The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




digitale tv
#1
Hebben jullie al ervaring met dit gebeuren?

Moet per 1 mei ene aansluiting hebben, het liefst enn pakket

Tv/vaste telefoon/internet (het liefst ADSL, anders kabel)

Ik wil ook het sport1 pakket hebben en niet het tele2 voetbal.


Is UPC wat, of KPN???
Reply
#2
@home! Big Grin

Digitenne schijnt echt waardeloos te zijn. Van UPC weet ik het niet.
Heb zelf TV Digitaal van @home en dat bevalt zeer goed. Via de kabel dus gewoon.
Reply
#3
Digitenne schijnt idd stuk slechter te zijn.

Hier Digitale TV van UPC, bevalt goed. Je ziet zeker wel verschil tussen digitaal beeld en beeld wat je gewend bent!
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
#4
Je merkt het verschil inderdaad goed.
Reply
#5
hier ook upc.

Aan de ene kant is beeldkwaliteit idd beter en zijn de extra netten leuk natuurlijk. Ook erg handig dat je een soort van tv gids hebt waardoor je kan kijken wat er op de andere netten op dit moment is en wat er straks komt zonder van net te hoeven wisselen.

Minpunten zijn dat het nog wel eens weg wil vallen. Nu een stuk minder last van maar enkele maanden geleden kwam het zeer regelmatig voor dat ik m helemaal uit en aan moest zetten voor ik weer beeld had. Aangezien dat minstens 30sec duurde aardig frustrerend. Ander minpunt is natuurlijk weer een extra afstandsbediening erbij. Al heb je je tv-afstandsbediening nauwelijks meer nodig, je tv aan- en uitzetten gaat er niet mee en ook voor het volume heb ik nog mn oude ab nodig.

Al met al vind ik persoonlijk het die 3 euro extra ofzo wel waard.
Reply
#6
Op mijn werk heb ik digitenne, omdat kabel aanleggen te duur was. Nu gebruiken wij hem niet vaak, en dan nog met een kleine draagbare tv, maar geen klagen over, nooit problemen gehad. Beeld is goed. Nadeel is dat je maar op 1 kanaal tegelijk kunt afstemmen, dus 1 kijken en een ander tegelijkertijd opnemen is er niet bij. Hoewel dat tegenwoordig met een duurdere decoder wel mogelijk is geloof ik. En het standaard zenderaanbod is beperkter. Geen BBC bijvoorbeeld.
May The Schwartz Be With You
Reply
#7
Mac Wrote:hier ook upc.

Ander minpunt is natuurlijk weer een extra afstandsbediening erbij. Al heb je je tv-afstandsbediening nauwelijks meer nodig, je tv aan- en uitzetten gaat er niet mee en ook voor het volume heb ik nog mn oude ab nodig.

Al met al vind ik persoonlijk het die 3 euro extra ofzo wel waard.

Heb ook UPC, maar kan gewoon die afstandbediening programmeren zodat ik ook de TV en DVD speler kan bedienen. Staat ergens in de gebruiksaanwijzing hoe je dat kan doen.
Enkel teletekst is ruk via de digitale aansluiting.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
#8
Ronnie D. Wrote:
Mac Wrote:hier ook upc.

Ander minpunt is natuurlijk weer een extra afstandsbediening erbij. Al heb je je tv-afstandsbediening nauwelijks meer nodig, je tv aan- en uitzetten gaat er niet mee en ook voor het volume heb ik nog mn oude ab nodig.

Al met al vind ik persoonlijk het die 3 euro extra ofzo wel waard.

Heb ook UPC, maar kan gewoon die afstandbediening programmeren zodat ik ook de TV en DVD speler kan bedienen. Staat ergens in de gebruiksaanwijzing hoe je dat kan doen.
Enkel teletekst is ruk via de digitale aansluiting.

Mee eens. Alleen heb je bij TV Digitaal van @home een decoder van Humax ( naast de waardeloze Philips en de goede Samsung) en daar is de teletekst best wel fijn. Sneler dan sommige normale tv's Big Grin
Reply
#9
Ronnie D. Wrote:
Mac Wrote:hier ook upc.

Ander minpunt is natuurlijk weer een extra afstandsbediening erbij. Al heb je je tv-afstandsbediening nauwelijks meer nodig, je tv aan- en uitzetten gaat er niet mee en ook voor het volume heb ik nog mn oude ab nodig.

Al met al vind ik persoonlijk het die 3 euro extra ofzo wel waard.

Heb ook UPC, maar kan gewoon die afstandbediening programmeren zodat ik ook de TV en DVD speler kan bedienen. Staat ergens in de gebruiksaanwijzing hoe je dat kan doen.
Enkel teletekst is ruk via de digitale aansluiting.

hmmm zal ik eens naar kijken dan thx.
Reply
#10
Teletekst kijk ik bijna uitsluitend nog via internet met de teletekstbrowser http://www.teletekstbrowser.nl/
Reply


Forum Jump: