The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




alves
#1
Verbeek neemt geen risico met 'fysiek fitte' Alves
07 maart 2007


Het is nog niet zeker dat Afonso Alves komend weekend terug kan keren in het team van SC Heerenveen. De Braziliaanse Eredivisie-topscorer trainde woensdag weliswaar voor het eerst weer volledig mee met de selectie van de Friese club, maar trainer Gertjan Verbeek wil niets forceren.


"Alves is medisch fit, maar hij is nog niet de oude", zegt Verbeek. "Dat zie je terug in zijn spel. Hij speelt niet vrijuit. Is misschien nog bang dat het opnieuw mis kan gaan. Dat gevoel moet hij kwijt, anders heeft het geen zin om hem op te stellen. Ergens is het niet vreemd dat hij zo reageert, want het is de eerste keer dat Alves met een dergelijke zware blessure te maken heeft."

Verbeek is al lang blij dat zijn spits sneller dan verwacht weer mee kan trainen. "De prognose was vier tot zes weken. Hij is gelukkig weer snel bij de groep. Dat is een meevaller. De manier waarop hij trainde viel me een beetje tegen, maar goed, dit was pas zijn eerste training. We hebben nog twee dagen tot RKC. Misschien gaat het morgen al beter. We gaan in ieder geval niet forceren. Hij moet er echt klaar voor zijn voor we hem opstellen", zegt hij op de website van Heerenveen.
Ajax had vanmiddag geen speler die Van Basten evenaarde, maar Shota kwam met vier goals aardig in de buurt.
Reply
#2
Bron? Xtragaap4de
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
#3
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.fcupdate.nl">http://www.fcupdate.nl</a><!-- w -->
Ajax had vanmiddag geen speler die Van Basten evenaarde, maar Shota kwam met vier goals aardig in de buurt.
Reply
#4
FC Wageningen Wrote:Bron? Xtragaap4de

Quote:zegt hij op de website van Heerenveen
Wie dit leest is gek
Reply
#5
een speciale topic voor een onzekere Alves is trouwens ook een beetje te veel van het goeie..... :roll:
Wie dit leest is gek
Reply
#6
zag wat mensen met alves ik denk laat me even
van me goede kant zien

:8:
Ajax had vanmiddag geen speler die Van Basten evenaarde, maar Shota kwam met vier goals aardig in de buurt.
Reply
#7
misschien niet in de basis, maar aan 15 minuten heeft hij genoeg om 1 a 2 keer te scoren Smile
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#8
Die staat er gewoon hoor. RKC komt lekker naar Heerenveen van "yes Alves speelt nog niet" en dan staat ie der opeens. Staat Heereenveen door Verbeek zn meesterzet al voor de wedstrijd 1-0 voor. =D>







[-o<
Reply
#9
Lekker rust gunnen die vent Big Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#10
Ik denk niet dat Verbeek risico zal nemen... Alves begint op de bank.. en mag 30 a 20 minuten mee doen.....
Wie dit leest is gek
Reply
#11
Alves moet eerst die Garcia Garcia uit de basis zien te werken.
What, me worry?
Reply
#12
Ik heb hem er toch nog maar even uitgesloeberd Confused
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#13
goa Wrote:Ik heb hem er toch nog maar even uitgesloeberd Confused

Held =D>
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#14
Peter Wrote:Die staat er gewoon hoor. RKC komt lekker naar Heerenveen van "yes Alves speelt nog niet" en dan staat ie der opeens. Staat Heereenveen door Verbeek zn meesterzet al voor de wedstrijd 1-0 voor.

Ik ben het niet vaak eens Peter...Knalves traint met de groep mee, dan ben je fit genoeg om te spelen. El Fenomeno speelt gewoon vanaf het begin. Geen twijfel mogelijk.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#15
Fred Naaigaren Wrote:Alves moet eerst die Garcia Garcia uit de basis zien te werken.

Denk dat dat meer het probleem van Nilsson is.
Reply
#16
Peter Wrote:
Fred Naaigaren Wrote:Alves moet eerst die Garcia Garcia uit de basis zien te werken.

Denk dat dat meer het probleem van Nilsson is.

Nee. Nilsson is de ideale bliksemafleider voor Alves...die twee voelen elkaar 'perfect' aan in een 2-spitsen systeem.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#17
De Braziliaanse topscorer Afonso Alves van SC Heerenveen deed gisteren voor het eerst echt weer eens mee met de eerste selectie van SC Heerenveen.

De selectie trainde in Jubbega omdat het eigen Skoatterwâld meer leek op een modderpoel en het sportpark in Langezwaag ook veel te drassig was. Alves viel vier weken geleden in de competitiewedstrijd tegen Vitesse uit met een scheurtje in de mediale band van zijn linkerknie. ,,Ik heb geen pijn gevoeld", zei hij gisteren na het partijtje. ,,Ik denk dat ik zaterdag gewoon speel."

Als het aan trainer Gertjan Verbeek ligt, krijgt de Braziliaan gelijk. ,,Als ik Afonso selecteer, dan speelt hij. Ik ga hem niet op de bank zetten. De kans dat hij zaterdag kan voetballen, schat ik op 60 tot 70 procent." Ook Ugur Yildirim - hij volgde de laatste weken een alternatief programma om fit te worden - was van de partij in Jubbega.
Reply
#18
=D> =D> =D>
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#19
Laat de doelpuntjes deze week maar lekker aan pranjic over, dan kan knalves het even rustig aan doen...
Bangkok resident.
Reply
#20
Verbeek laat Alves direct in basis beginnen

9/3/2007 17:40

Hij oogde op de training deze week nog wat onwennig, toch laat Gertjan Verbeek zijn topscorer Afonso Alves zaterdag thuis tegen RKC Waalwijk direct in de basis beginnen.

De Friezen speelden drie duels zonder de Braziliaan en verloren van FC Twente en Roda JC en wonnen van Ajax. Toch scoorden ze maar twee keer. Alves was in 24 competitieduels in zijn eentje al goed voor 22 treffers.

Een maand geleden kwam er tijdelijk een einde aan zijn productieve reeks. Tegen Vitesse liep Alves een knieblessure op, waar hij overigens snel van herstelde.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#21
=D> Hup secret weppen (neem aan dat hij alleen zoveel gekozen is doordat veel mensen hun team niet veranderen).
Reply


Forum Jump: