Threads: 312
Op welke manier doen jullie dat?
Heeft iedereen een neteller account?
Tot op heden altijd via credit card gedaan, maar kan bij partypoker via banktransfer rechtstreeks naar je bank.
Moet je wel Ibannummer en swift code etc. gebruiken.
Ff getest met 265 dollar, kijken of dit goed werkt.
Gisteren gedaan, vandaag nog niets gezien bij internet bankieren.
The great old Ludwig von...
Threads: 24
Ik heb bij party poker een check laten uitbetalen... die heb ik overigens na 3 weken zonder problemen gekregen... nu dat kloteding nog inwisselen. Moet hem nu gaan opsturen naar het hoofdkantoor van de postbank en dan hopen dat het goed gaat (moet het orgineel insturen met kopie legitimatie en vermelding van rekeningnummer en dan gaan zij het storten [-o< )
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Threads: 97
gittermaster Wrote:Op welke manier doen jullie dat?
Heeft iedereen een neteller account?
Tot op heden altijd via credit card gedaan, maar kan bij partypoker via banktransfer rechtstreeks naar je bank.
Moet je wel Ibannummer en swift code etc. gebruiken.
Ff getest met 265 dollar, kijken of dit goed werkt.
Gisteren gedaan, vandaag nog niets gezien bij internet bankieren. Volgens mij duurt dit een aantal dagen.
Ik heb ook wel eens een storting via de bank gedaan en dat duurde een dag of drie. Neem aan dat dit ongeveer net zo snel gaat.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
oke, ook met iban gebeuren enzo?!
Als dit goed werkt ga ik dat vaker doen op die manier.
die koers is trouwens verneukeratief. 200 euro wilde ik mee testen, moest ik gewoon 265 dollar voor rekenen
Ja ja, ik moest ook Iban en swift aangeven. Was aanvankelijk sceptisch, maar werkte prima. Duurde alleen wel vrij lang. CC blijft natuurlijk ideaal.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Threads: 27
Ik laat het altijd eerst naar moneybookers sturen, daarna gaat het zonder problemen naar mn rekening. Nu al 3x met redelijk grote bedragen gedaan en zonder problemen. 1x een cheque laten sturen, maar dit doe ik niet weer omdat het veel langer duurt en veel meer moeite kost.
Heeft iemand ervaring met cash out bij Everest? Ik zie dat je het oa met Moneybookers kunt doen, zoals Matador ook beschrijft, maar hoe doe je dit precies?
Threads: 36
Ad Wim Wrote:Heeft iemand ervaring met cash out bij Everest? Ik zie dat je het oa met Moneybookers kunt doen, zoals Matador ook beschrijft, maar hoe doe je dit precies?
alles via Neteller...gaat heel makkelijk
duurt wel steeds twee dagen dus 2 dagen van site naar neteller en dan 2 dagen van neteller naar bank
werkdagen welteverstaan
Utrecht, it's vocking delicious
Ad Wim Wrote:Heeft iemand ervaring met cash out bij Everest? Ik zie dat je het oa met Moneybookers kunt doen, zoals Matador ook beschrijft, maar hoe doe je dit precies?
Bij moneybookers staat het dezelfde dag nog op je moneybookers account en dan nog 2 dagen voor je het op je rekening hebt staan...
Je moet een account aanmaken bij moneybookers (heb je denk ik al?) en dan kun je het gewoon via cash-out op je moneybookers-account uit laten cashen!
Threads: 57
denk dat Ad voornamelijk de stappen erna wil weten, hoe ie het op z'n eigen rekening krijgt...
Bij Moneybookers je correcte geboortedatum en bankrekeningnummer invullen en via withdraw kun je het op je rekening laten storten. Niet zo moeilijk lijkt me.
Matador! Wrote:Bij Moneybookers je correcte geboortedatum en bankrekeningnummer invullen en via withdraw kun je het op je rekening laten storten. Niet zo moeilijk lijkt me. Ik bedoelde eigenlijk: hoe je het van Everest naar Moneybookers krijgt. Ik heb een tijdje gezocht, maar kan alleen maar zelf geld storten met CC of iDeal en niet vanaf mijn Everest-account.
Threads: 131
Ik heb 5 euro naar moneybookers gestort.
Hoe krijg ik deze nu naar everest poker?
via everest poker lukt het niet... :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Threads: 40
Lukte mij ook niet. Moet je eens even aan ons bierdopje vragen, die heeft wel een oplossing..
Don't care what people say, just follow your own way.
Hattrick: Jansoe United (503329)
Threads: 325
is het minimum voor moneybookers niet 10dollar?
Mac Wrote:is het minimum voor moneybookers niet 10dollar?
5 dollar staat bij everest.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
ik wil graag 5 dollar overboeken van moneymakers naar everest...
wie kan mij hiermee helpen??? :|
Threads: 76
In everest druk je op:
- Storten
dan kom je in je rekening menu zeg maar. Daar druk je nog eens op storten. Vervolgens kom je in de lijst met stortingsmogelijkheden.
Moneybookers staat onderaan. Je drukt op het logo van moneybookers en dan vul je 2 x je moneybookers email adres in en onderaan het bedrag.
Dan moet ie het doen denk ik. ( heb zelf nog nooit gestort met MB ).
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
je wordt overigens wel ongelooflijk genaaid met die wisselkoers.
Op een bedrag van 1000 euro maakt het een verschil van 100 euro of je stort of casht.
Threads: 84
Tja, de Dollar staat gewoon retelaag momenteel
boven de 1,40 volgens mij :|
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!
Song of the decade:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
ja dat is waar, maar nog zit er een onwijs verschil tussen storten en cashen...
Maar goed, het is momenteel gewoon niet verstandig om te cashen volgens mij. Even een paar maandjes wachten tot die dollar weer iets hoger staat
Threads: 84
Kan je lang wachten ben ik bang
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!
Song of the decade:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
harry_bierdop Wrote:In everest druk je op:
- Storten
dan kom je in je rekening menu zeg maar. Daar druk je nog eens op storten. Vervolgens kom je in de lijst met stortingsmogelijkheden.
Moneybookers staat onderaan. Je drukt op het logo van moneybookers en dan vul je 2 x je moneybookers email adres in en onderaan het bedrag.
Dan moet ie het doen denk ik. ( heb zelf nog nooit gestort met MB ).
dat heb ik al tig keer geprobeerd.... :|
ik snap er niks van
Threads: 325
en wat voor foutmelding geeft ie dan?
Is het niet een melding dat Moneybookers geen kansspelsites of iets dergelijke ondersteunt?
Kan ik me nog enigszins iets van herinneren toen ik zo wilde storten...
Mac Wrote:en wat voor foutmelding geeft ie dan?
ik ben paar dagen op congres.
ben woensdagavond terug.
dan zal ik het nog eens proberen en de foutmelding hier plaatsen.
Jansoe Wrote:Is het niet een melding dat Moneybookers geen kansspelsites of iets dergelijke ondersteunt?
Kan ik me nog enigszins iets van herinneren toen ik zo wilde storten...
klopt ja...
is er een oplossing voor?
Toendertijd heeft Harry via zijn everest acc op die van mij gestort en ik via mijn moneybookers acc het bedrag weer op dat van hem gestort volgens mij.....
Of in ieder geval zoiets....
Misschien dat Harry dat nog precies weet, tis namelijk al weer een mooi tijdje geleden :wink:
Threads: 76
Waarschijnlijk heeft Buurs die $5 met ideal op zijn MB gezet.. je mag het dan niet rechtstreeks op everest zetten. Je kan tegenwoordig op MB wel gewoon geld op je MB zetten met ideal, vervolgens het geld naar jezelf verzenden ( a 25 cent ofzo ) en dan kan je het wel op everest zetten.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
harry_bierdop Wrote:Waarschijnlijk heeft Buurs die $5 met ideal op zijn MB gezet.. je mag het dan niet rechtstreeks op everest zetten. Je kan tegenwoordig op MB wel gewoon geld op je MB zetten met ideal, vervolgens het geld naar jezelf verzenden ( a 25 cent ofzo ) en dan kan je het wel op everest zetten.
ik heb idd via ideal naar MB geboekt.
hij geeft als melding dat ik niet van MB naar everest kan boeken.
harry, hoe bedoel je dat met naar mezelf verzenden?
|