The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Teams 16 tot 18 maart
#91
Vret Mien Gras Wrote:Ja ik heb ze zien ballen. Met hulp van de scheids hebben ze een aardige wedstrijd gespeeld, maar tegen de gloeilampen in eigen huis zijn ze gewoon op dit moment een maatje te klein.

Ook logisch. Wij missen immers alleen Alex, Koné, Kromkamp, Reiziger, de Jong en Kluivert. Hakkuh
Reply
#92
Dus alleen de eerste drie......
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#93
Alex is te vervangen, Kone was toch al uit vorm (al kwam er altijd dreiging van af) en Kromkamp werd toch altijd begin tweede helft gewisseld. Dus ik snap het probleem niet. De gloeilampen zullen zegevieren en zodoende het kampioenschap naar zich toe trekken.
Cocu zal de enige treffer wel weer maken, echt een wedstrijd voor hem.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#94
Alex is onvervangbaar! Kone was wel degelijk in vorm, alleen zijn rendement was weer naadje. Kromkamp speelt normaal 90 minuten!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#95
Nietus....
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#96
Kromkamp zat voor zn blessure zelfs ff op de bank omdat Alcides de voorkeur kreeg, maar nu Alex wegvalt heb je Kromkamp weer nodig. Kluivert en de Jong hadden we prima kunnen gebruiken voor in de spits; Reiziger vind ik als linksback nog beter dan Sun (stel dat Kromkamp niet kan spelen en Alcides als rechtsback de voorkeur krijgt boven Feher). Dus missen die laatste 3 ook wel. Maar eerst maar eens kijken of Kromkamp niet wonderbaarlijk kan genezen. :p
Reply
#97
Vret Mien Gras Wrote:Ik heb Salcido en Sun.
Die gaan mij netjes 19 punten opleveren.


=D>
Reply
#98
Ricochan Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Ik heb Salcido en Sun.
Die gaan mij netjes 19 punten opleveren.


=D>


Ik heb Heitinga en Huntelaar, deze gok (neuzen) pakken denk ik 21 puntjes en dompelen de PSV' ers in mineur.
Ik heb een droom.
Reply
#99
Doe maar gewoon een slaapverwekkend potje 0-0 dan.
Bangkok resident.
Reply
Ik ga iig de nodige pinten wegwerken voor deze pot begint!
Ben normaal niet echt zenuwachtig, maar nu toch wel ietsjes...
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Vret Mien Gras Wrote:Cocu zal de enige treffer wel weer maken, echt een wedstrijd voor hem.
Die heb ik dan ook......
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Toch nog redelijk wat PSV en Ajax gekozen dus. Dan lijkt 1-1 mij in alle opzichten een prima uitslag. Icon_twisted
Reply
Halverwege knokken, flink wat rode kaarten en dan 2-2 lijkt me beter Hakkuh
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:Halverwege knokken, flink wat rode kaarten en dan 2-2 lijkt me beter Hakkuh

als cocu dan weer scoort en een assist geeft (of sunny boy) kan ik er mee leven :8:
Reply
Ach Huntelaar mag het nu in mijn team proberen. Kijken of ie echt in vorm is. Alves mag de aanvoerdersband dragen Hakkuh
Insane life.
Reply


Forum Jump: