The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




(OT) Amateurvoetbal '05/'06!
Dugarry Wrote:op dat stinkende nepveld.
Fijn hé die schaafplekken op de knieén,kheb der ook een bloedjehekel aan!!!
[url=http://img72.imageshack.us/my.php?image=58900165zv5.jpg][img]http://img72.imageshack.us/img72/4787/58900165zv5.th.jpg[/img][/url]
Reply
Dat niet, het stinkt gewoon naar verbrande autobanden. Voor de rest een goed bespeelbaar veld. Maar een veld hoort van gras te zijn, niet van rubber.
Reply
Dugarry Wrote:
Depor Wrote:Onder andere...alhoewel ik denk dat Elspeet weinig te brengen heeft in Lelystad...tenzij je tegen het 6e speelt (campingelftal)

Ik ben zeker geen fan van Elspeet, maar de afgelopen jaren wist het betrekkelijke clubje met hun eerste wel steeds van Unicum te winnen.
De jeugd van Uncicum zal wel hoger spelen, het 1e afgelopen jaar zelfs een klasse lager.

Afgelopen week zelf met ons 1e tegen Unicum 1 gespeeld, op dat stinkende nepveld. Een simpele 2-2, dis zo goed is Unicum helaas niet, daar wij slechts 55 spelende leden hebben en Unicum ongeveer 700.

Afgelopen jaar zelfs met 4-2 van ze gewonnen (maar ook 7-1 verloren) en de andere 3 ontmoetingen van de laatste 3 jaar waren allemaal 2-2.

Spakenburg 1 - Nunspeet 1 1-3.....

Unicum is een TENNISclub uit Leiden. Lekker hoor die 1-3.
Nunspeet volgende week op bezoek bij hekkesluiter Huizen... :roll:
Some come here to sit and think
Outhers come here to shit and stink
But I came here to scratch my balls
And read the writings on the walls
Reply
Feits Wrote:
Dugarry Wrote:
Depor Wrote:Onder andere...alhoewel ik denk dat Elspeet weinig te brengen heeft in Lelystad...tenzij je tegen het 6e speelt (campingelftal)

Ik ben zeker geen fan van Elspeet, maar de afgelopen jaren wist het betrekkelijke clubje met hun eerste wel steeds van Unicum te winnen.
De jeugd van Uncicum zal wel hoger spelen, het 1e afgelopen jaar zelfs een klasse lager.

Afgelopen week zelf met ons 1e tegen Unicum 1 gespeeld, op dat stinkende nepveld. Een simpele 2-2, dis zo goed is Unicum helaas niet, daar wij slechts 55 spelende leden hebben en Unicum ongeveer 700.

Afgelopen jaar zelfs met 4-2 van ze gewonnen (maar ook 7-1 verloren) en de andere 3 ontmoetingen van de laatste 3 jaar waren allemaal 2-2.

Spakenburg 1 - Nunspeet 1 1-3.....

Unicum is een TENNISclub uit Leiden. Lekker hoor die 1-3.
Nunspeet volgende week op bezoek bij hekkesluiter Huizen... :roll:

Unicum is ook een VOETBALclub uit Lelystad, net zoals Batavia en SVL
Reply
Accommodatie
Tennispark Unicum :8:
District
Leiden
Haarlemmerweg 101
2334 GD LEIDEN
Telefoon clubhuis: 071-5150050
E-mail: <!-- e --><a href="mailtoConfusedecretariaat@tcunicum.nl">secretariaat@tcunicum.nl</a><!-- e -->

Unicum, LELYSTAD :Big Grin
Voetbalvereniging
Accommodatie:
Sportpark Schouw (Lelystad)
Schouw 54-13
8232 XK LELYSTAD
0320-241138 Opgericht:
10-05-1970 Tenue:
Shirt: Wit
broek: Blauw
kousen: Blauw

SC Unicum '73 :oops:
Zandvoortselaan 165
2042 XK ZANDVOORT 5751212
Jeu de Boulesvereniging

RSV Unicum Korbalvereniging :eeeek:
Nieuw-Vossemeerweg 80
3086SV Rotterdam
Tel: 010-4806576

En zo zullen er nog wel een paar zijn....
Some come here to sit and think
Outhers come here to shit and stink
But I came here to scratch my balls
And read the writings on the walls
Reply
Is dus bepaald geen unicum, een vereniging die zich Unicum noemt :8:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Zowaar 2-3 gewonnen... #-o
Reply
=D> wij met 3-2. Eerst in blessuretijd een pingel gemist, hun rood wegens hands. 2 minuten later in blessuretijd alsnog de 3-2. Uiteraard terecht.
Reply
Dugarry Wrote:=D> wij met 3-2. Eerst in blessuretijd een pingel gemist, hun rood wegens hands. 2 minuten later in blessuretijd alsnog de 3-2. Uiteraard terecht.

:oops:


Afgelopen zaterdag Scheveningen 4 opgerold met 7-1. Strak aan kop met 2-6 (13-4)
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
Ik ben nog steeds geschorst Sad
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Heb je koprollen gemaakt over het veld?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:Heb je koprollen gemaakt over het veld?


Dat was vorig jaar maar daar ben ik niet voor geschorst :lol:
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Ben ook maar weer eens begonnen in Odysseus 8 :8:

Voorlopig een lekker begin, vorige week 5-1 gewonnen en dit weekend na een 2-0 achterstand en met 10 man toch nog 4-3 gewonnen :razz:
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
JAAAAAAAAAAAAAAA!! De eerste overwinning is een feit.

4-3 gewonnen bij Achilles '29! Bij rust 2-0, daarna nog 2-2 en gaven we het bijna uit handen, maar toch liepen we uit tot 4-2.
De scheidsrechter was echt drama, waar hij vandaag kwam weet ik niet, maar volgens mij was het Meneer Smits.

Vanavond maar eens flink vieren :cheers: :cheers: :cheers:
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
FC Wageningen Wrote:JAAAAAAAAAAAAAAA!! De eerste overwinning is een feit.

4-3 gewonnen bij Achilles '29! Bij rust 2-0, daarna nog 2-2 en gaven we het bijna uit handen, maar toch liepen we uit tot 4-2.
De scheidsrechter was echt drama, waar hij vandaag kwam weet ik niet, maar volgens mij was het Meneer Smits.

Vanavond maar eens flink vieren :cheers: :cheers: :cheers:

Ik neem toch aan bij jullie. :wink:
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
FC Petr Wrote:
FC Wageningen Wrote:JAAAAAAAAAAAAAAA!! De eerste overwinning is een feit.

4-3 gewonnen bij Achilles '29! Bij rust 2-0, daarna nog 2-2 en gaven we het bijna uit handen, maar toch liepen we uit tot 4-2.
De scheidsrechter was echt drama, waar hij vandaag kwam weet ik niet, maar volgens mij was het Meneer Smits.

Vanavond maar eens flink vieren :cheers: :cheers: :cheers:

Ik neem toch aan bij jullie. :wink:
Hehe, ja een deel is net al gevierd, vandaar :wink:
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
Vandaag de derde wedstrijd en de derde overwinning. Altijd leuk winnen tegen AFC... Puke

Overigens hoopte ik ff op het team van gullit, van basten etc... Die spelen ook op zaterdag bij AFC.
Na de wedstrijd:
van basten: He, mag ik jouw nummer ff
Hoezo?
van Basten: Je bent goed in vorm, ik wil je oproepen...
The great old Ludwig von...
Reply
loop ook nog nominaal met 9 uit 3, morgen uit bij het altijd lastige voorwaarts :roll:
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
Gelijkgespeeld tegen Juliana, 3-3 na een 3-1 achterstand bij rust.

Niet slecht aangezien Juliana vorig jaar bijna kampioen is geworden van de 1e klasse :8:
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
Ha FC Wageningen, goede inhaalrace....'t was alleen beter geweest als jullie Groningen als voorbeeld hadden genomen. Icon_evil

Vorig jaar stond er toch een ander team, neem ik aan?
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
FC Petr Wrote:Ha FC Wageningen, goede inhaalrace....'t was alleen beter geweest als jullie Groningen als voorbeeld hadden genomen. Icon_evil
Ja is inderdaad lekker, 2 keer aanvoerder en gelijk resulaat: 4 uit 2 :wink:

FC Petr Wrote:Vorig jaar stond er toch een ander team, neem ik aan?
Zeker, A1 die kampioen is geworden van de 2e klasse zag er wel anders uit... we hebben een selectie van 18 man maar er zijn veel blessures

FC Petr Wrote:'t was alleen beter geweest als jullie Groningen als voorbeeld hadden genomen.

Groningen - Vites bedoel je? Ook nog de winnende maken, dat hadden we beter kunnen doen maar zou niet verdiend zijn geweest...
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
Je doet net of Groningen het wel verdiende. Icon_evil
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
FC Petr Wrote:Je doet net of Groningen het wel verdiende. Icon_evil
Nah, dat bedoelde ik niet.
Ik was er trouwens helemaal niet blij mee, omdat nogal wat mensen Suárez (en andere Groningenspelers) hadden; dus CM-technisch viel het nogal nadelig uit :wink:
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
Weet ik wel..... :wink:
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
7-2 gewonnen, nu 6 uit 4, en dat is exact ons puntenaantal van vorig seizoen !

:lol:
Reply
wat een helden =D> =D>
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
4-1 verloren van de koploper. 3 uit 2, op de 6e plaats. :|

6-4 gewonnen, 6 uit 3, 12-12, 5e plaats...
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Zo, wij hebben met 2-0 gewonnen van IJsselmeervogels!!!!!! Dat zal die viskoppen leren. Een beetje geflatteerde eindstand, maar ja dan moet je wel een keer scoren als je 7 a 8 knasen krijgt.

HUP NUNSPEET

:Big Grin
LMR!!!!
Reply
Na ook Spakenburg al met 1-3 verslagen te hebben een paar weekejs terug.

HUP Nunspeet!
Reply
Rood of Blauw, dat maakt ons niet uit. Blauw-geel zijn de kleuren!!!!! Voor hoe lang het duurt.................
Je hebt zeker weer lang aan de bar gehangen Dugarry?
Vierhouten vrij?
LMR!!!!
Reply


Forum Jump: