The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Newcastle United - AZ
#1
Kom op AZ! Nog een stunt van een NL-club!!
Reply
#2
AZ zie ik niet als stunt, die zie ik toch als favoriet tegen Newcastle. Maar niettemin moeten ze gewoon een goed resultaat neerzetten daar!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#3
Newcastle speelt eg matig de laatste maanden, maar die zullen zich wrs helemaal hiervoor opladen, maar AZ is goed genoeg om daar minimaal een gelijkspel te behalen of een kleine winst.
Bangkok resident.
Reply
#4
Ad Wim Wrote:AZ zie ik niet als stunt, die zie ik toch als favoriet tegen Newcastle. Maar niettemin moeten ze gewoon een goed resultaat neerzetten daar!

Zo is ´t maar net.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#5
hoe laat komt die pot op tv en welk net ? Ned 3 zal wel schaatsen gaan uitzenden...
Bangkok resident.
Reply
#6
Vandaag vind ik Newcastle toch echt favoriet. Spelers van hetzelfde niveau, alleen meer ervaring. In Alkmaar moet AZ ze kunnen overrompelen.
Reply
#7
Ricochan Wrote:hoe laat komt die pot op tv en welk net ? Ned 3 zal wel schaatsen gaan uitzenden...

NL 1
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#8
Treesong Wrote:
Ricochan Wrote:hoe laat komt die pot op tv en welk net ? Ned 3 zal wel schaatsen gaan uitzenden...

NL 1

20.30u
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
#9
Dank u
Bangkok resident.
Reply
#10
En al 1-0
Make tea, not war
Reply
#11
heb het niet gezien, wat gebeurde er?
Mijn gras is groener
Reply
#12
tja, de 2-0 zal ik wel, jammer zeg
Mijn gras is groener
Reply
#13
3-0, ik ga niet meer kijken...... :eeeek: Sad Sad
Mijn gras is groener
Reply
#14
er gloort hoop.... ? 3-1
Mijn gras is groener
Reply
#15
4-1 dooei AZ :letitallout:
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#16
ik ga voor einduitslag na twee wedstrijden: 9-9, az door na penalties
Mijn gras is groener
Reply
#17
Als AZ dit spel blijft spelen moeten ze hopen dat het niet einduitslag na 1 wedstrijd 6-1 ofzo
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#18
Dat verdedigen van AZ is echt te treurig. En dan ook nog een waardeloze keeper. Echt niet nodig tegen dit Newcastle.
Reply
#19
Waterman hoort ballen tegen te houden, wat een droevenis. #-o
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#20
Boukhari speelt erg slecht, zowiezo staat het totaal niet bij AZ
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#21
Als ze met 4-2 naar huis gaan heeft AZ goede kansen in Alkmaar denk ik. Toch spelen ze wel erg zwak. Ik was ervan overtuigd dat AZ deze competitie in Nederland geen punten meer laat liggen en dat PSV dus max. 7 verliespunten mag oplopen in het restant van de competitie, maar als ze zo blijven spelen. :|
Reply
#22
En dan haalt van Gaal Martens er ook nog uit en laat ie Boukhari staan......
Reply
#23
Ongelovelijk wat slecht, maar ja 4-2
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#24
Kado'tje voor AZ. Zeer onterechte pingel. Wel 4-2 na gemiste pingel en rebound door Dembele maakt de Koef hem. 2-0 thuis kan gewoon.
Reply
#25
Hey Waterman stopt er 1...

Was door de laatste wedstrijden vergeten waarom Boukhari weg moest bij Ajax maar nu staat het me weer bij, wat een flapdrol
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#26
tja 4-2. het biedt perspectieven, maar dan moeten ze niet weer zo beginnen aan een wedstrijd. Was tegen Fenerbache ook al zo.
Mijn gras is groener
Reply
#27
Armoe troef deze wedstrijd, vGaal snap ik ook niet...Boukhari 10-20% rendement en die laat je zo lang staan...

Stond niet goed, ballen komen niet aan...echt heel erg slecht.

Naja 4-2 dus 2-0 of 3-1 thuis is genoeg, Voorwaarts AZ!
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#28
Penalty! Dembéle denkt: Ik sta er al 4 minuten in, mijn eerste bal raakte ik kwijt, laat ik hem eens nemen.
Sla die vent op zijn bek als hij de bal pakt op dat moment. Dan maar ruzie met Van Gaal.
Gelukkig heeft Koevermans wél handelingssnelheid. Wat een zooitje peuters.
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
#29
joep Wrote:Penalty! Dembéle denkt: Ik sta er al 4 minuten in, mijn eerste bal raakte ik kwijt, laat ik hem eens nemen.
Sla die vent op zijn bek als hij de bal pakt op dat moment. Dan maar ruzie met Van Gaal.
Gelukkig heeft Koevermans wél handelingssnelheid. Wat een zooitje peuters.

beaam, ik denk dat meer mensen net als ik dachten dat hij die pingel zou missen. het lijkt wel of hij ook zichzelf overschat....

en koevermans is idd een mooie lul! maar wat een mazzel weer, nu dat ze een pingel kregen.

daarentegen vond ik die 2de goal van nc niet echt een fout van boukhari, ik dacht dat het gewoon een overtreding was. maar het kan best zijn dat ik inmiddels verpest ben door de hollandse schijtsrechters, die al fluiten bij elk lichamelijk contact.
Reply
#30
Die Opdam staat die Martins 'gewoon' op 5 meter te dekken....

En niet alleen Opdam en niet alleen bij Martins. Wat kregen die Newcastle-aanvallers een ruimte om richting AZ-goal te gaan.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: