The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Voorspel de top 10 van 2007
#31
centre court Wrote:Murray op 5? :eeeek:

Dan moet ie wel Wimbledon winnen.

Ach, als je wil winnen moet je een gokje wagen. Murray op 5 is dus mijn gok. :Big Grin
Reply
#32
Genomico Wrote:1. Federer
2. Nadal
3. Roddick
4. Blake
5. Ljubicic
6. Davydenko
7. Djokovic
8. Berdych
9. Nalbandian
10. Ancic

Robredo en Gonzalez zullen de top 10 verlaten en Djokovic en Berdych komen daarvoor terug. In de top 6 verandert er niet zo veel alleen dat Roddick en Davydenko van plaats verwisselen.

Hewitt is uiteraard niet goed genoeg om in de top 10 te komen. Hoe haalde ik het in mijn hoofd :oops: Ancic dus weer terug in het lijstje.
Reply
#33
1. Federer
2. Nadal
3. Roddick
4. Davydenko
5. Ljubicic
6. Gonzalez
7. Djokovic
8. Nalbandian
9. Blake
10. Safin
Reply
#34
Oei dit is ineens flink weggezakt, zou het zelf ook haast vergeten.
Reply
#35
01 Federer
02 Nadal
03 Davydenko
04 Roddick
05 Ljubicic
06 Robredo
07 Blake
08 Ancic
09 Berdych
10 Djokovic
Reply
#36
1. Federer
2. Nadal
3. Davydenko
4. Ljubicic
5. Roddick
6. Gonzalez
7. Blake
8. Ancic
9. Nalbandian
10. Djokovic
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#37
Mist Wrote:01 Federer
02 Nadal
03 Davydenko
04 Roddick
05 Ljubicic
06 Robredo
07 Blake
08 Ancic
09 Berdych
10 Djokovic

Je hebt veel vertrouwen in Robredo, hoe dat zo?
Reply
#38
1. Federer
2. Nadal
3. Roddick
4. Ljubicic
5. Davydenko
6. Nalbandian
7. Djokovic
8. Ancic
9. Murray
10. Berdych

Ga voor de jeugd!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#39
1. Federer
2. Nadal
3. Roddick
4. Nalbandian
5. Blake
6. Ljubicic
7. Davydenko
8. Safin
9. Djokovic
10. Haas
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#40
Jullie vergeten allemaal Safin :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#41
Wie gaat er dit seizoen eigenlijk de grote verrassing worden? Dan bedoel ik uiteraard niet de grote talenten als gasquet del potro monfils murray berdych enz, die kennen we allemaal wel en die komen er ook wel. Maar welke speler gaat dit jaar erg veel stijgen waarvan we 't eigenlijk niet verwachten? Een wat ouder iemand, iemand die je geen talent meer kan noemen. Een speler buiten de top 50. Lijkt me leuk als iedereen één naam noemt. Kunnen we onze ''middelmatige'' speler 't hele jaar volgen. :8:

Ik zeg: Karlovic!!!

Hopelijk draait ie een goed HC seizoen. Indoor en op gras moet ie dan doorstomen!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#42
buurs Wrote:Jullie vergeten allemaal Safin :wink:

Safin komt wel weer terug dit jaar, maar niet in de top 10. Zijn loting op de AO helpt hem al niet.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#43
Genomico Wrote:
Mist Wrote:01 Federer
02 Nadal
03 Davydenko
04 Roddick
05 Ljubicic
06 Robredo
07 Blake
08 Ancic
09 Berdych
10 Djokovic

Je hebt veel vertrouwen in Robredo, hoe dat zo?
Ik denk dat hij gewoon weer een hoop punten op de graveltoernooien kan gaan pakken. Heb niet zo veel vertrouwen in mogelijke comebacks van mannen als Coria, Ferrero, Gaudio. En buiten Nadal blijven er dan weinig echte graveltoppers over.
Reply
#44
Overigens, tot 1 uur kan men sowieso nog zijn voorspelling doorgeven. Bijv. van Ad Wim verwacht ik er wel een na al dat commentaar op anderen Wink

Mocht er nou niks schokkends gebeuren vannacht overweeg ik de deadline te verschuiven naar maandag 23:00 nu het topic een beetje vergeten was. Maar wie nog wil meedoen; vooralsnog gewoon meteen voorspellen als je dit topic ziet.
Reply
#45
centre court Wrote:Wie gaat er dit seizoen eigenlijk de grote verrassing worden? Dan bedoel ik uiteraard niet de grote talenten als gasquet del potro monfils murray berdych enz, die kennen we allemaal wel en die komen er ook wel. Maar welke speler gaat dit jaar erg veel stijgen waarvan we 't eigenlijk niet verwachten? Een wat ouder iemand, iemand die je geen talent meer kan noemen. Een speler buiten de top 50. Lijkt me leuk als iedereen één naam noemt. Kunnen we onze ''middelmatige'' speler 't hele jaar volgen. :8:

Ik zeg: Karlovic!!!

Hopelijk draait ie een goed HC seizoen. Indoor en op gras moet ie dan doorstomen!

Niemand behalve Canas. Dit wordt het jaar van de talenten. De wat oudere jongens zullen allemaal moeten inleveren. Del Potro dendert de top 50 in, Korolev, Gulbis, Zverev, Querrey en Cilic de top 100 en Djokovic uiteraard de top 10. Murray mag doodvallen en Haase zal aan het einde van dit jaar rond de 100e plek staan hopelijk. Andreev zal ook wel weer terugkomen in de subtop.

Als ik 1 naam moet noemen die het beter gaat doen dan is Canas natuurlijk de meest logische keus, maar misschien wat meer verrassend: Vinciguerra en Chiudinelli alhoewel die ook nog maar 25 zijn.

De speler die te laat stopt met zijn carriere is Thomas Johansson. Ik verbaas me er nog steeds over dat hij partijen kan winnen.
Reply
#46
1) Federer
2) Nadal
3) Ljubicic
4) Berdych
5) Murray
6) Roddick
7) Djokovic
8) Gonzalez
9) Nalbandian
10) Davydenko

Tegenvaller: Blake, Gasquet
One-to-watch: Nicolas Mahut en Teimuraz Gabashvili (en Canas inderdaad, maar dat zal niemand verrassen)
Reply
#47
Sorry, helemaal vergeten.

1) Federer
2) Nadal
3) Roddick
4) Davydenko
5) Blake
6) Ljubicic
7) Ancic
8) Djokovic
9) Robredo
10) Safin
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#48
Op of over de valreep, ik doe toch maar een gokje:

1) Federer
2) Nadal
3) Roddick
4) Davydenko
5) Nalbandian
6) Ljubicic
7) Djokovic
8) Blake
9) Gonzalez
10) Berdych

Tegenvallers zijn Baghdatis en Robredo. De reserve top 10 is Ancic en de one-to-watch wordt Sam Querrey samen met (hopelijk) Youness El Aynaoui.
Reply
#49
Querrey gaat het inderdaad ook maken.
Reply
#50
Ik verwacht veel van Korolev, een van de vele Russen, maar zeker de meest getalenteerde. Zijn landgenoot Tursunov gaat het ook helemaal maken, maar dat is natuurlijk geen verrassing meer.
Reply
#51
Ik denk ook Querrey, maar zeker ook Del Potro, Chiudinelli en Korolev.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#52
Ik heb besloten de deadline op vanavond 23:00 te zetten. Deels vanwege eerder genoemde reden van wegzakken en daarnaast zijn er nu toch drie mensen die vanochtend nog hebben voorspeld met enige voorkennis.
Misschien zijn er nog meer forummers die het ff waren vergeten en sinds gisteravond niet hier zijn geweest. En voor 23:00 komt iedereen hier nog wel langs neem ik aan. Dus tot die tijd kan iedereen zijn voorspelling doen of aanpassen.
Reply
#53
1. Federer
2. Nadal
3. Roddick
4. Djokovic
5. Davydenko
6. Blake
7. Ljubicic
8. Berdych
9. Ancic
10. Robredo
Reply
#54
Genomico Wrote:
centre court Wrote:Wie gaat er dit seizoen eigenlijk de grote verrassing worden? Dan bedoel ik uiteraard niet de grote talenten als gasquet del potro monfils murray berdych enz, die kennen we allemaal wel en die komen er ook wel. Maar welke speler gaat dit jaar erg veel stijgen waarvan we 't eigenlijk niet verwachten? Een wat ouder iemand, iemand die je geen talent meer kan noemen. Een speler buiten de top 50. Lijkt me leuk als iedereen één naam noemt. Kunnen we onze ''middelmatige'' speler 't hele jaar volgen. :8:

Ik zeg: Karlovic!!!

Hopelijk draait ie een goed HC seizoen. Indoor en op gras moet ie dan doorstomen!

Niemand behalve Canas. Dit wordt het jaar van de talenten. De wat oudere jongens zullen allemaal moeten inleveren. Del Potro dendert de top 50 in, Korolev, Gulbis, Zverev, Querrey en Cilic de top 100 en Djokovic uiteraard de top 10. Murray mag doodvallen en Haase zal aan het einde van dit jaar rond de 100e plek staan hopelijk. Andreev zal ook wel weer terugkomen in de subtop.

Als ik 1 naam moet noemen die het beter gaat doen dan is Canas natuurlijk de meest logische keus, maar misschien wat meer verrassend: Vinciguerra en Chiudinelli alhoewel die ook nog maar 25 zijn.

De speler die te laat stopt met zijn carriere is Thomas Johansson. Ik verbaas me er nog steeds over dat hij partijen kan winnen.

waarom doet canas nog niet mee aan de AO? Hij speelt de laatste tijd al weer erg sterk in 't challengercircuit. Ook op HC.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#55
01. Federer
02. Nadal
03. Blake
04. davydenko
05. Roddick
06. Ljubicic
07. Gonzalez
08. Robredo
09. Murray
10. Nalbandian
Reply
#56
centre court Wrote:waarom doet canas nog niet mee aan de AO? Hij speelt de laatste tijd al weer erg sterk in 't challengercircuit. Ook op HC.
Stond 6 weken geleden, toen de Entrylist voor de AOpen werd gemaakt nog niet hoog genoeg om direct te worden toegelaten. Hij heeft door het doping verhaal geen protected Entry.
En hij koos om zijn ranking up te werken geen qualies te spelen, maar challengers Smile
Reply
#57
RobbieDK Wrote:01. Federer
02. Nadal
03. Blake
04. davydenko
05. Roddick
06. Ljubicic
07. Gonzalez
08. Robredo
09. Murray
10. Nalbandian

Tja, als ik nu een top 10 zou maken zou ik ook Gonzalez erin zetten...
Reply
#58
Ja het spijt me, maar dat is echt te laat.
Reply
#59
Ook al is het nu te laat, ik plaats hem alsnog, TM begint nu ook pas.

1. Federer
2. Nadal
3. Roddick
4. Blake
5. Davydenko
6. Nalbandian
7. Robredo
8. Ljubicic
9. Murray
10. Gonzalez
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#60
De eerste tussenstand is bekend!
Dit jaar 23 voorspellingen, drie meer dan vorig jaar Smile Over de toptwee is iedereen het eens, daaronder zitten gelukkig weer genoeg verschillen. Er is wederom een schaduwteam met de eindejaarstoptien van 2006 en ook die van 2005 loopt voor de gein nog mee.

Deze eerste stand laat vooral zien wie er conservatief en wie progressief hebben voorspeld, omdat er na een paar weken nog weinig is veranderd in de top 10. En dan blijk ik zelf zeer conservatief te zijn... en ga ik dus voorlopig aan de leiding. Achter het schaduwteam, dat nog wel. Maar er zijn veel meer hoge scores, die zullen in de loop van het jaar geheid gaan inzakken.
Onderaan springen er twee namen uit, Haggie en Elikian verwachten de meest drastische wijzigingen in 2007.

Code:
pos.vp..Naam.............#vd10.pnt
01 (00) Top 10 2006.........9...92
02 (00) Mist................8...89
03 (00) kuiper..............8...87
03 (00) Witte Geit..........8...87
05 (00) Ad Wim..............8...84
06 (00) Jappiesevic.........8...77
06 (00) Scholten!...........7...77
06 (00) THE MAILMAN.........7...77
09 (00) andre...............8...76
10 (00) Tampie..............7...71
11 (00) Kraai...............7...70
11 (00) Overdune............7...70
13 (00) Fred Naaigaren......7...69
14 (00) Genomico............7...68
14 (00) Mitch...............7...68
16 (00) São Paulo...........7...65
17 (00) buurs...............7...64
18 (00) Dodge...............7...62
18 (00) omyaca..............6...62
20 (00) centre court........6...57
21 (00) Tripplexxx..........6...53
22 (00) merijn s aalbers....6...51
23 (00) Top 10 2005.........5...39
24 (00) Haggie..............6...38
25 (00) Elikian.............6...37
Reply


Forum Jump: