The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Friendly: FC CT vs Melbourne Victory
#1
Eens kijken of Milad potentie heeft als centrale middenvelder:

GK Levi de Wit 17 83% 100% 100%

DC Didier Onstein 17 51% 100% 100%
DC Pascal Tergau 17 94% 100% 100%
DC Giel van de Poel 18 100% 100% 100%

ML Wiebe van IJperen 17 95% 100% 100%
MC Henk Lips 17 88% 100% 100%
MC Milad Acda 17 95% 100% 100%
MC Eddy Kloppenberg 17 85% 100% 100%
MR Jelle de Leede 17 89% 100% 100%

FC Joep Segeren 17 97% 100% 100%
FC Harold van Merkenstein 17 82% 100% 100%

wissels:
Minuut Uitslag Met Goal voor Sp. die invalt Sp. die vertrekt

Rust - - - Cas Oosterhuis Didier Onstein [Aanpassen] [Wis]
Rust - - - Ed van Meerte Janse Eddy Kloppenberg [Aanpassen] [Wis]
Rust - - - Lucas van Boxel Harold van Merkenstein [Aanpassen]


Dre, doe es wat aan die schandalig lage conditie?
het is dat dit een friendly is, maar anders had je de tribune warm mogen houden Wink
Reply
#2
Volgens mij is Sjaak aan de beurt?
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#3
ik ben bij het maken van de opstelling uitgegaan van de uitslag van deze poll:
Quote:Hoe gaan we spelen in de eredivisie?
Als je aan de beurt bent sta je in de basis 11% [ 2 ]
Basis 11 (zoals bv tegen Older) en van daaruit kleine aanpassingen 88% [ 16 ]
Total Votes : 18
Voor gelijkwaardige spelers zal er uiteraard gerouleerd worden, maar voor de wedstrijd tegen de kampioen van vorig seizoen wil ik "gewoon" de sterkste 11 opstellen, zoals in de kampioenswedstrijd tegen Older.
Reply
#4
Forever Wrote:Volgens mij is Sjaak aan de beurt?

Keepers ontlopen elkaar zeer weining, uiteraard wil ik graag in de comp spelen maar ik denk dat het eerlijker is om de keepers elke week stuivertje te laten ruilen... tenzij Levi daar anders over denkt.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#5
T00L Wrote:Eens kijken of Milad potentie heeft als centrale middenvelder:

Aan Milad zal het niet liggen, hij is alleen bang dat zijn lange passes niet aankomen, omdat ie die rode puntmuts van kabouter Klop steeds van zijn harses schiet.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#6
jaja komt goed. Ik ga zaterdag flink zweten Wink
Insane life.
Reply
#7
Dre Wrote:jaja komt goed. Ik ga zaterdag flink zweten Wink
Zaterdag pas?

@Muk: Als de Klop dan maar vlak voor de keeper van de tegenpartij gaat staan, dan moet het goed komen.
En komt het niet goed, dan kom ik wel langsglijden met de noppen op kniehoogte, Ed kan tegenwoordig ook tackelen! Icon_twisted
Reply
#8
Box Brother Wrote:
Forever Wrote:Volgens mij is Sjaak aan de beurt?

Keepers ontlopen elkaar zeer weining, uiteraard wil ik graag in de comp spelen maar ik denk dat het eerlijker is om de keepers elke week stuivertje te laten ruilen... tenzij Levi daar anders over denkt.

Zo lang ik om en om in de competitie mag spelen. Dan mag Sjaak gelijk van mij vandaag in de goal. Wink Maar de coach beslist en hij bepaalt of ik even veel competitiewedstrijden mag spelen als Sjaak.
Reply
#9
Eens kijken of Milad potentie heeft als centrale middenvelder:


Hmmmm, ach dan hoeft Kloppovich tenminste niet zo'n eind te lopen om die drol een fikse tik op die arrogante bolle Servische kijkers van 'm te geven.
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#10
Heh, hoor ik hier een koe schijten?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#11
Mukkus Wrote:Heh, hoor ik hier een koe schijten?

:lol:
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#12
Die commentator is ook helemaal in de war van de verrassing in de opstelling....al 13 minuten geen verslag.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#13
Dan moet je ook niet naar die koe blijven staren, maar naar het beeldscherm! :wink:
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#14
Toch een assistje, btw Milad wil je niet zo eng doen?


18': Milad Acda moves forward to Joep Segeren, Joep Segeren runs away
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#15
:lol:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#16
Wie was vandaag de beste centrale middenvelder?

Quote:MC Henk Lips.....................5
MC Milad Acda..................6
MC Eddy Kloppenberg.........5
M C Ed van Meerte Janse.....5

:8:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#17
En kijk ook maar ff naar de geslaagde tekkels. Daarin was Milad the Master.
Gelijk een erg sterk argument voor Henk en Eddy om daar ook eens op te gaan trainen. Want elke mislukte tekkel kan een kans tot gevolg hebben.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#18
Je kunt trouwens niet en 'gebruik vaker lange pass' en 'gebruik vaker korte pass' beide aanzetten. Ik heb er voor gekozen om de lange pass aan te zetten, aangezien die op 3 staat (korte pass 2) en om sneller de aanvallers te bereiken aangezien de tegenstander op papier zwakker was.

Als je ze beide uitzet, dan varieer je, denk ik, het meest in die twee soorten passing. Bij een volgende wedstrijd zet ik ze beide uit. 'Niet dribbelen' en 'sober spelen' had ik wel aangevinkt.

Graag hoor ik of dit een geslaagd experiment was, dan kan ik mijn trainingsschema daarop aanpassen.

@Tool: ik ben wel nieuwsgierig, hoe hun goal tot stand kwam. Milad veroverd de bal, daarna geen verslag en opeens ligt die bal bij ons in het netje.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#19
Forever Wrote:En kijk ook maar ff naar de geslaagde tekkels. Daarin was Milad the Master.
Gelijk een erg sterk argument voor Henk en Eddy om daar ook eens op te gaan trainen. Want elke mislukte tekkel kan een kans tot gevolg hebben.

Pfff, Klop heeft gewoon een barslechte pot lopen ballen. 2 tekkels waarvan 1 geslaagd is nog niet zo slecht.

Toch blijf ik erbij dat spelinzicht en positiespel icm korte pass of/en afstandsschot voor een middenvelder op den duur belangrijker zijn. Maar goed, Klop is niet te beroerd om op verzoek z'n tekkeling skill naar 2 op te schroeven. De aankomende pak 'm beet 6 dinsdagen zal El Kloppo zich dan ook toe gaan leggen op de oudhollandse tackel.
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#20
volgens mij "onderschepte" je een lange pass, maar lukte dat niet helemaal en stuiterde de bal nog een meter of 10 verder naar hun spits, die em binnenknalt..

overigens stonden de "backs" weer aan de verkeerde kanten, wegens iets kroms met de formatie... had eerst een 3-5-2 gemaakt met de backs aan de juiste kanten, maar wel aan de zijkant.. zet ze naar het midden, sla de formatie op, staat Dre ineens aan de linkerkant :S
Reply
#21
Vietjes Wrote:
Forever Wrote:En kijk ook maar ff naar de geslaagde tekkels. Daarin was Milad the Master.
Gelijk een erg sterk argument voor Henk en Eddy om daar ook eens op te gaan trainen. Want elke mislukte tekkel kan een kans tot gevolg hebben.

Pfff, Klop heeft gewoon een barslechte pot lopen ballen. 2 tekkels waarvan 1 geslaagd is nog niet zo slecht.

Toch blijf ik erbij dat spelinzicht en positiespel icm korte pass of/en afstandsschot voor een middenvelder op den duur belangrijker zijn. Maar goed, Klop is niet te beroerd om op verzoek z'n tekkeling skill naar 2 op te schroeven. De aankomende pak 'm beet 6 dinsdagen zal El Kloppo zich dan ook toe gaan leggen op de oudhollandse tackel.

Op den duur verwacht ik ook wel dat er onderscheid gaat komen tussen verdedigende en aanvallende middenvelders. Maar nu staan jullie nog allemaal mooi op 1 lijntje. Dus moet je wel allround zijn. Tackling op 3 zoals Ed het heeft, lijkt mij wel voldoende om een flink aantal duels te winnen.
Reply
#22
Wiebe heb ook een lekkere pot gebalt:

Aantal Passes: 4 Passes aangekomen: 3
Aantal Tackles: 4 Geslaagde tackels: 4
Aantal Dribbels: 3 Geslaagde dribbels: 3
Aantal voorzetten: 2
Balbezit: 5%
Wedstrijdrating: 6
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
#23
Wel grappig,

Milad Acda 8 passes 6 complete
Joep Segeren 7 passes 7 complete

Das 1 en 2 passes minder dan de rest van het hele middenveld bij elkaar....
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#24
Forever Wrote:
Vietjes Wrote:
Forever Wrote:En kijk ook maar ff naar de geslaagde tekkels. Daarin was Milad the Master.
Gelijk een erg sterk argument voor Henk en Eddy om daar ook eens op te gaan trainen. Want elke mislukte tekkel kan een kans tot gevolg hebben.

Pfff, Klop heeft gewoon een barslechte pot lopen ballen. 2 tekkels waarvan 1 geslaagd is nog niet zo slecht.

Toch blijf ik erbij dat spelinzicht en positiespel icm korte pass of/en afstandsschot voor een middenvelder op den duur belangrijker zijn. Maar goed, Klop is niet te beroerd om op verzoek z'n tekkeling skill naar 2 op te schroeven. De aankomende pak 'm beet 6 dinsdagen zal El Kloppo zich dan ook toe gaan leggen op de oudhollandse tackel.

Op den duur verwacht ik ook wel dat er onderscheid gaat komen tussen verdedigende en aanvallende middenvelders. Maar nu staan jullie nog allemaal mooi op 1 lijntje. Dus moet je wel allround zijn. Tackling op 3 zoals Ed het heeft, lijkt mij wel voldoende om een flink aantal duels te winnen.

Het is een combinatie van 'snelheid' en 'tackles', vandaar het lage balbezit van de Klop. Hij komt niet in balbezit, omdat ie nauwelijks een bal verovert.

T00L Wrote:volgens mij "onderschepte" je een lange pass, maar lukte dat niet helemaal en stuiterde de bal nog een meter of 10 verder naar hun spits, die em binnenknalt..
Ik ga de komende tijd iig nog veel spelinzicht trainen, denk dat dit veroorzaakt werd door een gebrek daaraan.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: