The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Poll: Welke tactiek?
You do not have permission to vote in this poll.
5-4-1
0%
0 0%
4-5-1
0%
0 0%
4-4-2
68.75%
11 68.75%
4-3-3
6.25%
1 6.25%
3-4-3
12.50%
2 12.50%
3-3-4
0%
0 0%
4-2-4
0%
0 0%
10-0-0
12.50%
2 12.50%
Total 16 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

Older vs wij, tactiek
#1
Zoals ik al eerder aangaf: ik ga niks alleen bepalen voor deze belangrijke wedstrijd. dus.. polleeeeeeeeeen

zo komen er na het beslissen van de tactiek ook 11 polls over de invulling van de posities, dus maak jullie borst(en?) maar nat
Reply
#2
4-4-2 met als spitsen Lucas en Onno (heb me alleen nog verdiept in mijn concurrenten)
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#3
ik ga ook voor 4-4-2.
Reply
#4
4-4-2 met Sjaak in de goal =D>
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#5
De kans is trouwens groot dat ik 6 finishen haal deze week, maar dan nog de rest van de stats zijn nou niet dat ik vind dat ik op dit moment al in de basis van deze belangrijke wedstrijd hoor...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#6
ook hier 442 of evt 352 . Opstelling doe ik nog geen uitspraken over, ik wacht de diverse poll posities wel af.

EDIT: uiteraard bedoel ik de namen invullen en niet de tactiek.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#7
3-4-3 of 3-5-2
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#8
heb per ongeluk 4-3-3 geklikt, maar bedoel uiteraard ook 4-4-2, gewoon waar we de meeste ervaring in hebben en uitgaan van onze eigen kracht.
The great old Ludwig von...
Reply
#9
4-4-2 met de Klop op de tribune
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#10
Legion Wrote:4-4-2 met de Klop op de tribune

Dat lijkt me niet handig :|
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#11
ok, met 10 (eigenlijk 11) stemmen kan 4-4-2 al niet meer ingehaald worden, dus dat wordt de tactiek.

vanavond volgens de polls voor de invulling van de posities, die zullen wat langer blijven lopen uiteraard. ik wil iedereen vast verzoeken om daar de moeite te nemen om je keuzes te beargumenteren (en dan niet een "ik vind je niet lief" of "je stinkt"). dit kunnen dan namelijk ook meteen tips zijn voor de betreffende spelers mbt tot training/gehanteerde orders/etcetera. als 10 man mij niet zou opstellen omdat ik niet kan tackelen, dan gaat er denk ik wel een lichtje bij me branden dat ik daar eens wat aandacht aan moet besteden Wink
Reply
#12
Adder, heb jij onlangs iets vergelijkbaars gemeld over deze older speler, of hebben zij ons gewoon de oorlog verklaard? Wink
Quote:K. Bruurmijn blameert O. v. d. Berg

Koen Bruurmijn zei dat het opmerkelijk is dat niemand de carrière van Onno van den Berg volgt en dat hij er niet trots op moet zijn.

Overigens zie ik Fred positieve opmerkingen maken over Older spelers, en dat een week voor de kraker.. Hup op de bank jij! Hakkuh
Reply
#13
T00L Wrote:Adder, heb jij onlangs iets vergelijkbaars gemeld over deze older speler, of hebben zij ons gewoon de oorlog verklaard? Wink
Quote:K. Bruurmijn blameert O. v. d. Berg

Koen Bruurmijn zei dat het opmerkelijk is dat niemand de carrière van Onno van den Berg volgt en dat hij er niet trots op moet zijn.

Overigens zie ik Fred positieve opmerkingen maken over Older spelers, en dat een week voor de kraker.. Hup op de bank jij! Hakkuh

Weet bijgod niet wie het is.

Koen Bruurmijn Older Vijand (16%)

Ik heb daar dus niets aan gedaan. Maar ik snap het wel, hij wilt aandacht van DE STERSPELER van FC CT (geen knipoog, want het staat echt bij ons team). Hij krijgt het alleen niet , want ik reageer niet op zo'n sufferdje.

ook hier komt IGM op gang:
Klaas-Jan van G : hoe komt het dat jij zo verschrikkelijk veel scoort???? 2/2/2007 08:33:29

Zelfs KJ vraagt al raad aaan me!!! :wink:

Mijn antwoord:

Voor Bericht Datum
Klaas-Jan van G : geheim van de smid? 3/2/2007 07:00:24
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#14
T00L Wrote:Overigens zie ik Fred positieve opmerkingen maken over Older spelers, en dat een week voor de kraker.. Hup op de bank jij! Hakkuh

Dat was een cynische opmerking van mijn kant op een reactie van hem in de krant een week ervoor. Maak je geen zorgen coach!
Reply
#15
Zullen me met zijn allen op die Bruurmeijer duiken? Zodat ie zaterdag 18 vijanden heeft? :8:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#16
ik heb al een interview gegeven Wink
Reply
#17
Mukkus Wrote:Zullen me met zijn allen op die Bruurmeijer duiken? Zodat ie zaterdag 18 vijanden heeft? :8:

2x beledigd en nu 4% vijand Icon_twisted
Reply
#18
Devlin Wrote:
Mukkus Wrote:Zullen me met zijn allen op die Bruurmeijer duiken? Zodat ie zaterdag 18 vijanden heeft? :8:

2x beledigd en nu 4% vijand Icon_twisted

Idem.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#19
Mukkus Wrote:
Devlin Wrote:
Mukkus Wrote:Zullen me met zijn allen op die Bruurmeijer duiken? Zodat ie zaterdag 18 vijanden heeft? :8:

2x beledigd en nu 4% vijand Icon_twisted

Idem.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#20
De polls voor de posities zijn aangemaakt. Ik wil IEDEREEN op het hart drukken om ervoor te zorgen dat je de wedstrijd op 100% fitness begint. Dit houdt dus in dat je vrijdag na 17.00 op een conditie van minimaal 85% moet zitten, met 2 trainingen fitness op zaterdag voor de wedstrijd. Ookal word je door de medespelers unaniem verkozen voor je positie, voldoe je niet aan de fitness eis dan speel je niet. (tenzij je vervanger een nog slechtere conditie heeft).

Ook aan de wissels dus het dringende verzoek om de conditie zaterdag op 100% te hebben, voor het geval andere spelers zouden verzaken.
Reply
#21
Fitness training bij Milad op zaterdag om 08:00 uur (FS-tijd). kortom: 100% fitness voor de clash tegen Older.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#22
Aangezien de spitsen zich de tering lopen in deze sim, is het denk ik wel een optie dat Harold voor Lucas of Onno gaat invallen, ook al zijn ze 100%.
Zeg maar ronde de 60e minuut. En misschien dat ook Joep kan invallen, zeg vanaf de 70e minuut.

Ik loop wat vooruit op de stemming, maar ik ga er van uit dat Lucas en Onno in de basis staan.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#23
Zoals altijd 4-4-2
The great old Ludwig von...
Reply
#24
Bij de keepers zal de fitness waarschijnlijk op 96% staan ivm de teamtraining op balgevoel.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#25
Forever Wrote:Bij de keepers zal de fitness waarschijnlijk op 96% staan ivm de teamtraining op balgevoel.

Daar wij beide hetzelfde soort schema hebben zal T00L daar wel begrip voor hebben dunkt mij :wink:
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#26
Ik heb natuurlijk weinig keus als jullie beiden op 96% staan en voor keepers zal het misschien ook iets minder schokkend zijn als je wat minder conditie hebt, maar voor de reden "dan mis ik 2 trainingen" heb ik geen begrip Wink

Deze ene week is de korte termijn belangrijker dan de lange termijn, dus ik hoop dat iedereen daar rekening mee houdt.

als dit tot enorm grote problemen zou leiden, wil ik daar best rekening mee houden in het team training schema (bv balgevoel 1malig naar zondag), maar in principe liever niet
Reply
#27
Kan me het voorstellen T00L. Maar ik ben als keeper nog nooit in fitness gedaald tijdens een wedstrijd. Dus ik denk niet dat het voor keepers belangrijk is.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#28
Ik zal vanavond, bij het maken van de opstelling voor de friendly van morgen, zoveel mogelijk rekening houden met de tussenstanden van de diverse polls. Oftewel, degenen die nu voorstaan in de polls zullen voor zover mogelijk rust krijgen.
Reply
#29
Zo, die Bruurmijn heeft het volgens mij zwaar te verduren =D> Firestarter
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#30
Lamme Lennie Wrote:Zo, die Bruurmijn heeft het volgens mij zwaar te verduren =D> Firestarter

hoe kan je dat zien dan?...bij mij staat hij inmiddels op 13% vijand
Reply


Forum Jump: