The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




PSV - Ajax
#1
Oproep sfeergroepen: Kom op 17 maart naar de training!

Aanstaande zondag kan PSV de strijd om de landstitel bijna definitief beslissen, door in eigen huis af te rekenen met Ajax. Om de spelers op scherp te stellen hebben supporters van Vak X en Vak T besloten met een grote groep de laatste training voorafgaand aan deze wedstrijd (zaterdag a.s. 14.00 uur. Let op deze tijd is onder voorbehoud! Houdt het PSV Netwerk in de gaten voor de juiste tijd!) bij te wonen, om een zo echte 'Herdgang Madness' te creeeren.

De sfeergroepen hopen met dit initiatief de spelers net dat beetje extra motivatie mee te geven in aanloop naar de topper tegen Ajax. Want, zoals Koeman al aangaf, zondag moet er een kampioensschap binnengehaald worden!

En daarbij is jullie steun enorm belangrijk! Vak X en T willen daarom zoveel mogelijk supporters oproepen om zaterdag de laatste training bij te wonen! Want eendracht maakt macht!
--
Goed gesproken van Koeman. Zondag moet de titel binnengehaald worden. Zo is t en niet anders. Zag trouwens net de opstellingen van vorig seizoen PSV-Ajax. Beide ploegen kunnen nu (zelfs zonder Alex, Koné en evt. Stam) een betere basiself opstellen dan vorig seizoen. Ik heb der al zin in, maar ben er tegelijkertijd niet gerust op.
Reply
#2
1-3
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#3
3x The Hunt
[color=#FF0000][size=117][url=http://www.tpgs.nl/]Its The Fucking Society[/url][/color][/size]
Reply
#4
Ik hoop niet dat je een omgekochte Belg krijgt Peter.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#5
Vret Mien Gras Wrote:Ik hoop niet dat je een omgekochte Belg krijgt Peter.

:razz:
Niet om in te dekken (heb ik niet nodig!), maar ik heb een naar voorgevoel oevr deze pot!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#6
Mooi zo! Dan maar hopen dat je dat gevoel zondagavond nog steeds hebt Icon_twisted
Reply
#7
Idd, Alex heeft nog steeds een naar gevoel van gister dus die speelt zondag iig niet.
Reply
#8
Gomes,Kromkamp,Da Costa,Salcido,Alcides,Simons is qua defensieve helft van de ploeg nog altijd niet minder dan Stekelenburg,Ogararu,Grygera,Stam,Emanuelsson,Gabri dus die blessure mag geen reden zijn om opeens geen vertrouwen te hebben. Het gebrek aan scorend vermogen baart mij meer zorgen.
Reply
#9
Ik denk dat Henkie een heel aanvallend Ajax de wei in gaat sturen!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#10
Ekslem Wrote:Ik denk dat Henkie een heel aanvallend Ajax de wei in gaat sturen!

Dan denk ik dus juist niet. Henkie speelt overal waar het een beetje lastig dreigt te worden met maar 2 spitsen.

Ben wel benieuwd wie mag fluiten. Hopelijk Dick Jol. Veel anders blijft er niet over.. Weregeef lijkt me uitgesloten, Braamhaar liet het 2 jaar terug uit de hand lopen, Vink ligt ook gevoelig na het voorvalletje met Farfan vorig jaar. Of misschien Luinge of Nijhuis?
Reply
#11
Luinge fluit ook geen Ajax meer, in ieder geval niet thuis, sinds Roda uit en het zoeken naar Huntelaar. Icon_twisted

Heb er een goed gevoel over, eigenlijk elk seizoen, en het loopt altijd anders af... :Big Grin
Zondag weer naar dat gare Belgen - stadion....
Reply
#12
Babsi blijft maar met een lach herhalen dat de beste verdediger van NL uitgeschakeld is voor de rest van het seizoen. Xtragaap4de
En met een big smile tegen Wielaert: "iedereen dacht dat jullie zouden winnen. Wat ging er toch mis?" Dead
Reply
#13
Peter Wrote:Babsi blijft maar met een lach herhalen dat de beste verdediger van NL uitgeschakeld is voor de rest van het seizoen. Xtragaap4de
En met een big smile tegen Wielaert: "iedereen dacht dat jullie zouden winnen. Wat ging er toch mis?" Dead

Ze lacht bij elke zin met die breedbek kop van d'r, jankend kleed dat je bent....
Reply
#14
0-0
Bangkok resident.
Reply
#15
Ekslem Wrote::razz:
Niet om in te dekken (heb ik niet nodig!), maar ik heb een naar voorgevoel oevr deze pot!

Dat heb ik al jaren bij deze wedstrijd!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#16
Ik denk dat Ajax, die het traditioneel moeilijk heef in Eindhoven juist dit jaar kan toeslaan.
Wanneer Kone, Alex en Gomes niet meedoen, verwacht ik een ruime overwinning voor Ajax
The great old Ludwig von...
Reply
#17
Gomes doet wel mee hoor. Wink

Maar ach. Je bent zo goed of slecht als je laatste wedstrijd. Ajax verliest thuis van Heerenveen, dus "twente en psv wordt niks". Winnen ze in Enschede "wordt psv uit ook wel een zege". PSV laat 2 punten liggen tegen Excelsior en verliest Alex en opeens wordt het niks terwijl iedereen daarvoor na de uitschakeling van Arsenal dacht dat er wel gewonnen zou worden van Ajax. Raar maar waar.. zo gaat het nou altijd in voetbal.
Reply
#18
Peter Wrote:
Ekslem Wrote:Ik denk dat Henkie een heel aanvallend Ajax de wei in gaat sturen!

Dan denk ik dus juist niet. Henkie speelt overal waar het een beetje lastig dreigt te worden met maar 2 spitsen.

Ben wel benieuwd wie mag fluiten. Hopelijk Dick Jol. Veel anders blijft er niet over.. Weregeef lijkt me uitgesloten, Braamhaar liet het 2 jaar terug uit de hand lopen, Vink ligt ook gevoelig na het voorvalletje met Farfan vorig jaar. Of misschien Luinge of Nijhuis?

Kan 4.4.2 niet aanvallend zijn of zo?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#19
Ekslem Wrote:Vink ligt ook gevoelig na het voorvalletje van Farfan vorig jaar
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#20
Quote:Braamhaar scheidsrechter PSV - Ajax
13-3-2007 Eric Braamhaar fluit zondag de topper tussen PSV en Ajax in Eindhoven.
Het wordt de derde keer dat de arbiter een competitiewedstrijd tussen de twee ploegen leidt. Braamhaar floot op 26 oktober 2003 de topper in Eindhoven. Dat duel eindigde in 2-2. Rafael van der Vaart kreeg toen rood.
Braamhaar was ook scheidsrechter op 20 maart 2005 bij de wedstrijd Ajax-PSV in de ArenA. PSV won de debuutwedstrijd van coach Danny Blind met 0-4.

Ik ga toch maar niet voor Huntelaar en Sneidert. Met Braamhaar is de kans op een rode prent en verlies te groot...
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
#21
Bor de Wolf Wrote:
Quote:Braamhaar scheidsrechter PSV - Ajax
13-3-2007 Eric Braamhaar fluit zondag de topper tussen PSV en Ajax in Eindhoven.
Het wordt de derde keer dat de arbiter een competitiewedstrijd tussen de twee ploegen leidt. Braamhaar floot op 26 oktober 2003 de topper in Eindhoven. Dat duel eindigde in 2-2. Rafael van der Vaart kreeg toen rood.
Braamhaar was ook scheidsrechter op 20 maart 2005 bij de wedstrijd Ajax-PSV in de ArenA. PSV won de debuutwedstrijd van coach Danny Blind met 0-4.

Ik ga toch maar niet voor Huntelaar en Sneidert. Met Braamhaar is de kans op een rode prent en verlies te groot...


:razz:
Reply
#22
Bor de Wolf Wrote:Ik ga toch maar niet voor Huntelaar en Sneidert. Met PSV als tegenstander is de kans op een rode prent en verlies te groot...
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#23
Bumme Wrote:
Bor de Wolf Wrote:Ik ga toch maar niet voor Huntelaar en Sneidert. Met PSV als tegenstander is de kans op een rode prent en verlies te groot...

Ga punniken, knip- en plaksloeber!
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
#24
Ik heb altijd een slecht gevoel over PSV uit, omdat het de laatste jaren altijd fout gaat daar!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#25
Ad Wim Wrote:Ik heb altijd een slecht gevoel over PSV uit, omdat het de laatste jaren altijd fout gaat daar!

In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst. Dat zou jij als Ajax-supporter toch moeten weten. :cheers:
Reply
#26
Ik doe Simons in mijn team....kans op een penalty voor PSV is 100%, lijkt me.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#27
Mukkus Wrote:Ik doe Simons in mijn team....kans op een penalty voor PSV is 100%, lijkt me.

Speelt Farfan dan?
Reply
#28
welke 2 verdedigers van psv deze week....Toch maar sun en alcides?
Bangkok resident.
Reply
#29
Bor de Wolf Wrote:
Quote:Braamhaar scheidsrechter PSV - Ajax
13-3-2007 Eric Braamhaar fluit zondag de topper tussen PSV en Ajax in Eindhoven.
Het wordt de derde keer dat de arbiter een competitiewedstrijd tussen de twee ploegen leidt. Braamhaar floot op 26 oktober 2003 de topper in Eindhoven. Dat duel eindigde in 2-2. Rafael van der Vaart kreeg toen rood.
Braamhaar was ook scheidsrechter op 20 maart 2005 bij de wedstrijd Ajax-PSV in de ArenA. PSV won de debuutwedstrijd van coach Danny Blind met 0-4.

Jaa, Braamhaar oet Enter.
Onze medetukker zal de neuzen wel afstraffen nadat zijn Belgische collega zich heeft misdragen op Twents grondgebied.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#30
Vret Mien Gras Wrote:
Bor de Wolf Wrote:
Quote:Braamhaar scheidsrechter PSV - Ajax
13-3-2007 Eric Braamhaar fluit zondag de topper tussen PSV en Ajax in Eindhoven.
Het wordt de derde keer dat de arbiter een competitiewedstrijd tussen de twee ploegen leidt. Braamhaar floot op 26 oktober 2003 de topper in Eindhoven. Dat duel eindigde in 2-2. Rafael van der Vaart kreeg toen rood.
Braamhaar was ook scheidsrechter op 20 maart 2005 bij de wedstrijd Ajax-PSV in de ArenA. PSV won de debuutwedstrijd van coach Danny Blind met 0-4.

Jaa, Braamhaar oet Enter.
Onze medetukker zal de neuzen wel afstraffen nadat zijn Belgische collega zich heeft misdragen op Twents grondgebied.

Haha, aanstellen is ook een vak! Ajax was gewoon beter zondag, klaar.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply


Forum Jump: