Threads: 208
Quote:Jenner gehavend uit de strijd
De is de vraag of Julian Jenner zondag namens AZ aan de aftrap kan verschijnen in het duel met Heracles Almelo. De behendige buitenspeler van de Alkmaarders kwam donderdagavond niet zonder kleerscheuren van het veld.
Jenner speelde tegen Newcastel United een goede wedstrijd, maar moest dat wel bekopen met flinke charges van zijn Engelse bewakers. "Ik heb tachtig minuten lang van alles moeten incasseren. Schoppen, stompen, knietjes. Toen ik werd gewisseld was ik dan ook volledig leeggespeeld", sprak Jenner tegenover VoetbalPrimeur.nl.
De niet geheel kwieke Jenner hield dan ook een pijnlijke knie over aan het euforische avondje in Alkmaar. "Er zit een flink ei op", besloot de aanvaller, alvorens hij zich in het feestgedruis stortte.
Ik hoop dat Martens, mijn cappie, speelt en gaat vlammen!
Voor d'r an hoop ik op een stuntje van Heracles.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Threads: 21
Ekslem Wrote:Voor d'r an hoop ik op een stuntje van Heracles.
Ik hoop met je mee :wink:
Geen enkele club heeft het makkelijk gehad bij ons dit seizoen, ik denk ook niet dat AZ zondag eenvoudig gaat winnen. Omstandigheden zijn gunstig te noemen voor ons, AZ wat wellicht de wedstrijd van gisteren nog in de benen heeft versus Heracles die het vooral zal moeten hebben van fysieke inspanning.
Threads: 97
D'r an met de lippe Wrote:Geen enkele club heeft het makkelijk gehad bij ons dit seizoen. 0-3
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Ad Wim Wrote:D'r an met de lippe Wrote:Geen enkele club heeft het makkelijk gehad bij ons dit seizoen. 0-3 
Beide teams kwamen ongewijzigd uit de kleedkamer en Heracles Almelo begon met een stormloop op het doel van Stekelenburg. Vooral toen John Heitinga in de 51e minuut na een charge op Diego Biseswar het veld moest verlaten. Meteen ging het enkele minuten spoken voor het Amsterdamse doel. Na 54 minuten tikte Maarten Stekelenburg een schot van Biseswar net naast en even later werd een inzet van Stefaan Tanghe door Tom de Mul voor de doellijn weggehaald.
Bij een snelle tegenaanval van Ajax legde arbiter Kuipers de bal op de stip na een overtreding van Mark Looms op Wesley Sneijder hoewel deze vlak buiten het strafschopgebied plaatsvond. Kenneth Perez maakte geen fout vanaf elf meter: 0-2.
Threads: 2
D'r an met de lippe Wrote:Ad Wim Wrote:D'r an met de lippe Wrote:Geen enkele club heeft het makkelijk gehad bij ons dit seizoen. 0-3 
Beide teams kwamen ongewijzigd uit de kleedkamer en Heracles Almelo begon met een stormloop op het doel van Stekelenburg. Vooral toen John Heitinga in de 51e minuut na een charge op Diego Biseswar het veld moest verlaten. Meteen ging het enkele minuten spoken voor het Amsterdamse doel. Na 54 minuten tikte Maarten Stekelenburg een schot van Biseswar net naast en even later werd een inzet van Stefaan Tanghe door Tom de Mul voor de doellijn weggehaald.
Bij een snelle tegenaanval van Ajax legde arbiter Kuipers de bal op de stip na een overtreding van Mark Looms op Wesley Sneijder hoewel deze vlak buiten het strafschopgebied plaatsvond. Kenneth Perez maakte geen fout vanaf elf meter: 0-2.
Ik heb met m'n team gegokt op een overwinning van Heracles. Denk 3-1.
D'r an met de lippe Wrote:Ad Wim Wrote:D'r an met de lippe Wrote:Geen enkele club heeft het makkelijk gehad bij ons dit seizoen. 0-3 
Bij een snelle tegenaanval van Ajax legde arbiter Kuipers de bal op de stip na een overtreding van Mark Looms op Wesley Sneijder hoewel deze vlak buiten het strafschopgebied plaatsvond. Kenneth Perez maakte geen fout vanaf elf meter: 0-2. Kun je nagaan, ook nog bijna een helft met 10 man :o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Threads: 312
Heracles-AZ 2-1.
PSV-Ajax 1-0 (eenzelfde schwalbe als vorig jaar).
En dan de hele avond zuipen. =D> =D>
ps. maar beide uitslagen zullen wel andersom zijn.
Threads: 13
Dat laffe indekken van jou de hele week
I believe in Jim Jones.
We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Threads: 4
Peter Wrote:Heracles-AZ 2-1.
En dan ga je zeker ook niet meer zuipen
[color=#FF0000][size=117][url=http://www.tpgs.nl/]Its The Fucking Society[/url][/color][/size]
Threads: 122
The Society Wrote:Peter Wrote:Heracles-AZ 2-1.
En dan ga je zeker ook niet meer zuipen Juist reden te meer om dan wel te gaan zuipen, om z'n verlies te kunnen dragen
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Flixieluv Wrote:Ik heb met m'n team gegokt op een overwinning van Heracles. Denk 3-1.
Wat lijkt me dat gaaaaaaaaaaaaaaaaf :
Ad Wim Wrote:Kun je nagaan, ook nog bijna een helft met 10 man :o
Haha, a'damse lulkoek.
Feit blijft echter dat geen enkele club het dit jaar makkelijk heeft gehad in Almelo.
Peter Wrote:Heracles-AZ 2-1.
Ik heb s'avonds nog een verjaardag en zondagavond is voor mij ook nog altijd een vaste stap avond (nouja, tot uur of 2 want volgende morgen gaat de wekker #-o ) Dat zuipen komt sowieso wel goed dus, nu hopen dat we het doen om de winst\gelijkspel (in mijn geval dan) ipv om het verlies te verdrinken :wink:
D'r an met de lippe Wrote:Ad Wim Wrote:Kun je nagaan, ook nog bijna een helft met 10 man :o Haha, a'damse lulkoek.
Feit blijft echter dat geen enkele club het dit jaar makkelijk heeft gehad in Almelo. Ik loop ook maar een beetje te stangen. Die 0-3 was behoorlijk geflatteerd, en dat gaf ik toen ook al aan. Ik vond het echter wel een terechte overwinning.
Desalniettemin hoop ik op een stunt komend weekend.
Threads: 11
HERACLES ALMELO: Pieckenhagen,Boakye,
Bosnar,Smit,Looms,Tanghe,Maas,Quansah,
Schilder,Gluscevic,Friend
AZ: Waterman,Steinsson,Donk,Jaliens,
Opdam,Jenner,De Zeeuw,Martens,Boukhari,
Dembélé,Koevermans
A.S.V. Apeldoornse Boys
Threads: 36
expres de Cler genomen ipv Steinsson omdat ik bang was dat hij Steinsson ging sparen....
kut van gaal
Utrecht, it's vocking delicious
De Cler gisteren licht geblesseerd geraakt op de training...
A.S.V. Apeldoornse Boys
Hup heracles!!
Frits Wrote:Hup heracles!!
Dat is wel heel snel! Misschien dat ie nog invalt, om een 0-1 te consolideren...
A.S.V. Apeldoornse Boys
RR Wrote:Frits Wrote:Hup heracles!!
Dat is wel heel snel! Misschien dat ie nog invalt, om een 0-1 te consolideren...
ik maak het verschil toch niet omdat iedereen 2 az heeft maar sommige ook hun captain. als cler dan vanaf het begin niet speelt hoop ik, als voor ajax zijnde, dat az verliest
luirink er al in voor Opdam... komen Lens en Shota nog bij.. geen cler dus
Frits Wrote:geen cler dus 
Daar maak je het verschil toch niet mee... :wink:
A.S.V. Apeldoornse Boys
Frits Wrote:luirink er al in voor Opdam... komen Lens en Shota nog bij.. geen cler dus 
what i said...
KOM OP HERACLES!!
Threads: 6
godverdomme...weer een az verdediger van me die niet speelt..nu is 't me © ook nog... is godverdomme de 3e x dit jaar...kut van gaal :letitallout:
Lache man :lol:
I believe in Jim Jones.
Threads: 18
Frits Wrote:expres de Cler genomen ipv Steinsson omdat ik bang was dat hij Steinsson ging sparen....
kut van gaal
5 punten naar de klote
Spijtig, ik had graag gezien dat AZ zich in de kampioensstrijd zou mengen
I believe in Jim Jones.
Feli D'r An! Bevestigt wel je opmerking dat ze het thuis iedereen lastig kunnen maken.
En dit, samen met gelijke spel van Twente, geeft ook weer iets meer lucht voor de 2e plaats voor Ajax.
Threads: 0
Ze dachten net als PSV tegen Excelsior dat ze het na een Europese midweek wel even op halve kracht konden doen. Winst zat er geen moment in.
Ad Wim Wrote:Feli D'r An! Bevestigt wel je opmerking dat ze het thuis iedereen lastig kunnen maken.
Bedankt Ad Wim. Dit is het Heracles van vorig jaar, strijdlust en helemaal leeg gespeeld na 90 minuten. We doen het de laatste weken erg goed, alleen jammer dat we er weinig mee opschieten. Maar dat heb je zelf toch niet in de hand, louter lof voor Heracles! Het is niet alleen de agressie van Heracles die ons de punten weer bezorgd, maar er wordt ook weer heel aardig gespeeld!
Grenzeloze liefde
p.s. jij natuurlijk ook gefeliciteerd met de overwinning van Ajax!
Threads: 2
Win dan maar in Amsterdam
Ik ga Henk Ten Cate wel even mailen dat wij nog geen enkele uitwedstrijd hebben gewonnen dit seizoen en dat ze van ons niks te vrezen hebben. Als Ajax vervolgens dan doet waar ze goed in zijn hebben we wellicht een kleine kans om daar punten te pakken :wink:
Maar eerst nagenieten van dit punt!
|