The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Twe - AZ
#1
o.a. geen Koevermans bij AZ. Zal ook wel een aantal maal gekozen zijn, dunkt me....

Quote:AZ met gehavende selectie naar Twente
26 december 2006

Met een gehavende selectie begint AZ woensdagavond aan de uitwedstrijd bij FC Twente. Trainer Louis van Gaal van de club uit Alkmaar kan in Enschede niet beschikken over de geblesseerde Barry Opdam (lies), Danny Koevermans (kuit), Greitar Steinsson (schouder) en Joey Gudjonsson (griep).


Van Gaal beschouwt FC Twente als een hele lastige tegenstander. "Die ploeg hield ons in Alkmaar op 2-2. We mochten toen niet mopperen over de uitslag. FC Twente was misschien wel beter. Dat is dit seizoen niet vaak voorgekomen."

Van Gaal: "FC Twente is wel een ploeg die wil voetballen. We krijgen dus waarschijnlijk meer ruimte dan afgelopen zondag tegen NEC. Dat is wellicht weer positief. Ik heb als trainer vaak in Enschede gewonnen."
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#2
Ik verwacht een spektakel. Twente valt thuis vast aan, AZ valt overal aan. Ik zit er al klaar voor. =D>
Reply
#3
K - Sander Boschker
V - Robbie Wielaert
V - Ramon Zomer
V - Peter Niemeyer
V - Luke Wilkshire
A - Kennedy Bakircioglu
M - Otman Bakkal
M - Orlando Engelaar
M - Karim El Ahmadi
A - Blaise N'Kufo
A - Sharbel Touma

K - Ronald Waterreus
V - Kew Jaliens
V - Gijs Luirink
V - Ryan Donk
V - Tim de Cler
M - Simon Cziommer
M - Maarten Martens
M - Rogier Molhoek
M - David Mendes da Silva
A - Shota Arveladze
A - Moussa Dembélé
Wie dit leest is gek
Reply
#4
Zwakke AZ-opstelling. Is Schaars opeens uit de picture daar? Molhoek lijkt me toch echt van een minder kaliber. En achterin met Jaliens en Donk 2 zwakke schakels. Ik voorspel een 3-2!
Reply
#5
Peter Wrote:Zwakke AZ-opstelling. Is Schaars opeens uit de picture daar?

volgens het ad is schaars overbelast.
Reply
#6
waf Wrote:
Peter Wrote:Zwakke AZ-opstelling. Is Schaars opeens uit de picture daar?

volgens het ad is schaars overbelast.

Wat een lulkoek dat die jonkies tegenwoordig allemaal overbelast zijn. Dat lijkt wel de nieuwste voetbaltrend. Dat Jaap Stam maar 1 keer in de 2 weken kan voetballen ok, maar die jongen van 20. :roll:
Reply
#7
1-0 Kufo
Reply
#8
2-0 Kennedy. Loopt PSV deze midweek toch weer verder uit. Confused Zonde dat Twente het zondag heeft laten liggen in Kerkrade, anders hadden ze na vanavond boven AZ gestaan. :8:
Reply
#9
Ben benieuwd wat Louis te vertellen heeft na deze toch wel duidelijke uitslag?
Ik heb een droom.
Reply
#10
is toch ook scorebordjournalistiek... is maar een uitslag...az was vast weer beter!
'play offs are for losers'
Reply
#11
twente kan alleen maar van clubs als psv en az winnen....
'play offs are for losers'
Reply
#12
:wink:
'play offs are for losers'
Reply
#13
=D> voor twente...thuis winnen van psv en az..... zeer knap!!!
'play offs are for losers'
Reply
#14
Scorebordjournalistisch gezien is het idd en klinkende overwinning voor ons Fc Twente. Echter hebben mijn billen pas ontspanning gehad na de 3-0... Die voelde fijn en verlossend. Alsof ik net gepoept had; "ontspan je spieren, AZ is geknakt"!
Het eerste half uur ging zorgwekkend gelijk op. Als AZ er in die tijd er 1tje in had geprikt, was de kans groot dat het 3-0 voor AZ was geworden.
"Bang voor elkaar"; zijn de juiste woorden voor het eerste half uur. Afwachtend, voorzichtig en daardoor veel onnodige fouten makend van beide kanten. Het "vrije" voetbal van beide teams kreeg door die angst geen kans. De maker van de 1-0 zou waarschijnlijk het benodigde zelfvertrouwen, en dus de boost krijgen, om de pot naar zich toe te trekken.
Na de 1-0 keerde de pot ook duidelijk in oostelijke richting. Het juiste gevoel kwam in de ploeg. Op de een of andere manier wint positiviteit en geloof, het op zo'n moment van kwaliteit en kunde. Alle klutsballen vallen jouw kant uit en ieders tenen zijn 10 cm langer. Geluk dwing je af.... op zo'n moment een waarheid als een koe.

Gelukkig scoorde AZ niet als eerste, daar geluk geen favoriete club heeft....
Khalid for President!!!!!!!!!
Reply
#15
Hilcoholic, mijn held =D>
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#16
Boeiend potje gisteren. Twente had in het begin erg veel moeite met de balvastheid van vooral de voorhoede spelers van AZ. Er werd teveel de lange bal gehanteerd. AZ wist echter het overwicht in balbezit niet uit te drukken in kansen of iets wat daar op leek. Toen besloot de AZ verdediging maar mee te helpen aan ons feestje. Engelaar onderschepte en Kufo schiet er tegenwoordig ballen in zoals hij dat in zijn eerste eredivisieseizoen deed. Heerlijke goal werkelijk. Daarna durfde Twente weer te combineren. Doordat de snelheid in de combinaties toenam onstond er meer ruimte op het veld. Dat was voor die goal wel anders. Geen centimeter ruimte werd elkaar gegund. Net als Hilcoholic zat ik ook tot het eind (nou ja, tot de 75ste minuut) met samen geknepen billen op de tribune. Wieleart speelde een erg sterke wedstrijd. Ik begin me zo langzamerhand af te vragen of hij geen uitverkiezing voor het NL-elftal boven zijn neefje (Joris M.) verdient. Luke deed het ook prima als gelegenheids linksback. Ik hoop alleen wel dat hij de volgende wedstrijd weer op rechts staat want dat komt het spel van Kennedy ten goede. Niemeyer kruipt toch te vaak naar binnen als hij opkomt. Daardoor wordt Kennedy te weinig bij het spel betrokken. Maar goed als we zulke wedstrijden elke keer met 3-0 winnen hoor je mij niet klagen. Al met al een heerlijke afsluiting van 2006 in eigen huis.
Reply
#17
[Image: twe-az1-0.gif]
[Image: twe-az2-0.gif]
[Image: twe-az3-0.gif]
Reply


Forum Jump: