The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Opmerkelijke (voetbal)berichten
#91
Frits Wrote:waarom heeft iemand 100.000 euro in zn huis liggen???

voor dit soort gevallen of zo??

10 kilo surigoud is al gauw een tonnetje :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#92
€50.000 van de Turken en €50.000 van Frankrijk............
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#93
100.000 lacht hij om...
Bangkok resident.
Reply
#94
Ricochan Wrote:100.000 lacht hij om...

Code:
Volgens de krant bleef Seedorf kalm

Icon_question
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#95
Treesong Wrote:
Ricochan Wrote:100.000 lacht hij om...

Code:
Volgens de krant bleef Seedorf kalm

Icon_question


zo ging het; neem maar mee hoor hahahaha....en tot ziens he!
Bangkok resident.
Reply
#96
Ze mochten het inderdaad zo meenemen, mits de overvallers wel onderstaand bord in hun tuin zouden plaatsen

[Image: Jaw_Jaw_opdag_2.thumb.jpg]
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#97
Voor z'n rep zegt ie natuurlijk dat ie kalm bleef, but I thinks he was cryin' like a baby :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#98
Hij verdient die 100.000 denk ik per week.... Geen wonder dat je kalm blijft, ik verdien amper 100,- per week, als iemand mij zou beroven met messen etc. waar mijn vrouw en kinderen bij zouden zijn en slechts mn weeksalaris mee zouden nemen zou ik ook kalm blijven.
Reply
#99
Yess pagina 4 :lol: eindelijk van Jack af :wink:

en nou niet weer gaan quoten
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Overvallers hangen hondje op aan hek

Uitgegeven: 14 november 2005 19:17

SPIJKENISSE - Twee jongeren hebben maandag in Spijkenisse een 49-jarige gehandicapte vrouw mishandeld en haar hondje gedood. De overvallers hingen het beestje aan zijn riem op aan een hek toen bleek dat hun slachtoffer geen geld bij zich had, zo maakte de politie maandag bekend.

De vrouw liet in haar scootmobiel haar hondje uit aan de Papendijk in Spijkenisse, waar ze werd aangesproken door twee jongens op een scooter.

De twee wilden geld, maar dat had hun slachtoffer niet bij zich. Toen ze probeerde uit haar scootmobiel te komen, viel de vrouw. Ze belandde in een greppel en kreeg haar vervoermiddel gedeeltelijk over zich heen. Haar belagers maakten van deze gelegenheid gebruik om haar te schoppen en te slaan. Voordat ze zich, zonder buit, uit de voeten maakten, hingen ze het hondje van de vrouw op aan een hek.

Het slachtoffer is volgens de politie pas na geruime tijd door voorbijgangers gevonden en bevrijd uit haar benarde positie. In het ziekenhuis bleek dat ze onder meer gekneusde ribben had opgelopen.

De politie hoopt dat getuigen maandag tussen 10.00 en 12.30 uur de twee jongeren op de donkere scooter hebben gezien. Beide jongens hielden tijdens de beroving hun helm op.

Ziek :|
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Niet echt opmerkelijk. maar wel netjes dat ze eraan gedacht hebben.

Uitnodiging Franse agent voor WK

Parijs- De Duitse voetbalbond DFB heeft Daniel Nivel uitgenodigd om volgend jaar tijdens de eindronde van de strijd om de wereldtitel een wedstrijd te volgen. De Franse agent verloor in 1998 bijna het leven, toen hij door een groep Duitse hooligans rond het WK voetbal in Frankrijk werd afgetuigd.
Namens de Duitse voetbalbond maakte Horst. R. Schmidt de uitnodiging zaterdag bekend. De Duitsers speelden zaterdag een vriendschappelijke wedstrijd tegen de Fransen. Nivel mag zijn vrouw en twee zonen meenemen naar het WK in Duitsland.
De Fransman raakte zwaar gewond na het duel Duitsland-Joegoslavie, op 21juli 1998. Hij lag zes weken in coma en liep hersenbeschadiging op. Nivel heeft nog steeds problemen met lopen en praten.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
een wedstrijd nog wel...
mag ie zeker naar bahrein/trinidad tegen angola ofzo :S
Reply
• 35. Australië scoort 1-0 via Bresciano die het voorbereidende werk van Kewell afrondt


toch opmerkelijk :8:
Reply
Balthazar Wrote:Overvallers hangen hondje op aan hek

Uitgegeven: 14 november 2005 19:17

SPIJKENISSE - Twee jongeren hebben maandag in Spijkenisse een 49-jarige gehandicapte vrouw mishandeld en haar hondje gedood. De overvallers hingen het beestje aan zijn riem op aan een hek toen bleek dat hun slachtoffer geen geld bij zich had, zo maakte de politie maandag bekend.

De vrouw liet in haar scootmobiel haar hondje uit aan de Papendijk in Spijkenisse, waar ze werd aangesproken door twee jongens op een scooter.

De twee wilden geld, maar dat had hun slachtoffer niet bij zich. Toen ze probeerde uit haar scootmobiel te komen, viel de vrouw. Ze belandde in een greppel en kreeg haar vervoermiddel gedeeltelijk over zich heen. Haar belagers maakten van deze gelegenheid gebruik om haar te schoppen en te slaan. Voordat ze zich, zonder buit, uit de voeten maakten, hingen ze het hondje van de vrouw op aan een hek.

Het slachtoffer is volgens de politie pas na geruime tijd door voorbijgangers gevonden en bevrijd uit haar benarde positie. In het ziekenhuis bleek dat ze onder meer gekneusde ribben had opgelopen.

De politie hoopt dat getuigen maandag tussen 10.00 en 12.30 uur de twee jongeren op de donkere scooter hebben gezien. Beide jongens hielden tijdens de beroving hun helm op.

Ziek :|

Inderdaad ziek, ik heb er 10 jaar gewoond en ben er nu alweer zo'n 9 jaar vandaan... het wordt er serieus steeds erger. Hopen dat ze die gasten pakken en ophangen aan de hoogste boom (als spreekwoord Wink).
Reply
ERG ziek inderdaad. Ik heb mijn bedrijf in Spijkenisse en daar zou je je bijna voor gaan schamen!!
Reply
DOHA (ANP) - De wegen van Frank en Ronald de Boer gaan zich scheiden. De Nederlandse voetbaltweeling speelt nu nog samen in Qatar, maar dat wordt anders als in juni in het bloedhete en olierijke golfstaatje om de Emir Cup is gespeeld.

Frank de Boer wil terug naar Nederland om een cursus voetbaltrainer te volgen, zei hij woensdag toen premier Balkenende officieel in de hoofdstad Doha de Nederlandse ambassade opende.

Ronald de Boer heeft het uitstekend naar zijn en wil blijven. Dat kan alleen als de zoon van de emir dat goed vindt. ,,Hij bepaalt alles was er gebeurt in de competitie'', aldus Ronald. Om de competitie spannend te houden, deelde de zoon van de emir de 35-jarige tweeling in bij het zwakste team. Die ploeg bezet momenteel de laatste plaats.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Davydoff Wrote:Dat kan alleen als de zoon van de emir dat goed vindt. ,,Hij bepaalt alles was er gebeurt in de competitie'', aldus Ronald. Om de competitie spannend te houden, deelde de zoon van de emir de 35-jarige tweeling in bij het zwakste team. Die ploeg bezet momenteel de laatste plaats

[Image: abdoella.gif]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
16/11/2005 - Vonlanthen ook naar Duitsland; Vogel krijgt klappen
(Gepost door JV)

Johan Vonlanthen heeft zich met Zwitserland ook weten te plaatsen voor het WK. Zijn land verloor in Turkije met 4-2. Door de 2-0 winst in eigen huis gaan de Zwiters door de uitgescoorde doelpunten naar Duitsland. De aan NAC-verhuurde spits zat de gehele wedstrijd op de bank. De wedstrijd kende een sensationeel verloop en was spannend tot het einde. Vanwege de grimmige sfeer in Istanboel vluchtten de Zwitsers na het bevrijdende fluitsignaal direct richting kleedkamer. Sommige Turkse trainers, spelers en functionarissen gingen er als hooligans achteraan om op hen in te slaan. Onder andere aanvoerder Johann Vogel heeft fikse klappen gehad. Stephane Grichting moest zelfs zwaargewond naar het ziekenhuis worden afgevoerd.
Reply
Kezmania Wrote:Sommige Turkse trainers, spelers en functionarissen gingen er als hooligans achteraan om op hen in te slaan. Onder andere aanvoerder Johann Vogel heeft fikse klappen gehad. Stephane Grichting moest zelfs zwaargewond naar het ziekenhuis worden afgevoerd.

Voorlopig geen Turkije meer tijdens een WK oid....
Reply
Haha, neutralen die klappen krijgen vanwege een 4-4. Om je te bescheuren.. :lol:
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
joep Wrote:Haha, neutralen die klappen krijgen vanwege een 4-4. Om je te bescheuren.. :lol:

Dat zal ze leren! Ze laten ons al eeuwen de kastanjes uit het vuur halen! Weten ze ook eens wat dat is....
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Davydoff Wrote:DOHA (ANP) - De wegen van Frank en Ronald de Boer gaan zich scheiden. De Nederlandse voetbaltweeling speelt nu nog samen in Qatar, maar dat wordt anders als in juni in het bloedhete en olierijke golfstaatje om de Emir Cup is gespeeld.

Frank de Boer wil terug naar Nederland om een cursus voetbaltrainer te volgen, zei hij woensdag toen premier Balkenende officieel in de hoofdstad Doha de Nederlandse ambassade opende.

Ronald de Boer heeft het uitstekend naar zijn en wil blijven. Dat kan alleen als de zoon van de emir dat goed vindt. ,,Hij bepaalt alles was er gebeurt in de competitie'', aldus Ronald. Om de competitie spannend te houden, deelde de zoon van de emir de 35-jarige tweeling in bij het zwakste team. Die ploeg bezet momenteel de laatste plaats.
Wow Vage shit daar in Qatar! :lol: "Ja Henry en Lampard jullie moet nu effe bij Sunderland gaan voetballen, het moet wel leuk blijven he"
[i]....Kluivert zuigt ![/i] - Johan Derksen
Reply
vandaar dat kluiver ook bij een topclub speelt he :lol:
Economists do it with models...
Reply
:razz:
Reply
Davydoff Wrote:DOHA (ANP) - De wegen van Frank en Ronald de Boer gaan zich scheiden. De Nederlandse voetbaltweeling speelt nu nog samen in Qatar, maar dat wordt anders als in juni in het bloedhete en olierijke golfstaatje om de Emir Cup is gespeeld.

Frank de Boer wil terug naar Nederland om een cursus voetbaltrainer te volgen, zei hij woensdag toen premier Balkenende officieel in de hoofdstad Doha de Nederlandse ambassade opende.

Ronald de Boer heeft het uitstekend naar zijn en wil blijven. Dat kan alleen als de zoon van de emir dat goed vindt. ,,Hij bepaalt alles was er gebeurt in de competitie'', aldus Ronald. Om de competitie spannend te houden, deelde de zoon van de emir de 35-jarige tweeling in bij het zwakste team. Die ploeg bezet momenteel de laatste plaats.

waarschijnlijker is dat deze ploeg onderaan staat doordat ze de tweeling hebben.
Reply
KNVB wil EK onder 21 niet organiseren

17/11/2005 9 :43

De UEFA is nog op zoek naar een organiserend land voor het EK onder 21 jaar, dat in 2006 wordt afgewerkt. De Europese bond hoeft niet te rekenen op Nederland.
Een van de geplaatste landen wordt geacht de organisatie voor het EK onder 21 op zich te nemen. De Nederlandse bond voelt zich echter niet geroepen deze handschoen op te pakken, omdat het al in 2007 de eindronde van de Olympische Elftallen heeft. Bij dat toernooi zijn de kwalificaties voor Peking 2008 te verdienen.
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
Kezmania Wrote:16/11/2005 - Vonlanthen ook naar Duitsland; Vogel krijgt klappen
(Gepost door JV)

Johan Vonlanthen heeft zich met Zwitserland ook weten te plaatsen voor het WK. Zijn land verloor in Turkije met 4-2. Door de 2-0 winst in eigen huis gaan de Zwiters door de uitgescoorde doelpunten naar Duitsland. De aan NAC-verhuurde spits zat de gehele wedstrijd op de bank. De wedstrijd kende een sensationeel verloop en was spannend tot het einde. Vanwege de grimmige sfeer in Istanboel vluchtten de Zwitsers na het bevrijdende fluitsignaal direct richting kleedkamer. Sommige Turkse trainers, spelers en functionarissen gingen er als hooligans achteraan om op hen in te slaan. Onder andere aanvoerder Johann Vogel heeft fikse klappen gehad. Stephane Grichting moest zelfs zwaargewond naar het ziekenhuis worden afgevoerd.


Quote:Zwitser Grichting hield een nare blessure over aan de incidenten in de spelerstunnel. Hij moest zelfs een bezoek brengen aan het ziekenhuis na een klap in zijn kruis. De verdediger is inmiddels uit het hospitaal. 'Hij is weer bij de ploeg. Maar het is niet allemaal oké. Hij heeft een katheter gekregen, dat nog zeker tien dagen moet blijven zitten', zei Benoit.
bron: vi.nl

Mevrouw Grichting zal er ook niet al te blij mee zijn geweest...
Reply
T00L Wrote:
Quote:Zwitser Grichting hield een nare blessure over aan de incidenten in de spelerstunnel. Hij moest zelfs een bezoek brengen aan het ziekenhuis na een klap in zijn kruis. De verdediger is inmiddels uit het hospitaal. 'Hij is weer bij de ploeg. Maar het is niet allemaal oké. Hij heeft een katheter gekregen, dat nog zeker tien dagen moet blijven zitten', zei Benoit.
bron: vi.nl

Mevrouw Grichting zal er ook niet al te blij mee zijn geweest...

Gelukkig hebben we daar een foto van: [Image: schlappack06.jpg]
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Foppe de Haan, de Fries is door zijn selectie in de maling genomen. De bondscoach van Jong Oranje, bleef in zijn hotelkamer kijken naar de spannende wedstrijd van zijn collega Guus Hiddink, die uiteindelijk na strafschoppen wis te winnen en daardoor ook volgend jaar in Duitsland op het WK aanwezig is.

"We zouden om half één lunchen. Maar op mijn hotelkamer zat ik voor tv en ik dacht: dit is zo’n meeslepend gevecht, ik blijf kijken. Ik ging er vanuit dat de spelers dat ook zouden doen, waardoor iedereen later beneden zou zijn voor de lunch. Maar de groep had mij beet. Ze hadden afgesproken met z’n allen al beneden te verzamelen om de wedstrijd te kijken. Ik was dus als enige niet op tijd. Die boete incasseer ik overigens graag, want dit was geweldige sport'', aldus De Haan in het AD.


Prachtig figuur die de Haan! :lol:
Reply
't wereldje: 'Eerste halve finalist WK2006 bekend' :waf:
Reply


Forum Jump: