The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




(OT) Amateurvoetbal '05/'06!
Vierhouten won simpel met 1-10......... :razz:
Reply
Vandaag in onze klasse; vogido vs oranje nassau.
fct vs heracles.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:Vandaag in onze klasse; vogido vs oranje nassau.
fct vs heracles.

Beaam, in de grond met die tering Heraclieden;
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.nu.nl/news/850022/14/Massale_vechtpartijen_op_voetbalvelden_Almelo.html">http://www.nu.nl/news/850022/14/Massale ... lmelo.html</a><!-- m -->
Reply
Meazza Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Vandaag in onze klasse; vogido vs oranje nassau.
fct vs heracles.

Beaam, in de grond met die tering Heraclieden;
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.nu.nl/news/850022/14/Massale_vechtpartijen_op_voetbalvelden_Almelo.html">http://www.nu.nl/news/850022/14/Massale ... lmelo.html</a><!-- m -->

Heuken op het voetbalveld! Hakkuh
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
Meazza Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Vandaag in onze klasse; vogido vs oranje nassau.
fct vs heracles.

Beaam, in de grond met die tering Heraclieden;
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.nu.nl/news/850022/14/Massale_vechtpartijen_op_voetbalvelden_Almelo.html">http://www.nu.nl/news/850022/14/Massale ... lmelo.html</a><!-- m -->

De sites liggen nu plat, ik denk dat de webmaster vast zit.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Hoe ik het verhaal lees in de Twentsche Courant Tubantia krijgt dit verhaal nog wel een staartje.
Die twee teams zitten bij mij in de competitie. En van ons zijn ook al twee wedstrijden gestaakt door klepperpartijen. Dit kan nog leuk worden dit jaar. Zulke berichten fokt de mensen alleen maar meer op.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Zonder Gittermaster met 1-4 verloren van de jonge honden (de oudste was 23) van Argon.
Nu 4-9................
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Ik hoorde dat EJR volgende week eventueel beschikbaar was voor ons Bum...
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:Ik hoorde dat EJR volgende week eventueel beschikbaar was voor ons Bum...

We spelen uit in Amsterdam en ik denk dat hij niet de kans wil lopen dat ze daar op een onbewaakt moment "Jode" op de, op zijn voetbaltas geplakte, ADO-sticker schrijven.....
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
:lol: :lol:
The great old Ludwig von...
Reply
Bumme Wrote:
gittermaster Wrote:Ik hoorde dat EJR volgende week eventueel beschikbaar was voor ons Bum...

We spelen uit in Amsterdam en ik denk dat hij niet de kans wil lopen dat ze daar op een onbewaakt moment "Jode" op de, op zijn voetbaltas geplakte, ADO-sticker schrijven.....

Hoe laat verzamelen we? Hakkuh
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
3-0 verloren, nu 5-6 :lol:
Reply
Ook deze week weer 3 punten, nu uit tegen Geinoord. 0-2 was de uitslag en we doen bijna mee voor het kampioenschap. De daling zal toch wel een keer ingezet worden. Meestal na de winterstop. Wat heeft Vierhouten thuis gedaan? Ik kon jammergenoeg niet kijken....................... Maar ik ga die keet binnenkort maar weer een keer onveilig maken!!!!!
Icon_evil

Nunspeet Rulezzzzzzzzzzzz
LMR!!!!
Reply
Nunspeet, waar ligt dat dan?
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
:Big Grin , oe wit oak niks. #-o
LMR!!!!
Reply
Is dat bij afslag Stroe en Garderen?
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Alsof je et wil weten?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Vorige week m'n debuut gemaakt bij 't 1e, vandaag ook ingevallen.

We moesten tegen 't 2e van Bennekom (hoofdklasse), 4-3 verloren, helaas.
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
damn, 4-3 verloren van de koploper en totaal onterecht. we waren echt veel beter, maar een paar persoonlijke fouten achterin.. balen :letitallout:
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
Vret Mien Gras Wrote:Hoe ik het verhaal lees in de Twentsche Courant Tubantia krijgt dit verhaal nog wel een staartje.
Die twee teams zitten bij mij in de competitie. En van ons zijn ook al twee wedstrijden gestaakt door klepperpartijen. Dit kan nog leuk worden dit jaar. Zulke berichten fokt de mensen alleen maar meer op.

De wedstrijd DVO uit Almelo en Vogido uit Enschede is uitgesteld, dit i.v.m. de rellen van vorige week! De politie en de voetbalclubs hebben dit besloten.
Aangezien Vogido weer in Almelo moest voetballen leek uitstellen de beste optie.

Volgende week Vogido vs Esch, dan kunnen we elkaar de hand schudden :wink:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
2-2 uit tegen Swift.................

Nu 5 - 10
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Waar speel je Bumme?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
14-2 gewonnen, 3 goaltjes meegepikt, 9 uit 4 op de 3e plaats. =D>
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Ad Wim Wrote:Waar speel je Bumme?

De laatste tijd in de verdediging maar ben van origine linkshalf.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Ik bedoelde eigenlijk: bij welke club? :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Bumme Wrote:
Ad Wim Wrote:Waar speel je Bumme?

De laatste tijd in de verdediging maar ben van origine linkshalf.

:lol: :lol:
The great old Ludwig von...
Reply
9-3 gewonnen, op de 4e plaats, maar op verliespunten 3e.
Woensdagavond een thuiswedstrijd tegen de van Mesdagkliniek, dus een uitwedstrijd, aangezien deze heren (uiteraard) de deur niet uit mogen. Paspoort mee, waardevolle spullen thuislaten en maximaal 20 man publiek mee. :lol:
Reply
En Nunspeet heeft weer gewonnen!!!! Was een matige pot tegen GVVV(Veenendaal) met nog een klein opstootje op het einde........ 2e plek in de hoofdklasse. De vogels moeten uitkijken!!!!

Mogge by the way. :lol:
LMR!!!!
Reply
Bumme Wrote:2-2 uit tegen Swift.................

Nu 5 - 10
ook bij swift in de competitie, welke club?
Reply
Ik zit zelfs bij twee teams van Swift in de competitie.

Afgelopen zaterdag verloren van het 10e op zo'n klote-kunstgrasveld. Ik lig helemaal open.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: