The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ajax - Feyenoord
Dit topic even doorgelezen. Ik kan hier maar 1 korte bondige reactie op geven: Puke
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Bredanaar Wrote:Dit topic even doorgelezen. Ik kan hier maar 1 korte bondige reactie op geven: Puke

Valt mij voor jouw doen nog mee.......... jij moet normaal al spugen als iemand uitgescholden wordt voor "rotjong".
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Gewoon geen aandacht geven aan die liedjes en spandoeken, klaar is kees of cees.

Een grappenmaker op een podium mag wel de draak steken met de oorlog en de vervolging, een simpele ziel uit het simpele zielen vak 410 niet?

Taakstraf: Alle graffiti in Rotterdam verwijderen. Let wel op, alleen graffiti van na 14 mei 1940.
Reply
De moeder van Huntelaar is een hooker!









































...een achterhooker!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Dugarry Wrote:Gewoon geen aandacht geven aan die liedjes en spandoeken, klaar is kees of cees.

Een grappenmaker op een podium mag wel de draak steken met de oorlog en de vervolging, een simpele ziel uit het simpele zielen vak 410 niet?

Taakstraf: Alle graffiti in Rotterdam verwijderen. Let wel op, alleen graffiti van na 14 mei 1940.

Wereld van verschil! Als ik naar een voorstelling ga van een grappenmaker weet ik dat ik harde grappen kan verwachten. Vind ik die grappen niet leuk dan kan ik weglopen. Als ik naar voetbal ga wil ik kijken naar mijn club en genieten van de overwinning. Ik wil dan niet geconfronteerd worden met spandoeken waar mijn club aan meebetaalt heeft en die niets met voetbal te maken hebben.
maar nogmaals; ze hebben schitterende doeken gemaakt, dit was gewoon een hele slechte. Wat mij betreft is daarmee de kous af.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Daar komt nog bij dat die grappenmaker grappen maakt om een andere grappenmaker te provoceren, waardoor die andere grappenmaker op de vuist wil gaan met die ene grappenmaker.

Dan moet je gewoon naar een bokswedstrijd, lijkt me.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Bumme Wrote:Wereld van verschil! Als ik naar een voorstelling ga van een grappenmaker weet ik dat ik harde grappen kan verwachten. Vind ik die grappen niet leuk dan kan ik weglopen. Als ik naar voetbal ga wil ik kijken naar mijn club en genieten van de overwinning. Ik wil dan niet geconfronteerd worden met spandoeken waar mijn club aan meebetaalt heeft en die niets met voetbal te maken hebben.
maar nogmaals; ze hebben schitterende doeken gemaakt, dit was gewoon een hele slechte. Wat mij betreft is daarmee de kous af.


Club betaald er geen cent aan mee Bum, collecte op het vak en bij de ingangen vaak, niets van Ajax.
Bij wijze van kan je zeggen dat ik er wel aan meebetaald heb, maar ik sta hier ook niet achter.
Reply
Bumme Wrote:
Dugarry Wrote:Gewoon geen aandacht geven aan die liedjes en spandoeken, klaar is kees of cees.

Een grappenmaker op een podium mag wel de draak steken met de oorlog en de vervolging, een simpele ziel uit het simpele zielen vak 410 niet?

Taakstraf: Alle graffiti in Rotterdam verwijderen. Let wel op, alleen graffiti van na 14 mei 1940.

Wereld van verschil! Als ik naar een voorstelling ga van een grappenmaker weet ik dat ik harde grappen kan verwachten. Vind ik die grappen niet leuk dan kan ik weglopen. Als ik naar voetbal ga wil ik kijken naar mijn club en genieten van de overwinning. Ik wil dan niet geconfronteerd worden met spandoeken waar mijn club aan meebetaalt heeft en die niets met voetbal te maken hebben.
maar nogmaals; ze hebben schitterende doeken gemaakt, dit was gewoon een hele slechte. Wat mij betreft is daarmee de kous af.

Daar heb je een punt. Wmb 3 punten...!
Reply
Fabian Wrote:
Bumme Wrote:Wereld van verschil! Als ik naar een voorstelling ga van een grappenmaker weet ik dat ik harde grappen kan verwachten. Vind ik die grappen niet leuk dan kan ik weglopen. Als ik naar voetbal ga wil ik kijken naar mijn club en genieten van de overwinning. Ik wil dan niet geconfronteerd worden met spandoeken waar mijn club aan meebetaalt heeft en die niets met voetbal te maken hebben.
maar nogmaals; ze hebben schitterende doeken gemaakt, dit was gewoon een hele slechte. Wat mij betreft is daarmee de kous af.


Club betaald er geen cent aan mee Bum, collecte op het vak en bij de ingangen vaak, niets van Ajax.
Bij wijze van kan je zeggen dat ik er wel aan meebetaald heb, maar ik sta hier ook niet achter.

De Amsterdamse club heeft het supportersvak 410, waar het doek werd uitgerold, uitgesloten van deelname aan zogenaamde sfeeracties van de club. ,,Voor hen is daarvoor geen budget meer beschikbaar’’, aldus financieel directeur Jeroen Slop. ,,

Bovendien bekijken we de televisiebeelden om de makers te kunnen vinden.

Nou dat laatste lijkt mij niet zo moeilijk:
[Image: spandoek.jpg]
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
http://www.afcasupportersclub.nl/article...t=n&id=345


Goed stuk, goed punt ook.

Toch raar Bum, de sfeeractie met de vellen was van het 'sfeerteam' wat wel door Ajax ondersteund wordt. Het maken van de doeken bekostigd 410 zelf, middels collectes.

Slop gaat dus een beetje, te, kort door de bocht...
Reply
Er is wel een verschil, Fabian.

Het 'lopen altijd weg' kan een verwijzing zijn naar Beverwijk, 'Braveheart' kan een verwijzing naar Beverwijk. Maar die zaken kun je ook anders uitleggen.

Terwijl het spandoek van de skyline van Rotterdam met doorboven een vliegtuig met vallende bommen, maar op 1 manier kan worden uitgelegd....als jij dit anders weet uit te leggen, ga je gang. Maar doe niet teveel moeite, elke andere uitleg komt heel dom over. :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Joden lopen inderdaad altijd weg...................maar dan wel met drie punten!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
:lol:
The great old Ludwig von...
Reply
waf Wrote:
Ronnie D. Wrote:En wat dat opvliegen betreft. Dat kwam alleen maar door de inconsequentie van je uitspraken. Niks persoonlijks verder.

die inconsequentie is inmiddels genoeg weerlegd. je onderbouwt je aanval bovendien zwak. dat had je wss zelf ook in de gaten, vandaar je 'vlieg toch op vent'. duidelijk wat krachttermen nodig.

wel wil ik even toevoegen dat het niet zomaar om een scheldende sneijder ging, maar om een tegen de scheidsrechter scheldende sneijder.
dat spelers elkaar verrot schelden interesseert me ook weinig, hoewel ik het kwalijker vind dan als supporters maar wat roepen.

Die opvlieging, voor zover die onderbouwing nodig heeft gehad, kwam door irritatie op steeds terugkerende leuterpraat die je te pas en te onpas in de rondte slingert.

Verder is er wat mij betreft dus geen onderscheid tussen schelden onderling, tegen een scheids of door supporters tegen spelers. Het is allemaal even kwalijk. En dan kun je draaikonten tot je een ons weegt, maar dat feit blijft gewoon staan.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Ronnie D. Wrote:
waf Wrote:
Ronnie D. Wrote:En wat dat opvliegen betreft. Dat kwam alleen maar door de inconsequentie van je uitspraken. Niks persoonlijks verder.

die inconsequentie is inmiddels genoeg weerlegd. je onderbouwt je aanval bovendien zwak. dat had je wss zelf ook in de gaten, vandaar je 'vlieg toch op vent'. duidelijk wat krachttermen nodig.

wel wil ik even toevoegen dat het niet zomaar om een scheldende sneijder ging, maar om een tegen de scheidsrechter scheldende sneijder.
dat spelers elkaar verrot schelden interesseert me ook weinig, hoewel ik het kwalijker vind dan als supporters maar wat roepen.

Die opvlieging, voor zover die onderbouwing nodig heeft gehad, kwam door irritatie op steeds terugkerende leuterpraat die je te pas en te onpas in de rondte slingert.

Verder is er wat mij betreft dus geen onderscheid tussen schelden onderling, tegen een scheids of door supporters tegen spelers. Het is allemaal even kwalijk. En dan kun je draaikonten tot je een ons weegt, maar dat feit blijft gewoon staan.


De pot verwijt de ketel. :lol:
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
[Image: calimero.gif]
The great old Ludwig von...
Reply
Benieuwd of ook dit jaar in Eindhoven het fraaie bord met de schitterende tekst: "I love Beer, I hate Juice" weer te zien zal zijn.

[Image: 06.jpg]

Kan dit dan wel volgens jullie?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Wat is de achterliggende gedachte hiervan?

edit: even gegoogled, en ook ik ben erachter....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ja, die Brabo's zijn nu eenmaal verschrikkelijke zuiperds! :wink:

Nee zonder gekheid, iedereen weet waar dit overgaat dus ook opzoutuh met dit doek!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ik vind een verwijzing naar een (naar eigen zeggen) geuzennaam minder storend dan het spandoek wat er in de arena hing. Ik vind een beetje dollen over en weer prima hoor, maar over het bombardement op rotterdam en verwijzingen naar de jodenvergassing etc. gaan te ver. Vind die uit eindhoven wel grappig verzonnen!
Reply
Ekslem Wrote:Ja, die Brabo's zijn nu eenmaal verschrikkelijke zuiperds! :wink:

Nee zonder gekheid, iedereen weet waar dit overgaat dus ook opzoutuh met dit doek!

Leg uit! Leg uit!
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Bumme Wrote:Benieuwd of ook dit jaar in Eindhoven het fraaie bord met de schitterende tekst: "I love Beer, I hate Juice" weer te zien zal zijn.

[Image: 06.jpg]

Kan dit dan wel volgens jullie?

Die is duidelijk ludiek, das toch een stuk minder erg dan een spandoek dat echt om te kwetsen bedoeld is zonder enige ludieke vorm.
Reply
Klasse justitie, die vieze kut knfb gaat een onderzoek instellen naar het spandoek.

Over alle andere doeken en leuzen is nooit wat vernomen, net zoals deze...


[Image: 152.jpg]

:eeeek:
Reply
Fabian Wrote:knfb

Undecided

is snijder al geschorst?
Reply
Ik vind het wel terecht, die fnooiters hebben het al moeilijk genoeg
Reply
waf Wrote:
Fabian Wrote:knfb

Undecided

is snijder al geschorst?

Is denneboom al geschorst?
Reply
Flixieluv Wrote:
waf Wrote:
Fabian Wrote:knfb

Undecided

is snijder al geschorst?

Is denneboom al geschorst?

kweenie wattie heeft gedaan. zullen we dat bespreken in een of andere nek-topic? :wink:
Reply
Ik ga de knvb maar eens mailen over de zaak sneijder, heeft iemand een link naar dat filmpje ?
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:Ik ga de knvb maar eens mailen over de zaak sneijder, heeft iemand een link naar dat filmpje ?

probeer het eens op: <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.hoebreekikeenscheenbeen?.nl">http://www.hoebreekikeenscheenbeen?.nl</a><!-- w --> :wink:
Reply
waf Wrote:
Ricochan Wrote:Ik ga de knvb maar eens mailen over de zaak sneijder, heeft iemand een link naar dat filmpje ?

probeer het eens op: <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.hoebreekikeenscheenbeen?.nl">http://www.hoebreekikeenscheenbeen?.nl</a><!-- w --> :wink:

Code:
Safari can’t find the server.

COMPLOT!
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: