The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




relaties
#1
Na keurig iedere dag aan mijn relaties te werken heb ik besloten eens een week niks te doen. FF checken wie er van de andere kant netjes zijn relaties bijhoudt en de moeite neemt om ff te klikken.Bij deze de mensen welke de komende tijd geen enkel klikje meer hoeven te verwachten van mijn kant.

Wiebe van IJperen FC CT Vriend (83%)
Eddy Kloppenberg FC CT Vriend (82%)
Harold van Merkenstein FC CT Vriend (78%)
Gerrit Kanthuis FC CT Vriend (77%)

Van Pijperen is concurrent linker winger dus daar kan ik wel inkomen, de rest moet zich schamen. Vooral de zogenaamde sterspelers met praatjes
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#2
Smile
Grappig dat je dat gedaan hebt, ik heb t namelijk ook overwogen om te doen...
Luie wichten Wink
The great old Ludwig von...
Reply
#3
Ik heb dit principe nog niet helemaal begrepen leg eens uit bitte...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#4
als je naar speler gaat, en dan onderaan naar relaties (uit mijn hoofd) kun je klikken op het percentage en vervolgens zie je een balkje. Alle groene (positieve) dingen moet je gewoon op klikken...
Klinkt ingewikkeld, maar probeer maar, is nl. vrij eenvoudig Smile
The great old Ludwig von...
Reply
#5
Ik klik me een ongeluk, maar wat is het doel hiervan?

Enne Gerrit hoezo vertrek jij als je contract is afgelopen?
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#6
het doel is om een goeie teamspirit op te bouwen met de rest van je teamgenoten
The great old Ludwig von...
Reply
#7
Legion Wrote:Na keurig iedere dag aan mijn relaties te werken heb ik besloten eens een week niks te doen. FF checken wie er van de andere kant netjes zijn relaties bijhoudt en de moeite neemt om ff te klikken.Bij deze de mensen welke de komende tijd geen enkel klikje meer hoeven te verwachten van mijn kant.

Wiebe van IJperen FC CT Vriend (83%)
Eddy Kloppenberg FC CT Vriend (82%)
Harold van Merkenstein FC CT Vriend (78%)
Gerrit Kanthuis FC CT Vriend (77%)

Van Pijperen is concurrent linker winger dus daar kan ik wel inkomen, de rest moet zich schamen. Vooral de zogenaamde sterspelers met praatjes


eens, ook ik klik me elke ochtend een ongeluk, terwijl mijn mannetje een arrogant kwal is die eigenlijk geen vrienden heeft....

Giel van de Poel FC CT Vriend (100%)
Gerrit Kanthuis FC CT Vriend (100%)
Eddy Kloppenberg FC CT Vriend (100%)
Harold van Merkenstein FC CT Vriend (100%)
Cas Oosterhuis FC CT Vriend (100%)
Wiebe van IJperen FC CT Vriend (100%)
Pascal Tergau FC CT Vriend (100%)
Sjaak Born FC CT Vriend (100%)
Emile Bostoen FC CT Vriend (100%)
Jelle de Leede FC CT Vriend (100%)
Milad Acda FC CT Vriend (100%)
Didier Onstein FC CT Vriend (100%)
Lucas van Boxel FC CT Vriend (98%)
Ed van Meerte Janse FC CT Vriend (98%)
Hemmo Beukman FC CT Vriend (98%)
Henk Lips FC CT Vriend (98%)
Levi de Wit FC CT Vriend (98%)


dit is dus met name ,omdat ik(uitzonderingen daargelaten) me de tering loop te klikken....
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#8
gittermaster Wrote:het doel is om een goeie teamspirit op te bouwen met de rest van je teamgenoten

Maar houd dat in dat je beter samen speelt ofzo? Of is het een gewoon een doelloze actie? Niet dat het me erg boeit klik wel, kon het alleen niet over mijn hart verkrijgen om handtekeningen te vragen, dat heb ik alleen bij collega spitsen gedaan...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#9
Depor Wrote:
gittermaster Wrote:het doel is om een goeie teamspirit op te bouwen met de rest van je teamgenoten

Maar houd dat in dat je beter samen speelt ofzo? Of is het een gewoon een doelloze actie? Niet dat het me erg boeit klik wel, kon het alleen niet over mijn hart verkrijgen om handtekeningen te vragen, dat heb ik alleen bij collega spitsen gedaan...

En dan toch stiekem bij mij langs komen voor een handtekening. Die zogenaamd voor je neefje was. :wink:
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#10
Nr. 12 Wrote:
Depor Wrote:
gittermaster Wrote:het doel is om een goeie teamspirit op te bouwen met de rest van je teamgenoten

Maar houd dat in dat je beter samen speelt ofzo? Of is het een gewoon een doelloze actie? Niet dat het me erg boeit klik wel, kon het alleen niet over mijn hart verkrijgen om handtekeningen te vragen, dat heb ik alleen bij collega spitsen gedaan...

En dan toch stiekem bij mij langs komen voor een handtekening. Die zogenaamd voor je neefje was. :wink:

Jij speelt niet in de spits vrind Wink
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#11
Het werken aan de relatie hoeft niet iedere dag van beide kanten te gebeuren, maar het zou wel zo leuk zijn als het een beetje afgewisseld wordt.
Of het daadwerkelijk allemaal helpt weten we natuurlijk niet maar in de regels staat in ieder geval dat relaties belangrijk zijn
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#12
Ik zal me voorlopig het rambam klikken :lol:
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#13
heb ik gisteravond toevallig gedaan.

Dat Gerrit (Saar) niet klikt is niet zo vreemd, aangezien hij niet op tijd betaald had voor supporter geneuzel en dus ook niet meer opgesteld wordt. Ontslaan is een duur geintje, dus daarom zit ie nog in ons team
Reply
#14
Depor Wrote:
Nr. 12 Wrote:
Depor Wrote:Maar houd dat in dat je beter samen speelt ofzo? Of is het een gewoon een doelloze actie? Niet dat het me erg boeit klik wel, kon het alleen niet over mijn hart verkrijgen om handtekeningen te vragen, dat heb ik alleen bij collega spitsen gedaan...

En dan toch stiekem bij mij langs komen voor een handtekening. Die zogenaamd voor je neefje was. :wink:

Jij speelt niet in de spits vrind Wink

Let op het vet gedrukte woord.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#15
Nr. 12 Wrote:
Depor Wrote:
Nr. 12 Wrote:
Depor Wrote:Maar houd dat in dat je beter samen speelt ofzo? Of is het een gewoon een doelloze actie? Niet dat het me erg boeit klik wel, kon het alleen niet over mijn hart verkrijgen om handtekeningen te vragen, dat heb ik alleen bij collega spitsen gedaan...

En dan toch stiekem bij mij langs komen voor een handtekening. Die zogenaamd voor je neefje was. :wink:

Jij speelt niet in de spits vrind Wink

Let op het vet gedrukte woord.

Ik doe niets stiekem en jij speelt niet in de spits :wink:
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#16
Depor Wrote:
Nr. 12 Wrote:
Depor Wrote:
Nr. 12 Wrote:
Depor Wrote:Maar houd dat in dat je beter samen speelt ofzo? Of is het een gewoon een doelloze actie? Niet dat het me erg boeit klik wel, kon het alleen niet over mijn hart verkrijgen om handtekeningen te vragen, dat heb ik alleen bij collega spitsen gedaan...

En dan toch stiekem bij mij langs komen voor een handtekening. Die zogenaamd voor je neefje was. :wink:

Jij speelt niet in de spits vrind Wink

Let op het vet gedrukte woord.

Ik doe niets stiekem en jij speelt niet in de spits :wink:

Ik krijg een beetje het Ruud Gullit/Hans Kraay jr. gevoel. Waarbij ik, voor uit dan maar, blonde krullen heb en "welles" zeg. :Big Grin
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#17
Nr. 12 Wrote:
Depor Wrote:
Nr. 12 Wrote:
Depor Wrote:
Nr. 12 Wrote:
Depor Wrote:Maar houd dat in dat je beter samen speelt ofzo? Of is het een gewoon een doelloze actie? Niet dat het me erg boeit klik wel, kon het alleen niet over mijn hart verkrijgen om handtekeningen te vragen, dat heb ik alleen bij collega spitsen gedaan...

En dan toch stiekem bij mij langs komen voor een handtekening. Die zogenaamd voor je neefje was. :wink:

Jij speelt niet in de spits vrind Wink

Let op het vet gedrukte woord.

Ik doe niets stiekem en jij speelt niet in de spits :wink:

Ik krijg een beetje het Ruud Gullit/Hans Kraay jr. gevoel. Waarbij ik, voor uit dan maar, blonde krullen heb en "welles" zeg. :Big Grin

Laat ik nou net een ongelovelijke schijthekel aan Hans Kraay jr. hebben... :lol:
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#18
dus zometeen heeft ie bruine krullen?
Reply
#19
Of rode...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#20
Dit helpt over het algemeen niet om een goede relatie te behouden:

Quote:E. Kloppenberg criticizes M. Acda

Eddy Kloppenberg is shocked with Milad Acda's attitude towards other fellow players.


:lol:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#21
Dat zegt genoeg meer over 'Fast Eddie' dan over Milad. Noemt zichzelf de 'sterspeler', ik hou het bij 'bruine sterspeler'.

'Fast Eddie' mag de komende weken heel veel klikken om de relatie hoog te houden, Milad doet dat niet.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#22
Wat een kutkrant trouwens!

Quote:Je gaf al een interview over deze speler of je gaf deze week al 3 interviews. Niemand is nog geïnteresseerd om te horen wat je van deze speler denkt.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#23
Mukkus Wrote:Wat een kutkrant trouwens!

Quote:Milad Acda gaf al een interview over deze speler of hij gaf deze week al 3 interviews (ouwehoer). Niemand is nog geïnteresseerd om te horen wat je zegt, want je bent maar een waterdrager in het team. En die moeten hun bekkie dicht houden. Balletje veroveren en inleveren bij iemand die er wel raad mee weet.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#24
Dat doe ik al weken, maar dan lever je de bal in bij een speler die per wedstrijd 28x vanaf de middenlijn gaan schieten (de bal haalt het 16-metergebied niet eens), omdat die speler (ik noem geen namen, maar zijn achternaam eindigt op 'loppenberg') voor eigen succes wil gaan en daarbij het teambelang uit het oog verliest.

Daar word je niet vrolijk van....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#25
Mukkus Wrote:Dat doe ik al weken, maar dan lever je de bal in bij een speler die per wedstrijd 28x vanaf de middenlijn gaan schieten (de bal haalt het 16-metergebied niet eens), omdat die speler (ik noem geen namen, maar zijn achternaam eindigt op 'loppenberg') voor eigen succes wil gaan en daarbij het teambelang uit het oog verliest.

Daar word je niet vrolijk van....

:lol: :lol:
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#26
En nog schijnheilig ook nog! Wat een lul!

Eerst Milad afbranden in de krant en dan.....

Quote:Laatste interactie:
- Beledig (Milad Acda)
- Wens hem pech (Milad Acda)
- Bekritiseer zijn gedrag in het team (Milad Acda)
- Bekritiseer zijn laatste wedstrijd (Milad Acda)
- Ga op stap met vrienden (Eddy Kloppenberg)

Daar is Milad niet van gediend. Of vriendjes of je bek houden tegen de pers. Oprotte met die slet van een Eddie KloppendeEikel.

Milad reageerde nog op Footstar-radio: "Liever sex met een seropositieve dwerg, dan in 1 team met die Kloppenberg...."
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#27
Zeg coach, wordt het niet eens tijd om je schaapjes in het gareel te krijgen?. De Klop doet z'n best om zo collegiaal mogelijk te spelen maar heeft nou eenmaal een aard die een ietsje zelfzuchtig is. Hieraan wordt op de achtergrond hard gewerkt. Daarnaast traint ie zich de rimbam om van toegevoegde waarde te zijn op het belangrijke middenveld. Het enige wat is krijgt is shit en bagger van een aantal collega's. (en ik noem geen namen). In de Amsterdammer courant heeft hij zich al kritisch over de grote boosdoener uitgesproken maar blijkbaar wordt dit niet erg serieus genomen. En maar naast me in de kleedkamer willen zitten......schijtheilig boontje noemen we dat in Amsterdam.

Ik vertrouw op enige actie trainer!
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#28
Seropositieve dwerg? Je kan net zo goed meteen Wesley Sneijder neerzetten.

Beste coach : Zoals het Klopje thuis klopt, klopt hij op de bank.
Beste Milad : Beter 1 Klop op de bank, dan de lucht van 10
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#29
Vietjes Wrote:En maar naast me in de kleedkamer willen zitten......

Dat doet Milad nooit. Milad kan slecht tegen die penetrante geur die Eddie in de kleedkamer verspreidt....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#30
Mukkus Wrote:En nog schijnheilig ook nog! Wat een lul!

Eerst Milad afbranden in de krant en dan.....

Quote:Laatste interactie:
- Beledig (Milad Acda)
- Wens hem pech (Milad Acda)
- Bekritiseer zijn gedrag in het team (Milad Acda)
- Bekritiseer zijn laatste wedstrijd (Milad Acda)
- Ga op stap met vrienden (Eddy Kloppenberg)

Daar is Milad niet van gediend. Of vriendjes of je bek houden tegen de pers. Oprotte met die slet van een Eddie KloppendeEikel.

Milad reageerde nog op Footstar-radio: "Liever sex met een seropositieve dwerg, dan in 1 team met die Kloppenberg...."

That does it!! Acda is vanaf nu aangeschoten wild!! OOOOOORLOG
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply


Forum Jump: