The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Groningen - Ajax
#61
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:En ik ga er niet vanuit dat Sneijder een zaak krijgt, het was niet overduidelijk dat hij bewust zijn voet in zijn been zette. Net als bij Lazovic was het gewoon niet duidelijk genoeg.

:roll:

als jij nou eens 1 keer objectief zou oordelen, zou iemand je misschien serieus nemen.
Hij deed niet zijn best om hem te ontwijken maar de sliding was ook wel flink van achteren. We zullen zien hoe de aanklager erover denkt.

En gelukkig zijn jullie Sneijder-'liefhebbers' allemaal wel objectief :roll:

ik vind sneijder een erg goeie voetballer, maar denk nou niet dat een profvoetballer per ongeluk op een scheenbeen gaat staan. die rat wist precies wat hij deed. en dan met zo'n schijnheilige muil doorlopen alsod hij wil zeggen: "nee, ik had het niet tegen de scheids, ik zei witte tiefeshond tegen vlug!"

Eens....hij deed niet echt zijn best om dat been te ontwijken
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#62
waf Wrote:
Ricochan Wrote:Stam loopt tegen de scheids op en krijgt geen rood

dit vondik toch ook erg opvallend. die kuiper (wie?) bij fainoid-rkc was niet alleen gruwelijk slecht, maar het enige waar hij heel kien op was was op emotionele reactie's na weer een onbegrijpelijk domme beslissing. daar waren drenthe en vd berg de dupe van, die door zeist opgelgde geldingsdrang. Puke

iedereen deze ronde krijgt geel als ze een scheet moeten laten als de scheids fluit, maar stam geel geven durfde die homo van een wegereef niet aan. :roll:

sowieso een kutregel, laat iemand toch emotioneel reageren. dat hoort er toch bij?


Ik ben het met je eens dat die regel overdreven is, maar het blijkt nu na 1 week alweer dat de ene scheids er wel rood voor geeft en de ander niks...
Reply
#63
Depor Wrote:
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:En ik ga er niet vanuit dat Sneijder een zaak krijgt, het was niet overduidelijk dat hij bewust zijn voet in zijn been zette. Net als bij Lazovic was het gewoon niet duidelijk genoeg.

:roll:

als jij nou eens 1 keer objectief zou oordelen, zou iemand je misschien serieus nemen.
Hij deed niet zijn best om hem te ontwijken maar de sliding was ook wel flink van achteren. We zullen zien hoe de aanklager erover denkt.

En gelukkig zijn jullie Sneijder-'liefhebbers' allemaal wel objectief :roll:



ik vind sneijder een erg goeie voetballer, maar denk nou niet dat een profvoetballer per ongeluk op een scheenbeen gaat staan. die rat wist precies wat hij deed. en dan met zo'n schijnheilige muil doorlopen alsod hij wil zeggen: "nee, ik had het niet tegen de scheids, ik zei witte tiefeshond tegen vlug!"

Eens....hij deed niet echt zijn best om dat been te ontwijken


ad wim had weer eens zijn roze ajaks bril op, want je gaat nooit op die manier per ongeluk boven op iemand zijn scheenbeen staan, dan maak je op zijn minst een ontwijkende beweging maar herr doctor schneider liep gewoon door alsof hij het niet eens merkte...
Reply
#64
Alleen vergeten jullie dat sneijder de andere kant op keek, die gozer van 'achter' aan kwam sliden.

En het was zo ernstig , dat die kermende Grunn-flikker (weet niet eens wie het was) eruit 'moest' en direct weer kon rennen als een net geboren kalf...

Groningen grossiert echt in jankerds en huilebalken, echt ongelooflijk gister... #-o
Reply
#65
Fabian Wrote:Alleen vergeten jullie dat sneijder de andere kant op keek, die gozer van 'achter' aan kwam sliden.

En het was zo ernstig , dat die kermende Grunn-flikker (weet niet eens wie het was) eruit 'moest' en direct weer kon rennen als een net geboren kalf...

Groningen grossiert echt in jankerds en huilebalken, echt ongelooflijk gister... #-o

Boeit niet, maakt het nog niet normaal om daarom maar op zijn been te gaan staan....
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#66
Mij gebeurt het ook weleens in het amateurvoetbal, soms lijkt het expres, maar dat is meestal echt niet zo. Je kan niet alles ontwijken Depor.
Reply
#67
Fabian Wrote:Mij gebeurt het ook weleens in het amateurvoetbal, soms lijkt het expres, maar dat is meestal echt niet zo. Je kan niet alles ontwijken Depor.

Dat klopt ik schop ook wel eens per ongeluk iemand die dan net de bal wegtikt of je struikelt ofzo, maar dan is het normaal om in ieder geval even te kijken hoe het met die gast gaat en je excuses aan te bieden en niet doorlopen alsof er niets is gebeurd...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#68
Fabian Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Fabian Wrote:En verder, tackles zoals Stam doet zie je elke week, Nevland had dan ook in de 10e minuut al rood moeten hebben.
Stam is ©, dus dan mag je best even zeveren en tevens maakte hij, overduidelijk, GEEN handsbal.

En daar moet elke week een rode kaart voor gegeven worden. Als die wel 'gewoon' gegeven was, dan had hij namelijk ook die bal er later niet in kunnen schieten. Een bepalend moment in de wedstrijd dus.

Ach GZ, die opzettelijke handsbal vind ik ook rood, is wel zo erg spelbederf, temeer omdat mr Suarez (geitenbek) daarna een half uur ligt te kermen alsof ie de bal in z'n bakkus kreeg... :eeeek:
Vervolgens had hij er sowieso afgemoeten na tig schwalbes (geel p/k).
En Nevland was in de 10e al rood, ook vrij 'bepalend' dus...

Zo is er altijd wel wat, lullen we na om niets, hebben wij 3 punten en zit jij nog steeds naar die gifgroene lelijke stinktribunes te kijken :wink:

2-2 was verdiend, toch ?

Tsja, zo kan je alles wat krom is achteraf wel recht lullen. Feit is dat de scheidsrechter dramatisch was. En de puntendeling was op basis van het spelbeeld en de kansenverhouding terechter geweest dan de winst van Ajax idd. Maar als Groningen bij rust met 3-0 en na een uur met 4-0 voor had gestaan was dat ook terecht geweest... :wink:

Ik vind die groene tribunes trouwens wel ok. Ik vind het stadion aan de buitenkant lelijker met die grote betonnen wanden en die enorme ronde gaten. Het stadion ziet er een beetje uit als een enorme Maaslander waar de rondingen afgesneden zijn... :|
Reply
#69
Hehe, inderdaad. Om nog maar te zwijgen hoe je dat uitvak ingeloodst wordt zeg...!

Eerst, na al diverse malen gefouilleerd te zijn, gescand en omgewisseld te hebben, willen onze 'nuchtere' Grunningers nog even dat je je kaarten scant dmv een poortje, waarvan er 2 openstaan. Erna moet je nogmaals gefouilleerd worden, dit gaat ongeveer met 4 p/m, en er staan er zo'n 950 te wachten... =D> =D>

Na een half uur komen ze tot de conclusie dat ze de hekken maar open moeten gooien, omdat zo'n 5/600 man de wedstrijd anders niet eens halen!

Door die gure wind en regen, zat ik overigens nog lekker in de bus, ga een beetje in de rij staan zeg... :wink:
Reply
#70
Depor Wrote:
Fabian Wrote:Mij gebeurt het ook weleens in het amateurvoetbal, soms lijkt het expres, maar dat is meestal echt niet zo. Je kan niet alles ontwijken Depor.

Dat klopt ik schop ook wel eens per ongeluk iemand die dan net de bal wegtikt of je struikelt ofzo, maar dan is het normaal om in ieder geval even te kijken hoe het met die gast gaat en je excuses aan te bieden en niet doorlopen alsof er niets is gebeurd...

Daar gaat het idd om !
Reply
#71
Ricochan Wrote:
Depor Wrote:
Fabian Wrote:Mij gebeurt het ook weleens in het amateurvoetbal, soms lijkt het expres, maar dat is meestal echt niet zo. Je kan niet alles ontwijken Depor.

Dat klopt ik schop ook wel eens per ongeluk iemand die dan net de bal wegtikt of je struikelt ofzo, maar dan is het normaal om in ieder geval even te kijken hoe het met die gast gaat en je excuses aan te bieden en niet doorlopen alsof er niets is gebeurd...

Daar gaat het idd om !

welnee, je hebt genoeg schijnheiligen die het expres doen om vervolgens de vermoorde onschuld te spelen. dat is nog erger.

dit was gewoon bewust, maar ik vind het wel leuk om te zien dat de ajakkessieden ad wim en fabian het wederom bagatelliseren.
Reply
#72
Nogmaals, aangezien het hier Sneijder betreft kunnen sommigen niet hard en snel genoeg roepen dat hij geschorst moet worden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#73
waf Wrote:
Ricochan Wrote:
Depor Wrote:
Fabian Wrote:Mij gebeurt het ook weleens in het amateurvoetbal, soms lijkt het expres, maar dat is meestal echt niet zo. Je kan niet alles ontwijken Depor.

Dat klopt ik schop ook wel eens per ongeluk iemand die dan net de bal wegtikt of je struikelt ofzo, maar dan is het normaal om in ieder geval even te kijken hoe het met die gast gaat en je excuses aan te bieden en niet doorlopen alsof er niets is gebeurd...

Daar gaat het idd om !

welnee, je hebt genoeg schijnheiligen die het expres doen om vervolgens de vermoorde onschuld te spelen. dat is nog erger.

dit was gewoon bewust, maar ik vind het wel leuk om te zien dat de ajakkessieden ad wim en fabian het wederom bagatelliseren.

Doe ik in z'n geheel niet waf, ik heb het enkel in het stadion gezien. Op tv heb ik hier niets van gezien, daarvoor was ik te laat thuis. En in het stadion leek het gewoon zoals ik het schrijf. Niets meer en niets minder, daarentegen maken jullie, anti - Ajacieden, het natuurlijk weer erger dan het is, like always....
Reply
#74
En zoals gewoonlijk proberen de ajaksieden het weer om te draaien..


En je ziet dus nu ook het voordeel van een beeldbuis/teletekst supoporter, die ziet meer dan je in het stadion ziet.
Bangkok resident.
Reply
#75
Ricochan Wrote:En zoals gewoonlijk proberen de ajaksieden het weer om te draaien..


En je ziet dus nu ook het voordeel van een beeldbuis/teletekst supoporter, die ziet meer dan je in het stadion ziet.

daar zullen de spelers inderdaad erg blij mee zijn, wat een steun, wat een voordeel!
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
#76
Aukinho Wrote:
Ricochan Wrote:En zoals gewoonlijk proberen de ajaksieden het weer om te draaien..


En je ziet dus nu ook het voordeel van een beeldbuis/teletekst supoporter, die ziet meer dan je in het stadion ziet.

daar zullen de spelers inderdaad erg blij mee zijn, wat een steun, wat een voordeel!

eigen spelers de hele tijd uitfluiten zijn ze ook niet blij mee....
Reply
#77
Die spelers moeten niet zo janken, verdienen gvd minimaal 3x modaal door tegen een bal te trappen en in het geval van ADO ook nog wat tegenstanders mee te trappen.
Die moeten nog blij zijn als ze voor een leeg stadion spelen...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#78
Ad Wim Wrote:Nogmaals, aangezien het hier Sneijder betreft kunnen sommigen niet hard en snel genoeg roepen dat hij geschorst moet worden.

Gaat niet om Schneider. Het gaat om de overtreding. Of het nu Schneider, Charisteas, Hansson, Zomer, Fortune, Bakircioglu of Cocu was, naar een dergelijke overtreding moet op zijn minst een onderzoekje worden ingesteld.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#79
Ricochan Wrote:
Aukinho Wrote:
Ricochan Wrote:En zoals gewoonlijk proberen de ajaksieden het weer om te draaien..


En je ziet dus nu ook het voordeel van een beeldbuis/teletekst supoporter, die ziet meer dan je in het stadion ziet.

daar zullen de spelers inderdaad erg blij mee zijn, wat een steun, wat een voordeel!

eigen spelers de hele tijd uitfluiten zijn ze ook niet blij mee....

voor zover ik weet doet de meerderheid van het publiek dat niet en zeker niet vaak. echte supporters van een club zitten gewoon in het stadion en die zijn daar om hun team aan te moedigen, you know it is so!

(waarmee ik niet wil zeggen dat alle voetballiefhebbers of liefhebbers van een club in het stadion moeten zitten, of dat je mening minder waard is als je niet naar het stadion gaat)
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
#80
Depor Wrote:Die spelers moeten niet zo janken, verdienen gvd minimaal 3x modaal door tegen een bal te trappen en in het geval van ADO ook nog wat tegenstanders mee te trappen.
Die moeten nog blij zijn als ze voor een leeg stadion spelen...

jij pleit er dus voor dat supporters alleen hun ploeg in het stadion aan moeten moedigen in tijden dat het goed gaat?? dat klinkt als het ergste scheldwoord op dit forum!
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
#81
Aukinho Wrote:
Depor Wrote:Die spelers moeten niet zo janken, verdienen gvd minimaal 3x modaal door tegen een bal te trappen en in het geval van ADO ook nog wat tegenstanders mee te trappen.
Die moeten nog blij zijn als ze voor een leeg stadion spelen...

jij pleit er dus voor dat supporters alleen hun ploeg in het stadion aan moeten moedigen in tijden dat het goed gaat?? dat klinkt als het ergste scheldwoord op dit forum!

Nee ik pleit ervoor dat die voetballers niet zo moeten janken, steun etc natuurlijk moet er 40-50 duizend man in een stadion zitten om het team naar voren te schreeuwen, maar door de belachelijke prijzen tegenwoordig is het niet meer een dagje uit of wat dan ook je ziet bij Ajax dat het steeds meer kakvolk word en een kleinere groep die-hards en kakvolk mag van mijn part weg blijven sigaren rokende pak dragers die zaken zitten te bespreken terwijl jij van een wedstrijd probeert te genieten....
Verder heb jij het over steun en dat de spelers daar blij mee zullen zijn als dat wegvalt...nee natuurlijk niet maar dan nog als je een miljoen per jaar verdiend dan moet je zelfs zonder steun je uiterste best doen om er iets van te maken en niet als een volgevreten vedette over het veld lopen, dus ik pleit niet voor geen steun ik pleit voor dat als die steun er niet is de spelers hun kop moeten houden.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#82
Gek Depor, die mensen waar jij het over hebt zie ik toch nauwelijks in een uitvak, en die € 16,81 voor grunn uit is toch ook niet zo duur ?

:wink:
Reply
#83
Fabian Wrote:Gek Depor, die mensen waar jij het over hebt zie ik toch nauwelijks in een uitvak, en die € 16,81 voor grunn uit is toch ook niet zo duur ?

:wink:

Dat zijn dus de die-hards Wink
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#84
Alleen erg jammer dat 90% van de die hards ook diegene zijn die ervoor zorgen dat gewone mensen met kleine kinderen niet meer naar het voetbal durven.
Bangkok resident.
Reply
#85
Ricochan Wrote:Alleen erg jammer dat 90% van de die hards ook diegene zijn die ervoor zorgen dat gewone mensen met kleine kinderen niet meer naar het voetbal durven.

Niet dat het redelijker wijs nog te betalen is om met 3 of 4 kinderen naar het voetbal te gaan, maar inderdaad je hebt aan 100 idioten genoeg om een Franse stad plat te leggen je zal er maar rondlopen met je koters...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply


Forum Jump: