The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers en geruchten
#31
Rebellin doping gebuikt in Peking...
Weer een tegenstander van Boogerd...
Reply
#32
De Duitser Stefan Schumacher is de tweede wielrenner die tijdens de Olympische Spelen van 2008 betrapt is op het gebruik van CERA, de opvolger van het bloeddopingmiddel epo.

Dat heeft de Duitse wielerbond woensdag bevestigd. Eerder deze woensdag werd al bekend dat de Italiaan Davide Rebellin alsnog betrapt is op het gebruik van CERA tijdens ’Peking’.

De ontmaskering van Schumacher is geen verrassing, aangezien vorig jaar oktober bekend werd dat tijdens de Ronde van Frankrijk van 2008 (een maand voor de Spelen) bij hem ook al sporen van CERA zijn gevonden. De Duitser werd naar aanleiding van die positieve test door de internationale wielerfederatie UCI voor twee jaar geschorst. (ANP)
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#33
Was dan lekker boeltje daar bij Gerolsteiner: Kohl, Rebellin en Schumacher. Wat een hufters, allebei.. Vooral die Schumacher moeten ze schorsen voor het leven.
Reply
#34
Kunnen die sporen van Schumachter bij Peking niet nog dezelfde zijn als bij de Tour?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#35
Box Brother Wrote:Kunnen die sporen van Schumachter bij Peking niet nog dezelfde zijn als bij de Tour?

Wat maakt het uit? Hij heeft gesnoept uit een verkeerd potje en mag van mij daarom levenslang worden geschorst.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#36
Santiago Botero heeft besloten te stoppen met wielrennen, de voormalig wereldkampioen tijdrijden vindt het genoeg geweest. Volgens De Telegraaf plaatste de Colombiaan in de twaalfde etappe van de Ronde van Colombia een laatste demarrage bergop, vier kilometer verder kneep de Buffel uit Medellín in de remmen om niet meer verder te koersen en een punt achter zijn loopbaan te zetten. In mei wist de Colombiaan nog de nationale titel tijdrijden te pakken.

In het begin van het milennium was Botero toch een hele behoorlijke rijder, vooral in de tour liet hij zich zien. Ook een sterke tijdrijder. Had toch ook doping gebruikt??
Reply
#37
Scholten! Wrote:Santiago Botero heeft besloten te stoppen met wielrennen, de voormalig wereldkampioen tijdrijden vindt het genoeg geweest. Volgens De Telegraaf plaatste de Colombiaan in de twaalfde etappe van de Ronde van Colombia een laatste demarrage bergop, vier kilometer verder kneep de Buffel uit Medellín in de remmen om niet meer verder te koersen en een punt achter zijn loopbaan te zetten. In mei wist de Colombiaan nog de nationale titel tijdrijden te pakken.

In het begin van het milennium was Botero toch een hele behoorlijke rijder, vooral in de tour liet hij zich zien. Ook een sterke tijdrijder. Had toch ook doping gebruikt??

Volgens mij was dat de Puerto zaak. Hij is geschorst geweest, maar is als zo velen later vrijgesproekn. Maar brak door bij Kelme, wat misschien al genoeg zegt .... Daarna o.a. T-moble en Phonak.
Maar los hiervan een geweldige coureur om te zien rijden. Volgens mij zijn er niet zo veel die en wereldkampioen tijdrijden zijn geweest en winnaar van de bolletjestrui.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#38
Forever Wrote:
Scholten! Wrote:Santiago Botero heeft besloten te stoppen met wielrennen, de voormalig wereldkampioen tijdrijden vindt het genoeg geweest. Volgens De Telegraaf plaatste de Colombiaan in de twaalfde etappe van de Ronde van Colombia een laatste demarrage bergop, vier kilometer verder kneep de Buffel uit Medellín in de remmen om niet meer verder te koersen en een punt achter zijn loopbaan te zetten. In mei wist de Colombiaan nog de nationale titel tijdrijden te pakken.

In het begin van het milennium was Botero toch een hele behoorlijke rijder, vooral in de tour liet hij zich zien. Ook een sterke tijdrijder. Had toch ook doping gebruikt??

Volgens mij was dat de Puerto zaak. Hij is geschorst geweest, maar is als zo velen later vrijgesproekn. Maar brak door bij Kelme, wat misschien al genoeg zegt .... Daarna o.a. T-moble en Phonak.
Maar los hiervan een geweldige coureur om te zien rijden. Volgens mij zijn er niet zo veel die en wereldkampioen tijdrijden zijn geweest en winnaar van de bolletjestrui.

Dat is ook niet zo heel raar, aangezien er pas vanaf 1994 een WK Tijdrijden wordt georganiseerd. Desalniettemin is de combinatie inderdaad opmerkelijk, maar niet uniek: Laurent Jalabert ging hem namelijk voor. En ook Tony Rominger kon, als oud winnaar van het bergklassement, een aardige chrono rijden.

Overigens zou Botero pas aan het eind van dit jaar afscheid willen nemen (aldus Biciciclismo) en niet zoals De Telegraaf doet vermoeden er per direct een punt achter hebben gezet.
Reply
#39
Boonen denkt zelf toch meet e mogen doen, het beroep van Valverde wordt deze week behandeld.
Reply
#40
Theo Bos weg bij de Rabobank.
Geen toezegging op een grote ronde en een treintje.
Nou Skil of Vacans...Sla toe!
Reply
#41
kooltje Wrote:Theo Bos weg bij de Rabobank.
Geen toezegging op een grote ronde en een treintje.
Nou Skil of Vacans...Sla toe!

Hij zal wel naar een protourploeg. Waarschijnlijk Cervelo.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#42
Forever Wrote:
kooltje Wrote:Theo Bos weg bij de Rabobank.
Geen toezegging op een grote ronde en een treintje.
Nou Skil of Vacans...Sla toe!

Hij zal wel naar een protourploeg. Waarschijnlijk Cervelo.
Die hebben Hushovd rijden...Zal mij verbazen, maar die kan niet overal rijden natuurlijk.
Reply
#43
kooltje Wrote:
Forever Wrote:
kooltje Wrote:Theo Bos weg bij de Rabobank.
Geen toezegging op een grote ronde en een treintje.
Nou Skil of Vacans...Sla toe!

Hij zal wel naar een protourploeg. Waarschijnlijk Cervelo.
Die hebben Hushovd rijden...Zal mij verbazen, maar die kan niet overal rijden natuurlijk.

En Skil heeft cultheld Kenny en Vacansoleil heeft volgend jaar Romain Feillu. Hij kan natuurlijk wel andere wedstrijden dan hen rijden, maar ik hoop dat Milram Theo een kans wil geven. Toch normaliter een echte sprintersploeg inclusief treintje en naast Ciolek weinig bijzonders in petto. Förster heeft dit jaar helemaal niets laten zien.
Reply
#44
kooltje Wrote:
Forever Wrote:
kooltje Wrote:Theo Bos weg bij de Rabobank.
Geen toezegging op een grote ronde en een treintje.
Nou Skil of Vacans...Sla toe!

Hij zal wel naar een protourploeg. Waarschijnlijk Cervelo.
Die hebben Hushovd rijden...Zal mij verbazen, maar die kan niet overal rijden natuurlijk.

Het is toch Cervelo geworden. Met van Poppel als manager daar, is dit geen slechte keuze. En hij zal waarschijnlijk wel de giro of de vuelta gaan rijden.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#45
Goede keuze inderdaad. Hopelijk kan hij leren van Thor!
Reply
#46
Hij zal met Van Poppel en Hushovd idd veel leren. Alleen jammer dat er ook nog ene H. Haussler rondloopt. Ben benieuwd welke wedstrijden Theo hierdoor mag rijden.
Reply
#47
Michael Boogerd keert terug in de wielersport. Twee jaar nadat hij op Curaçao definitief afscheid nam als actieve renner, maakte hij gisteren bekend dat hij vanaf 2011 met een eigen ploeg in het peloton terugkeert.


Michael Boogerd (voorgrond) samen op de foto met Marco Goudswaard. Fietsenfabrikant Specialized benaderde de oud-renner om een Continentale opleidingsploeg in Nederland op te zetten. Als sportief manager gaat Boogerd daar volgend jaar mee aan de slag door jonge talenten te scouten.

"Dit is een enorme uitdaging. Ik begin vanaf nul om zodoende een gedegen organisatie neer te kunnen zetten. In eerste instantie willen we talenten een goed programma laten rijden, zodat ze zich kunnen ontwikkelen om naar de grote ploegen over te stappen", aldus Boogerd. "

Samen met Marco Goudswaard van Wielerland die het plan heeft opgezet gaan we nu sponsors benaderen om een budget van ongeveer een half miljoen voor het eerste jaar rond te krijgen. Op termijn is onze ambitie om uit te groeien naar een ProTour-formatie, maar ik realiseer me dat je in de ontwikkeling van zo`n ploeg stap voor stap moet zetten.”


Leuk...Gaat de Rabobank even laten zien wat hij kan...
Reply
#48
Geweldig ja, alhoewel ik het wel een 'risico' vind. Kan ook zo zijn dat dit totaal niet van de grond komt, dat zou niet zulke goede PR voor Boogerd zijn. Ik snap hem wel, het spreekt hem aan om vanaf nul te beginnen en wat op te bouwen. Hij voelt zich iig serieus genomen, Rabo zal raar opkijken.
Reply
#49
Quote:Bauke Mollema mag van Rabobank dit jaar deelnemen aan de Ronde van Italië, zo meldt Wieler Magazine. De 23-jarige Mollema, die vorig jaar normaal met de Vuelta zijn eerste grote ronde zou betwisten maar die plannen moest opbergen ten gevolge van de ziekte van Pfeiffer, zal zelfs meteen een vrije rol binnen de ploeg krijgen. Eerder werd ook al bekend dat Óscar Freire van de partij zou zijn in Amsterdam voor de Giro-start.

Geweldig voor die jongen. In Lombardije vond ik hem al erg goed, misschien dat hij in de Giro top 20 klassement kan rijden, maar het zal net zo leerzaam zijn om een aantal keer mee te zitten in een ontsnapping.
Reply
#50
Toch een van de jongens waar de hoopo p gevestigd is in de toekomst. Lijkt me een leuke tourploeg over 2 jaar met Gesink, Mollema en Boom.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#51
Lamme Lennie Wrote:Toch een van de jongens waar de hoopo p gevestigd is in de toekomst. Lijkt me een leuke tourploeg over 2 jaar met Gesink, Mollema, Boom, Ten Dam, Reus, Weening, Clement en Posthuma
Reply
#52
Heel mooi team inderdaad, en Nederlands!! Reus was ik inderdaad even vergeten. Alleen jammer dat er geen sprinter bij zit. Wat dat betreft had Bos best mogen blijven.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#53
En dan komt oa Vermeltfoort er ook nog aan. Vorig jaar een verloren seizen gehad, met dank aan de Ziekte van Pfeiffer, maar reed in 2008 enorm sterk.
Reply
#54
Hoogland misschien een transfer naar Rabo?
Dan is het feest compleet.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#55
Adder Wrote:Hoogland misschien een transfer naar Rabo?
Dan is het feest compleet.

Dat lijkt me vrij onwaarschijnlijk, aangezien hij en Rabo destijds (hij reed al eerder voor de juniorenploeg van Rabobank) niet op een leuke manier uit elkaar zijn gegaan. :wink:
Reply


Forum Jump: