The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Barneveld-Taylor
#1
niemand een topic hierover geopend?
Ik heb genoten gisteren. Eerst was taylor weer van een andere planeet, maar uiteindelijk werd het een spannende pot. En dan mag barneveld zichzelf fantastisch vinden, nu dan ook terecht.
Vond hem alleen wel buitengewoon koel tegen Sylvia. Ik dacht trouwens dat ze uit elkaar waren?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#2
Ze zijn nog steeds bij elkaar en nooit uit elkaar geweest.

Was wel knap van barney, niet veel mensen kunnen een 3-0 achterstand tegen Phil nog goedmaken.
=D>
Bangkok resident.
Reply
#3
idd prachtige partij! op het puntje van mn bed gelegen! Toch een gemiddelde van 100+ allebei en over 13 sets is dat niet slecht.
Reply
#4
Wat mij vooral opviel was dat ze beiden de dubbels super makkelijk raakte. Alleen met de wedstrijddarts liet barney dat opeens liggen, verder en bijna alle dubbels raak.
Reply
#5
Adder Wrote:Ik dacht trouwens dat ze uit elkaar waren?

Hij heeft buiten de pot gepist, maar Syl heeft hem vergeven :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#6
Adder Wrote:niemand een topic hierover geopend?
Ik heb genoten gisteren. Eerst was taylor weer van een andere planeet, maar uiteindelijk werd het een spannende pot. En dan mag barneveld zichzelf fantastisch vinden, nu dan ook terecht.
Vond hem alleen wel buitengewoon koel tegen Sylvia. Ik dacht trouwens dat ze uit elkaar waren?
Hier werd dus al wel over gepraat in een ander topic Wink

Vooral die 170-finish om zijn eerste set binnen te halen was fenomenaal.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#7
Heb gisteravond ook gekeken. Fantastisch spannende wedstrijd van hoog niveau. Ik denk dat van Barneveld de vliegende start van Taylor wel ingecalculeerd had, hij kwam zelf geweldig in de wedstrijd na die 170-finish. Zeer knappe prestatie van van Barneveld in een (nogmaals) hoogstaande spannende pot ! =D>
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#8
Ik verkoos het stappen gisteren boven het kijken van de finale, tot de 4-2 heb ik nog wel gezien. Jammer dat ik de boeiende slotfase van de finale gemist heb, maar je kan niet alles hé.

Ik kijk alweer rijkhalzend uit naar Lakeside, zaterdag is het zover.
Reply
#9
D'r an met de lippe Wrote:Ik verkoos het stappen gisteren boven het kijken van de finale, tot de 4-2 heb ik nog wel gezien. Jammer dat ik de boeiende slotfase van de finale gemist heb, maar je kan niet alles hé.

Ik kijk alweer rijkhalzend uit naar Lakeside, zaterdag is het zover.

Normaal ik ook, maar dit jaar dus totaal niet. Heb toch het idee dat dat toernooi enorm gaat tegenvallen, nu de besten bij die andere bond zitten.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#10
D'r an met de lippe Wrote:Ik kijk alweer rijkhalzend uit naar Lakeside, zaterdag is het zover.

Dure juwelen om je hals ?

Overigens werd Barney vorig jaar hier afgemaakt na zijn nederlaag bij the Lakeside.

Volop lof voor de postbode die het zich nu (blijkbaar) kan veroorloven te verblijven in Hilton tijdens het toernooi.
Kennem, kennemer, kenneminst
Reply
#11
Adder Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Ik verkoos het stappen gisteren boven het kijken van de finale, tot de 4-2 heb ik nog wel gezien. Jammer dat ik de boeiende slotfase van de finale gemist heb, maar je kan niet alles hé.

Ik kijk alweer rijkhalzend uit naar Lakeside, zaterdag is het zover.

Normaal ik ook, maar dit jaar dus totaal niet. Heb toch het idee dat dat toernooi enorm gaat tegenvallen, nu de besten bij die andere bond zitten.

Hoezo de besten? De PDC heeft maar enkele toppers, dit in tegenstelling tot de BDO wat in de breedte veel sterker is. Oke, Taylor en van Barneveld zijn een klasse apart maar Klaasen en zeker van Gerwen hebben ook de potentie om een klasse apart te worden. En Mervyn King gooit niet eens ver onder het huidige niveau van van Barneveld heb ik het idee. En dan heb ik het nog niet eens over jongens als Hankey, Adams, Walton en Whitlock gehad. Ik vind de Lakeside toch echt veel intressanter dan Purfleet.
Reply
#12
Barney slachtte vorig jaar iedereen af.(alleen Klaassen niet)
v Gerwen een topper? ja.
Klaassen?twijfel.
de rest? geen kans
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#13
Adder Wrote:Barney slachtte vorig jaar iedereen af.(alleen Klaassen niet)
v Gerwen een topper? ja.
Klaassen?twijfel.
de rest? geen kans

Dat van Barneveld een klasse apart is gaf ik al aan, net als Taylor dat is. Maar over de breedte is de BDO toch veel sterker, dus is de Lakeside in mijn beleving intressanter dan de PDC waar Barneveld en Taylor op hun dooie gemak even de finale halen. Die Lloyd wordt bij de PDC gezien als een topper, op Lakeside is de kans groot dat hij in de eerste ronde al wordt verpulverd.

De twee beste darters ter wereld zitten bij de bond waar over het algemeen niet de wereldtop zit. Iedereen doet de laatste jaren wel lachwekkend over Hankey maar als je zijn gemiddeldes zo'n beetje bekijkt zou hij statistisch na Barney en Taylor de beste darter bij de PDC zijn.
Reply
#14
D'r an met de lippe Wrote:Die Lloyd wordt bij de PDC gezien als een topper, op Lakeside is de kans groot dat hij in de eerste ronde al wordt verpulverd.

mwah

niet mee eens

feit is gewoon dat het jammer is dat er niet 1 bond is.
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#15
Frits Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Die Lloyd wordt bij de PDC gezien als een topper, op Lakeside is de kans groot dat hij in de eerste ronde al wordt verpulverd.

mwah

niet mee eens

feit is gewoon dat het jammer is dat er niet 1 bond is.


Lloyd haalde bij het laatste GROTE toernooi in Nederland waar de 2 bonden samen speelden anders wel gewoon de finale.
Het zit gewoon heel dicht bij elkaar, and Lloyd tegn barney niet de dubbel op een millimeter had gemist was Barney dus ook nooit wereldkampioen geworden, dus daaruit blijkt je moet af en toe een beetje mazzel hebben.



En er komt wrs over 2 jaar 1 bond, want dan is het contract met de BBC afgelopen met de lakeside en dan gaan ze dus samen of de andere bond uitzenden, daarom willen de meeste nu al over stappen.
Mervin King, jelle Klaassen en Michael van gerven gaan hoogst waarschijnlijk na de lakeside overstappen, behalve als 1 van hun kampioen wordt, want dan is die verplicht 2 jaar te blijven.
Reply
#16
Ricochan Wrote:En er komt wrs over 2 jaar 1 bond, want dan is het contract met de BBC afgelopen met de lakeside en dan gaan ze dus samen of de andere bond uitzenden, daarom willen de meeste nu al over stappen.
Mervin King, jelle Klaassen en Michael van gerven gaan hoogst waarschijnlijk na de lakeside overstappen, behalve als 1 van hun kampioen wordt, want dan is die verplicht 2 jaar te blijven.

ah, vandaar dat barney vorig jaar verloor? jelle kan dus niet overstappen na de lakeside, die moet in jouw theorie nog een jaartje blijven?
Reply
#17
waf Wrote:
Ricochan Wrote:En er komt wrs over 2 jaar 1 bond, want dan is het contract met de BBC afgelopen met de lakeside en dan gaan ze dus samen of de andere bond uitzenden, daarom willen de meeste nu al over stappen.
Mervin King, jelle Klaassen en Michael van gerven gaan hoogst waarschijnlijk na de lakeside overstappen, behalve als 1 van hun kampioen wordt, want dan is die verplicht 2 jaar te blijven.

ah, vandaar dat barney vorig jaar verloor? jelle kan dus niet overstappen na de lakeside, die moet in jouw theorie nog een jaartje blijven?


Barney was nog gebleven idd als hij toen had gewonnen, maar toen hij verloor was het snel gepiept, daarom hadden ze toen ook de laatste plek voor de premier league tot op het laatste open gehouden....maar je hebt gelijk klaasen zou idd in principe niet over mogen stappen, alleen als hij het contract afkoopt...

Mervin King zou sowieso vreemd zijn als die overstapt want die heeft altijd geweigerd om tegen spelers van de pdc te spelen, maar afgelopen week zat hij wel mooi ineens in de zaal daar wat hij nog nooit eerder gedaan heeft, dus waar rook is is vuur ?
Reply
#18
Frits Wrote:mwah

niet mee eens

feit is gewoon dat het jammer is dat er niet 1 bond is.

Ik had al een aantal reacties verwacht, woorden als verpulverd en 'Hankey zou meteen de beste darter zijn na Taylor en Barney bij de PDC was een hyperbool. Ik probeerde er slechts mee aan te tonen dat de kans erg groot is dat de BDO in de breedte sterker is. Noem na Taylor, Barneveld, Lloyd (die ik wel overschat vind) en Mardle nog eens een paar darters die CONSTANT op een hoog niveau kunnen gooien. Een Baxter die met pijn en moeite soms even weer hoge gemiddelde's haalt reken ik daar niet bij.

Ricochan Wrote:Lloyd haalde bij het laatste GROTE toernooi in Nederland waar de 2 bonden samen speelden anders wel gewoon de finale.
Het zit gewoon heel dicht bij elkaar, and Lloyd tegn barney niet de dubbel op een millimeter had gemist was Barney dus ook nooit wereldkampioen geworden, dus daaruit blijkt je moet af en toe een beetje mazzel hebben.

En in Hengelo werd hij tijdens het masters of darts nog verslagen door Stompé als ik mij goed herinner. Ik heb genoeg slechte partijen gezien van Lloyd, dat hij hoog in de ranking staat heeft hij te danken aan het feit dat hij veel meer rankingstoernooien gooit als vele anderen. En natuurlijk kan hij wel darten, maar ik denk dat hij zich op LANGE TERMIJN zich niet kan meten met de toppers bij de BDO. Mijn bescheiden mening.

Ricochan Wrote:En er komt wrs over 2 jaar 1 bond, want dan is het contract met de BBC afgelopen met de lakeside en dan gaan ze dus samen of de andere bond uitzenden, daarom willen de meeste nu al over stappen.
Mervin King, jelle Klaassen en Michael van gerven gaan hoogst waarschijnlijk na de lakeside overstappen, behalve als 1 van hun kampioen wordt, want dan is die verplicht 2 jaar te blijven.

Lijkt me raar, want Lakeside blijft het officiële WK en Purfleet het officieuze. Maar feit is wel dat er bij Purfleet veel meer geld rond gaat.
Reply
#19
Over Lloyd, ik ben ook helemaal geen fan en vind hem zelf ook geen leuke speler om naar te kijken, maar hij presteert wel regelmatig goed, net zoals Scholten...

Ik bern wel benieuwd wie de lakeside gaat winnen trouwens...
Reply
#20
D'r an met de lippe Wrote:
Frits Wrote:mwah

niet mee eens

feit is gewoon dat het jammer is dat er niet 1 bond is.

Ik had al een aantal reacties verwacht, woorden als verpulverd en 'Hankey zou meteen de beste darter zijn na Taylor en Barney bij de PDC was een hyperbool. Ik probeerde er slechts mee aan te tonen dat de kans erg groot is dat de BDO in de breedte sterker is. Noem na Taylor, Barneveld, Lloyd (die ik wel overschat vind) en Mardle nog eens een paar darters die CONSTANT op een hoog niveau kunnen gooien. Een Baxter die met pijn en moeite soms even weer hoge gemiddelde's haalt reken ik daar niet bij.

Ricochan Wrote:Lloyd haalde bij het laatste GROTE toernooi in Nederland waar de 2 bonden samen speelden anders wel gewoon de finale.
Het zit gewoon heel dicht bij elkaar, and Lloyd tegn barney niet de dubbel op een millimeter had gemist was Barney dus ook nooit wereldkampioen geworden, dus daaruit blijkt je moet af en toe een beetje mazzel hebben.

En in Hengelo werd hij tijdens het masters of darts nog verslagen door Stompé als ik mij goed herinner. Ik heb genoeg slechte partijen gezien van Lloyd, dat hij hoog in de ranking staat heeft hij te danken aan het feit dat hij veel meer rankingstoernooien gooit als vele anderen. En natuurlijk kan hij wel darten, maar ik denk dat hij zich op LANGE TERMIJN zich niet kan meten met de toppers bij de BDO. Mijn bescheiden mening.

Ricochan Wrote:En er komt wrs over 2 jaar 1 bond, want dan is het contract met de BBC afgelopen met de lakeside en dan gaan ze dus samen of de andere bond uitzenden, daarom willen de meeste nu al over stappen.
Mervin King, jelle Klaassen en Michael van gerven gaan hoogst waarschijnlijk na de lakeside overstappen, behalve als 1 van hun kampioen wordt, want dan is die verplicht 2 jaar te blijven.

Lijkt me raar, want Lakeside blijft het officiële WK en Purfleet het officieuze. Maar feit is wel dat er bij Purfleet veel meer geld rond gaat.

Al je berichtjes zijn puur gebaseerd op wat je op tv ziet. Je hebt er duidelijk weinig kaas van gegeten, hoe het er echt aan toe gaat in het wereldje. :|
Reply
#21
Tripplexxx Wrote:Al je berichtjes zijn puur gebaseerd op wat je op tv ziet. Je hebt er duidelijk weinig kaas van gegeten, hoe het er echt aan toe gaat in het wereldje. :|

Deze discussie ontstond ook om een TV-toernooi, namelijk het verschil tussen Purfleet en Lakeside. Enfein, ik zal niet ontkennen dat ik lang niet alle toernooien volg. Maar duidelijk weinig kaas van gegeten? Dat kun je beter tegen al die weet-beters zeggen die Stompé een kluns vinden terwijl hij toch echt goed staat te spelen op de kleinere toernooien.

Nogmaals, ik volg niet alles op de voet maar ik weet wel waar ik over praat. Maar mischien dat jij als grote kenner ons even kan uitleggen waarom Purfleet van hetzelfde niveau is dan Lakeside?
Reply
#22
Haha, wat die bolle zielepoot nu weer zei:

'Toen ik van Klaassen verloor was er niemand die me opwachtte, niemand om mijn koffers uit m'n auto te halen. Nu véchten ze om m'n koffers!"

(hehe) Puke
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#23
Treesong Wrote:Haha, wat die bolle zielepoot nu weer zei:

'Toen ik van Klaassen verloor was er niemand die me opwachtte, niemand om mijn koffers uit m'n auto te halen. Nu véchten ze om m'n koffers!"

(hehe) Puke

Hahaha. Gut, je zou toch bijna medelijden krijgen om zijn eerste zin :wink:
Reply
#24
D'r an met de lippe Wrote:
Tripplexxx Wrote:Al je berichtjes zijn puur gebaseerd op wat je op tv ziet. Je hebt er duidelijk weinig kaas van gegeten, hoe het er echt aan toe gaat in het wereldje. :|

Deze discussie ontstond ook om een TV-toernooi, namelijk het verschil tussen Purfleet en Lakeside. Enfein, ik zal niet ontkennen dat ik lang niet alle toernooien volg. Maar duidelijk weinig kaas van gegeten? Dat kun je beter tegen al die weet-beters zeggen die Stompé een kluns vinden terwijl hij toch echt goed staat te spelen op de kleinere toernooien.

Nogmaals, ik volg niet alles op de voet maar ik weet wel waar ik over praat. Maar mischien dat jij als grote kenner ons even kan uitleggen waarom Purfleet van hetzelfde niveau is dan Lakeside?

Welke kleinere toernooien?
Reply
#25
Tripplexxx Wrote:Welke kleinere toernooien?

Paar jaar geleden won hij nog het Finland Open. En zo hoor ik vaker dat hij op de toernooien die niet op TV komen goed staat te gooien. Dat is toch ook een bron? Of moet ik alles met eigen ogen zien. Bovendien is hij elk jaar weer geplaatst voor de grote toernooien en staat hij logischerwijs op de rankings er ook goed voor.

Anyway, ik maak een paar gewaagde uitspraken en logischerwijs schop ik tegen een zeer been. Ik wacht op iemand die mij het tegendeel kan bewijzen en tot die tijd ga ik mij echt niet continue verdedigen tegen mijn uitspraken :wink:
Reply
#26
Jullie raken maar niet uitgepraat he, over die dikke arrogante pijltjesgooiende hagenees. :razz:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#27
Als je wint, heb je vrienden...
Reply
#28
Bakke Wrote:Als je wint, heb je vrienden...

Groot gelijk! Ik zal m'n onderschrift weer eens aanpassen...
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#29
D'r an met de lippe Wrote:
Tripplexxx Wrote:Welke kleinere toernooien?

Paar jaar geleden won hij nog het Finland Open. En zo hoor ik vaker dat hij op de toernooien die niet op TV komen goed staat te gooien. Dat is toch ook een bron? Of moet ik alles met eigen ogen zien. Bovendien is hij elk jaar weer geplaatst voor de grote toernooien en staat hij logischerwijs op de rankings er ook goed voor.

Anyway, ik maak een paar gewaagde uitspraken en logischerwijs schop ik tegen een zeer been. Ik wacht op iemand die mij het tegendeel kan bewijzen en tot die tijd ga ik mij echt niet continue verdedigen tegen mijn uitspraken :wink:


Hij won toch maar mooi het open noord nederland :wink: in november, en won toen de finale van jelle klaassen, zijn tegenstander op de lakeside Idea
Reply
#30
EJR Wrote:Jullie raken maar niet uitgepraat he, over die dikke arrogante pijltjesgooiende hagenees. :razz:


speciaal voor hem hebben ze het ADO stadion verplaatst !
Reply


Forum Jump: