Threads: 114
Groep is aangemaakt.
Iedereen kan teams toevoegen en verwijderen. Link hier ergens beneden, met dank aan Box.
Oh, my god, we bought Kenny!
Threads: 22
Nr. 12 - TSVV Merlijn
Marsh zal van Phoeb wel weten en Depor over Rico.
Hilcoholic en Qui-vive hebben al een eeuwigheid niks meer van hun laten horen. Van mij part haal je ze ook uit de lijst. Verder ziet het wel correct uit.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Threads: 312
toppie Muk...
Kan niet wachten om mij er tussen te zien
The great old Ludwig von...
Threads: 10
Antidote Wrote:Nr. 12 - TSVV Merlijn
Marsh zal van Phoeb wel weten en Depor over Rico.
Hilcoholic en Qui-vive hebben al een eeuwigheid niks meer van hun laten horen. Van mij part haal je ze ook uit de lijst. Verder ziet het wel correct uit.
Yep, ik mis NR12EU - TSVV Merlijn. Volgend seizoen veranderd de Naam naar NR12.eu. Wat al eerder op het forum is vermeld.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*
[b]Giel van de Poel[/b]
Threads: 35
Bokkie onderaan oleeeuh oleeeeeuh
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Threads: 66
Mag ik alsjeblieft tussen Aragorn en Birger geplakt worden :lol: ?
Threads: 40
Mijn competitie (VI.172) klopt nog even
Don't care what people say, just follow your own way.
Hattrick: Jansoe United (503329)
Hij is klaar!
Threads: 24
<!-- m --><a class="postlink" href="http://alltid.org/group/15073/">http://alltid.org/group/15073/</a><!-- m -->
Salaries Wrote:1 $535 516 44 $12 171 Dredevils V.42
:eeeek: :eeeek: :eeeek:
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Dank voor de link, Box. Was ik vergeten, ook omdat ik nog wat aan het rondzoeken was in Alltid Hattrick. Ik kwam erachter dat iedereen de groep SD.tk kon editen. Ik ben maar zo vrij geweest om die leeg te maken en dus in zijn geheel te verwijderen. Daarnaast heb ik iedereen 'editor' gemaakt voor Competitieteam.nl.
Grappig: Competitieteam.nl bestond eigenlijk al.
Als je inlogged op Alltid Hattrick (wat ik nooit deed), kun je naar je naam, dan 'federaties' en 'sd ultra's'. Staat eigenlijk hetzelfde..... :oops:
Threads: 24
geen dank Muk,
overigens is toch niet iedereen supporter dus zal ook wel niet iedereen in die SD-Ultra groep zitten...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Threads: 10
Dank je wel Muk, voor het toevoegen.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*
[b]Giel van de Poel[/b]
Box Brother Wrote:geen dank Muk,
overigens is toch niet iedereen supporter dus zal ook wel niet iedereen in die SD-Ultra groep zitten...
O, ja. Da's ook weer waar.
Threads: 312
top werkie Muk =D>
The great old Ludwig von...
Threads: 35
Zelfs mn b team haalde meer sterren dan mn a team :|
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Threads: 22
Mukkus Wrote:Hij is klaar! Dat heb je snel gedaan! Top man.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Threads: 14
Box Brother Wrote:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://alltid.org/group/15073/">http://alltid.org/group/15073/</a><!-- m -->
Salaries Wrote:1 $535 516 44 $12 171 Dredevils V.42
:eeeek: :eeeek: :eeeek:
Heb toch geld zat  Binnenkort gaan er wat dure spelers eruit.
Insane life.
Antidote Wrote:Mukkus Wrote:Hij is klaar! Dat heb je snel gedaan! Top man.
Had sneller gekund.....probleem was meneer Tool. In Hattrick zitten meerdere teams met de naam 'Tool FC'. Opeens hadden we 1 of andere zwitser in de groep. Toen ik erachter kwam dat het ook op username kon, 'Tool_SD', had ik de juiste TOOL FC te pakken. Ik was bijna zo wanhopig, dat ik hem eruit zou laten. Maar dan kwam ik met Footstar in de problemen..... :wink:
Threads: 57
zoek dan ook gewoon op team id :p
die stond gewoon in die inmiddels gewijzigde startpost van je
Threads: 14
Mukkie bedankt =D> Mukkie bedankt =D> Mukkie Mukkie Mukkie bedankt =D>
Insane life.
Threads: 7
Echt super. Toch wel een teken van toenemende professionalisering van de SD clan. Hulde =D>
Een goed geplaatste corner van Mikhajla Ushkevich belandde op het hoofd van Lars de Wit, die de bal hard inkopte en Packers een doelpunt bezorgde: 2-1.
Dublin Bay Packers (73500)
Threads: 8
Leuk gedaan Mukkus =D>
Voor herman, kyria en mezelf is het extreem makkelijk om ons op te zoeken.. kijk gewoon naar de vlagjes :lol:
Birger Wrote:Leuk gedaan Mukkus =D>
Voor hermand, kyria en mezelf is het extreem makkelijk om ons op te zoeken.. kijk gewoon naar de vlagjes :lol:
Dat heb ik zo ingesteld. Ik kreeg een pop-up met de opmerking:
"U heeft een belgische manager geselecteerd in uw groep, wij raden u aan om ook te kiezen voor landenvlaggetjes, zodat deze manager zichzelf makkelijker kan vinden."
Ik heb dat advies maar opgevolgd.... :wink:
Threads: 8
Mukkus Wrote:Birger Wrote:Leuk gedaan Mukkus =D>
Voor hermand, kyria en mezelf is het extreem makkelijk om ons op te zoeken.. kijk gewoon naar de vlagjes :lol:
Dat heb ik zo ingesteld. Ik kreeg een pop-up met de opmerking:
"U heeft een belgische manager geselecteerd in uw groep, wij raden u aan om ook te kiezen voor landenvlaggetjes, zodat deze manager zichzelf makkelijker kan vinden."
Ik heb dat advies maar opgevolgd.... :wink:
gelukkig kennen ze bij alltid de reputatie van belgen ook :lol:
Threads: 3
Als ik dit zo'n beetje volg heb ik eigenlijk een erg middelmatig team team en had ik in mijn competitie eigenlijk geen kampioen kunnen worden maar had ik als 5e moeten eindigen. Alleen mijn middenveldratings zijn wat beter.
Threads: 7
Aragorn Wrote:Als ik dit zo'n beetje volg heb ik eigenlijk een erg middelmatig team team en had ik in mijn competitie eigenlijk geen kampioen kunnen worden maar had ik als 5e moeten eindigen. Alleen mijn middenveldratings zijn wat beter.
Zo zie je maar. Het is net hoe de vlag staat... :wink:
Een goed geplaatste corner van Mikhajla Ushkevich belandde op het hoofd van Lars de Wit, die de bal hard inkopte en Packers een doelpunt bezorgde: 2-1.
Dublin Bay Packers (73500)
|