The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Teams 26 tot 28 januari
#91
2e opzet:

Budget: 0.20M Boschker, Sander (13.60M)

Breuer, Michel (12.80M)
Mendes da Silva, David © (17.65M)
Pieters, Erik (9.00M)
Drenthe, Royston (12.35M)

Bakircioglu, Kennedy (15.30M)
Van Dijk, Gregoor (11.45M)
Boutahar, Saïd (6.95M)

De Mul, Tom (14.00M)
Koevermans, Danny (17.50M)
Alves, Afonso (14.65M)
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
#92
gittermaster Wrote:wilde toch da Silva erin, dus heb mijn team behoorlijk omgegooid, nu maar hopen dat dit goed uitpakt...

Budget: 0.45M
Vorm, Michel (10.65M)

Wilkshire, Luke (13.65M)
Pieters, Erik (9.00M)
Mendes da Silva, David © (17.65M)
Poulsen, Jakob (11.90M)

Bakircioglu, Kennedy (15.30M)
Schaars, Stijn (15.65M)
Kaya, Onur (9.70M)

Salmon, Glen (9.75M)
Charisteas, Angelos (15.55M)
Alves, Afonso (14.65M)

Wordt Stijn Schaars binnenkort niet geopereerd?
Reply
#93
AssyriskaFF Wrote:
gittermaster Wrote:wilde toch da Silva erin, dus heb mijn team behoorlijk omgegooid, nu maar hopen dat dit goed uitpakt...

Budget: 0.45M
Vorm, Michel (10.65M)

Wilkshire, Luke (13.65M)
Pieters, Erik (9.00M)
Mendes da Silva, David © (17.65M)
Poulsen, Jakob (11.90M)

Bakircioglu, Kennedy (15.30M)
Schaars, Stijn (15.65M)
Kaya, Onur (9.70M)

Salmon, Glen (9.75M)
Charisteas, Angelos (15.55M)
Alves, Afonso (14.65M)

Wordt Stijn Schaars binnenkort niet geopereerd?

Wat is dan het probleem, als hij niet wordt geopereerd? :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#94
Mukkus Wrote:Zou knap scoutingswerk zijn, als ze een nederlandse keeper zouden vinden in Brazilie....misschien wel het kind van een nederlandse sextoerist!

Ik weet hoever je wilt gaan met een team maken, maar hier hou ik dus geen rekening mee.

HAP. 4 minuten. Gedeelde 2e plek in je top 3. Respect.
Reply
#95
Peter Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Iedereen Mendes als captain....

Hoe vaak gebeurd het dat een verdediger 3 potjes op rij scoort dan? :p

Enige probleem is dat hij zeker is van zn plek en al die andere te pas en te onpas op de bank zitten. :|

Jaliens speelt tegen zn oude club, dus die speelt ook zeker als van Gaal zn redenering in stand houdt.
Reply
#96
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:Zou knap scoutingswerk zijn, als ze een nederlandse keeper zouden vinden in Brazilie....misschien wel het kind van een nederlandse sextoerist!

Ik weet hoever je wilt gaan met een team maken, maar hier hou ik dus geen rekening mee.

HAP. 4 minuten. Gedeelde 2e plek in je top 3. Respect.

Je moest je erg inhouden om te reageren of niet? :lol:

Als wedstrijdleider doe ik buiten mededinging mee. Ik heb de regels gemaakt, dus dan zou ik bevooroordeeld worden. Mede ook omdat ik de enige ben die de regels kent.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#97
AssyriskaFF Wrote:
gittermaster Wrote:wilde toch da Silva erin, dus heb mijn team behoorlijk omgegooid, nu maar hopen dat dit goed uitpakt...

Budget: 0.45M
Vorm, Michel (10.65M)

Wilkshire, Luke (13.65M)
Pieters, Erik (9.00M)
Mendes da Silva, David © (17.65M)
Poulsen, Jakob (11.90M)

Bakircioglu, Kennedy (15.30M)
Schaars, Stijn (15.65M)
Kaya, Onur (9.70M)

Salmon, Glen (9.75M)
Charisteas, Angelos (15.55M)
Alves, Afonso (14.65M)

Wordt Stijn Schaars binnenkort niet geopereerd?


ALKMAAR- Stijn Schaars and Joey Didulica will both undergo ankle surgery in January. The AZ midfielder suffers a recurrence of the injury to his left ankle. The international will be operated upon in the AMC Hospital in Amsterdam on 24 January.


Mijn dank is groot!
The great old Ludwig von...
Reply
#98
Schaars kan zolang gewoon spelen, maar zit de laatste tijd (uit voorzorg?) wel steeds op de bank geloof ik
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#99
dan maar charisteas geofferd...
Budget: 0.55M
Vorm, Michel (10.65M)

Shew-Atjon, Etienne (9.90M)
Wilkshire, Luke (13.65M)
Mendes da Silva, David © (17.65M)
Poulsen, Jakob (11.90M)

Bakircioglu, Kennedy (15.30M)
Kaya, Onur (9.70M)
Martens, Maarten (16.65M)

Salmon, Glen (9.75M)
Lazovic, Danko (13.55M)
Alves, Afonso (14.65M)
The great old Ludwig von...
Reply
oooh ooh daar ga je spijt van krijgen!
Insane life.
Reply
ach ja, Feyenoord is echt te onvoorspelbaar, kan je echt geen pijl op trekken.
The great old Ludwig von...
Reply
Ekslem Wrote:Schaars kan zolang gewoon spelen, maar zit de laatste tijd (uit voorzorg?) wel steeds op de bank geloof ik

Stijn ligt nu op de operatietafel en zat steeds op de bank omdat hij geen 90 minuten kan spelen. Komende maand dus helemaal niet meer.
Reply
Peter Wrote:
Ekslem Wrote:Schaars kan zolang gewoon spelen, maar zit de laatste tijd (uit voorzorg?) wel steeds op de bank geloof ik

Stijn ligt nu op de operatietafel en zat steeds op de bank omdat hij geen 90 minuten kan spelen. Komende maand dus helemaal niet meer.

Dacht begin februari pas, maar het zal gister wel gemeld zijn ofzo dus zul je wel gelijk hebben.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Quote:The AZ midfielder suffers a recurrence of the injury to his left ankle. The international will be operated upon in the AMC Hospital in Amsterdam on 24 January.


:wink:
The great old Ludwig von...
Reply
:razz:
Reply
Shoot...............
De gok met Derijck durf ik wel aan. Mss dat martens/fortune weer teruggewisseld naar koevermans.v dijk, maar daar ben ik nog niet over uit!

Budget: 0.35M
Vorm, Michel (10.65M)

Zuiverloon, Gianni (12.55M)
Mendes da Silva, David (17.65M)
Derijck, Timothy (11.60M)

Bakircioglu, Kennedy (15.30M)
Slot, Arne (9.10M)
Boutahar, Saïd (6.95M)
Martens, Maarten (16.65M)

Fortuné, Marc-Antoine (11.95M)
N'Kufo, Blaise © (18.90M)
Alves, Afonso (14.65M)
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Na een hoop opzetjes kom ik toch weer terug op mijn eerste opzet....denk dat ik het zo maar laat staan...

Vorm, Michel (10.65M)

Mendes da Silva, David (17.65M)
Wilkshire, Luke (13.65M)
Drenthe, Royston (12.35M)
Breuer, Michel (12.80M)

Boutahar, Saïd (6.95M)
Bakircioglu, Kennedy © (15.30M)
Van Dijk, Gregoor (11.45M)

Koevermans, Danny (17.50M)
Charisteas, Angelos (15.55M)
Alves, Afonso (14.65M)
Wie dit leest is gek
Reply
Kleine Jan Wrote:Na een hoop opzetjes kom ik toch weer terug op mijn eerste opzet....denk dat ik het zo maar laat staan...

Vorm, Michel (10.65M)

Mendes da Silva, David (17.65M)
Wilkshire, Luke (13.65M)
Drenthe, Royston (12.35M)
Breuer, Michel (12.80M)

Boutahar, Saïd (6.95M)
Bakircioglu, Kennedy © (15.30M)
Van Dijk, Gregoor (11.45M)

Koevermans, Danny (17.50M)
Charisteas, Angelos (15.55M)
Alves, Afonso (14.65M)

9 dezelfde Wink Drenthe vs Kivuvu het essentiele verschil (wat vooral komt doordat jij meer budget hebt)
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
Feyenoord houdt eindelijk weer eens de nul en Utrecht en Heerenveen winnen met 5-1 en ipv Mendes is het nu tijd voor een goal van de veel scorende Steinsson. =P~

Budget: 0.00M Sinouh, Khalid (12.50M)

Steinsson, Gretar (15.65M)
Derijck, Timothy (11.60M)
Drenthe, Royston (12.35M)
Zomer, Ramon (14.35M)

Caluwe, Tom (12.00M)
Pranjic, Danijel (14.05M)
Boutahar, Saïd (6.95M)

Fortuné, Marc-Antoine (11.95M)
Alves, Afonso © (14.65M)
N'Kufo, Blaise (18.90M)
Reply
AZ komt 1 van deze dagen met een nieuwe keeper die best eens direct onder de lat kan komen te staan. #-o
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Het zal donderdagmiddag rustig zijn op het trainingsveld van AZ. Alleen Shota Arveladze en Danny Koevermans zullen een (herstel-)training afwerken om op die manier op tijd fit te worden voor AZ - Sparta. Het spitsenduo ontbrak dinsdag tegen MVV vanwege lichte blessures. De rest van de selectie is donderdag vrij.

Stijn Schaars heeft woensdag een succesvolle operatie aan zijn enkel ondergaan. De middenvelder zal echter wel langer uitgeschakeld zijn dan verwacht. Schaars moet de komende zes weken absolute rust houden, waardoor hij naar verwachting tien weken uitgeschakeld zal zijn. Joey Didulica is inmiddels weer op de club verschenen. Hij gaat 6 februari onder het mes.

De aan zijn hoofd geblesseerde keeper zal net als Schaars een enkeloperatie ondergaan.
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
Peter Wrote:
Ekslem Wrote:Schaars kan zolang gewoon spelen, maar zit de laatste tijd (uit voorzorg?) wel steeds op de bank geloof ik

Stijn ligt nu op de operatietafel en zat steeds op de bank omdat hij geen 90 minuten kan spelen. Komende maand dus helemaal niet meer.

quote:
Quote:ALKMAAR- Stijn Schaars heeft woensdag een succesvolle operatie aan zijn enkel ondergaan. De middenvelder zal echter wel langer uitgeschakeld zijn dan verrwacht. Schaars moet de komende zes weken absolute rust houden, waardoor hij naar vewachting tien weken uitgeschakeld zal zijn. Joey Didulica is inmiddels weer op de club verschenen. Hij gaat 6 februari onder het mes.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Ik vind dat we als forum een collectief besluit moeten nemen wat betreft Koevermans. Zetten we hem erin, ja of nee....
Wie dit leest is gek
Reply
Ik zet hem er niet in maar hij zal wel spelen. AZ wint met 'maar' 2-0.

@ Bredanaar -> die keeper hebben ze over 48 uur heus nog niet ingevlogen om te keepen. Dan heeft hij nooit getraind en kent hij zn medespelers nog niet eens. Bovendien schijnt die keeper van verweggistan te moeten komen, dus verblijfs- en wervergunning enzo. Kortom: Sinouh mag nog 1x keepen om vervolgens in de vergetelheid te verdwijnen.
Reply
Peter Wrote:Ik zet hem er niet in maar hij zal wel spelen. AZ wint met 'maar' 2-0.

@ Bredanaar -> die keeper hebben ze over 48 uur heus nog niet ingevlogen om te keepen. Dan heeft hij nooit getraind en kent hij zn medespelers nog niet eens. Bovendien schijnt die keeper van verweggistan te moeten komen, dus verblijfs- en wervergunning enzo. Kortom: Sinouh mag nog 1x keepen om vervolgens in de vergetelheid te verdwijnen.

Sinouh speelt wel.. alleen krijg je de deksel op je neus als Mendes het weer op zijn heupen krijgt...
Wie dit leest is gek
Reply
Peter Wrote:Ik zet hem er niet in maar hij zal wel spelen. AZ wint met 'maar' 2-0.

@ Bredanaar -> die keeper hebben ze over 48 uur heus nog niet ingevlogen om te keepen. Dan heeft hij nooit getraind en kent hij zn medespelers nog niet eens. Bovendien schijnt die keeper van verweggistan te moeten komen, dus verblijfs- en wervergunning enzo. Kortom: Sinouh mag nog 1x keepen om vervolgens in de vergetelheid te verdwijnen.

tZou zomaar kunnen ja. Zit wat in. Toch dan maar Sinouh of veelscorende Mendes? Nee , Vorm pak ik dan maar, die kost niet zoveul.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Kleine Jan Wrote:
Peter Wrote:Ik zet hem er niet in maar hij zal wel spelen. AZ wint met 'maar' 2-0.

@ Bredanaar -> die keeper hebben ze over 48 uur heus nog niet ingevlogen om te keepen. Dan heeft hij nooit getraind en kent hij zn medespelers nog niet eens. Bovendien schijnt die keeper van verweggistan te moeten komen, dus verblijfs- en wervergunning enzo. Kortom: Sinouh mag nog 1x keepen om vervolgens in de vergetelheid te verdwijnen.

Sinouh speelt wel.. alleen krijg je de deksel op je neus als Mendes het weer op zijn heupen krijgt...

Statistisch gezien scoort Steinsson die ik wel heb vaker per wedstrijd en is de kans dat een verdediger 3 potten op rij scoort klein. Als de Koef echter niet speelt heb je met Mendes wel de penaltynemer, das het enige voordeel. Ik moet nog 150 plekken stijgen voor een prijs, dus tijd voor een gokje. :p Kom er trouwens net pas achter dat niet AZ-Sparta maar Heerenveen-Heracles de vrijdagpot is. :p
Reply
Bredanaar Wrote:
Peter Wrote:Ik zet hem er niet in maar hij zal wel spelen. AZ wint met 'maar' 2-0.

@ Bredanaar -> die keeper hebben ze over 48 uur heus nog niet ingevlogen om te keepen. Dan heeft hij nooit getraind en kent hij zn medespelers nog niet eens. Bovendien schijnt die keeper van verweggistan te moeten komen, dus verblijfs- en wervergunning enzo. Kortom: Sinouh mag nog 1x keepen om vervolgens in de vergetelheid te verdwijnen.

tZou zomaar kunnen ja. Zit wat in. Toch dan maar Sinouh of veelscorende Mendes? Nee , Vorm pak ik dan maar, die kost niet zoveul.

Maar Utrecht heeft geen fitte verdedigers, dus Slory maakt er wel 1 of meer. :wink:
Reply
Peter Wrote:Kom er trouwens net pas achter dat niet AZ-Sparta maar Heerenveen-Heracles de vrijdagpot is. :p

Hebben we SD nou eindelijk eens op een foutje kunnen betrappen??
Wie dit leest is gek
Reply
Peter Wrote:
Kleine Jan Wrote:
Peter Wrote:Ik zet hem er niet in maar hij zal wel spelen. AZ wint met 'maar' 2-0.

@ Bredanaar -> die keeper hebben ze over 48 uur heus nog niet ingevlogen om te keepen. Dan heeft hij nooit getraind en kent hij zn medespelers nog niet eens. Bovendien schijnt die keeper van verweggistan te moeten komen, dus verblijfs- en wervergunning enzo. Kortom: Sinouh mag nog 1x keepen om vervolgens in de vergetelheid te verdwijnen.

Sinouh speelt wel.. alleen krijg je de deksel op je neus als Mendes het weer op zijn heupen krijgt...

Statistisch gezien scoort Steinsson die ik wel heb vaker per wedstrijd en is de kans dat een verdediger 3 potten op rij scoort klein. Als de Koef echter niet speelt heb je met Mendes wel de penaltynemer, das het enige voordeel. Ik moet nog 150 plekken stijgen voor een prijs, dus tijd voor een gokje. :p Kom er trouwens net pas achter dat niet AZ-Sparta maar Heerenveen-Heracles de vrijdagpot is. :p

Volgens mij heeft v Gaal een aantal maanden geleden gezegd dat de Koef geen pingels meer mag nemen nadat hij er eentje in een wedstrijd had gemist (tegen ADO????)
Make tea, not war
Reply


Forum Jump: