The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




[Verjaardag] Sjaak Born
#1
Quote:25/02/07 5:30:00

Happy birthday! You're now one year older. As you're under 21 years old, your training progression remains the same.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#2
Van harte Sjaak =D>
What, me worry?
Reply
#3
Sjaakie mag nu ook een echt borreltje.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#4
Nr. 12 Wrote:Sjaakie mag nu ook een echt borreltje.

aan de spelling te zien, zit giel nu al aan een borreltje
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#5
Adder Wrote:
Nr. 12 Wrote:Sjaakie mag nu ook een echt borreltje.

aan de spelling te zien, zit giel nu al aan een borreltje

*hik* Helemaal niet! Hoe *hik* kom je erop?
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#6
Feli Sjaak!!

Nu hopen dat Sjaak sneller zijn rijbewijs haalt dan zijn spelersmanager.....
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#7
Sjakieeeeeeeee :Big Grin
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#8
Feli, sjakie!

Waar blijft dat rondje?! Icon_evil
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#9
Ben al uitgebreid uit eten gegaan met de keeperstrainer en Levi....

Voor de rest staat er morgen na de middagtraining een extra rondje ranja klaar....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#10
Box Brother Wrote:Voor de rest staat er morgen na de middagtraining een extra rondje ranja klaar....

Doe mij maar een colaatje.....ik neem zelf wel een klein flesje beerenburg mee.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#11
Voor degene die intresse hebben, ik heb met Mien (die van de kantine) afgesproken dat er vanaf 14.30 de ranja (en 1 cola voor Milad) klaar staat. Ook zijn er indien genoeg animo speculaasjes voor erbij.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#12
Box Brother Wrote:Voor degene die intresse hebben, ik heb met Mien (die van de kantine) afgesproken dat er vanaf 14.30 de ranja (en 1 cola voor Milad) klaar staat. Ook zijn er indien genoeg animo speculaasjes voor erbij.

Niet eens een zakje snoep als we weggaan?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#13
Mukkus Wrote:
Box Brother Wrote:Voor degene die intresse hebben, ik heb met Mien (die van de kantine) afgesproken dat er vanaf 14.30 de ranja (en 1 cola voor Milad) klaar staat. Ook zijn er indien genoeg animo speculaasjes voor erbij.

Niet eens een zakje snoep als we weggaan?

Ik moet de uitnodiging voor mijn feestje nog uitdelen maar voor degene die mee mogen. Ik vertel niet wat we gaan doen maar neem je zwembroek mee....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#14
Box Brother Wrote:
Mukkus Wrote:
Box Brother Wrote:Voor degene die intresse hebben, ik heb met Mien (die van de kantine) afgesproken dat er vanaf 14.30 de ranja (en 1 cola voor Milad) klaar staat. Ook zijn er indien genoeg animo speculaasjes voor erbij.

Niet eens een zakje snoep als we weggaan?

Ik moet de uitnodiging voor mijn feestje nog uitdelen maar voor degene die mee mogen. Ik vertel niet wat we gaan doen maar neem je zwembroek mee....

Joepie, we gaan naar de speeltuin!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#15
Mukkus Wrote:
Box Brother Wrote:
Mukkus Wrote:
Box Brother Wrote:Voor degene die intresse hebben, ik heb met Mien (die van de kantine) afgesproken dat er vanaf 14.30 de ranja (en 1 cola voor Milad) klaar staat. Ook zijn er indien genoeg animo speculaasjes voor erbij.

Niet eens een zakje snoep als we weggaan?

Ik moet de uitnodiging voor mijn feestje nog uitdelen maar voor degene die mee mogen. Ik vertel niet wat we gaan doen maar neem je zwembroek mee....

Joepie, we gaan naar de speeltuin!

Of naar het Anne Frank plantsoen!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#16
Jongens.... Mien komt net naar mij toe dat iemand de cola van Milad heeft opgedronken, wie is dat geweest want nu heeft het mij 2 cola gekost. Dit is niet tof :cry:
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#17
je hebt de rekening van de borrelhapjes dus nog niet gehad? :lol:
Reply
#18
T00L Wrote:je hebt de rekening van de borrelhapjes dus nog niet gehad? :lol:

Mien zei al dat er iemand was die zijn speculaasje gefrituurd wou hebben... vond ze een vreemd verzoek maar heeft mij geen extra kosten in rekening gebracht. Frituur zag er niet meer uit overigens....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#19
Zo, dat was lekker! 2 colaatjes gehad en een gefrituurd speculaasje!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#20
En ik heb gesnoept van Mien! :Big Grin
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#21
Mukkus Wrote:Zo, dat was lekker! 2 colaatjes gehad en een gefrituurd speculaasje!

tssss. Sterrenallures. Speciale drankjes. Twee glazen ipv netjes eentje nemen. Zijn gewone speculaasje te min voor Milad?
Reply
#22
Milad hield het nog best netjes.. Terwijl hij druk bezig was met het achteroverdrukken van z'n 2e colaatje, hebben wij een paar kratten bier verorberd
Reply
#23
Ik heb stiekum een baco gedronken, maar niks tegen de coach zeggen hè.
What, me worry?
Reply
#24
Mien belde me net en er is iemand zijn hartjesonderbroek vergeten. Als die van jouw is, dan kun je hem afhalen bij de kantine. Waar je dan wel moet vertellen, hoe je je onderbroek kan verliezen/vergeten!
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#25
Nr. 12 Wrote:Mien belde me net en er is iemand zijn hartjesonderbroek vergeten. Als die van jouw is, dan kun je hem afhalen bij de kantine. Waar je dan wel moet vertellen, hoe je je onderbroek kan verliezen/vergeten!

Hij is niet van Milad.....die heeft een oud-joegoslavische wollen onderbroek.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#26
Nr. 12 Wrote:Mien belde me net en er is iemand zijn hartjesonderbroek vergeten. Als die van jouw is, dan kun je hem afhalen bij de kantine. Waar je dan wel moet vertellen, hoe je je onderbroek kan verliezen/vergeten!

Hé, die is van Wiebe!

In tegenstelling tot wat Wiebe van Pijperen meestal geeft, heeft hij nu, na wat alcoholische versnaperingen, wat ontvangen van Mien :oops:
Reply
#27
Wat een verjaardigparty kan die sjaak geven . Ik was gewoon een paar dagen helemaal weg van de wereld. Ik hoop dat ik geen gekke dingen heb gedaan.
Insane life.
Reply
#28
Dre Wrote:Wat een verjaardigparty kan die sjaak geven . Ik was gewoon een paar dagen helemaal weg van de wereld. Ik hoop dat ik geen gekke dingen heb gedaan.

De gefrituurde paddo is ook terecht. :Big Grin
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#29
El Parasito Wrote:
Nr. 12 Wrote:Mien belde me net en er is iemand zijn hartjesonderbroek vergeten. Als die van jouw is, dan kun je hem afhalen bij de kantine. Waar je dan wel moet vertellen, hoe je je onderbroek kan verliezen/vergeten!

Hé, die is van Wiebe!

In tegenstelling tot wat Wiebe van Pijperen meestal geeft, heeft hij nu, na wat alcoholische versnaperingen, wat ontvangen van Mien :oops:

Wist je wel, dan Mien eigenlijk gewoon 'Marcel' heet? Ik wil niet weten wat je 'ontvangen' hebt.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#30
Mukkus Wrote:
El Parasito Wrote:
Nr. 12 Wrote:Mien belde me net en er is iemand zijn hartjesonderbroek vergeten. Als die van jouw is, dan kun je hem afhalen bij de kantine. Waar je dan wel moet vertellen, hoe je je onderbroek kan verliezen/vergeten!

Hé, die is van Wiebe!

In tegenstelling tot wat Wiebe van Pijperen meestal geeft, heeft hij nu, na wat alcoholische versnaperingen, wat ontvangen van Mien :oops:

Wist je wel, dan Mien eigenlijk gewoon 'Marcel' heet? Ik wil niet weten wat je 'ontvangen' hebt.....

Iedereen wist dat toch al? Hmmm ik denk dat ik voortaan liever niet naast Wiebe van Pijpen onder de douche sta.....
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply


Forum Jump: