The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Opmerkelijke (voetbal)berichten
#61
Saartje Wrote:[Image: 9769475jack_jpg_1109881g.jpg]


Mijn naam is sjek, ik ben 48, en ik ben gay
Bangkok resident.
Reply
#62
Gerben Zonderland Wrote:Nostradaaaaamus, Nostradaaaaaaaaamus, Nostradamus met zijn strakke....

Die had toch een groene? :razz:
Economists do it with models...
Reply
#63
Moker Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Nostradaaaaamus, Nostradaaaaaaaaamus, Nostradamus met zijn strakke....

Die had toch een groene? :razz:


Ja maar sjek is meer "into" pis...
Bangkok resident.
Reply
#64
Geen voetbal, maar wel opmerkelijk Undecided

Man eist geld na vastlijmen op wc-bril

Een Amerikaan eist een schadevergoeding van een bedrijf waar hij vast geplakt heeft gezeten aan een wc-bril. Volgens de 57-jarige monteur heeft hij in 2003 zeker twintig minuten hulpeloos met zijn broek op de knieën aan de toiletpot genageld gezeten.

De monteur zegt er nog altijd nachtmerries van te hebben. Volgens hem wilde het personeel in eerste instantie niet helpen, omdat ze hem niet geloofden. Uiteindelijk arriveerden artsen die de bril losschroefden. Buiten zou hij bewusteloos zijn geraakt. Hij wil nu geld zien voor hij kosten heeft gemaakt voor de huisarts en de psychiater. Bovendien wil hij smartengeld wegens vernedering en diabetes die hij door de stress zou hebben gekregen.

De daders van deze 'wc-pot humor' zijn waarschijnlijk tieners.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#65
Woedende bijen doden vrouw

Uitgegeven: 8 november 2005 09:15
Laatst gewijzigd: 8 november 2005 09:16

JOHANNESBURG - Een Zuid-Afrikaanse vrouw is overleden nadat honderdduizenden woedende bijen haar aanvielen, omdat ze met haar auto tegen de elektriciteitskast was gereden waarin de bijen hun nest hadden.

"Het bijennest was tien jaar oud en bevatte meer dan een miljoen bijen. Die werden ronduit wild", zei een woordvoerder van de ambulancedienst in Johannesburg. De twee inzittenden van de auto, de vrouw en haar echtgenoot, slaagden erin uit het voertuig te komen, maar de vrouw bezweek ter plekke aan haar verwondingen.


De man heeft de bijenaanval overleefd, maar is opgenomen in het ziekenhuis.

:eeeek: :eeeek: :eeeek: :eeeek: :eeeek:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#66
Bogarde stopt met voetbal, best opmerkelijk... :wink:
Reply
#67
Wilde het net als nieuw topic posten, maar dan maar hier:

Bogarde definitief klaar met voetbal

RIJSWIJK - Winston Bogarde is definitief gestopt als profvoetballer. De 35-jarige Rotterdammer heeft dat op zijn eigen website bekendgemaakt. "Het zal niet als een verrassing komen", begint de oud-international zijn mededeling.

Bogarde is achttien maanden lang op zoek geweest naar een nieuwe club. "Ik heb een hoop aanbiedingen gekregen, maar helaas zat er geen bij waar ik naar op zoek was. Na lang wikken en wegen heb ik besloten mijn voetbalschoenen op te bergen."

Zijn laatste officiële wedstrijd gaat terug naar 2000. Bogarde speelde toen voor het Engelse Chelsea. In het duel met Ipswich Town op 26 december raakte hij geblesseerd aan zijn knie. Hij keerde na een lange revalidatie niet meer terug in de basis.

Bogarde speelde in zijn loopbaan twintig keer voor het Nederlands elftal en won in 1995 met Ajax de Champions League.

Tsja, als je tegen de 30.000 pond per week verdient ga je niet ineens ergens anders voetballen. Toch zonde dat hij op een gegeven moment met de C'tjes van Chelsea mee moest trainen, en aanbiedingen van van Nederlandse (sub)toppers weigerde. Werd altijd bestempeld als geldwolf, en heeft die bijnaam toch wel eer aan gedaan, vind ik. Mooie herinneringen, dat wel.
Reply
#68
'Chaoot' Owusu te laat bij Jong Oranje


Jong Oranje begon de voorbereiding op de beslissingsduels met Slovenië zonder Quincy Owuso-Abeyie. De aanvaller van Arsenal verscheen te laat in het trainingskamp.
'We zouden dinsdagmiddag twaalf uur verzamelen in het hotel. Toen Quincy er om vijf voor twaalf nog niet was zjin we eens met hem gaan bellen', legde bondscoach Foppe de Haan uit wat er was gebeurd. Owusu bleek nog in Londen te zijn. 'Hij had om acht uur willen vliegen, maar het was nogal druk geweest op de ringweg rond Londen.'

'Wat ik op dat moment dacht? Tja, het is Quincy en ik weet inmiddels dat het geen zin heeft boos op hem te worden. Het is geen kwade opzet, hij is in het dagelijks leven simpelweg niet anders dan op het voetbalveld: een chaoot.'

Het is niet voor het eerst dat Owusu te laat is. Ook voor de interland tegen Tsjechië gebeurde dat. 'Wat hij op maandag had gedaan, vroeg ik. Niets, antwoordde hij, want hij was vrij geweest. Waarom ben je toen niet alvast naar Nederland gekomen, zei ik. Daar had hij geen moment bij stilgestaan', haalde de bondscoach zijn schouders op.

Volgens De Haan zal Owusu een boete betalen en woensdag met de training beginnen. 'Dat geld stop ik in de Foppe-foundation. Wat dat is? Ik ben mijn huis aan het verbouwen en kan wel wat geld gebruiken...'

:lol: :lol:
Reply
#69
Tommasi wil minder salaris van Roma

11/11/2005 15:28

Damiano Tommasi was meer dan een jaar uit de roulatie bij AS Roma. De middenvelder vindt daardoor dat hij minder salaris verdient.
Tommasi liep in juli 2004 een zware knieblessure op en moest het gehele vorige seizoen aan zich voorbij laten gaan. Twee weken geleden maakte hij zijn rentree.

De 31-jarige middenvelder is bezig aan zijn tiende seizoen bij de Romeinen. Zijn clubliefde dreef hem ertoe om vanwege zijn langdurige afwezigheid iets terug te doen voor de club.

Tommasi wil voor 1500 euro per maand, het minimumloon in Italië, gaan voetballen bij Roma. Ter vergelijking: sterspeler Francesco Totti strijkt een miljoen euro per maand op. De geste van Tommasi leidde tot goedkeuring vanuit het Vaticaan, dat een tegenstander is van de hoge salarissen in het voetbal.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#70
Ekslem Wrote:Tommasi wil minder salaris van Roma

11/11/2005 15:28

Damiano Tommasi was meer dan een jaar uit de roulatie bij AS Roma. De middenvelder vindt daardoor dat hij minder salaris verdient.
Tommasi liep in juli 2004 een zware knieblessure op en moest het gehele vorige seizoen aan zich voorbij laten gaan. Twee weken geleden maakte hij zijn rentree.

De 31-jarige middenvelder is bezig aan zijn tiende seizoen bij de Romeinen. Zijn clubliefde dreef hem ertoe om vanwege zijn langdurige afwezigheid iets terug te doen voor de club.

Tommasi wil voor 1500 euro per maand, het minimumloon in Italië, gaan voetballen bij Roma. Ter vergelijking: sterspeler Francesco Totti strijkt een miljoen euro per maand op. De geste van Tommasi leidde tot goedkeuring vanuit het Vaticaan, dat een tegenstander is van de hoge salarissen in het voetbal.


was wat geweest voor bogarde :Big Grin :Big Grin :Big Grin
Bangkok resident.
Reply
#71
Om nog even terug te komen op van Basten en de wedstrijd tegen Fc Groningen....ik was erbij die wedstrijd! En de kwetsuur liep Marco op door onbesuisd ingaan op een bal/tegenstander uit frustratie van z'n eigen slechte spel...Bij deze!
Reply
#72
Eerste schaatsles voor Ismail Aissati
11 november 2005 12:00

In aanloop naar de EK-kwalificatieduels met Slovenië heeft Jong Oranje een alternatieve activiteit in het voorbereidingsprogramma opgenomen. De spelers gingen, inclusief PSV’er Ismail Aissati, een uurtje schaatsen in Thialf.

[Image: 90263_296_1131706423832-AISSIATISTANAND.jpg]
© Pics United - Ismail Aissati.

Ismail Aissati
Nog nooit had PSV-middenvelder Ismail Aissati (17) op schaatsen gestaan. Dat weerhield hem er niet van om het gewoon te proberen. Bondscoach Foppe de Haan besloot om in het trainingskamp van Jong Oranje wat ruimte in te bouwen voor plezier. Onder leiding van schaatscoach Henk Gemser kregen de spelers les op de ijzers. "We hebben hem ene paar lage noren aangetrokken en zijn gaan oefenen", zei De Haan over de eerste ijservaring van Aissati. "Voorzichtig en niet te lang, want Ismail bleef ook na een tijdje nog behoorlijk scheef op zijn schaatsen staan. Maar alles ging met een brede lach en onder deskundige begeleiding van Gemser."


[Image: 90265_296_1131706423821-AISSIATI.jpg]
© Pics United - Een beetje afwezig keek Aissati de kat uit boom.

Slovenië
Zaterdagochtend vertrekt Jong Oranje naar Slovenië toe, de eerste wedstrijd is op zondag (18.45 uur). Op 16 november vindt de return plaats, die wordt gespeeld in Heerenveen. Als Jong Oranje de Slovenen de baas blijft, dan is het team geplaatst voor het EK 2006 onder 21 jaar.
Reply
#73
In het kader van de maatschappij dat ben jij.... :eeeek:

Zwarte Pieten geschopt voor snoep

Hebberige ouders hebben zaterdag tijdens de Sinterklaasintocht op het Kennemerplein in IJmuiden een aantal Zwarte Pieten geschopt en gestompt. De ouders wilden voor hun kroost op deze wijze snoepgoed en vlaggetjes bemachtigen.

Karin Noorman van het organiserende Sint Nicolaas Comité is verbijsterd door de agressieve wijze waarop de Pieten benaderd zijn: ''Ik ben echt geschokt. Dit heb ik nog nooit meegemaakt.''
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#74
Dank voor de tip, dez ekomt ook op mijn lijstje "goede voornemens voor een goede vader".

- Niet roepen langs de lijn bij het voetbal.
- Geen Pieten stompen om snoepgoed voor de kleine.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#75
Blij met een dode mus:



192 Teletekst ma 14 nov
**********************EN DAN DIT... ***
Dominorecordpoging wordt mus fataal

***************************************
LEEUWARDEN Een mus heeft vanmorgen een
vergeefse poging gedaan om een nieuw
wereldrecord dominostenen omgooien te
vestigen.De vogel was het Frisian Expo
Centre in Leeuwarden binnengevlogen,
waar meer dan 4 miljoen steentjes voor
de recordpoging van vrijdag klaarstaan.

De ijlings toegesnelde oganisatoren
telden zo'n 23.000 omgevallen stenen.
"Gelukkig hebben we 750 beschermingen
ingebouwd,anders konden we wel fluiten
naar het wereldrecord",zei een zegsman.

Voor de mus liep de recordpoging niet
goed af.Toen hij in een stil hoekje was
neergestreken,schoot een te hulp
geroepen ongediertebestrijder hem dood.
***************************************
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
#76
ik schrik telkens weer van Jack :eeeek: kan iemand die foto weghalen? zijn ook kleine kinderen op het forum he
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#77
hmmm
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#78
Hoe schiet je een mus dood??? Redelijke scherpschutter die gast!



`Ajax wil Charisteas laten afkeuren`

Door: Jelmer Geerds
Ajax gaat een poging ondernemen om Angelos Charisteas te laten afkeuren voor het spelen van betaald voetbal, meldt Studio Voetbal-presentator Jack van Gelder. De Griekse aanvaller liep een ruime maand geleden een hersenschudding op.
Charisteas moest vervolgens enkele weken rust houden om te herstellen, maar raakte in een café in Amsterdam twee weken later onverwacht onwel. Gevreesd wordt voor serieus hersenletsel. Volgens Van Gelder zou Ajax daarom overwegen Harry te laten afkeuren.

Charisteas kwam in de winterstop van het seizoen 2004/2005 naar Ajax. De Griek wist echter nimmer de hooggespannen verwachtingen volledig in te lossen.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#79
Harry in de WW Smile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#80
Marshall Wrote:Charisteas kwam in de winterstop van het seizoen 2004/2005 naar Ajax. De Griek wist echter nimmer de hooggespannen verwachtingen volledig in te lossen.

Wie had er hooggespannen verwachtingen? Ik niet in elk geval.
May The Schwartz Be With You
Reply
#81
Misschien alleen Harry zelf?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#82
Marshall Wrote:Hoe schiet je een mus dood??? Redelijke scherpschutter die gast!

Ooit kreeg ik bij een Groene Amsterdammer abonnement het alleraardigste boekje "Iemand moet het vuile werk doen" (o.i.d.) waarin allemaal lui aan het woord waren wiens beroep onder de vlag van de titel vielen. Naast vuilnisman, hoer, rioolschoonmaker en grafgraver was er dus ook de vogeldoodschieter... en die kerel had het maar druk met z'n buks. Met name in plaatsen als de RAI had-ie biezonder veel werk :roll:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#83
Zijn die dominosteenneerzetters toch blij gemaakt met een dooie mus :razz:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#84
Quote:Hoe schiet je een mus dood??? Redelijke scherpschutter die gast!

met een riotgun :roll:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#85
Bredanaar Wrote:Zijn die dominosteenneerzetters toch blij gemaakt met een dooie mus :razz:

Tsja, je kunt anders ook Bor even letterlijk quoten :roll:
Reply
#86
Quote:Gewapende overvallers beroven Seedorf

Uitgegeven: 15 november 2005 10:43

ROME - Clarence Seedorf is donderdagavond in zijn huis in Robecco sul Naviglio, vlakbij Milaan, overvallen. Dat schrijft de Italiaanse krant Corriere della Sera dinsdag.

Drie gemaskerde mannen, gewapend met messen, drongen de villa van de voetballer van AC Milan binnen en eisten geld en juwelen. Seedorf opende de kluis voor de overvallers, die er met een buit van ruim 100.000 euro vandoor gingen.

Het zit hem ook niet mee..... :|
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#87
Gerben Zonderland Wrote:
Quote:Gewapende overvallers beroven Seedorf

Uitgegeven: 15 november 2005 10:43

ROME - Clarence Seedorf is donderdagavond in zijn huis in Robecco sul Naviglio, vlakbij Milaan, overvallen. Dat schrijft de Italiaanse krant Corriere della Sera dinsdag.

Drie gemaskerde mannen, gewapend met messen, drongen de villa van de voetballer van AC Milan binnen en eisten geld en juwelen. Seedorf opende de kluis voor de overvallers, die er met een buit van ruim 100.000 euro vandoor gingen.

Het zit hem ook niet mee..... :|

Sow, die Bogarde is al snel weer aan het werk Wink
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
#88
Lance Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Quote:Gewapende overvallers beroven Seedorf

Uitgegeven: 15 november 2005 10:43

ROME - Clarence Seedorf is donderdagavond in zijn huis in Robecco sul Naviglio, vlakbij Milaan, overvallen. Dat schrijft de Italiaanse krant Corriere della Sera dinsdag.

Drie gemaskerde mannen, gewapend met messen, drongen de villa van de voetballer van AC Milan binnen en eisten geld en juwelen. Seedorf opende de kluis voor de overvallers, die er met een buit van ruim 100.000 euro vandoor gingen.

Het zit hem ook niet mee..... :|

Sow, die Bogarde is al snel weer aan het werk Wink

Ja, ik zag m net lopen met n goude ketting om zn nek met de naam "Clarence". En ook wat extra bling bling om zn vingers. Tja, geef n aap een gouden ring...
[Image: WolfSmiley3.gif]
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
#89
Gewapende overvallers beroven Seedorf

Uitgegeven: 15 november 2005 10:43
Laatst gewijzigd: 15 november 2005 11:18
ROME - Clarence Seedorf is donderdagavond in zijn huis in Robecco sul Naviglio, vlakbij Milaan, overvallen. Dat schrijft de Italiaanse krant Corriere della Sera dinsdag. De politie hield de zaak al die tijd stil in verband met het onderzoek.

Drie gemaskerde mannen, gewapend met messen, drongen de villa van de voetballer van AC Milan binnen en eisten geld en juwelen. Seedorf opende de kluis voor de overvallers, die er met een buit van ruim 100.000 euro vandoor gingen.

Kalm

Seedorf was thuis met zijn Braziliaanse vrouw en hun dochter van drie jaar. Ook de huishoudster van het echtpaar was aanwezig, toen iets na tien uur de overvallers de villa binnendrongen. Volgens de krant bleef Seedorf kalm. Niemand raakte gewond. De voetballer keerde pas dinsdag terug bij de club, waar hij de training hervatte.

Overvallen

Noord-Italië wordt al lange tijd geplaagd door overvallen. Eind september wist de politie een bende Albanezen te arresteren, die tussen oktober 2004 en februari 2005 ongeveer vijftig van dit soort overvallen pleegde. Er werden veertien personen gearresteerd. De politie zoekt nog negen verdachten. De overvallen, waarbij soms geweld wordt gebruikt, worden vrijwel altijd gepleegd in dure villawijken.

Clarence Seedorf kocht zijn villa in de buitenwijk van Milaan niet lang geleden. Toen hij nog bij Inter Milaan speelde, huurde hij een huis aan het Comomeer.
Reply
#90
waarom heeft iemand 100.000 euro in zn huis liggen???

voor dit soort gevallen of zo??
Utrecht, it's vocking delicious
Reply


Forum Jump: