend voor de huidige prestaties.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Kezmania Wrote:Bij de toernooien (CL en Uefacup) van de Uefa kijken ze naar de laatste 5 jaar...dat is ook een ver verlede. Een WK wordt nou eenmaal niet elk jaar gespeeld.
Mooi dat we geen groepshoofd wordt, dan zitten we in elk geval bij een sterke tegenstander. Je moet van iedereen winnen om wereldkampioen te worden, dus laten we de eerste concurrent maar uitschakelen in de poule :razz:

En dat is precies de reden dat het onzin is. 5 jaar geleden is iets heel anders dan 12 jaar + 2 jaar kwalificatie geleden. In 1994 speelden Bati-Opa en Maradona nog bij Argentina. Geweldige spelers, maar wel uit een ver verleden, dus niet meer ter zake doend voor de huidige prestaties.

Niet mee eens. Het verleden moet wel degelijk zwaar meewegen. Maar misschien zouden ze alleen de laatste 2 WK's mee moeten tellen..
Reply
Kezmania Wrote:Je volgt het niet helemaal..

Het is juist NIET positief dat de media hem er bij wil hebben, Van Basten heeft namelijk schurft aan wat de media wil. Hoe meer heisa de media er van maakt hoe minder kans Mark maakt. Bij Dikkie Dick was het juist andersom :wink:

En of Van Bommel het aan zichzelf te danken heeft weet niemand, alleen Mark zelf misschien.

Jij volgt het zeker wel, maar dan met een halve eierschaal op je hoofd. Oh, en bij Dickie was het helemaal niet andersom. Die trok zich er wel wat van aan wat de media vond, maar dat leidde niet tot andere selecties ofzo, want destijds werden er niet of nauwelijks voorselecties bekend gemaakt, dus kon er ook niemand zeuren over waarom iemand wel of niet afgevallen was. Ik ben van mening dat dat weer moet gebeuren. Het is leuk voor jonge spelers als ze een keer een nominatie krijgen, maar voor oudere spelers is het alleen maar frustrerend als je elke keer weer afvalt. En als niet weet dat je in de voorselectie zat hoef je je ook niet gepasseerd te voelen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply


Forum Jump: