The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Bonussen
#61
Mac Wrote:
Ekslem Wrote:Stars doet helemaal niks met bonussen of wel?

nee niet echt alhoewel de FPP wel het beste punten programma is van alle sites.

Aan die FPP dingen heb je geen zak... of wel?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#62
Veel Russen en Canadezen idd...
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#63
niet? meest uitgebreide shop van allemaal, je kan je inkopen voor toernooien, sng's en zelfs voor EPT's als je er heel veel haalt.
Reply
#64
Mac Wrote:niet? meest uitgebreide shop van allemaal, je kan je inkopen voor toernooien, sng's en zelfs voor EPT's als je er heel veel haalt.

Zijn meestal van die satelliet toernooien?? Ik heb er ook pas 3k of zo. Met cash krijg je ze alleen bij grote potten geloof ik....
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#65
ook maar eens even proberen denk ik :8:

kun je daar via ideal storten?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#66
Ekslem Wrote:
Mac Wrote:niet? meest uitgebreide shop van allemaal, je kan je inkopen voor toernooien, sng's en zelfs voor EPT's als je er heel veel haalt.

Zijn meestal van die satelliet toernooien?? Ik heb er ook pas 3k of zo. Met cash krijg je ze alleen bij grote potten geloof ik....

volgens mij 1 FPP per 10 cent rake...en dat heb je al vrij snel hoor. Enige nadeel is wel dat je alleen volledige FPP kan behalen bij everest kun je ook achter de komma punten behalen maar daar kun je er gewoon nog heel weinig mee.
Reply
#67
ik heb intussen 100k+ summit points :waf:! Ik zit nog steeds te wachten tot ze daar een keer komen met die webshop van ze... die ze al meer als een jaren beloven! Anders binnenkort maar eens 2 x inschrijven voor de $109 freeze out met me summit points :8:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#68
Vandaag dubbele FPP's op stars omdat het Leap year is :lol:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#69
harry_bierdop Wrote:Moet je heel veel spelen... 100% stortbonus bedoel je! Daarnaast merk je er niet veel van aangezien het steeds in stukjes van $10 wordt bijgeschreven..
Zoals al eerder gezegd structuur is geniaal, beter als stars. Daarnaast ook leuk aanbod met bountytoernooien etc etc.

Ik heb me er even in verdiept en het lijkt me zeker de moeite waard.

Gemiddeld ontvang je per 100 handen waarin je deelneemt 18 dollar aan bonus.
iedere keer als je weer 10 dollar van je bonus hebt verdiend, wordt het gestort.
dus gem. iedere 60 handen.
ik speel regelmatig 4 tafels, dus die bonus heb ik zo te pakken.
ik ga dus ook 600 dollar storten.

ik kan iets over het hoofd zien, maar dat zien we later wel weer :Big Grin

qua lay out ziet het er echt goed uit.
dan is everest toch niet echt wat.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#70
buurs Wrote:Gemiddeld ontvang je per 100 handen waarin je deelneemt 18 dollar aan bonus.
Hier ga je dus al de mist in, je kunt MAXIMAAL 18 dollar per honderd handen verdienen en dus niet gemiddeld. En dan moeten dus in al die 100 handen 3 dollar rake geïnd worden en dat gebeurt natuurlijk ook nooit.
Ga dus nog maar even opnieuw rekenen cry

En het wordt per $20 gestort.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#71
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:Gemiddeld ontvang je per 100 handen waarin je deelneemt 18 dollar aan bonus.
Hier ga je dus al de mist in, je kunt MAXIMAAL 18 dollar per honderd handen verdienen en dus niet gemiddeld. En dan moeten dus in al die 100 handen 3 dollar rake geïnd worden en dat gebeurt natuurlijk ook nooit.
Ga dus nog maar even opnieuw rekenen cry

En het wordt per $20 gestort.

100% Stortingsbonus
Ontvang een 100% Stortingsbonus Door U Alleen Maar Aan Te Melden - Tot Wel $600
Full Tilt Poker blijft graag stortingsbonussen aanbieden aan nieuwe spelers. Nieuwe inschrijvingen zullen een 100% overeenkomstige bonus tot wel $600 ontvangen op hun eerste storting op Full Tilt Poker.

En dat gaat zo!



Voor iedere dollar die van een pot wordt geraked, krijgt iedere speler die kaarten voor die hand kreeg een punt. U kunt deelpunten krijgen als er minder dan een dollar wordt geraked, en u kunt tot drie punten per hand verdienen.

Iedere punt is $.06, dus u kunt tot $18 per honderd handen verdienen.



Voor iedere dollar die u aan toernooigeld betaald krijg u 7 Full Tilt Punten. Er is geen limiet aan het aantal punten dat u kunt ontvangen.

Het bonusbedrag zal automatisch op uw Bonus Account worden gezet waarvandaan het op uw cash-account wordt gestort in grootheden van 10% van uw oorspronkelijke storting, of $20, afhankelijk van wat u als eerste bereikt. Als u dus een eenmalige storting van $100 doet, zal iedere $10 (10%) die u verdient automatisch op uw rekening gestort worden. Stort u de volle $600 dan wordt er geld gestort op uw rekening voor iedere $20 die u aan bonus verdient. Met drie punten per hand kunt u een betaling van $20 al verdienen in minder dan twee uur spelen aan een enkele tafel.

U kunt uw totaal aan cash en bonus in het Cashier venster bekijken. U blijft cash ontvangen totdat u 100% van uw bonusgeld gekregen hebt. U hebt 120 dagen om uw stortingsbonus te verdienen.

Dit aanbod is geldig voor spelers die hun EERSTE storting doen op Full Tilt Poker.

Tot ziens aan de tafels!

Team Full Tilt
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#72
ik kan nergens vinden hoeveel er geraked wordt :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#73
gemiddeld op andere sites is dit 5%

gem. pot is 20 dollar bij NL100.

5% rake = 1 dollar

gemiddeld dus 6 dollar per 100 handen bonus.
is toch iets anders.

maar goed, als ik 600 stort krijg ik toch zo'n 200 dollar aan bonus.
Toch leuk meegenomen.
Dat heb ik binnen 2 a 3 weken verdiend.

En het is sowieso een leuke site.
maar eens iets anders proberen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#74
Je krijgt wel de volle 600 dollar aan bonus terug, maar daar moet je volgens jouw berekening wel 10,000 handen voor spelen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#75
wel 600 dollar aan bonus zeg jij...?

die 10000 heb ik zo bij elkaar gespeeld.
ik speel soms 4 tafels en dat ongeveer 1,5 uur.
is totaal 500 handen ongeveer.

3x in de week.
dus binnen 2 maanden zeg maar.

das toch niet verkeerd.

weet je dat zeker?
er staat wel 100% idd, misschien dat het wel zo is :razz:
is toch best aantrekkelijk.
waarom spelen zo weinig van het forum bij FTP vraag ik me dan af.
ik hoor er iig weinig over.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#76
Tja, er staat 100% stortbonus, dus dat zal dan wel zo zijn. Je krijgt het in brokken van $20.
Hoe kom je dan op die 200?

Ik zit er ook aan te denken om daar wat te storten. Ik heb alleen de laatste tijd niet zoveel tijd meer om te spelen, maar een uur of 5 per week moet nog lukken en zeg dat je dan 600/700 handjes speelt, dan kom je wel een end in 4 maanden, want zo lang heb je de tijd. Dat is ook wel goed, bij Everest was het maar een maand.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#77
je merkt er misschien niet veel van als het in brokken wordt gestort, maar op de lange termijn natuurlijk wel.
als je weinig winst maakt, maar toch langzaam stijgt
en nog even een goede run erbij en je staat zo op 1500 =P~

de site is iig veel leuker
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#78
Je moet inderdaad wel goed runnen, anders is het slechts een schrale troost natuurlijk. Zeker op NL100 en 4 tafels tegelijk, kun je die 600 ook zomaar kwijt zijn in een paar dagen bij een slechte run.

En die $20 gemiddeld per pot lijkt me wat aan de hoge kant.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#79
als je bij everest kijkst zijn de meeste potten gem. tussen de 15 en 30 dollar.
je kunt natuurlijk zelf de hogere tafels uitzoeken.

en in het begin speel ik maar 1 a 2 tafels en waarschijnlijk eerst NL50 om er even aan te wennen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#80
En voor rake gelden ook allerlei regels. Dat je bets gecalld moeten worden bijv.
Bij Everest kun je dat lezen, dit staat daar bijv:

Geen rake op handen die eindigen voor de Flop ("No Flop - No Drop")
Geen rake op inzetten die niet ge-called zijn
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#81
Maar als je het vergelijkt met Everest: daar rekenen ze 5 cent rake per dollar, dus inderdaad 5%. En ze geven 1 SP per $1 rake. In een sessie van anderhalf NL50 haal ik meestal iets van 50 SPs binnen. Dat zou dus ook zo zijn bij Full Tilt. 50 punten komt overeen met 3 dollar. Drie dollar per sessie (op 1 tafel) is niet echt heel veel. Maar als je het vier maanden doet met 4 sessies per week zit je al gauw op 200 dollar. Doe dat op twee tafels en het is het dubbele.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#82
$20 is ook wel erg hoog hoor gemiddeld.. zeker op FTP! Everest kan je dat nog wel eens halen met al die donks... Volgens mij zit er ook nog een verschil in of je in de pot zit of niet??? Dunno!!??

Daarbij worden misschien maar 35 tot 40 handen per uut geraked.. de rest is preflop spel!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#83
Mocht er iemand zijn die een account bij partypoker wil openen.... Deze maand dubbele bonussen.
Ik wil je graag aanmelden Smile
Double the cash, double the fun

We’re giving everyone the chance to have twice as much fun this March. Refer a friend to PartyPoker.com at any time during the month and we'll give you both double the usual Tell-a-Friend bonus.

That means a great $100 for you and a sweet $50 to get your friend started on the tables.
The great old Ludwig von...
Reply
#84
Aangezien gitter nu op pokerstars zit en ik op party poker, lijkt het met vanzelfsprekender dat ik je aanmeld :8:

Come beat the donks with me and send me a PB if u wanna play @ Party Poker! Hakkuh
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#85
Treesong Wrote:Aangezien gitter nu op pokerstars zit en ik op party poker, lijkt het met vanzelfsprekender dat ik je aanmeld :8:

Come beat the donks with me and send me a PB if u wanna play @ Party Poker! Hakkuh

Uiteraard speel ik ook nog op pp, helemaal als ik bonussen kan incasseren en krijg Icon_twisted
The great old Ludwig von...
Reply
#86
Ik merk het wel... alle PB's zijn welkom en dan meld ik je vanavond aan \Big Grin/
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#87
is er ook zoiets voor Everest?? Of is PP ook het niveau van Everest?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#88
Ekslem Wrote:is er ook zoiets voor Everest?? Of is PP ook het niveau van Everest?

Niveau PP is ook niet bepaald briljant... zelfs als je sng's speelt van 70$ + zitten er nog apen die preflop all-in gaan in level 1 cry

Stuur maar een PB'tje dan komt alles voor elkaar :razz:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#89
misschien dat ik het volgende week wel doe.

wie geeft me het beste aanbod?

het is nu 100 voor jullie

50 voor mij

wie biedt?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#90
Ik bedacht me trouwens dat ik me ooit al eens heb aangemeld daar, maar nog niet gestort.
geldt dan die bonus ook nog?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: