The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Eindejaarsgesprekken
#1
Neem aan dat iedereen ze al gehad heeft of heel snel gaat krijgen.

Iedereen beetje tevreden? Ikzelf in redelijke mate

o.a. contract onbepaalde tijd (was jaar), beter salaris en betere secundaire arbeidsvoorwaarden.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#2
Ekslem Wrote:Neem aan dat iedereen ze al gehad heeft of heel snel gaat krijgen.

Iedereen beetje tevreden? Ikzelf in redelijke mate

o.a. contract onbepaalde tijd (was jaar), beter salaris en betere secundaire arbeidsvoorwaarden.

Wat had je dan nog meer gewenst dat je hiermee maar redelijk tevreden bent? Meer vrouwelijke collega's ofzo? :razz:
Reply
#3
Peter Wrote:
Ekslem Wrote:Neem aan dat iedereen ze al gehad heeft of heel snel gaat krijgen.

Iedereen beetje tevreden? Ikzelf in redelijke mate

o.a. contract onbepaalde tijd (was jaar), beter salaris en betere secundaire arbeidsvoorwaarden.

Wat had je dan nog meer gewenst dat je hiermee maar redelijk tevreden bent? Meer vrouwelijke collega's ofzo? :razz:

Meer salaris en betere sec. arbeidsvoorwaarden :|
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#4
Ekslem Wrote:
Peter Wrote:
Ekslem Wrote:Neem aan dat iedereen ze al gehad heeft of heel snel gaat krijgen.

Iedereen beetje tevreden? Ikzelf in redelijke mate

o.a. contract onbepaalde tijd (was jaar), beter salaris en betere secundaire arbeidsvoorwaarden.

Wat had je dan nog meer gewenst dat je hiermee maar redelijk tevreden bent? Meer vrouwelijke collega's ofzo? :razz:

Meer salaris en betere sec. arbeidsvoorwaarden :|

En ze zijn al verbeterd. Op dit moment heb je dus een klotebaan voor weinig geld? :p Maar ach, ik denk dat iedereen altijd meer wil verdienen met betere sec. arbeidsvoorwaarden. :8:
Reply
#5
Daarom redelijk tevreden!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#6
geen idee wanneer ik deze krijg... heb er eigenlijk nog niets over gehoord.. :|
Wie dit leest is gek
Reply
#7
Hier ook nog neits over gehoord Smile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#8
Bij mij waren ze ook redelijk laat. Zeker gezien mijn jaarcontract dat eind december afloopt. Was er not very amused mee!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#9
naar mijn weten is mijn manager ook op vakantie en is ze pas half januarie terug..... weinig "eindejaars"gesprekken dus lijkt mij.... :|
Wie dit leest is gek
Reply
#10
Kleine Jan Wrote:januarie

dat krijg je als je een vrouw als baas hebt!
Reply
#11
alles is beter dan helemaal geen baan...
Wie dit leest is gek
Reply
#12
Ik ga notabene meedoen aan de levensloopregeling. Kan ik toch nog eerder stoppen met werken en nog meer bezighouden met voetbalspelletjes en pokeren!!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#13
Je zou die vrije tijd ook kunnen gebruiken om eens wat vaker leuke dingen met Musse te doen...... i.p.v hem een beetje te verwaarlozen door die kutspelletjes! :wink:
Wie dit leest is gek
Reply
#14
Dat doen we al samen. :wink:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#15
arme mama mus Sad
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#16
Bocaloca Wrote:arme mama mus Sad

Ach Kuiper heeft de mus van mama mus tenminste minimaal 1 keer gevonden :wink:
Make tea, not war
Reply
#17
Levensloop ipv spaarloon? Lekker slim maar niet heus (of je moet nog een kleine in de planning hebben...). Altijd spaarloon kiezen, veel meer fiscaal voordeel... Bovendien legt mijn werkgever meer in dan de standaard inleg dus mag niet klagen...
Verder weinig te 'eisen' in de eindejaarsgesprekken. Ben net een 1/2jaar in dienst. Zal per april waarschijnlijk een schaal omhoog gaan als ik mijn begroting haal, verder per maart nog maar eens een cursus op kosten van de zaak bedongen. Secundair is al standaard erg goed hier...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#18
Marshall Wrote:Levensloop ipv spaarloon? Lekker slim maar niet heus (of je moet nog een kleine in de planning hebben...). Altijd spaarloon kiezen, veel meer fiscaal voordeel... Bovendien legt mijn werkgever meer in dan de standaard inleg dus mag niet klagen...
Verder weinig te 'eisen' in de eindejaarsgesprekken. Ben net een 1/2jaar in dienst. Zal per april waarschijnlijk een schaal omhoog gaan als ik mijn begroting haal, verder per maart nog maar eens een cursus op kosten van de zaak bedongen. Secundair is al standaard erg goed hier...

Je bouwt in theorie sneller op met de Levensloop Marsh, fiscaal voordeel betekend niet automatisch ook verstandiger. Ja je kan met de spaarloon 613 euro per jaar sparen, maar kan dat maar na een vaste periode opnemen. Verder betaalt je baas daar ook 25% eindheffing bij. Bij de levensloop kan je 12% van je jaarsalaris inleggen tegen een max. van 210%, dat kan je dan opnemen en het hele riedeltje weer van voor af aan beginnen.

Redelijk kort door de bocht om te stellen dat de spaarloon beter is dan de levensloop Wink

Overigens ben ik net gestopt omdat ik op stage moet, nik geen eindejaarsgesprek maar sollicitatiegesprekken dus.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#19
Kleine Jan Wrote:alles is beter dan helemaal geen baan...

dat zou helemaal vervelend zijn, idd.

(of kj, was dit een poging tot een heeeeeeeel geestige jij-bak? :razz: )
Reply
#20
Riekki Wrote:
Bocaloca Wrote:arme mama mus Sad

Ach Kuiper heeft de mus van mama mus tenminste minimaal 1 keer gevonden :wink:

2x :wink: (vergeet mijn lieve docher José niet)
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#21
Marshall Wrote:Levensloop ipv spaarloon? Lekker slim maar niet heus (of je moet nog een kleine in de planning hebben...). Altijd spaarloon kiezen, veel meer fiscaal voordeel... Bovendien legt mijn werkgever meer in dan de standaard inleg dus mag niet klagen...
Verder weinig te 'eisen' in de eindejaarsgesprekken. Ben net een 1/2jaar in dienst. Zal per april waarschijnlijk een schaal omhoog gaan als ik mijn begroting haal, verder per maart nog maar eens een cursus op kosten van de zaak bedongen. Secundair is al standaard erg goed hier...

Meer dan de standaard inleg???? Je kunt maximaal 51 euries per maand sparen en geen stuiver meer! Ik doe er zelf ook aan mee. Snel maar eens verhuizen dan kan ik het oook daadwerkelijk openemen :|

Er is que salaris toch zoiets als een break even point wanneer spaarloon of spaarloonregeling fiscaal aantrekkelijker is!?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#22
Box Brother Wrote:Je bouwt in theorie sneller op met de Levensloop Marsh, fiscaal voordeel betekend niet automatisch ook verstandiger. Ja je kan met de spaarloon 613 euro per jaar sparen, maar kan dat maar na een vaste periode opnemen. Verder betaalt je baas daar ook 25% eindheffing bij. Bij de levensloop kan je 12% van je jaarsalaris inleggen tegen een max. van 210%, dat kan je dan opnemen en het hele riedeltje weer van voor af aan beginnen.

Yeps, maar 1: je baas bepaald gewoon of jij je levensloop mag en kan opnemen, 2: levensloop = tijd, spaarloon=geld, 3: levensloop is fiscaal minder aantrekkelijk want je betaald er gewoon de normale schaal voor aan de fiscus...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#23
Marshall Wrote:
Box Brother Wrote:Je bouwt in theorie sneller op met de Levensloop Marsh, fiscaal voordeel betekend niet automatisch ook verstandiger. Ja je kan met de spaarloon 613 euro per jaar sparen, maar kan dat maar na een vaste periode opnemen. Verder betaalt je baas daar ook 25% eindheffing bij. Bij de levensloop kan je 12% van je jaarsalaris inleggen tegen een max. van 210%, dat kan je dan opnemen en het hele riedeltje weer van voor af aan beginnen.

Yeps, maar 1: je baas bepaald gewoon of jij je levensloop mag en kan opnemen, 2: levensloop = tijd, spaarloon=geld, 3: levensloop is fiscaal minder aantrekkelijk want je betaald er gewoon de normale schaal voor aan de fiscus...

We hebben daar hier ooit een uitleg over gehad en volgens mij steekt de vork zo niet in de steel! Ik kan het natuurlijk mis hebben aangezien ik van tevoren als wist dat ik voor spaarloon zou kiezen en dat ik niet geheel geconcentreerd heb geluisterd.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#24
Marshall Wrote:
Box Brother Wrote:Je bouwt in theorie sneller op met de Levensloop Marsh, fiscaal voordeel betekend niet automatisch ook verstandiger. Ja je kan met de spaarloon 613 euro per jaar sparen, maar kan dat maar na een vaste periode opnemen. Verder betaalt je baas daar ook 25% eindheffing bij. Bij de levensloop kan je 12% van je jaarsalaris inleggen tegen een max. van 210%, dat kan je dan opnemen en het hele riedeltje weer van voor af aan beginnen.

Yeps, maar 1: je baas bepaald gewoon of jij je levensloop mag en kan opnemen, 2: levensloop = tijd, spaarloon=geld, 3: levensloop is fiscaal minder aantrekkelijk want je betaald er gewoon de normale schaal voor aan de fiscus...

ook jij mag meedoen aan het nationaal dictee vanavond! je zit naast kleine jan!

mag jij in schalen betalen aan de fiscus?
Reply
#25
waf Wrote:
Marshall Wrote:
Box Brother Wrote:Je bouwt in theorie sneller op met de Levensloop Marsh, fiscaal voordeel betekend niet automatisch ook verstandiger. Ja je kan met de spaarloon 613 euro per jaar sparen, maar kan dat maar na een vaste periode opnemen. Verder betaalt je baas daar ook 25% eindheffing bij. Bij de levensloop kan je 12% van je jaarsalaris inleggen tegen een max. van 210%, dat kan je dan opnemen en het hele riedeltje weer van voor af aan beginnen.

Yeps, maar 1: je baas bepaald gewoon of jij je levensloop mag en kan opnemen, 2: levensloop = tijd, spaarloon=geld, 3: levensloop is fiscaal minder aantrekkelijk want je betaald er gewoon de normale schaal voor aan de fiscus...

ook jij mag meedoen aan het nationaal dictee vanavond! je zit naast kleine jan!

mag jij in schalen betalen aan de fiscus?

Je vergeed er een :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#26
Treesong Wrote:
waf Wrote:
Marshall Wrote:
Box Brother Wrote:Je bouwt in theorie sneller op met de Levensloop Marsh, fiscaal voordeel betekend niet automatisch ook verstandiger. Ja je kan met de spaarloon 613 euro per jaar sparen, maar kan dat maar na een vaste periode opnemen. Verder betaalt je baas daar ook 25% eindheffing bij. Bij de levensloop kan je 12% van je jaarsalaris inleggen tegen een max. van 210%, dat kan je dan opnemen en het hele riedeltje weer van voor af aan beginnen.

Yeps, maar 1: je baas bepaald gewoon of jij je levensloop mag en kan opnemen, 2: levensloop = tijd, spaarloon=geld, 3: levensloop is fiscaal minder aantrekkelijk want je betaald er gewoon de normale schaal voor aan de fiscus...

ook jij mag meedoen aan het nationaal dictee vanavond! je zit naast kleine jan!

mag jij in schalen betalen aan de fiscus?

Je vergeed er een :wink:

die fiscalisten maken er maar een potje van.

in welke box zit jij, brother? Undecided
Reply
#27
waf Wrote:
Kleine Jan Wrote:alles is beter dan helemaal geen baan...

dat zou helemaal vervelend zijn, idd.

(of kj, was dit een poging tot een heeeeeeeel geestige jij-bak? :razz: )

:lol: :wink:
Wie dit leest is gek
Reply
#28
Levensloop, schmevensloop... je moet gewoon zorgen voor je 50e binnen te zijn :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#29
kuiper Wrote:
Riekki Wrote:
Bocaloca Wrote:arme mama mus Sad

Ach Kuiper heeft de mus van mama mus tenminste minimaal 1 keer gevonden :wink:

2x :wink: (vergeet mijn lieve docher José niet)

en die krijgt als forumnaam Merel? :wink:
Make tea, not war
Reply
#30
Treesong Wrote:Levensloop, schmevensloop... je moet gewoon zorgen voor je 50e binnen te zijn :wink:

Ik gaat vanavond in een persoonlijk onderhoud met mijn werkgever regelen dat dat voor mijn 45e is. :razz:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply


Forum Jump: