The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Teams 26 tot 28 januari
#61
Vret Mien Gras Wrote:Iedereen Mendes als captain....

Had ik al Big Grin
Reply
#62
Is Fortuné alweer fit Icon_question

Heel snel 1e opzetje:

Budget: 0.00M Sinouh, Khalid (12.50M)

Wilkshire, Luke (13.65M)
Zuiverloon, Gianni (12.55M)
Cornelisse, Tim (12.75M)
Drenthe, Royston (12.35M)

Bakircioglu, Kennedy (15.30M)
Mendez, Edison (15.30M)
Boutahar, Saïd (6.95M)

Fortuné, Marc-Antoine (11.95M)
Koevermans, Danny © (17.50M)
Alves, Afonso (14.65M)

Nog even kijken naar Mendez, Fortuné, Zuiverloon en Sinouh nog even afwachten.
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
#63
Bumme Wrote:Budget: 0.60M

Vorm, Michel (10.65M)

Derijck, Timothy (11.60M)
Mendes da Silva, David © (17.65M)
Wilkshire, Luke (13.65M)
Poulsen, Jakob (11.90M)

Imschoot, Kristof (7.50M)
Van Dijk, Gregoor (11.45M)
Boutahar, Saïd (6.95M)

N'Kufo, Blaise (18.90M)
Alves, Afonso (14.65M)
Koevermans, Danny (17.50M)

8 dezelfde, en op 3 plekken dezelfde teams alleen een andere speler.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#64
Sinouh, Khalid (12.50M)

Pieters, Erik (9.00M)
Wilkshire, Luke (13.65M)
Mendes da Silva, David (17.65M)
Kivuvu, Dominique (9.50M)

Buijs, Danny (15.40M)
Imschoot, Kristof (7.50M)
Van Dijk, Gregoor (11.45M)

Nilsson, Lasse (14.20M)
N'Kufo, Blaise (18.90M)
Knalves (14.65M)

Ik zat hier aan te denken. Maar wie als © Mendes, Knalves, Kufo.......
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#65
Knalves! =D>
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#66
Lamme Lennie Wrote:
Bumme Wrote:Budget: 0.60M

Vorm, Michel (10.65M)

Derijck, Timothy (11.60M)
Mendes da Silva, David © (17.65M)
Wilkshire, Luke (13.65M)
Poulsen, Jakob (11.90M)

Imschoot, Kristof (7.50M)
Van Dijk, Gregoor (11.45M)
Boutahar, Saïd (6.95M)

N'Kufo, Blaise (18.90M)
Alves, Afonso (14.65M)
Koevermans, Danny (17.50M)

8 dezelfde, en op 1 plek hetzelfde team alleen een andere speler, 3-4-3 dus 1 andere speler van hetzelfde team opt middenveld ipv in de verdediging en Slot ipv Imschoot (risciospreiding)
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#67
Budget: 0.05M Van Dijk, Arjan (2.50M)

Drenthe, Royston (12.35M)
Wilkshire, Luke (13.65M)
Mendes da Silva, David (17.65M)
Pieters, Erik (9.00M)

De Guzman, Jonathan (17.80M)
Bakircioglu, Kennedy (15.30M)
Kruys, Rick (10.60M)

Nilsson, Lasse (14.20M)
Koevermans, Danny (17.50M)
Alves, Afonso © (14.65M)
* Winnaar eerste HB cup!
* Winnaar vierde Forum Liga!
* CM: #79
Reply
#68
Pieters? Jij durft!
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#69
tja, klein gokje.. Anders wordt het Buijs ipv de guzman en keller in plaats van Pieters..

Is dat beter?
* Winnaar eerste HB cup!
* Winnaar vierde Forum Liga!
* CM: #79
Reply
#70
Keller is geblesseerd. Net als Cornelisse, Shew Atjon, Dickoh en Schut overigens. Ik sta ook nog even met de handen in het haar mbt die verdediging.
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#71
Wilkshire (2 doelpunte, 4 assists) of toch de nog doelpuntloze Zomer? In het laatste geval kom ik namelijk op 0.00 Hakkuh
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#72
goa Wrote:Wilkshire (2 doelpunte, 4 assists) of toch de nog doelpuntloze Zomer? In het laatste geval kom ik namelijk op 0.00 Hakkuh

Lijkt me een no-brainer :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#73
Die kwis werd weer niks trouwens zoals je hebt gemerkt. Mijn geheugen is vergiet waar weinig meer in blijft hangen these days...
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#74
wilde toch da Silva erin, dus heb mijn team behoorlijk omgegooid, nu maar hopen dat dit goed uitpakt...

Budget: 0.45M
Vorm, Michel (10.65M)

Wilkshire, Luke (13.65M)
Pieters, Erik (9.00M)
Mendes da Silva, David © (17.65M)
Poulsen, Jakob (11.90M)

Bakircioglu, Kennedy (15.30M)
Schaars, Stijn (15.65M)
Kaya, Onur (9.70M)

Salmon, Glen (9.75M)
Charisteas, Angelos (15.55M)
Alves, Afonso (14.65M)
The great old Ludwig von...
Reply
#75
Vret Mien Gras Wrote:Iedereen Mendes als captain....

Hoe vaak gebeurd het dat een verdediger 3 potjes op rij scoort dan? :p

Enige probleem is dat hij zeker is van zn plek en al die andere te pas en te onpas op de bank zitten. :|
Reply
#76
Peter Wrote:Hoe vaak gebeurd het

(hehe)
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#77
goa Wrote:Die kwis werd weer niks trouwens zoals je hebt gemerkt. Mijn geheugen is vergiet waar weinig meer in blijft hangen these days...

Je moogt ook vanavond om 20:00 een poging wagen als ik mijn 2-wekelijkse kennisquiz presenteer Hakkuh
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#78
gittermaster Wrote:wilde toch da Silva erin,

Ies heel verstandieg!

[Image: foto4.jpg]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#79
AZ is momenteel in onderhandeling met een doelman uit Brazilië, zo onthulde voorzitter Scheringa in Voetbal Insite. De preses wilde nog niet onthullen om welke doelman het gaat, maar verwacht dat het voor 1 februari rondkomt.

Mogelijk gaat het om doelman Bruno Fernandes, die al eerder in de belangstelling stond van de Alkmaarders. Toen ketste de transfer echter af op de financiële voorwaarden, aangezien AZ niet de gevraagde drie miljoen euro wilde betalen.

Joey Didulica is nog altijd geblesseerd, terwijl Khalid Sinouh niet voldoet en transfervrij mag vertrekken in de zomer.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

kan zo maar dat hij vrijdag al gaat spelen Smile
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#80
goa Wrote:Keller is geblesseerd. Net als Cornelisse, Shew Atjon, Dickoh en Schut overigens. Ik sta ook nog even met de handen in het haar mbt die verdediging.

Dan is Pieters toch juist een zekerheidje?
* Winnaar eerste HB cup!
* Winnaar vierde Forum Liga!
* CM: #79
Reply
#81
Die blessures zijn vrijwel allemaal zeer licht zo kun je lezen op de utrecht website. Met andere woorden, voor hetzelfde geld zijn ze er allemaal weer bij (op schut na dan)
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#82
schut is niet meer geblesseerd, speelt al met jong utrecht mee.
maar spelen zal hij zondag niet. Sad

net als keller en braafheid.

ik denk

cornelisse pieters broerse en shew a tjon mss dickoh ipv pieters. maar pieters zal dan wel invallen omdat ze allemaal nog niet helamaal 100 procent zijn
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#83
Frits Wrote:AZ is momenteel in onderhandeling met een doelman uit Brazilië, zo onthulde voorzitter Scheringa in Voetbal Insite. De preses wilde nog niet onthullen om welke doelman het gaat, maar verwacht dat het voor 1 februari rondkomt.

Mogelijk gaat het om doelman Bruno Fernandes, die al eerder in de belangstelling stond van de Alkmaarders. Toen ketste de transfer echter af op de financiële voorwaarden, aangezien AZ niet de gevraagde drie miljoen euro wilde betalen.

Joey Didulica is nog altijd geblesseerd, terwijl Khalid Sinouh niet voldoet en transfervrij mag vertrekken in de zomer.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

kan zo maar dat hij vrijdag al gaat spelen Smile

Als ze nou aan het onderhandelen zijn, moeten de clubs een akkoord bereiken, vervolgens club en speler en dan moet de speler nog ingevlogen worden. Lijkt me niet dat die over 2 dagen op doel staat. Die zal dan in Eindhoven wel debuteren, om er meteen 5 om zijn oren te krijgen waarna Sinouh weer op doel komt. :p
Reply
#84
Peter Wrote:
Frits Wrote:AZ is momenteel in onderhandeling met een doelman uit Brazilië, zo onthulde voorzitter Scheringa in Voetbal Insite. De preses wilde nog niet onthullen om welke doelman het gaat, maar verwacht dat het voor 1 februari rondkomt.

Mogelijk gaat het om doelman Bruno Fernandes, die al eerder in de belangstelling stond van de Alkmaarders. Toen ketste de transfer echter af op de financiële voorwaarden, aangezien AZ niet de gevraagde drie miljoen euro wilde betalen.

Joey Didulica is nog altijd geblesseerd, terwijl Khalid Sinouh niet voldoet en transfervrij mag vertrekken in de zomer.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

kan zo maar dat hij vrijdag al gaat spelen Smile

Als ze nou aan het onderhandelen zijn, moeten de clubs een akkoord bereiken, vervolgens club en speler en dan moet de speler nog ingevlogen worden. Lijkt me niet dat die over 2 dagen op doel staat.


vandaar ook die Smile Wink
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#85
Peter Wrote:
Frits Wrote:AZ is momenteel in onderhandeling met een doelman uit Brazilië, zo onthulde voorzitter Scheringa in Voetbal Insite. De preses wilde nog niet onthullen om welke doelman het gaat, maar verwacht dat het voor 1 februari rondkomt.

Mogelijk gaat het om doelman Bruno Fernandes, die al eerder in de belangstelling stond van de Alkmaarders. Toen ketste de transfer echter af op de financiële voorwaarden, aangezien AZ niet de gevraagde drie miljoen euro wilde betalen.

Joey Didulica is nog altijd geblesseerd, terwijl Khalid Sinouh niet voldoet en transfervrij mag vertrekken in de zomer.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

kan zo maar dat hij vrijdag al gaat spelen Smile

Als ze nou aan het onderhandelen zijn, moeten de clubs een akkoord bereiken, vervolgens club en speler en dan moet de speler nog ingevlogen worden. Lijkt me niet dat die over 2 dagen op doel staat.

Dat moet kunnen, Peter. Misschien zijn de club en de speler het al eens. Werkvergunning duurt iets langer (ervan uitgaande dat ie alleen de braziliaanse nationaliteit heeft).
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#86
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:
Frits Wrote:AZ is momenteel in onderhandeling met een doelman uit Brazilië, zo onthulde voorzitter Scheringa in Voetbal Insite. De preses wilde nog niet onthullen om welke doelman het gaat, maar verwacht dat het voor 1 februari rondkomt.

Mogelijk gaat het om doelman Bruno Fernandes, die al eerder in de belangstelling stond van de Alkmaarders. Toen ketste de transfer echter af op de financiële voorwaarden, aangezien AZ niet de gevraagde drie miljoen euro wilde betalen.

Joey Didulica is nog altijd geblesseerd, terwijl Khalid Sinouh niet voldoet en transfervrij mag vertrekken in de zomer.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

kan zo maar dat hij vrijdag al gaat spelen Smile

Als ze nou aan het onderhandelen zijn, moeten de clubs een akkoord bereiken, vervolgens club en speler en dan moet de speler nog ingevlogen worden. Lijkt me niet dat die over 2 dagen op doel staat.

Dat moet kunnen, Peter. Werkvergunning duurt iets langer (ervan uitgaande dat ie alleen de braziliaanse nationaliteit heeft).

Louis kennende gooit hij een keeper niet meteen op doel voordat hij een keer meegetraind heeft.
Reply
#87
Niet zonder werkvergunning, nee.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#88
sinouh speelt gewoon. net als pieters en derijck.... hoop ik
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#89
Ook niet met als het opeens toch een NL-keeper is.
Reply
#90
Zou knap scoutingswerk zijn, als ze een nederlandse keeper zouden vinden in Brazilie....misschien wel het kind van een nederlandse sextoerist!

Ik weet hoever je wilt gaan met een team maken, maar hier hou ik dus geen rekening mee.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: