The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roda - PSV
#1
geeneens een topic hierover, zijn natuurlijk ook 2 weinig boeiende clubs.

tussenstandje 1-0 roda doelpunt saeijs.

misschien vandaar wel....ze staan achter
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#2
is ook de eerste week dit seizoen dat ik geen 2 psvérs heb opgesteld...
Reply
#3
Hakkuh
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#4
Ricochan Wrote:is ook de eerste week dit seizoen dat ik geen 2 psvérs heb opgesteld...

same here Big Grin
Reply
#5
2-0 uitslag
Reply
#6
Peter Wrote:je denk toch niet echt dat ook maar 1 PSV'er uitgeput het veld verliet?

Vandaag weer niet....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#7
was ingecalculeerd...no problemos.
Bangkok resident.
Reply
#8
Peter Wrote:Voordeel: kracht en zweet heeft dit 0,0 gekost.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#9
Nou waar is Peter? Ben benieuwd Icon_twisted
Insane life.
Reply
#10
Waar zijn alle PSV supporters nu?
Waar is Peter?
Nu zijn ze allemaal wel stil die PSV-ers!

ZUCHT ZUCHT ZUCHT...........
PSV staat nog altijd ver los van Ajax, AZ en FC Twente :^o
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#11
Deze nederlaag moet de supporters natuurlijk ook geen zweet kosten, dus kunnen ze geen reply typen.....
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#12
Ik ben net pas weer boven water na een slopend weekend.
Dure nederlaag dit! Stel dat je ook niet van AZ wint dan is het nog maar 5 puntjes!

Hopen dat het geval Farfan/Saeijs niks was, maar dat kan ik niet beoordelen omdat ik het niet goed kon zien....
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#13
Bas Sibum wint dit seizoen twee keer van PSV =D>
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#14
Ekslem Wrote:Ik ben net pas weer boven water na een slopend weekend.
Dure nederlaag dit! Stel dat je ook niet van AZ wint dan is het nog maar 5 puntjes!

Hopen dat het geval Farfan/Saeijs niks was, maar dat kan ik niet beoordelen omdat ik het niet goed kon zien....

Misschien laten ze het later op de avond nog zien.... :8:
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#15
Ekslem Wrote:Ik ben net pas weer boven water na een slopend weekend.
Dure nederlaag dit! Stel dat je ook niet van AZ wint dan is het nog maar 5 puntjes!

Hopen dat het geval Farfan/Saeijs niks was, maar dat kan ik niet beoordelen omdat ik het niet goed kon zien....

Saeijs is een Hagenees, die is dus wel wat gewend na een aantal jaar in het Zuiderpark. Lijkt me dus dat hij niet voor niets woedend op de scheids afstormde.
Reply
#16
Dre Wrote:Nou waar is Peter? Ben benieuwd Icon_twisted

Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:Voordeel: kracht en zweet heeft dit 0,0 gekost.
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:je denk toch niet echt dat ook maar 1 PSV'er uitgeput het veld verliet?


Vandaag weer niet....
Vret Mien Gras Wrote:Waar zijn alle PSV supporters nu?
Waar is Peter?
Nu zijn ze allemaal wel stil die PSV-ers!

ZUCHT ZUCHT ZUCHT...........
PSV staat nog altijd ver los van Ajax, AZ en FC Twente :^o

Jansoe Wrote:Deze nederlaag moet de supporters natuurlijk ook geen zweet kosten, dus kunnen ze geen reply typen.....

Fijn dat jullie me missen als ik 1 middag niet op het forum ben. :p

Die reakties doen me meteen denken aan Calimero

Als jullie dan toch een reaktie willen. Al weken roept iedereen 'titel PSV is zeker', nu na 1 nederlaag ruiken alle Ajacieden en media weer kansen en als volgende week AZ klop krijgt is het opeens weer beslist. Waan van de dag.
Dit is een nederlaag die natuurlijk een keer moest komen. De onoverwinnelijkheid van de hele 1e seizoenshelft straalde PSV na de winter alleen de eerste 10 minuten tegen Heerenveen uit, daarna was die pot beslist en viel er niks van af te lezen. GAE is natuurlijk sowieso niks aan af te lezen, vandaag was op basis van de samenvatting slecht en terecht. Heb het hele dag druk gehad, dus verder niks meegekregen, maar Roda is nu eenmaal al seizoenen lang zowel uit als thuis (vooral thuis zelfs) zweten dus dit was niet echt onverwachts.
Van PSV-kant houdt ik het op een incident. Als ze tegen AZ net zo spelen als alle andere thuiswedstrijden voor de competitie dit seizoen dan komt AZ er bij lange na niet aan, zeker niet nu iedereen weer op scherp gezet is en men bewust is geworden dat het pas beslist is als het gat definitief is, ook al heeft PSV in principe nog maar 4 lastige wedstrijden op het programma, waarvan 2 thuis. Die mogen dus gezien het gat bijna allemaal verloren worden, als het tegen de kleintjes maar goed blijft gaan.
Meest negatieve van zo'n nederlaag is dat andere ploegen minder met het gevoel 'hier valt niks tegen te halen' aan de wedstrijd beginnen.
Als AZ of Ajax alles wint vanaf nu kan het nog spannend worden, al ze beiden nog 1 of 2 keer verliezen is PSV niet meer te achterhalen al blijven ze zo dramatisch spelen. voorlopig lijkt me dit duidelijk een incident (de vorm en het goede spel van tot deze week is heus niet zomaar weg dat ze nu nog 5x meer gaan verliezen). AZ geef ik dan ook weinig kans komend weekend. Als die echter verloren wordt, heb je 2 uitwedstrijden achter elkaar op het programma en ben je overal kwetsbaar zelfs bij Heracles en Sparta.
Komend weekend is het belangrijk om te winnen, dit was best te verwachten en mag gebeuren. AZ en Ajax thuis moet gewonnen worden, dan is alles in de tas. Dan mogen ook NAC, NEC en Utrecht uit verloren worden, zelfs als Ajax of AZ alles wint verder.
Reply
#17
Vret Mien Gras Wrote:Bas Sibum wint dit seizoen twee keer van PSV =D>

Inderdaad een applausje waard, hij zal hoogstwaarschijnlijk de enige zijn dit seizoen die dat presteert in de competitie, of Twente moet nog in Eindhoven winnen van een PSV dat dan allang kampioen is. Wink
Reply
#18
Aan je onderschrift te zien was je vandaag maar niet voor psvski?
Reply
#19
Peter,

mijn opmerking was sarcastisch. Die figuren reageren ook altijd in het FCT topic als we verloren hebben. Ik word daar altijd zooooo moe van......
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#20
Matador! Wrote:Saeijs is een Hagenees, die is dus wel wat gewend na een aantal jaar in het Zuiderpark. Lijkt me dus dat hij niet voor niets woedend op de scheids afstormde.

Hij is juist niks gewend omdat hij bij Ado zelf altijd de klappen uitdeelde!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#21
Vret Mien Gras Wrote:Peter,

mijn opmerking was sarcastisch. Die figuren reageren ook altijd in het FCT topic als we verloren hebben. Ik word daar altijd zooooo moe van......

Dan doet het jou dus ook aan Calimero denken, ben ik daarin iig niet de enige. :8:
Reply
#22
Vret Mien Gras Wrote:Peter,

mijn opmerking was sarcastisch. Die figuren reageren ook altijd in het FCT topic als we verloren hebben. Ik word daar altijd zooooo moe van......

Gelukkig gebeurt dat nooit in een Ajax-topic :roll:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#23
Lamme Lennie Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Peter,

mijn opmerking was sarcastisch. Die figuren reageren ook altijd in het FCT topic als we verloren hebben. Ik word daar altijd zooooo moe van......

Gelukkig gebeurt dat nooit in een Ajax-topic :roll:

Je hoort mij niet suggeren dat Ajax tegen Groningen net zoveel kracht heeft verspeelt als tegen Haarlem eerder. :|

Jack leeft bij Voetbal Insite trouwens ook lekker in de waan van de dag met de stelling "PSV had Aissati niet moeten verhuren". Hij speelt toevallig goed op de dag dat PSV verliest. :roll:
Reply
#24
Nu nog maar 8 puntjes................ en we moeten nog naar Eindhoven !



























.............. dan zijn het er dus weer 11.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#25
Nee hoor Bumme: ook Joeri, Jack en Hugo waren het eens: de competitie is weer helemaal open!
Reply
#26
Peter Wrote:Nee hoor Bumme: ook Joeri, Jack en Hugo waren het eens: de competitie is weer helemaal open!
En dat na een enkele nederlaag van PSV ? Sukkels....
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#27
de nieuwe Wrote:
Peter Wrote:Nee hoor Bumme: ook Joeri, Jack en Hugo waren het eens: de competitie is weer helemaal open!
En dat na een enkele nederlaag van PSV ? Sukkels....

"tegen GAE en een oefenpot tegen Koln was het ook slecht" was hun main reason. Xtragaap4de
En het mooiste: "er is nu ontdekt hoe tegen PSV te spelen; druk zetten of Cocu en Simons!". Eerder dit seizoen deed Sparta dat (7-0) en werd het nog afgedaan als zelfmoord. Laten we hopen dat AZ aanvallend naar Eindhoven komt dan, maar ik ben bang dat Louis meer verstand heeft na de vorige jaren.
Reply
#28
PSV zit natuurlijk niet in een al te beste periode en dat met AZ voor de deur...

Maar ik zou ook niet zeggen dat de competitie nu open is, hopelijk wel na volgend weekend.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#29
Peter Wrote:
de nieuwe Wrote:
Peter Wrote:Nee hoor Bumme: ook Joeri, Jack en Hugo waren het eens: de competitie is weer helemaal open!
En dat na een enkele nederlaag van PSV ? Sukkels....

"tegen GAE en een oefenpot tegen Koln was het ook slecht" was hun main reason. Xtragaap4de
Hoezo, konden in deze wedstrijden ook punten voor de competitie worden verdiend dan? :wink:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#30
psv wordt met 12 vingers in de neus kampioen. waar hebben we 't over zeg. az krijgt zaterdag al klop en zal geen beste 2e seizoenshelft gaan spelen en laten we nou niet doen of ajax zo'n top team heeft. als ze vandaag met 4-0 verliezen mogen ze niks zeggen. want dat was gewoon gebeurd als groningen één van de drie opgelegde kansen erin schiet op 2-0. Ajax kan elke uitwedstrijd dit seizoen gewoon verliezen. psv is stukken stabieler. eerlijk is eerlijk..
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: