The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




OT sport 1 en film1
#1
dag,

ik heb digitale tv en sport 1 en film 1 zou gratis te bekijken zijn vanaf vandaag en dan 10 dagen lang... bij mij doet alleen sport 1 het en film 1 niet.
hebben jullie dat ook of.......???
'play offs are for losers'
Reply
#2
Hier ook zo. UPC ?
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#3
ja...... UPC...dacht mooi ff wat films op mijn harde schijf te knallen.... helaas!
'play offs are for losers'
Reply
#4
mari carmen oudendijk vertelde net op sport 1 dat de aktie van film 1 was komen te vervallen! alleen de sportzenders zijn 10 dagen gratis te zien.... :cry:
'play offs are for losers'
Reply
#5
Nou ja, dan weten we dat .....
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#6
franco Wrote:mari carmen oudendijk vertelde net op sport 1 dat de aktie van film 1 was komen te vervallen! alleen de sportzenders zijn 10 dagen gratis te zien.... :cry:
Sad
Hier idd - helaas - alleen sport 1 te zien...
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
#7
Ik heb @home digitaal en dat werkt prima :razz:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#8
Sloebers!!!! Neem gewoon een abbo op film 1 en sport 1
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#9
Jansoe Wrote:Sloebers!!!! Neem gewoon een abbo op film 1 en sport 1


Inderdaad dan kun je elke week genieten van de beste wedstrijden!!!


Nu begint Arsenal-Blackburn overigens...
Reply
#10
Hmmm Film 1 etc werkt nu niet meer.
Alleen de sportzenders.....

Wat een waardeloze actie!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#11
Vret Mien Gras Wrote:Hmmm Film 1 etc werkt nu niet meer.
Alleen de sportzenders.....

Wat een waardeloze actie!

Als je het goed doet ken je de films die op film 1 komen al geruime tijd :razz:

Dat sport 1 vind ik wel gaaf, alleen jammer dat ze geen licensie hebben voor de eredivisie. Overigens doet ook hier alleen sport 1 en film 1 dus niet.
Reply
#12
Ricochan Wrote:
Jansoe Wrote:Sloebers!!!! Neem gewoon een abbo op film 1 en sport 1


Inderdaad dan kun je elke week genieten van de beste wedstrijden!!!


Nu begint Arsenal-Blackburn overigens...
Ook gewoon op de BBC, gratis :8:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#13
Het zijn vuile honden bij UPC:

Geachte lezer,

In de afgelopen weken heeft digitale TV zender Film1 Sport1 via uw Digitale TV aanbieder UPC een gratis kijkperiode aangekondigd vanwege het 1-jarig bestaan van Film1 Sport1.

Film1 ziet zich helaas gedwongen de 10-daagse gratis kijkperiode voor niet-Film1 Sport1 abonnees in te trekken. Film1 betreurt dit ten zeerste.

In de nacht van 25/26 en maandagavond 26 februari kunt u wel gratis kijken naar de live Oscar uitreiking en de samenvatting daarvan op Film1. De gratis kijkperiode voor Sport1 blijft onverminderd van kracht en u kunt dan ook o.a. live genieten van alle achtste finales van UEFA Champions League, de vijfde ronde van de FA Cup en natuurlijk het basketball NBA All Star weekend.

Wij realiseren ons dat het voor u zeer teleurstellend kan zijn om niet naar Film1 te kunnen kijken en zullen spoedig bij u terugkomen met een passend alternatief.

Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak.



Met vriendelijke groet,



Jeroen Bergman
Managing Director Film1 Sport1
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
#14
werder bremen verliest net met 0-2 van HSV, 2 goals van v/d vaart =D>


wat een kutploeg dat werder :razz:
Bangkok resident.
Reply
#15
Ricochan Wrote:werder bremen verliest net met 0-2 van HSV, 2 goals van v/d vaart =D>


wat een kutploeg dat werder :razz:

En daar verliest Ajax dik van :wink:
Maar mooi voor Schalke want ook Bayern verloor.
Forza Schalke, het kleine broertje van FC Twente :wink:

EDIT: 2-2 Schalke. Goal Wolfsburg in de 89ste minuut.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#16
@ niet betalende Sloebers; vanavond en morgen kunnen jullie meerdere kanalen tegelijk kijken, en donderdag the premier league of darts :wink:
Bangkok resident.
Reply
#17
Film1 is geen moer aan. Allemaal waardeloze films die ook op de commerciele zenders worden uitgezonden.

Sport1 daarentegen is wel leuk met soms leuke Duitse, Spaanse en Engelse voetbalwedstrijden.
Reply
#18
AssyriskaFF Wrote:Film1 is geen moer aan. Allemaal waardeloze films die ook op de commerciele zenders worden uitgezonden.


2 jaar later ja !

Sport1 daarentegen is wel leuk met soms leuke Duitse, Spaanse en Engelse voetbalwedstrijden.

Elke week feest met de premier league, stukken leuker dan de saaie eredivisie en meestal 8 kanalen tegelijk !
Reply
#19
Ik heb dit weekend met vrienden in CentreParcs doorgebracht en er kwamen alleen maar saaie films op Film1. Of films die ik al had gezien (King Kong). En daarnaast worden deze films ook herhaald de volgende dag.

Als ik een film wil zien dan download of huur ik em wel.
Reply
#20
AssyriskaFF Wrote:Ik heb dit weekend met vrienden in CentreParcs doorgebracht en er kwamen alleen maar saaie films op Film1. Of films die ik al had gezien (King Kong). En daarnaast worden deze films ook herhaald de volgende dag.

Als ik een film wil zien dan download of huur ik em wel.


Als je idd huurt of download heb je weinig aan film1, ik heb zelf ook bijna alles al gezien wat ze uitzenden, ik ben ook alleen maar lid voor de sport die ze uitzenden.

Maar die films die ze uitzenden komen op de commerciele tv dus nog veel later ivm de rechten.
Reply
#21
Aha zo. Maar zelfs van die B-films worden zelfs uitgezonden. Daar zit niemand op te wachten.
Reply
#22
Tele2 Voetbal met Eredivisie is nu ook op de kabel te zien op 2 kanalen, in combinatie met SPORT1.

* BEKIJK ALLE WEDSTRIJDEN VAN AJAX, FEYENOORD, PSV EN ALLE ANDERE EREDIVISIE CLUBS
* OOK DE HOOGTEPUNTEN VAN DE GESPEELDE SPEELRONDES EN CLUB-TV
* IEDERE SPEELRONDE LIVE WEDSTRIJDEN OP VRIJDAG, ZATERDAG EN ZONDAG

Vanaf zaterdag 29 september is het ook mogelijk om via de digitale kabel te kijken naar Tele2 Voetbal met de Eredivisie.
Sport1 stelt voor al haar digitale kabelabonnees vanaf dit moment ook Tele2 Voetbal beschikbaar. Zonder extra kosten kunt u ook het Nederlandse voetbalseizoen 2007/2008 volgen.

Op Tele 2 Voetbal zijn alle Eredivisie wedstrijden te zien. Als er een wedstrijd is wordt deze live uitgezonden. Indien er meerdere wedstrijden tegelijkertijd zijn, wordt één van deze wedstrijden op het tweede Tele2 Voetbal kanaal rechtstreeks uitgezonden. De andere wedstrijden worden in delay uitgezonden.




Heeft iemand met sport1 afgelopen weekend gekeken of het ook echt te zien was?
Bangkok resident.
Reply
#23
Ik heb het vrijdag toevallig bij een vriend gezien. Het was er dus idd op. RTL en sport 1 (Tele2)
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#24
heb ff op website gekeken en is idd zo.
Eerste 3 maanden voor 5 euro, daarna 19,99 p/m. Ik overweeg om hierop in te gaan. Het is overigens per maand opzegbaar, dus aan het einde van het seizoen, kun je dit direct opzeggen...
The great old Ludwig von...
Reply
#25
Ik ben dus al lid en ik volg het engelse voetbal op de voet, maar wist niet dat de eredivisie ook weer te zien was anders had ik afgelopen zondag ook wel ff naar sparta-ajaks gekeken!
Bangkok resident.
Reply
#26
Ricochan Wrote:Ik ben dus al lid en ik volg het engelse voetbal op de voet, maar wist niet dat de eredivisie ook weer te zien was anders had ik afgelopen zondag ook wel ff naar sparta-ajaks gekeken!

2 kanalen

Sparta - Ajax was te zien inderdaad.

Sport 1 is maar 12,99 per maand, film1 ook.

Samen heb je ze voor 19,99.

Heb film1 per vandaag opgezegd, veelal oude films en ook nog eens 3x per dag dezelfde films.
Reply
#27
Dugarry Wrote:
Ricochan Wrote:Ik ben dus al lid en ik volg het engelse voetbal op de voet, maar wist niet dat de eredivisie ook weer te zien was anders had ik afgelopen zondag ook wel ff naar sparta-ajaks gekeken!

2 kanalen

Sparta - Ajax was te zien inderdaad.

Sport 1 is maar 12,99 per maand, film1 ook.

Samen heb je ze voor 19,99.

Heb film1 per vandaag opgezegd, veelal oude films en ook nog eens 3x per dag dezelfde films.


Voor een filmfanaat als ikzelf zijn de films idd oud, maar voor de gemiddelde mens valt dat alles mee, voordat die films bijv op de gewone netten komen ben je nog 2 jaar verder....
Reply
#28
Heb uiteraard nog wel ff mn mediabox volgepropt met films die ik nog niet kendne of nog een keer wilde zien en niet zelf op dvd heb. De box is nog niet voil, wat meer zegd over de films dan over de box.
Reply
#29
Denk dat ik die 3 maanden voor 5 euro wel ga doen... enige nadeel is dat ik ook een smartcard voor 20 euro moet kopen :roll:
Wie dit leest is gek
Reply
#30
Quote:Aha zo. Maar zelfs van die B-films worden zelfs uitgezonden. Daar zit niemand op te wachten.

Ik heb eergister naar HOSTAGE gekeken met Bruce Willis, dat was toch een verdomd goede film! En zeker geen B-keus!
Reply


Forum Jump: