The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Indian Wells
#31
kooltje Wrote:29 euro over. nummer 33 op de wereldranglijst gewoon als 32ste geplaats...indian wells =D> tm #-o

Ik heb nog 28 euries over een heb een XI-tal spelers in mijn team.
En ik doe er niks meer aan, want (Kooltje, let op:
VAN RUILEN KOMT HUILEN...... :lol: :lol:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
#32
Ad Wim Wrote:
kuiper Wrote:Ik vind het lastig met Haas en Gonzalez. Beide toppers en in vorm. Wie verliest in het onderlinge duel kan sowieso niet uit. Dus ik zit er sterk aan te twijfelen om gewoon dat hele stukje weg te laten en geen van beide te nemen. Jammer dan dat één van de 2 de halve finale zal halen, maar ja zonder risico kun je geen team samen stellen.
Gonzalez in vorm :roll:

BLOEDVORM OF BAKVORM? :razz: :lol:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
#33
Ik heb een basis van 6 spelers, die ik sowieso niet wissel. Voor het resterende geld heb ik een aantal spelers als opties, maar ik denk dat ik het laat bij wat ik nu heb.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#34
THE MAILMAN Wrote:
kooltje Wrote:29 euro over. nummer 33 op de wereldranglijst gewoon als 32ste geplaats...indian wells =D> tm #-o

Ik heb nog 28 euries over een heb een XI-tal spelers in mijn team.
En ik doe er niks meer aan, want (Kooltje, let op:
VAN RUILEN KOMT HUILEN...... :lol: :lol:
ok thnx mailman dan laat ik hem zo! deze tip had ik nog net even nodig. deze 8 spelers gaan het doen
Reply
#35
Fucking moeilijke week...
Reply
#36
Er gaan enkele verschillen komen. Murray/Safin, Baghdatis/Berdych, Soderling/Haas/Gonzo, Blake/Djoko, Roddick/Malisse/Gasquet. Daar wordt 't tussen kiezen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#37
centre court Wrote:Er gaan enkele verschillen komen. Murray/Safin, Baghdatis/Berdych, Soderling/Haas/Gonzo, Blake/Djoko, Roddick/Malisse/Gasquet. Daar wordt 't tussen kiezen.
mensen met federer gaan gewoon bovenin eindigen. maar iedereen weet dat er meer te halen is.
Reply
#38
kooltje Wrote:
centre court Wrote:Er gaan enkele verschillen komen. Murray/Safin, Baghdatis/Berdych, Soderling/Haas/Gonzo, Blake/Djoko, Roddick/Malisse/Gasquet. Daar wordt 't tussen kiezen.
mensen met federer gaan gewoon bovenin eindigen. maar iedereen weet dat er meer te halen is.


:roll: .. Bedoel je nu jezelf?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#39
centre court Wrote:Er gaan enkele verschillen komen. Murray/Safin, Baghdatis/Berdych, Soderling/Haas/Gonzo, Blake/Djoko, Roddick/Malisse/Gasquet. Daar wordt 't tussen kiezen.

Malisse :roll:
Reply
#40
RobbieDK Wrote:
centre court Wrote:Er gaan enkele verschillen komen. Murray/Safin, Baghdatis/Berdych, Soderling/Haas/Gonzo, Blake/Djoko, Roddick/Malisse/Gasquet. Daar wordt 't tussen kiezen.

Malisse :roll:

Ja! Malisse!

Roddick of Malisse/Gasquet
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#41
Malisse staat volgens mij 0-10 tegen Roddick...

Lijkt mij een waardeloze keuze
Reply
#42
RobbieDK Wrote:Malisse staat volgens mij 0-10 tegen Roddick...

Lijkt mij een waardeloze keuze

Dan moet je Roddick nemen :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#43
Waske verslaat Canas, wat een verassing!
Reply
#44
Haggie Wrote:
RobbieDK Wrote:Malisse staat volgens mij 0-10 tegen Roddick...

Lijkt mij een waardeloze keuze

Dan moet je Roddick nemen :wink:

Mij te duur :|
Reply
#45
Voor 70 punten is hij een koopje!
Reply
#46
RobbieDK Wrote:
Haggie Wrote:
RobbieDK Wrote:Malisse staat volgens mij 0-10 tegen Roddick...

Lijkt mij een waardeloze keuze

Dan moet je Roddick nemen :wink:

Mij te duur :|

Ik zou Grosjean nemen :lol:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#47
Haggie Wrote:
RobbieDK Wrote:
Haggie Wrote:
RobbieDK Wrote:Malisse staat volgens mij 0-10 tegen Roddick...

Lijkt mij een waardeloze keuze

Dan moet je Roddick nemen :wink:

Mij te duur :|

Ik zou Grosjean nemen :lol:

Wacht maar af... Grosjean is mijn wapen deze week! Nog nooit problemen met Youzhny gehad! In vorm of niet... Grosjean is MY MAN!

:oops:
Reply
#48
Capdeville komt helaas niet in het fijnste deel terecht, namelijk tegen Moya en daarna Stepanek. Maar hij heeft al 4 punten voor 350 euro en dat is niet gek deze week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#49
Het zijn toch echt nog maar 2 puntjes voor de qualies Ad.
Reply
#50
Ja ik begrijp Ad ook echt niet hoor. Qualies krijgen toch slecht 1 puntje voor 't halen van 't hoofdtoernooi? Dit omdat er meer dan 64 spelers meedoen? Vind 1 puntje voor Capdeville toch wel wat weinig. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#51
Malisse zegt geblesseerd af. Gunstig voor Roddick.

Canas is de LL, geluk voor andre en aadje. Die hadden hem ondanks dat ie eruit lag. En dan komt ie ook nog eens tegen Hajek in 't schema. Zullen dus wel 4 puntjes worden voor Canas.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#52
centre court Wrote:Malisse zegt geblesseerd af. Gunstig voor Roddick.

Canas is de LL, geluk voor andre en aadje. Die hadden hem ondanks dat ie eruit lag. En dan komt ie ook nog eens tegen Hajek in 't schema. Zullen dus wel 4 puntjes worden voor Canas.

Nogmaals, 10-0 voor Roddick...

Eerste lastige pot voor Roddick zal Gasquet worden
Reply
#53
RobbieDK Wrote:
centre court Wrote:Malisse zegt geblesseerd af. Gunstig voor Roddick.

Canas is de LL, geluk voor andre en aadje. Die hadden hem ondanks dat ie eruit lag. En dan komt ie ook nog eens tegen Hajek in 't schema. Zullen dus wel 4 puntjes worden voor Canas.

Nogmaals, 10-0 voor Roddick...

Eerste lastige pot voor Roddick zal Gasquet worden

Jank toch niet zo, jij hebt Roddick niet eens!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#54
Vos Wrote:Het zijn toch echt nog maar 2 puntjes voor de qualies Ad.
Ja, je hebt gelijk, een beetje een misrekening. Ik ging de hele tijd uit van 3 punten, stom.
Nou, dan moet Capdeville maar winnen van Moya, anders is het jammer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#55
En het toernooi is begonnen!

Hup Mayer (voor de poll)!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#56
Haggie Wrote:
RobbieDK Wrote:
centre court Wrote:Malisse zegt geblesseerd af. Gunstig voor Roddick.

Canas is de LL, geluk voor andre en aadje. Die hadden hem ondanks dat ie eruit lag. En dan komt ie ook nog eens tegen Hajek in 't schema. Zullen dus wel 4 puntjes worden voor Canas.

Nogmaals, 10-0 voor Roddick...

Eerste lastige pot voor Roddick zal Gasquet worden

Jank toch niet zo, jij hebt Roddick niet eens!

Zo praat je maar tegen je vriendjes....

Als je die uberhaupt hebt, aangezien je 24/7 met dit spel bezig bent :wink:
Reply
#57
Monfils en Mayer staan er goed voor. Monaco verrast Mahut, maar dat is alleen slecht voor de poll. Acasusuo blijft aanklampen bij Grosjean. Martin staat een break voor op Mathieu. Indian Wells is begonnen :8:
Reply
#58
Als ik livescores bekijk heeft ook O. Rochus zich afgemeld en zijn vervanger in de partij tegen Lopez is Guccione.
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
#59
THE MAILMAN Wrote:Als ik livescores bekijk heeft ook O. Rochus zich afgemeld en zijn vervanger in de partij tegen Lopez is Guccione.

amateur :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#60
meer zeg ik niet :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: