The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Opmerkelijke (voetbal)berichten
#31
Mukkus Wrote:Is Berry nog wel postbode? Volgens mij doet ie tegenwoordig iets bij PSV.
(en nee, hij werkt niet op de postkamer)

http://www.psv.nl/show?contentid=326&id=14640
http://www.psv.nl/show?contentid=1159&id=14640

Hij doet dus de contacten tussen PSV en supportersclubs en hij is filmcriticus bij Stadsradio Helmond. :lol:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#32
Momenteel is hij nog anoniem, de fan van Visby IF Gute. Deze supporter kan momenteel zijn geluk niet op, want hij won onlangs de hoofdprijs van een Zweedse loterij en incasseerde een recordbedrag van 122,8 miljoen kronen, bijna veertien miljoen euro.
De nieuwbakken miljonair, vooralsnog werkloos en vrijgezel, is aanhanger van Visby, de nummer vier van de Zweedse tweede divisie. Hij liet al doorschemeren wat hij het liefst met zijn hoofdprijs zou doen: Zlatan Ibrahimovic kopen.

'We hebben het over de mogelijkheden gehad om Zlatan te kopen voor Visby Gute', verklaarde een woordvoerder van de loterij, die sprak namens de 36-jarige winnaar. Dat de veertien miljoen genoeg is om de international los te weken bij Juventus, lijkt onwaarschijnlijk aangezien Juve zijn sterspeler vorig jaar voor circa zestien miljoen euro kocht van Ajax.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#33
voor die miljoenen kun je van Visby een topclub maken zonder die ibrahimoviestut
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#34
YAOUNDE [SD] - Boze fans van Kameroen hebben hun woede afgereageerd op de bezittingen van Pierre Wome. Onder andere zijn huis, auto en de kapsalon van zijn vriendin moesten het ontgelden.
Wome miste zaterdag in de blessuretijd een strafschop in de wedstrijd tegen Egypte. Door die misser miste Kameroen op een puntje deelname aan het WK. Wome heeft onder politiebegeleiding het land inmiddels verlaten. Hij meldt zich deze week weer bij zijn club Internazionale.

Valt mee in vergelijking met wat Escobar is overkomen na zijn eigen goal, maar toch...
A.S.V. Apeldoornse Boys
Reply
#35
Balthazar Wrote:Momenteel is hij nog anoniem, de fan van Visby IF Gute. Deze supporter kan momenteel zijn geluk niet op, want hij won onlangs de hoofdprijs van een Zweedse loterij en incasseerde een recordbedrag van 122,8 miljoen kronen, bijna veertien miljoen euro.
De nieuwbakken miljonair, vooralsnog werkloos en vrijgezel, is aanhanger van Visby, de nummer vier van de Zweedse tweede divisie. Hij liet al doorschemeren wat hij het liefst met zijn hoofdprijs zou doen: Zlatan Ibrahimovic kopen.

'We hebben het over de mogelijkheden gehad om Zlatan te kopen voor Visby Gute', verklaarde een woordvoerder van de loterij, die sprak namens de 36-jarige winnaar. Dat de veertien miljoen genoeg is om de international los te weken bij Juventus, lijkt onwaarschijnlijk aangezien Juve zijn sterspeler vorig jaar voor circa zestien miljoen euro kocht van Ajax.
Hier het verhaal van voetbalzone:

Loterijwinnaar wil Ibrahimovic kopen
Pieter Hanson | Channel 4 | 10-10-2005 13:57:03

Een onbekende loterijwinnaar uit Zweden wil zijn geldprijs voor een heel bijzonder doeleinde gebruiken. De 36-jarige man won 13 miljoen euro en gaat dit geld gebruiken om Zlatan Ibrahimovic terug te halen naar diens vaderland.

De superster van Juventus zou moeten gaan spelen voor Gute, de favoriete club van de loterwinnaar. Of zijn opzet gaat slagen is nog maar zeer de vraag. Bij voorbaat lijkt al op zekerheid vast te stellen dat Ibrahimovic geen trek heeft in een transfer naar de Zweedse competitie.

:lol:
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
#36
PSV lijkt er weer een probleem bij te hebben gekregen. Aanvaller Jefferson Farfan moet zijn verblijf in Peru noodgedwongen verlengen nu hij door zijn ex-vriendin is aangeklaagd bij de rechtbank, zo meldt het maandblad ELF. De Peruviaanse international zou een kind hebben waar hij niets van af weet.

Eerder meldde Voetbalzone al dat Farfan zou zijn aangeklaagd maar nu is dat ook daadwerkelijk bevestigd door de zaakwaarnemer van de 20-jarige PSV'er. Farfan zal zich dan hoogstwaarschijnlijk ook niet direct na zijn interlands met Peru melden in Eindhoven, hij zal eerst deze zaak moeten oplossen.

Farfan werd voor de rechter gesleept door zijn ex-vriendin die beweert een zes maanden oud dochtertje te hebben waar de aanvaller de vader van zou zijn. Daarop eist de vrouw nu maarliefst 20 tot 30% van het jaarsalaris van de rechtsbuiten. Als Farfan niet voor de rechtbank verschijnt, zal hij gedwongen worden een DNA-test te ondergaan.
Reply
#37
De vertaling van 'Lucius' in het peruaans is 'Farfan'?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#38
Brazil fans hurt in stadium crush

Fans packed into the Mangueirao stadium for a view of their heroes
Dozens of football fans have been injured in a crush at the stadium where Brazil were training for Wednesday's World Cup qualifier against Venezuela.

The Brazilian Globonews television channel said the initial injury toll was about 100, including children.
Pictures showed chaotic scenes at the Mangueirao stadium in Belem.
Reports said the stadium was full an hour before the open practice was due to start when fans who had been unable to get in forced open the gates.

Fans were seen running, falling over each other and being trampled on amid a background of screaming and wailing sirens.
Riot police were brought in and used pepper spray to control the situation.

Jaime Bastos, the doctor responsible for the stadium's first aid post, said he had lost count of the number of people he had treated.

"When everyone comes in at once, you can't note down anything," Bastos said.

World champions Brazil often allow their fans to watch them practice before home internationals.
The sessions are popular with ordinary Brazilians who cannot afford tickets to international matches. The fee for this session was a donation of a kilo of non-perishable food.

Belem police chief Roberto Damaceno was quoted as saying the stadium's capacity was about 45,000, although there may have been 55,000 inside and 15,000 outside unable to get in.

Despite the chaos, the training session went ahead as planned.
Brazil have already qualified for the 2006 World Cup in Germany while Venezuela have been eliminated.



55.000 toeschouwers voor een training??? :eeeek:
Reply
#39
Training Brazilië loopt uit op rellen
Bron: De Telegraaf
Gepubliceerd: woensdag 12 oktober 2005 @ 10:27

In het noorden van Brazilië zijn zeker zestig mensen gewond geraakt in het gedrang toen ze met duizenden voetbalfans tegelijk een voetbalstadion bestormden. In het stadion, wat plaats bied aan 45.000 mensen, was de training aan de gang van het nationale elftal voor de WK-kwalificatiewedstrijd tegen Venezuela.

Twee uur voor het begin van de training was het stadion al vol. Wie de training wilde bijwonen moest een kilo houdbare etenswaren afdragen. Vijfduizend fans mochten niet meer naar binnen en waren daar zo pissig om dat ze zich alsnog toegang verschaften door drie hekken te forceren. Daarbij vielen de zestig gewonden, waarvan er nog vijf in het ziekenhuis liggen voor behandeling. Het is onbekend of er arrestaties zijn verricht.

De wedstrijd van woensdag tegen Venezuela is de laatste die Brazilië moet spelen. Brazilië heeft zich al geplaatst voor de WK 2006 in Duitsland, Venezuela is al uitgeschakeld.
Economists do it with models...
Reply
#40
Voetballer overleden door bal tegen de keel
Bron: Gazet van Antwerpen
Gepubliceerd: woensdag 12 oktober 2005 @ 10:48
Een zeventienjarige jongen is tijdens een voetbalwedstrijd op zijn school overleden nadat hij een voetbal tegen zijn keel had gekregen. Hij was keeper van het schoolvoetbalelftal van zijn middelbare school in de Amerikaanse staat Kentucky.

"Het slachtoffer, Francisco Valle-Victorino, dook naar de bal precies op het moment dat een tegenspeler hard tegen de bal trapte", aldus een sportfunctionaris. Toen hij probeerde op te staan zakte hij meteen weer in elkaar. Hij is met spoed opgenomen in het ziekenhuis waar hij dinsdagmorgen overleed.
Economists do it with models...
Reply
#41
We moeten duidelijk meer vrouwen op dit forum gaan krijgen. :wink:

Quote:Van nu.nl

Voetbal
Wie vragen heeft over de regels van het voetbalspel, kan die het beste stellen aan een vrouw. Uit een Brits onderzoek blijkt dat vrouwen meer kennis hebben over het spel en mannen achter zich laten als het gaat om speluitleg. Zo bleek 59 procent van de vrouwen haarfijn te kunnen uitleggen wat de buitenspelregel inhoudt, terwijl maar 55 procent van de mannen kon uitleggen dat de voorste aanvaller zich niet voorbij de achterste verdediger mag bevinden als de bal wordt gespeeld.
Reply
#42
:eeeek:

Waar slaat dit op?
Ik mag hopen dat je dit moet interpeteren als dat vrouwen, die de regel kennen het beter uit kunnen leggen dan mannen die de regel kennen.

NO WAY DAT 59% van de vrouwen weet wat buitenspel is!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#43
zoals de buitenspel regel daar uit wordt gelegd, klopt ook niet...

55% van de mannen legde de buitenspelregel verkeerd uit, tov 59% van de vrouwen?? ;-)
Reply
#44
Chileen drinkt rattenvergif na mislopen WK :crazy:

Een fanatieke Chileense supporter werd hopeloos nadat hij vernam dat zijn nationaal elftal zich niet kwalificeerde voor het WK. De 44-jarige bakker werd opgenomen in het ziekenhuis van Afrika enkele uren na de 0-0 tegen Ecuador.

Hij dronk een fles wijn met zijn vrouw, maar toen de televisie de uitslag bekend maakte van de 18e en laatste speeldag van de CONMEBOL-zone ging hij naar de keuken en dronk er een fles rattenvergif. Hij verkeert nog steeds in levensgevaar.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#45
Wat een klets onderzoek! En dan te bedenken dat ik nog bij dat GfK gesolliciteerd heb. Gelukkig zagen ze daar ook in dat ik teveel capaciteiten heb voor zo'n klets onderzoek :8:

Bezoekers Aldi en AH kijken geen WK Voetbal

Onlangs voerde GfK een onderzoek uit naar voetbal en supermarktbezoek. Een deel daarvan werd al eerder bekend: zo bleken Albert Heijn klanten echt minder vaak voetbal te kijken dan de klanten van Edah. Maar ook de bezoekers van Aldi en Lidl houden niet van voetbal.

GfK vroeg de winkelbezoekers ook naar hun WK voetbal-kijkgedrag. Het Nederlands elftal heeft zich inmiddels geplaatst voor het WK in Duitsland in 2006, maar wie keken er nu naar de kwalificatiewedstrijden en wie denkt er te gaan kijken naar de eindronde volgend jaar?

Op de vraag ‘wordt er in uw huishouden op tv gekeken naar WK Kwalificatiewedstrijden 2006’ bleken de verschillen wederom opmerkelijk.

‘Nooit of zelden’ antwoordden vooral de primaire AH-klanten. 39,7 procent heeft niet gekeken naar de kwalificatiewedstrijden van het Nederlandse elftal. Van de C1000 klanten keek slechts 27,5 procent niet of zelden. Klanten van Super de Boer zitten op 29,5 procent. Edah trekt ook hier de kleinste groep ‘niet of zelden-kijkers’: 27,3 procent.

Wat doen de bezoekers van de discounters Lidl en Aldi? Die houden ook niet van voetbal. Van de Aldi-klanten keek 36,4 procent zelden of nooit. Van de primaire klanten van Lidl keek ook 36,5 procent nooit of zelden.

De klanten van Dirk van den Broek zagen in 31,9 niets of zelden iets van de verrichtingen de Nederlandse voetballers.

Gaat men dan wel kijken in 2006? ‘Zeker niet’ en ‘waarschijnlijk niet’ antwoordde 27,4 procent van de AH-klanten. AH kende daarmee overigens niet de grootste groep te verwachten niet-kijkers, want de Konmar-klanten hebben een nog grotere hekel aan voetbal. Van de klanten van Konmar verwacht in 2006 38,2 procent ‘zeker niet’ of ‘waarschijnlijk niet’ te kijken.

Bij C1000 is deze groep 19,0 procent. Bij Super de Boer en Edah respectievelijk 21,9 en 19,1 procent.

De discounters scoren hier ook weer hoog: van de Aldi-klanten kijkt 26,9 procent niet of waarschijnlijk niet. Bij Lidl is dat 27 procent.

Ook bij Dirk van den Broek is bijna een kwart van de primaire klanten niet van plan te gaan kijken: 23,7 procent.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#46
Is idd kletskoek, als nederland op dat wk speelt dan kijken er waarschijnlijk zo'n 10 miljoen mensen.
Bangkok resident.
Reply
#47
Tyson wil Rooney helpen woede te beheersen --> Als iemand daar geschikgt voor is, is het Tyson inderdaad wel :crazy:

26/10/2005 9 :51

Wayne Rooney moet zich beter leren beheersen, viel ook Mike Tyson op toen hij een aantal wedstrijden van de Engelse ster bij Manchester United bekeek. En dus biedt de voormalige wereldkampioen boksen, die zelf een twijfelachtige reputatie heeft wat betreft zelfbeheersing, aan om Rooney te helpen.
Tyson toert binnenkort door Engeland. De Amerikaan probeert een leven na het boksen op te bouwen en deelt zijn ervaringen met het publiek in vraag-en-antwoord-gesprekken. 'Als ik in Manchester ben, dan zal ik hem opzoeken', kondigde Tyson aan. 'Ik ben al een fan van United en heb al een shirt gekocht.'

Als ervaringsdeskundige zou Tyson Rooney wijze raad kunnen geven. 'Ik zou Wayne graag ontmoeten. Ik heb hem aan het werk gezien bij Man United en het viel me op dat hij problemen heeft op het veld. In het begin vermaakt hij zich prima, maar hij moet de woede die hij in zich heeft uit zijn systeem krijgen. Ik kan me uitstekend in zijn situatie verplaatsen.'

Rooney scoorde uit frustratie al diverse rode kaarten in zijn carrière van pas drie jaar en een beetje. In de Engelse nationale ploeg deed David Beckham onlangs een poging zijn verbaal en fysiek onstuimige collega tot de orde te roepen, zonder veel succes ogenschijnlijk. Bondscoach Sven-Göran Eriksson haalde hem al eens in de rust naar de kant toen hij dreigde te ontsporen.

Mike Tyson haalde als bokser eveneens menigmaal de pers met vreemde uitspattingen. Zo werd hij veroordeeld wegens verkrachting, vertelde hij voor een gevecht met Lennox Lewis dat hij het liefste diens kinderen wilde opeten, en tijdens zijn partij met Evander Holyfield beet hij een stuk van diens oor af.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#48
Ricochan Wrote:Is idd kletskoek, als nederland op dat wk speelt dan kijken er waarschijnlijk zo'n 10 miljoen mensen.

Dat klopt dan toch !!!

Het gemiddelde bij die winkels ligt rond de 25 %
Nederland heeft 16 miljoen inwoners.. 25% van 16 miljoen is 4 miljoen, daar moeten nog wat kinderen < 6 jaar bij opgeteld worden...

Die 10 miljoen kijkers komt dan aardig in de buurt.
Mocht Nederland goed presteren, dan gaan er vanzelf ook wat anti-voetballiefhebbers kijken...
Reply
#49
Kezmania Wrote:anti-voetballiefhebbers kijken...

wat hebben liefhebbers van anti-voetbal, zo die al bestaan, hier mee te maken?
Reply
#50
Ekslem Wrote:Tyson wil Rooney helpen woede te beheersen --> Als iemand daar geschikgt voor is, is het Tyson inderdaad wel :crazy:

26/10/2005 9 :51

Wayne Rooney moet zich beter leren beheersen, viel ook Mike Tyson op toen hij een aantal wedstrijden van de Engelse ster bij Manchester United bekeek. En dus biedt de voormalige wereldkampioen boksen, die zelf een twijfelachtige reputatie heeft wat betreft zelfbeheersing, aan om Rooney te helpen.
Tyson toert binnenkort door Engeland. De Amerikaan probeert een leven na het boksen op te bouwen en deelt zijn ervaringen met het publiek in vraag-en-antwoord-gesprekken. 'Als ik in Manchester ben, dan zal ik hem opzoeken', kondigde Tyson aan. 'Ik ben al een fan van United en heb al een shirt gekocht.'

Als ervaringsdeskundige zou Tyson Rooney wijze raad kunnen geven. 'Ik zou Wayne graag ontmoeten. Ik heb hem aan het werk gezien bij Man United en het viel me op dat hij problemen heeft op het veld. In het begin vermaakt hij zich prima, maar hij moet de woede die hij in zich heeft uit zijn systeem krijgen. Ik kan me uitstekend in zijn situatie verplaatsen.'

Rooney scoorde uit frustratie al diverse rode kaarten in zijn carrière van pas drie jaar en een beetje. In de Engelse nationale ploeg deed David Beckham onlangs een poging zijn verbaal en fysiek onstuimige collega tot de orde te roepen, zonder veel succes ogenschijnlijk. Bondscoach Sven-Göran Eriksson haalde hem al eens in de rust naar de kant toen hij dreigde te ontsporen.

Mike Tyson haalde als bokser eveneens menigmaal de pers met vreemde uitspattingen. Zo werd hij veroordeeld wegens verkrachting, vertelde hij voor een gevecht met Lennox Lewis dat hij het liefste diens kinderen wilde opeten, en tijdens zijn partij met Evander Holyfield beet hij een stuk van diens oor af.


Maar tegenwoordig is Tyson vriendjes met Regilio Tuur dus dat verklaart het...
:wink:
Bangkok resident.
Reply
#51
waf Wrote:
Kezmania Wrote:anti-voetballiefhebbers kijken...

wat hebben liefhebbers van anti-voetbal, zo die al bestaan, hier mee te maken?


hehe ik bedoel natuurlijk mensen die Anti-voetbal zijn, en vrijwel niet of gewoon nooit voetbal kijken... (wat zullen die mensen het trouwens zwaar hebben met zo'n WK)
Reply
#52
Veel van die mensen staan dan ineens in cafe's net zo hard mee te springen, al dan niet om wijven te versieren...
Bangkok resident.
Reply
#53
29/10/2005 - OB: 'FIOD verdenkt Hiddink en Spooren'


Dit nieuwsbericht is verzorgd door Omroep Brabant - radio, televisie en internet.


PSV-trainer Guus Hiddink en oud-directeur Fons Spooren zijn volgens dagblad De Telegraaf verdachten in een fraudezaak. Eerder deze week werd bekend dat de FIOD een inval had gedaan bij accountantskantoor Van den Boomen in Waalre. Ze doen een onderzoek naar belastingfraude. Een directeur, Simon van den Boomen, werd als hoofdverdachte gearresteerd. Bij zijn cliënten Hiddink en Spooren werd volgens de krant huiszoeking gedaan, maar ze werden niet aangehouden. Ze zouden verdacht worden van 'onjuiste belastingopgaven over de afgelopen jaren.'

====
29/10/2005 - 'Feyenoord denkt aan Ronald Waterreus'
(Gepost door JV)



Volgens de Telegraaf denkt Feyenoord aan Ronald Waterreus als opvolger van doelman Patrick Lodewijks. Erwin Koeman is gesteld op de wedstrijdmentaliteit van de oud-doelman van PSV. De 35-jarige Limburger staat momenteel nog onder contract bij de Glasgow Rangers. Waterreus zelf zou niet afwijzend staan tegenover een verhuizing naar Rotterdam. Patrick Lodewijks, die Pim Doesburg opvolgt, wordt dan zijn keeperstrainer.
====

28/10/2005 - Coach Eindhoven wil niet uitwijken naar Philips Stadion
(Gepost door JV)

BRON: FC-Eindhoven.nl

Als het aan Louis Coolen (de coach van FC Eindhoven) ligt dan wordt het bekerduel tegen Ajax dit keer gewoon in het eigen Jan Louwers Stadion aan de Aalsterweg gespeeld. Ook al zou een tijdelijke verhuizing naar het stadion van de club waarmee men een samenwerkingsverband heeft een grotere recette opleveren. Op 15 december 1989 speelde FC Eindhoven in de 2e ronde van de Amstel Cup wel in het Philips stadion tegen Ajax. Dat duel werd een week na PSV-Veendam gespeeld. Op de tribune's zaten zowel PSV als FC Eindhoven supporters. Zij zagen de Amsterdammers met 0-4 winnen in het Philips stadion.
Reply
#54
Bewust accountantskantoor is vd Boomen. Mijn pa heeft zich daar zo'n 1,5 jaar geleden uitgekocht als 1 vd vennoten :8:

EDIT: staat in het bericht al dat het vd Boomen is :oops:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#55
FA laat 'dronken' Poll weer fluiten

3/11/2005 9 :57

Het vertrouwen in scheidsrechter Graham Poll blijkt geenszins geschaad. De arbiter maakt na een schorsing van twee wedstrijden zijn rentree in de topper tussen Manchester United en Chelsea.
Poll kreeg de straf nadat hij zich in de aanloop naar het seizoen had misdragen op een trainingskamp voor scheidsrechters. Hij zou in een dronken bui over geparkeerde auto's zijn gelopen. :lol:

De Engelse scheidsrechtersbond volstond met een schorsing van twee wedstrijden en herstelde een van haar paradepaardjes in ere door hem de leiding op Old Trafford toe te vertrouwen. Afgelopen dinsdag bracht Poll het Champions Leagueduel tussen PSV en AC Milan al tot een goede einde. Komende zomer is hij van de partij op WK in Duitsland.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#56
:eeeek: :lol:
Reply
#57
Sissoko wil UEFA helpen, A'lecht straft Jestro

3/11/2005 9 :37

Nenad Jestrovic krijgt van Anderlecht een boete opgelegd. De Brusselse club is niet te spreken over het gedrag van de aanvaller in de laatste weken.
Zo werd hij dinsdag met rood van het veld gestuurd tijdens het Champions Leagueduel met Liverpool. Hij had gescholden naar Mohammed Sissoko. Volgens arbiter Kim Milton Nielsen en Sissoko riep hij 'Fuck you, black' naar de Malinese middenvelder. Jestrovic zelf houdt het op 'Fuck you'.

Het was niet de eerste keer dat hij in de fout ging in de laatste weken. Reden voor manager Herman Van Holsbeeck en voorzitter Roger Vanden Stock om hem op het matje te roepen. De hoogte van de geldboete moet nog worden bepaald.

'Zijn gedrag konden we helaas niet accepteren. De opeenvolging van de gebeurtenissen rond Jestrovic was onaanvaardbaar', verklaarde Vanden Stock. Zo wekte de spits ergernis op met een ongemotiveerde warming-up tegen Club Brugge, pakte hij in datzelfde duel een onnodige gele kaart en was hij uiterst agressief op de training.

Ondanks alles nam Vanden Stock het wel op voor Jestrovic. 'Als hij in Liverpool iets racistisch heeft gezegd, is dat wel merkwaardig. In het verleden nam hij immers altijd deel aan de antiracistische acties van de club.'

De UEFA stelde woensdag een onderzoek in naar het incident met Jestrovic. 'Slachtoffer' Sissoko heeft laten weten de Europese voetbalbond te willen helpen. 'Dit soort gedrag verdient een straf van de UEFA, omdat het een slecht voorbeeld is. Als de UEFA me belt om bewijs te leveren, dan zal ik de waarheid vertellen.'

'Ik snap niets van Jestrovic' gedrag. Het was de eerste keer in de wedstrijd dat we tegenover elkaar kwamen te staan, en zonder aanleiding beledigde hij me. Toen ik voor Valencia speelde ben ik wel eens uitgejouwd door het publiek, maar dit was voor het eerst dat een speler me op deze manier behandelde.'
Reply
#58
sjek van gelder wordt steeds gekker.....

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.telegraaf.nl/prive/27921591/Jacks_geheime_passie.html">http://www.telegraaf.nl/prive/27921591/ ... assie.html</a><!-- m -->
Bangkok resident.
Reply
#59
[Image: 9769475jack_jpg_1109881g.jpg]
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
#60
Saartje Wrote:[Image: 9769475jack_jpg_1109881g.jpg]

Nostradaaaaamus, Nostradaaaaaaaaamus, Nostradamus met zijn strakke....
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply


Forum Jump: