The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




(OT) Amateurvoetbal '05/'06!
Ad Wim Wrote:Ik zit zelfs bij twee teams van Swift in de competitie.

Afgelopen zaterdag verloren van het 10e op zo'n klote-kunstgrasveld. Ik lig helemaal open.
heb het over het eerste...niet over g voetbal voor mensen zonder handicap
Reply
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik zit zelfs bij twee teams van Swift in de competitie.

Afgelopen zaterdag verloren van het 10e op zo'n klote-kunstgrasveld. Ik lig helemaal open.
heb het over het eerste...niet over g voetbal voor mensen zonder handicap

:lol:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik zit zelfs bij twee teams van Swift in de competitie.

Afgelopen zaterdag verloren van het 10e op zo'n klote-kunstgrasveld. Ik lig helemaal open.
heb het over het eerste...niet over g voetbal voor mensen zonder handicap

:lol:

Ik moet idd ook lachen om het onderschrift van kooltje :wink:
Reply
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik zit zelfs bij twee teams van Swift in de competitie.

Afgelopen zaterdag verloren van het 10e op zo'n klote-kunstgrasveld. Ik lig helemaal open.
heb het over het eerste...niet over g voetbal voor mensen zonder handicap
Wat is dit nu weer voor een belachelijke opmerking? Puke
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik zit zelfs bij twee teams van Swift in de competitie.

Afgelopen zaterdag verloren van het 10e op zo'n klote-kunstgrasveld. Ik lig helemaal open.
heb het over het eerste...niet over g voetbal voor mensen zonder handicap
Wat is dit nu weer voor een belachelijke opmerking? Puke

Ik dacht ook dat je geboren was met een open ruggetje en daarom niet op kunstgras wilde voetballen.... :|
Reply
Altijd lekker als je wint met 3-0 van die Heraclieden :8:
[url=http://img72.imageshack.us/my.php?image=58900165zv5.jpg][img]http://img72.imageshack.us/img72/4787/58900165zv5.th.jpg[/img][/url]
Reply
hoppa 3-0 gewonnen bij Faja Lobi. Terug in de race om kampioen te worden, al is het maar in de g klasse zonder handicap #-o

16 uit 9, 4e, maar ook de koplopers (waaronder Faja Lobi) hebben al een aantal punten laten liggen.
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
Ook 3-0 hier.
Van Oranje Nassau uit Almelo gewonnen, hoera, de overwinning is extra zoet!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Hoppa 3-4 gewonnen bij de nummer 2, heerlijke pot! En ook nog een doelpuntje meegepikt, m'n 2e. Wederom uit een vrije trap.

10 punten, ongekend dit ! :Big Grin
Reply
Woensdagavond al gespeeld in de van Mesdagkliniek tegen SVA2. 4-2 verloren, voornamelijk door het spekgladde tenniskunstgrasveld op zaalvoetbalformaat. Wel een goal en een assist, maar dat mocht de teleurstelling niet drukken. 4e plaats (op verliespunten 5e) van de 12.

Standaardgrappen: "Hee, ik herkende je niet zonder balkje voor je ogen" en tegen de scheidsrechter die op tijd wil beginnen: "Waarom? Ze hoeven na afloop niet op tijd te zijn voor de bus of trein..."
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Fabian Wrote:Hoppa 3-4 gewonnen bij de nummer 2, heerlijke pot! En ook nog een doelpuntje meegepikt, m'n 2e. Wederom uit een vrije trap.

10 punten, ongekend dit ! :Big Grin
Idd Fab ,jullie gaan vooruit met die kroam!!!!
[url=http://img72.imageshack.us/my.php?image=58900165zv5.jpg][img]http://img72.imageshack.us/img72/4787/58900165zv5.th.jpg[/img][/url]
Reply
5-1 gewonnen, scheids is echter het laatste doelpunt vergeten op te schrijven waardoor er 4-1 op het formulier staat. Ook een prima resultaat!

Nu 9 gespeeld, 4 gewonnen, 1 gelijk en 4 verloren.

Lekker in de middenmoot.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik zit zelfs bij twee teams van Swift in de competitie.

Afgelopen zaterdag verloren van het 10e op zo'n klote-kunstgrasveld. Ik lig helemaal open.
heb het over het eerste...niet over g voetbal voor mensen zonder handicap
Wat is dit nu weer voor een belachelijke opmerking? Puke

Ik dacht ook dat je geboren was met een open ruggetje en daarom niet op kunstgras wilde voetballen.... :|

Je weet dat je dan meestal helemaal niet kan lopen, laat staan voetballen?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Zo, Nunspeet heeft ook weer eens gewonnen!!!!! 1-3 bij Quick Boys. Ook Vierhouten heeft weer huisgehouden, ik geloof 8-1 van Hulshorst!!!! Netjes hoor.

:Big Grin
LMR!!!!
Reply
kleintjebier Wrote:Zo, Nunspeet heeft ook weer eens gewonnen!!!!! 1-3 bij Quick Boys. Ook Vierhouten heeft weer huisgehouden, ik geloof 8-1 van Hulshorst!!!! Netjes hoor.

:Big Grin

In een gemeentelijke derby met 8-1 van je concurrent winnen is inderdaad een Hakkuh waard! De 2e competitieoverwinning in de historie van Vierhouten op Hulshorst, in de beker ook 2x.

Nunspeet op 1 puntje van de Vogels, kom op met die platte kar!
Reply
Ja, nog ff winnen van kloetinge en Sparta Nijkerk en dan met een lekker gevoel de winterstop in!!!!!
Het bier smaakte afgelopen zaterdag weer goed in de keet van Vierhouten!!!!!! Het was erg druk en gezellig. Jammer dat ik voor zessen weg moest.
LMR!!!!
Reply
Kraay jnr heeft met zijn promovendus FC Lienden fijn verloren hier in Oldenzaal van Quick'20. Wat een aap die Kraay, ik haat hem meer en meer.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
gister mooi revanche kunnen nemen tegen rijssen. in de eerste wedstrijd 1-0 verloren en een rode kaart. Gister had ik al na 5 minuten een assist op mijn naam staan.. en uiteindelijk dik gewonnen met 4-1. Daarna Sinterklaas vieren met het team, en wie was er bij als zwarte piet! Vretje :lol:
Reply
Gister tijdens de wedstrijd een teamgenoot (25 jaar) van me overleden. Stond slechts 5 minuten in het veld en zakte in elkaar. Hartaanval. Het is altijd ver weg en nu ineens heel dichtbij. Echt onvoorstelbaar hoe hard dit de familie, de club en alle betrokkenen raakt. Hij was enorm sterk en leefde voor de sport. Echt niet te geloven... :cry:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=36617">http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=36617</a><!-- m -->
Reply
RIP en sterkte
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Matador! Wrote:Gister tijdens de wedstrijd een teamgenoot (25 jaar) van me overleden. Stond slechts 5 minuten in het veld en zakte in elkaar. Hartaanval. Het is altijd ver weg en nu ineens heel dichtbij. Echt onvoorstelbaar hoe hard dit de familie, de club en alle betrokkenen raakt. Hij was enorm sterk en leefde voor de sport. Echt niet te geloven... :cry:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=36617">http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=36617</a><!-- m -->

Ik hoorde het op Omrop Fryslan. Sterkte, Matador!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Matador! Wrote:Gister tijdens de wedstrijd een teamgenoot (25 jaar) van me overleden. Stond slechts 5 minuten in het veld en zakte in elkaar. Hartaanval. Het is altijd ver weg en nu ineens heel dichtbij. Echt onvoorstelbaar hoe hard dit de familie, de club en alle betrokkenen raakt. Hij was enorm sterk en leefde voor de sport. Echt niet te geloven... :cry:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=36617">http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=36617</a><!-- m -->

Pfffffffffff.

Sterkte kerel.....
Reply
Matador! Wrote:Gister tijdens de wedstrijd een teamgenoot (25 jaar) van me overleden. Stond slechts 5 minuten in het veld en zakte in elkaar. Hartaanval. Het is altijd ver weg en nu ineens heel dichtbij. Echt onvoorstelbaar hoe hard dit de familie, de club en alle betrokkenen raakt. Hij was enorm sterk en leefde voor de sport. Echt niet te geloven... :cry:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=36617">http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=36617</a><!-- m -->

Damned :eeeek:
Erg veel sterkte toegewenst!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Bah alweer 1,bij ons laatst ook al!!! Sad
Sterkte Matador.
[url=http://img72.imageshack.us/my.php?image=58900165zv5.jpg][img]http://img72.imageshack.us/img72/4787/58900165zv5.th.jpg[/img][/url]
Reply
Dank allen. Je voelt je totaal onmachtig als je dit voor je ogen ziet gebeuren...
Reply
Totaal onmachtig inderdaad.
Sterkte!
:cry:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
K'zou er niet aan moeten denken.
Sterkte!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Vorige week zaterdag liep er bij onze tegenstander echt een enorm misselijk mannetje rond. Bijna onze gehele achterhoede had ruzie met hem. Hij ging als een dwaas tekeer tegen de scheidsrechter als hij weer eens 5 meter buitenspel stond en de beste man hiervoor floot.
Midden in de tweede helft (toen ze net van een 2-1 achterstand op een 2-3 voorsprong gekomen waren) had ik de zoveelste aanvaring met hem. Nog geen halve minuut later gingen we samen naar een bal. Ik hoorde aan hem ( hij snoof en briesde als een dolle stier) dat hij het plan had om mij een enorme doodschop te verkopen zodra ik de bal zou hebben. Omdat ik hier geen zin in had besloot ik de bal niet aan te nemen maar gelijk met mijn buitenkant door zijn benen te spelen. Mijn plan werkte zo goed en het was zo'n vette panna dat ik besloot de bal onder mijn voet stil te leggen en hem recht in zijn gezicht keihard uit te lachen. Dit tot grote verbazing van het ventje. Daarna schoot ik de bal maar uit, het was mooi geweest zo.
De gozer is tot ver na de wedstrijd (die in 3-3 eindigde) boos op mij geweest.

Heerlijk! Mijn zaterdag kon niet meer stuk...........
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
=D> =D>
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bumme Wrote:Vorige week zaterdag liep er bij onze tegenstander echt een enorm misselijk mannetje rond. Bijna onze gehele achterhoede had ruzie met hem. Hij ging als een dwaas tekeer tegen de scheidsrechter als hij weer eens 5 meter buitenspel stond en de beste man hiervoor floot.
Midden in de tweede helft (toen ze net van een 2-1 achterstand op een 2-3 voorsprong gekomen waren) had ik de zoveelste aanvaring met hem. Nog geen halve minuut later gingen we samen naar een bal. Ik hoorde aan hem ( hij snoof en briesde als een dolle stier) dat hij het plan had om mij een enorme doodschop te verkopen zodra ik de bal zou hebben. Omdat ik hier geen zin in had besloot ik de bal niet aan te nemen maar gelijk met mijn buitenkant door zijn benen te spelen. Mijn plan werkte zo goed en het was zo'n vette panna dat ik besloot de bal onder mijn voet stil te leggen en hem recht in zijn gezicht keihard uit te lachen. Dit tot grote verbazing van het ventje. Daarna schoot ik de bal maar uit, het was mooi geweest zo.
De gozer is tot ver na de wedstrijd (die in 3-3 eindigde) boos op mij geweest.

Heerlijk! Mijn zaterdag kon niet meer stuk...........

Dat was werkelijk een hilarisch moment.
Bumme, normalitair de rust zelve, kon er ook ff niet meer tegen. Voor 1 wedstrijd was ik eens niet de foute man binnen ons team Wink
Overigens was het allermooiste dat we in de 93e minuut nog ff de gelijkmaker binnentikte. Ben nog nooit zo blij geweest met 1 punt als tegen die eikels
The great old Ludwig von...
Reply


Forum Jump: