The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Utreg-Feyenoord
#31
Tenzij hij (zegt dat hij) het niet heeft gezien...
Reply
#32
Hoef Wrote:Tenzij hij (zegt dat hij) het niet heeft gezien...

Als ik Luinge was en de beelden terug zag, zou ik zeggen dat ik het niet gezien heb. Anders geeft hij toe dat hij het gezien heeft en dus niet bekwaam gehandelt heeft. Beter is dus zeggen dat je het niet gezien hebt zodat je geloofwaardigheid als scheids, voor zover dat nog kan bij Luinge, niet in het geding komt. Kortom: Luinge is blind en Hofs ligt er 2 wedstrijden af.

:razz:
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#33
Ekslem Wrote:Die Luinge, hij gad pas geel toen ie zag dat het Buijs zijn tweede was. Droplul dat het is! Het was er overigens wel 1, maar dat terzijde
Volgens mij had hij de hele tijd spijt dat hij Buijs niet direct rood had gegeven en nam hij dit hele kleine vergrijp aan om hem alsnog eraf te sturen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#34
Ad Wim Wrote:Volgens mij had hij de hele tijd spijt dat hij Buijs niet direct rood had gegeven en nam hij dit hele kleine vergrijp aan om hem alsnog eraf te sturen.

direct rood? ik vond het al nauwelijks geel, hij ging imo absoluut niet onrechtmatig door op de keeper, en raakte hem ook maar lichtjes. vorm stelde zich enorm aan, hij was zo geblesseerd dat hij 2 sec later enorm opgewonden kon staan schreeuwen. hoort er een beetje bij, maar niet piepen, was gewoon weinig aan de hand.

die 2de was wel gewoon geel, dus dat was een beetje dom.

ook hofs was rood, maar idd die was al beoordeeld.

en wat greene deed toen hij die pingel veroorzaakte was raar zeg, volgens mij dacht hij ik maak een sliding, en normaal haal je dat ook makkelijk, maar omdat het veld zo stroef was bleef zijn been hangen en kwam hij niet ver genoeg. beetje ongelukkig volgens mij, wat de pingel niet minder terecth maakt overigens.

niet alleen slap van feyenoord om zo te beginnen, weer heeft koeman ze niet met de juiste instelling het veld in weten te krijgen. matige coach...
Reply
#35
Ik dacht dat Buis wel in één keer rood had verdiend; je ziet hem eerst zijn been terugtrekken maar op het laatste moment strekt hij het alsnog. Maar goed, ik weet niet precies wat normaal is bij een sliding en bovendien (om waf maar ff voor te zijn :wink: ) heb ik een anti-zwart-wit-rode bril
Reply
#36
Hoef Wrote:Ik dacht dat Buis wel in één keer rood had verdiend; je ziet hem eerst zijn been terugtrekken maar op het laatste moment strekt hij het alsnog.
Precies mijn idee, daarom in mijn ogen ook direct rood.

Ik had echt het gevoel dat Luinge het niet verder uit de hand wilde laten lopen en maar affloot. Hij ging er waarsch vanuit dat Utrecht het wel prima vond zo. Dat is natuurlijk erg slecht, want Hofs had rood moeten krijgen. Maar heeft Luinge al bekend dat hij het beoordeeld heeft dan? Volgens Frits zag hij het dus niet...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#37
hij deed alsof hij het niet zag door snel af te fluiten...

iedere schijds die dit ziet trekt gewoon rood namelijk
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#38
Ad Wim Wrote:
Hoef Wrote:Ik dacht dat Buis wel in één keer rood had verdiend; je ziet hem eerst zijn been terugtrekken maar op het laatste moment strekt hij het alsnog.
Precies mijn idee, daarom in mijn ogen ook direct rood.

jaja, ik ken je inmiddels, en als het een ajakkessied was geweest had je een ander idee gehad. kijk het nou maar eens terug, je zal zien dat er weinig aan de hand was en dat hij gewoon voor de bal ging. omdat vorm zich zo aanstelde kreeg hij geel, je gejammer om rood slaat gewoon nergens op.

ik denk dat een speler niet achteraf wordt veroordeeld voor het neerhalen van een doorgebroken speler. deze kruistocht kun je beter ook maar staken.
Reply
#39
buys had niet de intentie om hem verrot te trappen, daarom was het gewoon geel. de actie daarop was heel dom dus weer geel. Vorm was (onbedoeld) slim door het vuurtje op te stoken, kostte weer een minuutje. Wat Hofs daarna deed sloeg ook nergens op. Opkomen voor je teamgenoot kan ook op een andere manier, spelers uit elkaar houden bijvoorbeeld. Dat Hofs en Buys twee mannetjes zijn die nog veel begeleiding nodig hebben bij dit soort momenten was al eerder duidelijk. Snap niet dat ze hier bij Feyenoord niks aan doen. Is ook van toepassing op bijvoorbeeld een Sneijder Wink

OF Hofs vrijuit gaat weet ik niet, snap geen hol meer van die regels....hoop dat Luinge zich wel weer diep schaamt
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#40
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:
Hoef Wrote:Ik dacht dat Buis wel in één keer rood had verdiend; je ziet hem eerst zijn been terugtrekken maar op het laatste moment strekt hij het alsnog.
Precies mijn idee, daarom in mijn ogen ook direct rood.

jaja, ik ken je inmiddels, en als het een ajakkessied was geweest had je een ander idee gehad. kijk het nou maar eens terug, je zal zien dat er weinig aan de hand was en dat hij gewoon voor de bal ging. omdat vorm zich zo aanstelde kreeg hij geel, je gejammer om rood slaat gewoon nergens op.

ik denk dat een speler niet achteraf wordt veroordeeld voor het neerhalen van een doorgebroken speler. deze kruistocht kun je beter ook maar staken.
Ik jammer helemaal niet om rood, ik zeg alleen dat ik toen ik het zag het gevoel had dat hij bewust doorhaalde. Hij deed iig niet zijn best om zijn been in te trekken terwijl hij zag dat hij de bal nooit meer kon halen en dat is natuurlijk al vies.

En van Hofs was het niet loputer het neerhalen van een doorgebroken speler, het was gewoon een rotschop rood waardig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#41
Buijs Hofs sneijder en janssen op 1 middenveld,
GEGARANDEERD feest \Big Grin/
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#42
Frits Wrote:hij deed alsof hij het niet zag door snel af te fluiten...

iedere schijds die dit ziet trekt gewoon rood namelijk

ik weet het niet, in eerste instantie dacht ik ook dat hij de bal speelde. de richting van de bal veranderde nl. maar als ik het goed gezien heb in de herhaling was dat niet zo.
Reply
#43
Bocaloca Wrote:Buijs Hofs sneijder en janssen op 1 middenveld,
GEGARANDEERD feest \Big Grin/

Ik zie het van Basten nog doen ook
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#44
Buys, Hofs en Janssen op 1 Feyenoord-middenveld gaat er nog wel een keer van komen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#45
Sowieso leek Luinge medelijden te hebben met de 'lichtheid' van Hofs, want die overtreding daarvoor, toen hij een Utrechter die erlangs was pakte, was ook al geel waard.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#46
Ad Wim Wrote:Sowieso leek Luinge medelijden te hebben met de 'lichtheid' van Hofs, want die overtreding daarvoor, toen hij een Utrechter die erlangs was pakte, was ook al geel waard.

behalve als het een ajakkessied zou zijn geweest, dan was het zeker een ongelukkige botsing geweest?

zeg ad, het is geen tennis hoor, het is een contactsport. en ik heb nieuws voor je: niet iedere overtreding is een gele kaart.

kun je nu al niet op vakantie gaan?
Reply
#47
waf Wrote:zeg ad, het is geen tennis hoor, het is een contactsport. en ik heb nieuws voor je: niet iedere overtreding is een gele kaart.
En dan beticht je mij constant van subjectiviteit... :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#48
Damn, moet je nu echt op ieder bericht reageren?

Kijk eens op <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.vrijwilligerscentrale.nl">http://www.vrijwilligerscentrale.nl</a><!-- w --> misschien dat zij je aan een leven kunnen helpen?
Reply
#49
Verzin eens wat nieuws man, je bent toch journalist?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: