The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Nieuwe Opzet tennispoll?
Zo heb ik ook gedacht. Ik dacht dat het een close pot zou worden, dus heb Gonzo ook maar veel games gegeven...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
6-1 voor Roddick, hetgeen betekent dat Gonzo maximaal 15 games kan halen.

Juan Zueco en ik spelen dus gelijk.
Reply
Order Of Play dinsdag + woensdag:
Uitslagen:
R. Federer - N. Davydenko 6-4 6-3 (= 12 - 7)
A. Roddick - F. Gonzalez 6-1 6-4 (= 12 - 5)

Ad Wim - Andre
Federer - Davydenko:
Ad: 1 in 2 --> 6-3 7-5
An: 1 in 2 --> 6-3 6-3
Roddick - Gonzalez:
Ad: 1 in 3 --> 7-6 4-6 7-6
An: 2 in 2 --> 6-7 6-7

Ad Wim wint de tweede set van Andre

Ad Wim - Andre 1-1

Mitch - Juan Zueco
Federer - Davydenko:
M: 1 in 2 --> 6-4 6-4
J: 1 in 2 --> 7-6 6-3
Roddick - Gonzalez:
M: 2 in 3 --> 4-6 6-3 4-6
J: 2 in 3 --> 4-6 7-6 3-6

Mitch: Games Fed 12:0. Dav: 8:1 Rod: 14:2 Gon 15:10. Totaal 13 afwijkend
JuanZ: Games Fed 13:1. Dav: 9:2 Rod: 14:2 Gon 18:13. Totaal 18 afwijkend

Mitch wint de tweede set van Juan Zueco

Mitch - Juan Zueco 1-1

Mist - Kooltje
Federer - Davydenko:
M: 1 in 2 --> 7-5 6-4
K: 1 in 2 --> 6-4 6-3
Roddick - Gonzalez:
M: 2 in 2 --> 6-7 4-6
K: 2 in 3 --> 6-7 6-3 3-6

Mist: Games Fed 13:1. Dav: 9:2 Rod: 10:2 Gon 13:8. Totaal 13 afwijkend
Kooltje: Games Fed 12:0. Dav: 7:0 Rod: 15:3 Gon 16:11. Totaal 14 afwijkend

Mist wint de tweede set van Kooltje

Mist - Kooltje 1-1

Omyaca - Tampie
Federer - Davydenko:
O: 1 in 2 --> 6-3 6-4
T: 1 in 2 --> 6-3 6-2
Roddick - Gonzalez:
O: 1 in 3 --> 6-4 2-6 6-2
T: 1 in 2 --> 6-4 7-6

Tampie wint de tweede set van Omyaca

Omyaca - Tampie 1-1


Rode Groep:
Mitch (1) 2-2
Ad Wim (4) 2-2
Juan Zueco (5) 2-2
Andre (7) 2-2

Gouden Groep:
Tampie (6) 3-1
Omyaca (2) 2-2
Kooltje (8 ) 2-2
Mist (3) 1-3
Reply
Andyyyyy =D>

Ik dus ook gelijk tegen Andre.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Rode Groep:
Mitch (1) 2-2
Ad Wim (4) 2-2
Juan Zueco (5) 2-2
Andre (7) 2-2

Gouden Groep:
Tampie (6) 3-1
Omyaca (2) 2-2
Kooltje (8) 2-2
Mist (3) 1-3

Order Of Play donderdag + vrijdag:
Mitch - Ad Wim
Juan Zueco - Andre
Omyaca - Mist
Tampie - Kooltje
Reply
Mist lijkt uitgeschakeld en Omyaca lijkt door na twee rondes. Of Mist moet met 2-0 van Omyaca winnen en Tampie en Kooltje moet gelijk eindigen. Ik weet niet wat er dan gaat gebeuren.

Sowieso, wat gaat er gebeuren met gelijke stand, Eli? Kijk naar de rode groep, dat kan nog leuk worden met twee gelijke spelen in de laatste ronde... :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Opvallend... je zou verwachten dat rond de 50% van de partijen in 2-0 eindigt en 50% in 1-1. Na 8 partijen is er maar 1x een 2-0 uitgekomen.

Is het zo dat bij achterstand de mensen riskanter pollen en door verrassende uitslagen gelijkkomen?
Reply
Ah, ik heb het al:

Bij gelijke poulestand telt dus de onderlinge partij. Mocht dat 1-1 zijn geworden, dan ga ik dus alsnog die gamescore uitrekenen voor die pot om de winnaar te bepalen.

Ik zat er niet zo goed qua games tot nu toe, dus ik moet eigenlijk wel 2-0 winnen... :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Elikian Wrote:Opvallend... je zou verwachten dat rond de 50% van de partijen in 2-0 eindigt en 50% in 1-1. Na 8 partijen is er maar 1x een 2-0 uitgekomen.

Is het zo dat bij achterstand de mensen riskanter pollen en door verrassende uitslagen gelijkkomen?
Ik poll gewoon wat ik denk, ook als ik achtersta an de eerste dag. Risico nemen is dan juist link, want een 0-2 is funest...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Voor morgen:

Nadal - Djokovic
Ferrer - Gasquet

Succes Ad!!
Reply
Jij ook man, moge de beste winnen.
Het zijn allebei iig lastige potten :o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Elikian Wrote:Opvallend... je zou verwachten dat rond de 50% van de partijen in 2-0 eindigt en 50% in 1-1. Na 8 partijen is er maar 1x een 2-0 uitgekomen.

Is het zo dat bij achterstand de mensen riskanter pollen en door verrassende uitslagen gelijkkomen?
Ik vind dat het allemaal maar een beetje van geluk aan elkaar hangt. Door de onderlinge duels op te splitsen in sets waarbinnen het dan vaak op aantal games aankomt... En dat is soms dan weer zo scheef als wat. Kooltje voorspelt Roddick dichterbij de zege dan ik, en toch win ik.
Reply
Er zit wat in, wat je zegt, maar het is wel een beetje mosterd na de maaltijd. Eli heeft zijn opzet er al een tijdje geleden opgezet, dan had je toen commentaar moeten geven en/of mee moeten denken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Elikian Wrote:Indien er na de poulefase een gelijke stand is tussen 2 of meer spelers, en de onderlinge partij eindigde in 1-1, dan ga ik over ALLE 12 wedstrijden in de poulefase je gamescore uitrekenen om een beslissing te forceren.
Dat is wat anders dan Ad Wim hierboven zegt
Reply
Ad Wim Wrote:Er zit wat in, wat je zegt, maar het is wel een beetje mosterd na de maaltijd. Eli heeft zijn opzet er al een tijdje geleden opgezet, dan had je toen commentaar moeten geven en/of mee moeten denken.
Dat klopt, ik heb er toen niet naar omgekeken en maak me er verder ook niet druk om. Maar het kan een reden zijn dat de scores dicht bij elkaar liggen (de ene keer valt het net mijn kant op, de andere keer de jouwe).
Reply
Overigens voor de duidelijkheid.

Bij gelijke stand worden de gamescores geteld van de onderlinge wedstrijden. Dus als er 3 mensen gelijk aantal punten hebben, dan zijn het de gamescores uit de wedstrijden waarin onderling tegen elkaar gespeeld werd. Niet de gamescores van die laatste partij tegen de nummer 4. (die tellen pas als dat ook gelijk is)

Hoop dat dit duidelijker is, al weet ik al vrijwel zeker van niet Big Grin

Bij 2 gelijk eindigenden dus:
1) onderling resultaat
2) bij 1-1 onderling resultaat met de games over beide dagen
3) totale gamestanden over alle partijen van de 6 dagen.
Reply
Krijg ik voor die niet gepollde wedstrijden een afwijking van 59, of is daar een andere regel voor. Anders moet ik zeker zorgen dat ik niet gelijk met Kooltje eindig... :wink:
Reply
omyaca Wrote:Krijg ik voor die niet gepollde wedstrijden een afwijking van 59, of is daar een andere regel voor. Anders moet ik zeker zorgen dat ik niet gelijk met Kooltje eindig... :wink:

Daar moest ik ook gelijk aan denken. Zo word je wel erg zwaar gestraft voor het niet pollen. Toch zit er weinig anders op dan die maximale afwijking te tellen :| .

Misschien kan hiervoor met 6-6 gerekend worden, indien de wedstrijd uitgespeeld wordt? Je bent dan met een wel ingevulde wedstrijd altijd beter af, maar wordt niet invullen niet zo heel zwaar bestraft.
Reply
Ik ben het ook een keer vergeten, en ik ben de enige in mijn poule. Zoals ik zei, ik moet eigenlijk wel met 2-0 van Mitch winnen :|

Sowieso was ik al zo goed als door geweest als ik het niet vergeten was :cry:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Iedereen gepolld? Ik ben benieuwd!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ja, heb er 8. Maar heb ff wat anders dat eerst moet, dus momentje nog.
Reply
Oke, dan kan ik hem iig alvast posten:

Nadal - Djokovic: Nadal in 2, 6-4, 7-5
Ferrer - Gasquet: Ferrer in 2, 6-3 6-4

Mitch, kom maar op! Ik denk dat het op games gaat aankomen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jullie zijn dan waarschijnlijk ook de enigen.

Uitslagen:

R. Nadal 6 6 = 12 games
N. Djokovic 4 4 = 8 games

D. Ferrer 6 6 = 12 games
R. Gasquet 1 1 = 2 games

Order Of Play dinsdag + woensdag:
Mitch - Ad Wim
Nadal - Djokovic:
M: 1 in 2 --> 6-3 7-5
A: 1 in 2 --> 6-4 7-5
Ferrer - Gasquet:
M: 1 in 2 --> 6-4 6-4
A: 1 in 2 --> 6-3 6-4

Mitch wint de 1e set van Ad Wim achter de groene tafel Wink

Juan Zueco - Andre
Nadal - Djokovic:
J: 1 in 3 --> 4-6 6-4 6-1
A: 1 in 2 --> 6-4 6-2
Ferrer - Gasquet:
J: 1 in 3 --> 7-6 3-6 6-2
A: 1 in 2 --> 7-6 7-6

Andre wint de 1e set van Juan Zueco

Omyaca - Mist
Nadal - Djokovic:
O: 1 in 2 --> 6-4 6-4
M: 1 in 2 --> 7-5 6-4
Ferrer - Gasquet:
O: 1 in 3 --> 6-3 3-6 6-3
M: 2 in 2 --> 6-7 4-6

Omyaca wint de 1e set van Mist

Tampie - Kooltje
Nadal - Djokovic:
T: 1 in 2 --> 6-3 6-4
K: 1 in 2 --> 6-4 6-3
Ferrer - Gasquet:
T: 2 in 3 --> 4-6 6-2 2-6
K: 1 in 2 --> 6-4 6-3

Kooltje wint de 1e set van Tampie
Reply
Mitch heeft dus 1 game minder voor Djoko, hup Djoko!

En 1 game meer voor Gasquet, hup Ferrer!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Mitch heeft dus 1 game minder voor Djoko, hup Djoko!

En 1 game meer voor Gasquet, hup Ferrer!
Elikian,
De kans is aanwezig dat Ad Wim en ik dezelfde afwijking in games zullen hebben. De vraag is dan ook: Wie was er als eerste met pollen?
Reply
Mooi, iig 4 games voor Djoko deze set dus ik win deze partij sowieso op games. Maar de totale afwijking wordt gecombineerd over twee wedstrijden toch? Dus ik win straks als Gasquet 7 of minder games pakt. Als Richard 8 of meer games pakt, spelen we gelijk deze set :eeeek: :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mitch Wrote:
Ad Wim Wrote:Mitch heeft dus 1 game minder voor Djoko, hup Djoko!

En 1 game meer voor Gasquet, hup Ferrer!
Elikian,
De kans is aanwezig dat Ad Wim en ik dezelfde afwijking in games zullen hebben. De vraag is dan ook: Wie was er als eerste met pollen?
Ik heb vannacht/gisteravond om middernacht gepolld, jij?
En waarom is het eigenlijk zo, als het per PM gaat, dat dat de doorslag moet geven? :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Mooi, iig 4 games voor Djoko deze set dus ik win deze partij sowieso op games. Maar de totale afwijking wordt gecombineerd over twee wedstrijden toch? Dus ik win straks als Gasquet 7 of minder games pakt. Als Richard 8 of meer games pakt, spelen we gelijk deze set :eeeek: :|
Dat klopt dus niet helemaal wat je zegt.
Als de 2e set ook 6-4 (of dikker) wordt voor Nadal dan hebben ze een totaal van 12-8. Ik heb met m'n 13-8 een afwijking van 1 game, jij met 13-9 een afwijking van 2 games.
COME ON NADAL !!!
Reply
Ad Wim Wrote:Ik heb vannacht/gisteravond om middernacht gepolld, jij?
En waarom is het eigenlijk zo, als het per PM gaat, dat dat de doorslag moet geven? :|
Gisterenmiddag. Wo Nov 14, 2007 15:24
Reply
Mitch Wrote:
Ad Wim Wrote:Mooi, iig 4 games voor Djoko deze set dus ik win deze partij sowieso op games. Maar de totale afwijking wordt gecombineerd over twee wedstrijden toch? Dus ik win straks als Gasquet 7 of minder games pakt. Als Richard 8 of meer games pakt, spelen we gelijk deze set :eeeek: :|
Dat klopt dus niet helemaal wat je zegt.
Als de 2e set ook 6-4 (of dikker) wordt voor Nadal dan hebben ze een totaal van 12-8. Ik heb met m'n 13-8 een afwijking van 1 game, jij met 13-9 een afwijking van 2 games.
COME ON NADAL !!!
O ja, natuurlijk #-o

Dus Djoko moet nog 5 games halen, kom op Novak!

(Maar uiteindelijk gaat toch Gasquet-Ferrer de beslissing brengen, dus sowieso kom op Ferrer!)
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: