The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FC Twente - PSV
#1
Morgenavond is het zo ver. Wat denken jullie ervan Tukkers? Zomer terug in de basis omdat het achterin rommelt? Blij met Luinge als scheids (was dat niet de 'vriend' van VMG? :razz: )?

Bij PSV zal de Koef wrs op de bank zitten, kan Lazovic wrs gewoon starten ondanks lichte klachten en is Farfan dus de enige afwezige.

Heb zo het gevoel dat beide ploegen een gelijkspelletje stiekem geen ramp zouden vinden. Ik verwacht in ieder geval een mooie wedstrijd met aardig wat doelpunten, beide ploegen zijn achterin het zwakst. Ik hoop op een spektakelstuk: 2-3!
Reply
#2
8-1
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#3
Peter Wrote:zal de Koef wrs
kan Lazovic wrs
Heb zo het gevoel
Ik verwacht
Ik hoop

[gay]
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#4
2-2
Bangkok resident.
Reply
#5
4-3
The great old Ludwig von...
Reply
#6
Peter Wrote:Blij met Luinge als scheids (was dat niet de 'vriend' van VMG? :razz: )?

Iemand interesse in een leuke wedstrijd te bekijken in VakP naast Kennedy en nog een aantal bierdrinkende boerlatende pummels voor maar slechts de kosten van jouw eigen bezineverbruik?

GVD Luinge vuile hond! Hij weet nu al mijn weekend te verpesten. Achterbakse uit-fluiter dat het is. Peter alvast proficiat, het zal wel een kapotgefloten 0-1 worden. Lang leve de Roelof Luinge Show, niemand weet het publiek te vermaken behalve de lul van een Luinge zelf.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#7
:lol:
Reply
#8
Dubieus moment op slag van rust. Ik weet zeker dat Vret het straks weer alleen over de Luinge (+grensrechter) show heeft. Huisegems is erdoor, wordt achterhaald door Kromkamp en Addo en valt. Net binnen of net buiten de 16. Luinge geeft een pingel, de grensrechter corrigeert hem als de bal al op de stip ligt en het wordt alsnog een vrije trap die Kufo in de muur schiet. Was echt niet te zien de actie nou net binnen of net buiten de 16 werd ingezet. :-k
Reply
#9
0-0 best een terechte uitslag. Twente verdiende de zege misschien ietsje meer omdat zij het laatste kwartier 'stormden', maar als die poeier van Bakkal 1 cm meer naar links was geweest had PSV gewoon met 3 punten huiswaarts gekeerd. Luinge floot trouwens wel erg veel, hielp de wedstrijd om zeep.
Reply
#10
Ik denk dan ook dat beide ploegen het wel best vinden zo......
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#11
PSV was zeer sterk, goed gevoetbald en zeer sterk aan de bal. PSV had af en toe het geluk dat Luinge het verkeerd zag. Luinge floot een geweldige pot, iets wat de PSV-ers niet gewend zijn, want ze worden altijd door Luinge benadeeld. Gelukkig kon het thuispubliek zich inhouden en werden spreekkoren voorkomen. Het uit-publiek van PSV kwam in grote getallen (zeker 1000 man meer dan die arrogante Amsterdammers) en zongen ook af en toe een liedje. Het was een zeer leuke avond met een terechte uitslag. Luinge liet zich niet beinvloeden door de af-en-toe zachtjes gezongen "Luinge hoerejong", waardoor hij zeer veel respect verdiende van het thuispubliek. Uiteraard was het geen pingel, want Luinge is de enige scheids in de wereld die zijn beslissing in het veld nog direkt mag en kan aanpassen. Normaliter gebeurt dat niet maar bij Luinge is dat normaal. En terecht natuurlijk want hij is de leider van de partij. Luinge heeft zeer sterk gefloten en mij hoor je niet over zijn negatieve prestaties in het veld.
Ik zeg; Luinge CL, Luinge CL, Luinge CL.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#12
Bestolen bint wie!!!!
Waar was je dan Peter neppert!!!
[url=http://img72.imageshack.us/my.php?image=58900165zv5.jpg][img]http://img72.imageshack.us/img72/4787/58900165zv5.th.jpg[/img][/url]
Reply
#13
Kennedy Wrote:Bestolen bint wie!!!!
Waar was je dan Peter neppert!!!

:lol:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#14
Vret Mien Gras Wrote:PSV was zeer sterk, goed gevoetbald en zeer sterk aan de bal. PSV had af en toe het geluk dat Luinge het verkeerd zag. Luinge floot een geweldige pot, iets wat de PSV-ers niet gewend zijn, want ze worden altijd door Luinge benadeeld. Gelukkig kon het thuispubliek zich inhouden en werden spreekkoren voorkomen. Het uit-publiek van PSV kwam in grote getallen (zeker 1000 man meer dan die arrogante Amsterdammers) en zongen ook af en toe een liedje. Het was een zeer leuke avond met een terechte uitslag. Luinge liet zich niet beinvloeden door de af-en-toe zachtjes gezongen "Luinge hoerejong", waardoor hij zeer veel respect verdiende van het thuispubliek. Uiteraard was het geen pingel, want Luinge is de enige scheids in de wereld die zijn beslissing in het veld nog direkt mag en kan aanpassen. Normaliter gebeurt dat niet maar bij Luinge is dat normaal. En terecht natuurlijk want hij is de leider van de partij. Luinge heeft zeer sterk gefloten en mij hoor je niet over zijn negatieve prestaties in het veld.
Ik zeg; Luinge CL, Luinge CL, Luinge CL.


:lol: Ben benieuwd naar de nuchtere versie
Reply
#15
De nuchtere versie: clown Gomes heeft zeer sterk gekeept, zonder hem was PSV zoekgespeelt.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#16
Ok, nu serieus:

[Image: luingexg4.jpg]
[Image: luingexg4.5ff69572d8.jpg]

[Image: luinge2kk8.png]
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#17
Was geen pingel zwikkie calimero's Calimero
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#18
Daar gaat het ook niet om Polderknul.
De ene scheids geeft een pingel, de ander niet. Stein wordt aan zijn shirt getrokken al buiten de zestien en wordt definitief naar beneden getrokken binnen de zestien. Luinge stond er dicht genoeg bij om direkt een pingel te geven dus hij zag het goed genoeg. Er wordt geprotesteerd uiteraard door PSV-ers en daarna kijkt hij naar zijn grensrechter en trekt hij zijn beslissing in en legt de bal buiten de zestien. Dit is geen manier van fluiten, zo heb ik nog nooit een scheids zijn beslissing zien intrekken. Of is dit wel normaal POLDERKNUL?
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#19
Vret Mien Gras Wrote:Daar gaat het ook niet om Polderknul.
De ene scheids geeft een pingel, de ander niet. Stein wordt aan zijn shirt getrokken al buiten de zestien en wordt definitief naar beneden getrokken binnen de zestien. Luinge stond er dicht genoeg bij om direkt een pingel te geven dus hij zag het goed genoeg. Er wordt geprotesteerd uiteraard door PSV-ers en daarna kijkt hij naar zijn grensrechter en trekt hij zijn beslissing in en legt de bal buiten de zestien. Dit is geen manier van fluiten, zo heb ik nog nooit een scheids zijn beslissing zien intrekken. Of is dit wel normaal POLDERKNUL?

Gebeurd regelmatig, normaal gaat het via die oortjes dus dan merk je het niet eens. NEPMOF
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#20
Zelfs stein vond het geen pienantie.
Bangkok resident.
Reply
#21
Depor Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Daar gaat het ook niet om Polderknul.
De ene scheids geeft een pingel, de ander niet. Stein wordt aan zijn shirt getrokken al buiten de zestien en wordt definitief naar beneden getrokken binnen de zestien. Luinge stond er dicht genoeg bij om direkt een pingel te geven dus hij zag het goed genoeg. Er wordt geprotesteerd uiteraard door PSV-ers en daarna kijkt hij naar zijn grensrechter en trekt hij zijn beslissing in en legt de bal buiten de zestien. Dit is geen manier van fluiten, zo heb ik nog nooit een scheids zijn beslissing zien intrekken. Of is dit wel normaal POLDERKNUL?

Gebeurd regelmatig, normaal gaat het via die oortjes dus dan merk je het niet eens. NEPMOF

Gaan we nu schelden Polderknul?
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#22
Vret Mien Gras Wrote:clown Gomes heeft zeer sterk gekeept, zonder hem was PSV zoekgespeelt.

Icon_question
Reply
#23
Vret moet wat minder drinken, gaat ie ook wat minder rare dingen typen
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#24
Ik heb geen beelden gezien van deze wedstrijd maar als ik de reactie van Vret lees lijkt het mij dat hij wel degelijk een punt heeft.

Maargoed, Luinge benadeeld wel een gedrocht van een club, dat geeft hem compensatie...
Reply
#25
Vret heeft geen punt, aangezien de overtreding er gewoon buiten werd gemaakt. Dat de scheidsrechter zijn beslissing na overleg met zijn grensrechter terugdraait, is zijn goed recht.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#26
Was absoluut geen pingel. Jammer van Bakkal, maar wel een winstpunt in vergelijking met vorig seizoen :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#27
Peter Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:clown Gomes heeft zeer sterk gekeept, zonder hem was PSV zoekgespeelt.

Icon_question

Zonder gein, Gomes was zeer sterk. Hij hield PSV op de been.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#28
Vret Mien Gras Wrote:
Peter Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:clown Gomes heeft zeer sterk gekeept, zonder hem was PSV zoekgespeelt.

Icon_question

Zonder gein, Gomes was zeer sterk. Hij hield PSV op de been.

Dat kun je vinden, maar een keeper die ervoor zorgt dat de veldspelers niet worden zoekgespeeld lijkt me vrij onmogelijk. :razz:
Reply
#29
Nee hoor, Balthazar "de vliegende keeper" :razz:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#30
Vret Mien Gras Wrote:Nee hoor, Balthazar "de vliegende keeper" :razz:

en scorende keeper, vandaag de 6-4 en de 7-4 gemaakt met zaalvoetbal :lol:
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply


Forum Jump: