The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Gouda -FC CT
#1
GK GK Levi de Wit 17 91% 100% 100%
DR D C Cas Oosterhuis 17 100% 100% 100%
DC D C Hemmo Beukman 17 88% 100% 100%
DC D L Milad Acda 17 98% 100% 100%
DL D L Giel van de Poel 17 96% 100% 100%
MR M R Jelle de Leede 17 93% 100% 100%
MC M C Henk Lips 17 80% 100% 100%
MC M C Eddy Kloppenberg 17 97% 100% 100%
ML M L Emile Bostoen 17 90% 100% 100%
FC F C Onno van den Berg 17 92% 100% 100%
FC F C Lucas van Boxel 17 95% 100% 100%


1 megaprobleem. Geen reserves voor verdediging meer. Wie van de "buitenstaanders" is rechts en wil in de verdediging ballen?
We zoeken er 2. Dan hebben we 3 rechts-en 3 links benige verdedigers.
De wissels die stel ik morgen in.
En Fred, ik hoop dat je het geen bezwaar vind, als je nu word opgeleid tot rechtsback. Je hebt iig al het juiste nummer.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#2
Kan ik geen 'rechterkant' trainen? Geen idee hoe lang dat gaat duren, overigens. We hebben tenslotte 2 D L's en geen D R.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#3
Mukkus Wrote:Kan ik geen 'rechterkant' trainen? Geen idee hoe lang dat gaat duren, overigens. We hebben tenslotte 2 D L's en geen D R.

jij bent links. + dat je geen LB meer bent(voorlopig), maar een Frank de Boertje.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#4
Zal ik mijn trainingen dan ook gaan richten op D C?

Een Frank de Boer? Ik heb 'speed' wel op 3 staan!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#5
Mukkus Wrote:Zal ik mijn trainingen dan ook gaan richten op D C?

Een Frank de Boer? Ik heb 'speed' wel op 3 staan!

Wacht nog maar ff af. Als er 2 rechtsbenige bij komen dan blijf je LB.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#6
Het enige wat ik erbij zou moeten trainen is 'Heading', verder verschilt er weinig, denk ik.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#7
Ik heb het al vaker aangegeven, maar ik wil best in CV spelen. Ik dat ik nu een van de beste stats heb van de verdedigers. (ik had wat dagen voorsprong) Want ik denk dat de CV plek belangrijker is dan de L/R-B plek. Maar zodra men een andere mening heeft, prima. LB is een prima plek.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#8
Nr. 12 Wrote:Ik heb het al vaker aangegeven, maar ik wil best in CV spelen. Ik dat ik nu een van de beste stats heb van de verdedigers. (ik had wat dagen voorsprong) Want ik denk dat de CV plek belangrijker is dan de L/R-B plek. Maar zodra men een andere mening heeft, prima. LB is een prima plek.

Dan wisselen we het voorlopig gewoon af. Multifunctionele achterhoede met alleen, helaas, voor Fred ff een vaste plek.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#9
definitief:

GK GK Levi de Wit 17 89% 100% 100%
DR D C Cas Oosterhuis 17 96% 100% 100%
DC D C Hemmo Beukman 17 84% 100% 100%
DC D L Milad Acda 17 94% 100% 100%
DL D L Giel van de Poel 17 100% 100% 100%
MR M R Jelle de Leede 17 91% 100% 100%
MC M C Henk Lips 17 98% 100% 100%
MC M C Eddy Kloppenberg 17 93% 100% 100%
ML M L Emile Bostoen 17 97% 100% 100%
FC F C Onno van den Berg 17 99% 100% 100%
FC F C Lucas van Boxel 17 93% 100% 100%



Minute Result By After Goal Pl. to Enter Pl. to Leave

75' - - - Sjaak Born Levi de Wit
Half-Time - - - Harold van Merkenstein Lucas van Boxel
82' - - - Ed van Meerte Janse Eddy Kloppenberg


Beukman moet eigenlijk gewisseld worden, maar kan dus niet.
Lucas zo vroeg eruit, omdat hij er om vroeg.
En Klop eruit, omdat hij nog straf heeft. :wink:
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#10
Rechtsback ook geen probleem.
Reply
#11
Wat is nu het probleem met de centrale verdedigers? We hebben toch 3 centrale verdedigers voor 2 posities? Kanthuis, Oosterhuis en Beukman. Mijn fitness is te laag, dus waarom spelen niet die andere 2?

Ik heb mijn training helemaal afgesteld op CV en ben ook niet van plan te verhuizen naar LB of RB eerlijk gezegd.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#12
Adder Wrote:definitief:

GK GK Levi de Wit 17 89% 100% 100%
DR D C Cas Oosterhuis 17 96% 100% 100%
DC D C Hemmo Beukman 17 84% 100% 100%
DC D L Milad Acda 17 94% 100% 100%
DL D L Giel van de Poel 17 100% 100% 100%
MR M R Jelle de Leede 17 91% 100% 100%
MC M C Henk Lips 17 98% 100% 100%
MC M C Eddy Kloppenberg 17 93% 100% 100%
ML M L Emile Bostoen 17 97% 100% 100%
FC F C Onno van den Berg 17 99% 100% 100%
FC F C Lucas van Boxel 17 93% 100% 100%



Minute Result By After Goal Pl. to Enter Pl. to Leave

75' - - - Sjaak Born Levi de Wit
Half-Time - - - Harold van Merkenstein Lucas van Boxel
82' - - - Ed van Meerte Janse Eddy Kloppenberg


Beukman moet eigenlijk gewisseld worden, maar kan dus niet.
Lucas zo vroeg eruit, omdat hij er om vroeg.
En Klop eruit, omdat hij nog straf heeft. :wink:

:-#
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#13
Lamme Lennie Wrote:Wat is nu het probleem met de centrale verdedigers? We hebben toch 3 centrale verdedigers voor 2 posities? Kanthuis, Oosterhuis en Beukman. Mijn fitness is te laag, dus waarom spelen niet die andere 2?

Ik heb mijn training helemaal afgesteld op CV en ben ook niet van plan te verhuizen naar LB of RB eerlijk gezegd.

Kanthuis wordt niet meer opgesteld,omdat hij zijn contributie niet heeft betaald. Hij kan alleen niet ontslage worden,want we kunnen geen selectie onder de 16 man hebben.
Jij blijft gewoon CV. Switchen zal tussen Poel en Acda gebeuren, tenzij ze anders willen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#14
Al zet je me spits, maar ik blijf mezelf opleiden als verdediger. Waarbij ik richt op de LB positie. Mocht de trainer dit liever anders zien dan verander ik. Maar ik blijf verdediger.

Maar wat ik nu heb begrepen is dat we 2 LBs hebben en 4 CVs? Dan kom ik op een totaal plaatje van 5 DEF en 6 MID en 3 ATT. Waarom gaan we dan niet 3-4-3 spelen ofzoiets dergelijks? Ik weet dat het de zoveelste opstellingsverandering voorstel is. Maar toch, ik denk dat Acda ook geschikt is als CV. Dan zijn we van het backs probleem af. En het Middenveld kan ook roteren en spitsen kunnen ook niet meer zeiken over hun "gewilde" ("betekend een grapje") basisplaats. En ik denk dat ze met zijn drieen trefzekerder worden.

Dit was weer een bescheiden mening en ik ben niet de trainer.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#15
we hebben nu:
2 keepers
2 backs(links)
2 CV (rechts en links)
3 wingers (2 links, 1 rechts)
3 midmid (2 links , 1 rechts)
3 spits( 3 rechts)

Er moet of 1 rechtsbenige verdediger bij of een linksbenige spits. Dat lijkt mij een must. Daarna kan je idd 343 of 442 ballen. het is dus ff afwachten of bv. Bumme nog wat doet met zijn speler. En anders moeten we op footstar een oproep doen.
Ook maar ff afwachten op Tool zijn reactie, die heeft nog een stevige jetlag in zijn donder, denk ik.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#16
Nu wel een CV minder hebben is 3-4-3- opeens wel eens optie. Voor de links- en rechtsback verandert er in principe niets, en nu kunnen de 2 centrale verdedigers elkaar afwisselen. Als is 1 op de 2 wedstrijden spelen ook niet veel.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#17
Schamele 1-0 overwinning. Het lijkt wat minder te gaan dan in het begin. We scoren in ieder geval een stuk minder.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#18
Lamme Lennie Wrote:Nu wel een CV minder hebben is 3-4-3- opeens wel eens optie. Voor de links- en rechtsback verandert er in principe niets, en nu kunnen de 2 centrale verdedigers elkaar afwisselen. Als is 1 op de 2 wedstrijden spelen ook niet veel.

we moeten gewoon vasthouden aan 2 van de 3 wedstrijden in de basis.
hoe? daar komen we met z'n allen wel uit.

Quote:Schamele 1-0 overwinning. Het lijkt wat minder te gaan dan in het begin. We scoren in ieder geval een stuk minder.

absoluut waar. waardoor? Ook hier geen idee. de training van de spitsen is goed, fitness van alle spelers ook.
We zijn net Italianen, 1-0 en dichtspijkeren die handel.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#19
Adder Wrote:we hebben nu:
2 keepers
2 backs(links)
2 CV (rechts en links)
3 wingers (2 links, 1 rechts)
3 midmid (2 links , 1 rechts)
3 spits( 3 rechts)

Er moet of 1 rechtsbenige verdediger bij of een linksbenige spits. Dat lijkt mij een must. Daarna kan je idd 343 of 442 ballen. het is dus ff afwachten of bv. Bumme nog wat doet met zijn speler. En anders moeten we op footstar een oproep doen.
Ook maar ff afwachten op Tool zijn reactie, die heeft nog een stevige jetlag in zijn donder, denk ik.

wat mij betreft doen we er dan een rechtsback en een linksbenige spits bij (of zelfs een F L?). ik wil me best als verdedigende middenvelder gaan trainen, zodat ik als het nodig zou zijn als CV kan spelen.
Jetlag valt overigens mee, ging om 3 uur vannacht slapen en was er om half 2 alweer uit Smile
Reply
#20
Adder Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Nu wel een CV minder hebben is 3-4-3- opeens wel eens optie. Voor de links- en rechtsback verandert er in principe niets, en nu kunnen de 2 centrale verdedigers elkaar afwisselen. Als is 1 op de 2 wedstrijden spelen ook niet veel.

we moeten gewoon vasthouden aan 2 van de 3 wedstrijden in de basis.
hoe? daar komen we met z'n allen wel uit.

Quote:Schamele 1-0 overwinning. Het lijkt wat minder te gaan dan in het begin. We scoren in ieder geval een stuk minder.

absoluut waar. waardoor? Ook hier geen idee. de training van de spitsen is goed, fitness van alle spelers ook.
We zijn net Italianen, 1-0 en dichtspijkeren die handel.

denk dat wat hogere finishing voor de spitsen geen kwaad kan. we schieten wel 10 keer op goal uit de 13 pogingen, maar scoren er maar 1 uit.
Reply
#21
1 ding snap ik niet, je ziet Milad Acda 5 of 6 keer 'dribbelen met de bal en sprint vooruit', terwijl ik bij individuele orders toch echt 'vermijd dribbelen' hebt ingesteld. :roll:

Foutloze wedstrijd en gewoon weer een 5. Snap er geen reet van.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#22
Dat is wel heel erg wazig Muk #-o
Misschien scoren we nu ook wat minder omdat onze tegenstanders een beter verdediging hebben door hun training.
We hebben in ieder geval wel veel kansen. Misschien moet veel techniek trainen ervoor zorgen dat we de kansen ook daadwerkelijk afmaken.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#23
Adder Wrote:we hebben nu:
2 keepers
2 backs(links)
2 CV (rechts en links)
3 wingers (2 links, 1 rechts)
3 midmid (2 links , 1 rechts)
3 spits( 3 rechts)

Er moet of 1 rechtsbenige verdediger bij of een linksbenige spits. Dat lijkt mij een must. Daarna kan je idd 343 of 442 ballen. het is dus ff afwachten of bv. Bumme nog wat doet met zijn speler. En anders moeten we op footstar een oproep doen.
Ook maar ff afwachten op Tool zijn reactie, die heeft nog een stevige jetlag in zijn donder, denk ik.

Wat worden Anti en Depor ? Ik dacht dat Depor zich richtte op een spitspositie...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#24
T00L Wrote:
Adder Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Nu wel een CV minder hebben is 3-4-3- opeens wel eens optie. Voor de links- en rechtsback verandert er in principe niets, en nu kunnen de 2 centrale verdedigers elkaar afwisselen. Als is 1 op de 2 wedstrijden spelen ook niet veel.

we moeten gewoon vasthouden aan 2 van de 3 wedstrijden in de basis.
hoe? daar komen we met z'n allen wel uit.

Quote:Schamele 1-0 overwinning. Het lijkt wat minder te gaan dan in het begin. We scoren in ieder geval een stuk minder.

absoluut waar. waardoor? Ook hier geen idee. de training van de spitsen is goed, fitness van alle spelers ook.
We zijn net Italianen, 1-0 en dichtspijkeren die handel.

denk dat wat hogere finishing voor de spitsen geen kwaad kan. we schieten wel 10 keer op goal uit de 13 pogingen, maar scoren er maar 1 uit.

Mij viel op dat de topscoorder in de beker ook aardig wat gamevision heeft. Misschien onderschatten wij deze skill nog te veel. Misschien levert het wel veel extra goaltjes door het goed kunnen inschatten van het spel.
Reply
#25
Box Brother Wrote:
Adder Wrote:we hebben nu:
2 keepers
2 backs(links)
2 CV (rechts en links)
3 wingers (2 links, 1 rechts)
3 midmid (2 links , 1 rechts)
3 spits( 3 rechts)

Er moet of 1 rechtsbenige verdediger bij of een linksbenige spits. Dat lijkt mij een must. Daarna kan je idd 343 of 442 ballen. het is dus ff afwachten of bv. Bumme nog wat doet met zijn speler. En anders moeten we op footstar een oproep doen.
Ook maar ff afwachten op Tool zijn reactie, die heeft nog een stevige jetlag in zijn donder, denk ik.

Wat worden Anti en Depor ? Ik dacht dat Depor zich richtte op een spitspositie...
Ik ben een linksbenige verdediger, maar heb net getekend voor 3jr. bij RBC. Team waar Depor nu ook bij zit. Had geen zin meer om langer in een bot-team te wachten totdat CT II zou komen.
Reply
#26
viva espanaaaaaa :|
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#27
Bocaloca Wrote:viva espanaaaaaa :|

Boca heb je nou die 2 euro al gestort? :razz:
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#28
dat heeft nu toch geen zin meer :p
Reply
#29
Legion Wrote:
Bocaloca Wrote:viva espanaaaaaa :|

Boca heb je nou die 2 euro al gestort? :razz:

heb ik allang gedaan
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply


Forum Jump: