The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Indian Wells
#1
De draw is er, ik wist niet dat het 96 was. Dat was toch alleen bij Miami?

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.pacificlifeopen.com/4/assets/common/TrackIt.asp?file=http://www.pacificlifeopen.com/4/assets/pdfs/draws/ATPMDS071.pdf">http://www.pacificlifeopen.com/4/assets ... MDS071.pdf</a><!-- m -->

Soderling bij Gonzalez, Malisse bij Roddick en Murray bij Safin.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#2
en Djokovic zoals altijd in het kwart bij Federer.
Vorig jaar was het ook al een 96 draw, als ik me niet sterk vergis.
Reply
#3
djoko pas in de kwart bij federer...dus dat valt mee. denk dat je het met kleine mannen niet haalt in dit toernooi dus wordt een mooie week. hoe is het met de tijd? hoelaat beginnen hun nederlandse tijd?
Reply
#4
19.00 uur...jammer trouwens dat ik Andreev nergens zie in het schema..maakte wel indruk op me in Dubai.
Reply
#5
Pittig schema, maja logisch natuurlijk! Ik zie zo 1,2,3 niet echte zekerheidjes voor mijn team
Reply
#6
Federer Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#7
:wink:

Ik ben al ff bezig met een MV-team, maar volgens mij kan je toch nog behoorlijk ver komen met de kleintjes.
Reply
#8
Dat lijkt me ook een goede tactiek, maar je hebt natuurlijk wel kans op 1 punt en ik zie weinig kleintjes die van geplaatste spelers gaan winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#9
Net even eerste opzetje gemaakt voor TM en ik ben er eigenlijk wel tevreden mee. Heb alleen nog 400 euro over, maar daar moet dan maar een quali voor komen.
Die loting is trouwens nog niet bekend, dat is wel irritant.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#10
Knap lastig zeg.. Wat een puzzel.. Worden toch 8-10 "grote" namen denk ik :roll:
Reply
#11
geeen karlo...die verliest gewoon met 7-5 6-4
Reply
#12
De lastigste keuzes zijn Murray of Safin, Djokovic wel of niet, en Berdych of Baghdatis.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#13
2006 ATP Masters Series Indian Wells
Hard R16 Baghdatis -Berdych 6-4 6-1
Reply
#14
Ja, dat had ik ook gezien, maar je weet het bij beiden niet. Baghdatis is behoorlijk wisselvallig en Berdych kan zomaar opeens het licht zien.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#15
Denk dat er vooral geplaatste spelers gekozen gaan worden. Je zult haast wel moeten. Dat wat er onder zit is vaak niet goed genoeg om van de geplaatste speler te winnen bij hem in 't gedeelte. Zelfs als je in de 3e ronde verliest heb je pas 7 punten en veel verder zullen pannekoeken niet komen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#16
Maar er zit altijd een verrassing tussen en die moet je nou net hebben!
En dan nog, er zijn 32 geplaatste spelers :wink:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#17
Ad Wim Wrote:Maar er zit altijd een verrassing tussen en die moet je nou net hebben!
En dan nog, er zijn 32 geplaatste spelers :wink:

128-32= 96 spelers waar je dus niet over hoeft te twijfelen. :wink:

En uit die 32 kun je er toch wel 8 kiezen? :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#18
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Maar er zit altijd een verrassing tussen en die moet je nou net hebben!
En dan nog, er zijn 32 geplaatste spelers :wink:

128-32= 96 spelers waar je dus niet over hoeft te twijfelen. :wink:

En uit die 32 kun je er toch wel 8 kiezen? :8:
O, je bedoelt al die gasten uit de familie bye Wink

En ik heb er ook 8 nu! 6 zijn er voor mij zeker, de rest is nog wel heel erg puzzelen. Klote dat die quali's niet bekend zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#19
En ik zie eigenlijk maar 4 niet-geplaatste spelers 7 punten halen en dan ook eigenlijk niet meer dan dat. Maar als je ze alle 4 neemt, is de kans groot dat er eentje wel 15 punten of zelfs meer haalt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#20
Ad Wim Wrote:En ik zie eigenlijk maar 4 niet-geplaatste spelers 7 punten halen en dan ook eigenlijk niet meer dan dat. Maar als je ze alle 4 neemt, is de kans groot dat er eentje wel 15 punten of zelfs meer haalt.

Dat zei ik ook. Die kleine halen niet meer dan 7 punten. Heb ook 8 spelers en ben eigenlijk zeer tevreden. 7 (sub)toppers + 1 kleine rukker die uitstekend 't budget opvulde! :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#21
Ik heb precies hetzelfde! Hebben we hetzelfde team dan? :razz:

Ik zit alleen nog wel heel hard te twijfelen over eentje waarvan ik vrij zeker weet dat jij die hebt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#22
Heb je 2 euro over? :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#23
Nee, gelukkig maar :razz:

21 euro over, ga maar rekenen :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#24
gewoon federer en nog twee...heb je 150 punten...meer ga je er anders toch ook niet halen
Reply
#25
O jee, daar gaan we weer Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#26
haha ja ik ga het ook niet doen, maar toch. bij de laatste acht verliezen is nog maar 25 punten. dus stel je maakt een goede keuze tussen baghdatis en berdych. komen ze in de kwart tegen youzhny of nadal. nou das dus 25 punten mocht alles mee zitten.

of je neeemt veel risico met ljubo of nalbi. worden al tegen elkaar uitgeschakeld misschien of misschien fish een topweek, daar kan je echter ook niet vanuit gaan natuurlijk
Reply
#27
Ik weet het, Federer is kiezen voor zekerheid en dat is met zo'n loting niet eens zo slecht. Bovendien hebben die 'toppers' rgelmatig laten zien dat ze nou niet bepaald constant zijn. Baghdatis kan inderdaad verliezen van Berdych, Djokovic van Blake, Murray van Safin of Davy en Haas van Gonzalez. Dan zit je met de gebakken peren. Maar als de kwartfinale bijvoorbeeld Murray-Haas wordt, heb je al 70 punten voor 3650 euro en dat is nog niet eens de helft van Federer. En die kwartfinale is heel wel mogelijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#28
Ik vind het lastig met Haas en Gonzalez. Beide toppers en in vorm. Wie verliest in het onderlinge duel kan sowieso niet uit. Dus ik zit er sterk aan te twijfelen om gewoon dat hele stukje weg te laten en geen van beide te nemen. Jammer dan dat één van de 2 de halve finale zal halen, maar ja zonder risico kun je geen team samen stellen.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#29
kuiper Wrote:Ik vind het lastig met Haas en Gonzalez. Beide toppers en in vorm. Wie verliest in het onderlinge duel kan sowieso niet uit. Dus ik zit er sterk aan te twijfelen om gewoon dat hele stukje weg te laten en geen van beide te nemen. Jammer dan dat één van de 2 de halve finale zal halen, maar ja zonder risico kun je geen team samen stellen.
Gonzalez in vorm :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#30
29 euro over. nummer 33 op de wereldranglijst gewoon als 32ste geplaats...indian wells =D> tm #-o
Reply


Forum Jump: