The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Teams 26 tot 28 januari
#31
wie neemt de plek van hofs over?

lucius of buissie??
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#32
Frits Wrote:wie neemt de plek van hofs over?

lucius of buissie??


die spelen allebei sowieso al, dus dat kan niet....
Reply
#33
lucius op plek van hofs en buissie op die van lucius bedoel ik.

of gaat greene/ derijck spelen op get middenveld? en blijft buissie achterin.

of zakt lucius terug en gaat buys op plek van hofs spelen samen met derijck of greene..
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#34
Ik denk dat ze voor Hofs een extra keeper op goal zetten.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#35
Mukkus Wrote:Ik denk dat ze voor Hofs een extra keeper op goal zetten.....

ik zou er 2 nemen, 1 bij de 1e en 1 bij de 2e paal. houdt mijn drenthe misschien de 0 nog
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#36
Ik hoop wel dat ze vlaar eruit halen want wat die liet zien was echt te triest voor woorden...
Reply
#37
Staat die Ekramy of Lodewijks op goal?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#38
Beide.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#39
Ekslem Wrote:Staat die Ekramy of Lodewijks op goal?

Henk Timmer heeft in een interview met RTV Rijnmond bekend gemaakt dat hij niet naar Villarreal zal vertrekken. Eerder schatte de doelman de kans dat hij zou vertrekken nog op vijftig procent.

Gisteren meldde Tom Egbers nog in Studio Voetbal dat Feyenoord en VIllarreal het eens waren over de transferprijs. De verwachting was dan ook dat de transfer vandaag zou worden afgerond. Volgens Timmer is de transfer nu echter afgeketst omdat de Spanjaarden de vraagprijs van Feyenoord te hoog vinden.
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#40
Hoe kan Villarreal nou opeens de vraagprijs te hoog vinden? Ze hadden toch juist een dermate hoog bod gedaan dat Feyenoord dat niet kon weigeren? #-o
Reply
#41
Moeten we hier nog rekening meehouden mbt het weekend?

Quote:Spitsenduo AZ twijfelachtig voor MVV

AZ moet het in de bekerconfrontatie met MVV waarschijnlijk zonder zijn belangrijkste spitsen stellen. Shota Arveladze en Danny Koevermans kampen beide met lichte blessures. Pas morgen wordt bekend of het duo meedoet.
Moussa Dembele lijkt wél tijdig fit voor de kwartfinale om de KNVB-beker. Afgelopen weekend ontbrak hij nog tegen ADO Den Haag, hij lag toen met griep op bed.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#42
Zou Derijck een kansje in de basis gaan krijgen? Heb het gevoel dat Bahia de basis uitgaat!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#43
Ekslem Wrote:Zou Derijck een kansje in de basis gaan krijgen? Heb het gevoel dat Bahia de basis uitgaat!

die gaat hoe dan ook wel spelen...
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#44
Als ik de woorden van Lucius mag geloven, dan verdwijnt De Guzman uit de basis. Het lijkt mij logisch dat Koeman hem er niet uit haalt maar je weet het nooit.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#45
Ricochan Wrote:Ik hoop wel dat ze vlaar eruit halen want wat die liet zien was echt te triest voor woorden...

maar al zijn vorige wedstrijden presteerde hij als een van de weinigen echt goed. samen met drenthe. dus ik denk niet dat hij geslachtofferd wordt.

ik ben blij dat hofs geschorst is. misschien zal koeman dan eindelijk eens inzien dat guzman op die plek moet spelen, met 2 verdedigende middenvelders erachter. maar ik ben bang dat koeman het nooit zal zien.
Reply
#46
waf Wrote:
Ricochan Wrote:Ik hoop wel dat ze vlaar eruit halen want wat die liet zien was echt te triest voor woorden...

maar al zijn vorige wedstrijden presteerde hij als een van de weinigen echt goed. samen met drenthe. dus ik denk niet dat hij geslachtofferd wordt.

ik ben blij dat hofs geschorst is. misschien zal koeman dan eindelijk eens inzien dat guzman op die plek moet spelen, met 2 verdedigende middenvelders erachter. maar ik ben bang dat koeman het nooit zal zien.

Waf, hoe denk jij dat de achterhoede eruit gaat zien? Gaat Derijck in de basis spelen cq. minuten pakken?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#47
Ekslem Wrote:
waf Wrote:
Ricochan Wrote:Ik hoop wel dat ze vlaar eruit halen want wat die liet zien was echt te triest voor woorden...

maar al zijn vorige wedstrijden presteerde hij als een van de weinigen echt goed. samen met drenthe. dus ik denk niet dat hij geslachtofferd wordt.

ik ben blij dat hofs geschorst is. misschien zal koeman dan eindelijk eens inzien dat guzman op die plek moet spelen, met 2 verdedigende middenvelders erachter. maar ik ben bang dat koeman het nooit zal zien.

Waf, hoe denk jij dat de achterhoede eruit gaat zien? Gaat Derijck in de basis spelen cq. minuten pakken?

zelfde als tegen nak, koeman kennende.

derijck kan op het middenveld staan, maar als greene fit is kan ook buijs opschuiven.... ik gok ook op speelminuten voor lensky.
Reply
#48
waf Wrote:
Ekslem Wrote:
waf Wrote:
Ricochan Wrote:Ik hoop wel dat ze vlaar eruit halen want wat die liet zien was echt te triest voor woorden...

maar al zijn vorige wedstrijden presteerde hij als een van de weinigen echt goed. samen met drenthe. dus ik denk niet dat hij geslachtofferd wordt.

ik ben blij dat hofs geschorst is. misschien zal koeman dan eindelijk eens inzien dat guzman op die plek moet spelen, met 2 verdedigende middenvelders erachter. maar ik ben bang dat koeman het nooit zal zien.

Waf, hoe denk jij dat de achterhoede eruit gaat zien? Gaat Derijck in de basis spelen cq. minuten pakken?

zelfde als tegen nak, koeman kennende.

derijck kan op het middenveld staan, maar als greene fit is kan ook buijs opschuiven.... ik gok ook op speelminuten voor lensky.

Die gast die na elke getrokken sprint kramp krijgt en moet wisselen?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#49
Ik kom niet helemaal lekker uit met mijn budget, vandaar een reeds gestopte speler.
Wellicht zie ik wat over het hoofd.

Budget: 0.60M

Vorm, Michel (10.65M) FC Utrecht

Mendes da Silva, David (17.65M) AZ
Vlaar, Ron (14.10M) Feyenoord
Zuiverloon, Gianni (12.55M) SC Heerenveen
Pieters, Erik (9.00M) FC Utrecht

De Haan, Ferry (3.20M) Excelsior
Aissati, Ismail (10.65M) FC Twente
Bakircioglu, Kennedy (15.30M) FC Twente

Charisteas, Angelos (15.55M) Feyenoord
Alves, Afonso © (14.65M) SC Heerenveen
Koevermans, Danny (17.50M) AZ
Reply
#50
waf Wrote:
Ekslem Wrote:
waf Wrote:
Ricochan Wrote:Ik hoop wel dat ze vlaar eruit halen want wat die liet zien was echt te triest voor woorden...

maar al zijn vorige wedstrijden presteerde hij als een van de weinigen echt goed. samen met drenthe. dus ik denk niet dat hij geslachtofferd wordt.

ik ben blij dat hofs geschorst is. misschien zal koeman dan eindelijk eens inzien dat guzman op die plek moet spelen, met 2 verdedigende middenvelders erachter. maar ik ben bang dat koeman het nooit zal zien.

Waf, hoe denk jij dat de achterhoede eruit gaat zien? Gaat Derijck in de basis spelen cq. minuten pakken?

zelfde als tegen nak, koeman kennende.

derijck kan op het middenveld staan, maar als greene fit is kan ook buijs opschuiven.... ik gok ook op speelminuten voor lensky.


Op tv werd beweerd dat lucius met supertalent de guzman bedoelde en dat die dus ook niet presteerd naar behoren, kan dat kloppen?
Reply
#51
waf Wrote:
Ekslem Wrote:
waf Wrote:
Ricochan Wrote:Ik hoop wel dat ze vlaar eruit halen want wat die liet zien was echt te triest voor woorden...

maar al zijn vorige wedstrijden presteerde hij als een van de weinigen echt goed. samen met drenthe. dus ik denk niet dat hij geslachtofferd wordt.

ik ben blij dat hofs geschorst is. misschien zal koeman dan eindelijk eens inzien dat guzman op die plek moet spelen, met 2 verdedigende middenvelders erachter. maar ik ben bang dat koeman het nooit zal zien.

Waf, hoe denk jij dat de achterhoede eruit gaat zien? Gaat Derijck in de basis spelen cq. minuten pakken?

zelfde als tegen nak, koeman kennende.

derijck kan op het middenveld staan, maar als greene fit is kan ook buijs opschuiven.... ik gok ook op speelminuten voor lensky.

Derijck zet mijn team op 0.00, maar weet niet of ik de gok aandurf :roll:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#52
Dit wordt duidelijk een week om BB weer eens in de strijd te gooien, met de kans dat hij Rood krijgt inbegrepen...



edit

Ik ben eruit BB erin en in de spits mijn sekret weppen ! Icon_twisted
Reply
#53
Fred Naaigaren Wrote:Ik kom niet helemaal lekker uit met mijn budget, vandaar een reeds gestopte speler.
Wellicht zie ik wat over het hoofd.

Budget: 0.60M

Vorm, Michel (10.65M) FC Utrecht

Mendes da Silva, David (17.65M) AZ
Vlaar, Ron (14.10M) Feyenoord
Zuiverloon, Gianni (12.55M) SC Heerenveen
Pieters, Erik (9.00M) FC Utrecht

De Haan, Ferry (3.20M) Excelsior
Aissati, Ismail (10.65M) FC Twente
Bakircioglu, Kennedy (15.30M) FC Twente

Charisteas, Angelos (15.55M) Feyenoord
Alves, Afonso © (14.65M) SC Heerenveen
Koevermans, Danny (17.50M) AZ

Misschien kun je met Luirink spelen ipv Mendes en misschien moet je ook nog even naar Koevermans kijken aangezien hij en Arveladze onzeker zijn voor het bekerduel van vanavond (meen ik gisteren gelezen te hebben).... Als je de Koef vervangt door bijvoorbeeld de veel goedkopere Jenner kun je de Haan misschien ook vervangen voor een wel spelende speler!
Reply
#54
Graag commentaar !!!

Vorm, Michel (10.65M)

Wilkshire, Luke (13.65M)
Broerse, Joost (12.20M)
Drenthe, Royston (12.35M)
Poulsen, Jakob (11.90M)

Fränkel, Purrel (10.55M)
Kaya, Onur (9.70M)
El Ahmadi, Karim (9.10M)

Alves, Afonso (14.65M)
Huntelaar, Klaas-Jan (20.35M)
Koevermans, Danny © (17.50M)
Kennem, kennemer, kenneminst
Reply
#55
Kennemerland Wrote:Graag commentaar !!!

Vorm, Michel (10.65M)

Wilkshire, Luke (13.65M)
Broerse, Joost (12.20M)
Drenthe, Royston (12.35M)
Poulsen, Jakob (11.90M)

Fränkel, Purrel (10.55M) [-X
Kaya, Onur (9.70M)
El Ahmadi, Karim (9.10M)

Alves, Afonso (14.65M)
Huntelaar, Klaas-Jan (20.35M)
Koevermans, Danny © (17.50M)

Geen basisspeler, valt zo nu en dan wel in, maar altijd als linksback.....kortom, je hebt nix aan die snertvent. :wink:
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#56
Broerse, Joost (12.20M) is ook soort van (licht) blesse... maar dat zijn bijna alle Utrecht-verdedigers
Wie dit leest is gek
Reply
#57
Iedereen Mendes als captain....
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#58
Vret Mien Gras Wrote:Iedereen Mendes als captain....


Icon_question
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#59
Nou vooruit, ik neem ´m ook maar.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#60
Budget: 0.60M

Vorm, Michel (10.65M)

Derijck, Timothy (11.60M)
Mendes da Silva, David © (17.65M)
Wilkshire, Luke (13.65M)
Poulsen, Jakob (11.90M)

Imschoot, Kristof (7.50M)
Van Dijk, Gregoor (11.45M)
Boutahar, Saïd (6.95M)

N'Kufo, Blaise (18.90M)
Alves, Afonso (14.65M)
Koevermans, Danny (17.50M)
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply


Forum Jump: